Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Message
Author
hannele lauri
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 19577
Joined: 18 Dec 2009, 13:42

Re: Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

#2386 Post by hannele lauri » 23 May 2020, 12:56

Varasin eilen ajan oikein kampaajalle. En ilkee puhua tästä projektista kelleen vielä mittään, mutta siis nyt on todella suuret uhkat/mahdollisuus splitit messissä.

hannele lauri
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 19577
Joined: 18 Dec 2009, 13:42

Re: Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

#2387 Post by hannele lauri » 27 May 2020, 14:41

hannele lauri wrote:
23 May 2020, 12:56
Varasin eilen ajan oikein kampaajalle. En ilkee puhua tästä projektista kelleen vielä mittään, mutta siis nyt on todella suuret uhkat/mahdollisuus splitit messissä.
Tää meni vituiks :himpatti:

User avatar
mystinen lyllertäjä
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18683
Joined: 19 Oct 2009, 23:14
Location: 33500

Re: Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

#2388 Post by mystinen lyllertäjä » 28 May 2020, 09:53

hannele lauri wrote:
27 May 2020, 14:41
hannele lauri wrote:
23 May 2020, 12:56
Varasin eilen ajan oikein kampaajalle. En ilkee puhua tästä projektista kelleen vielä mittään, mutta siis nyt on todella suuret uhkat/mahdollisuus splitit messissä.
Tää meni vituiks :himpatti:
Täähän näytti ainaki instan perusteella ihan helvetin hyvältä :o

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

#2389 Post by Mayhem peruttu » 07 Jun 2020, 13:22

Mayhem peruttu wrote:
20 Dec 2019, 15:54
Kunto on upea ja kiilto ja pehmeys A+
Hahaa pieni merisuolakuuri, eikä oo enää :P
Huomenna kampaajalle

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

#2390 Post by Mayhem peruttu » 04 Sep 2020, 11:50

kysymys: MITEN hiukset saa siististi ponnarille? Sillai sileästi pitkin päätä? Mä en oo ikinä onnistunut, vaikka oon pistänyt hiukset ponnarille varmaan joka päivä niin pitkään ku mulla on pitkät hiukset ollut eli aika monta kymmentä vuotta, mutta en osaa. Sit vituttaa tämmöset kuvat, kun tää ei vaan ole mahdollista oikeassa elämässä:
Image

Mulla on suorat, paksut hiukset, eli kiharuuskaan ei oo ongelma.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

#2391 Post by Mayhem peruttu » 18 Sep 2020, 09:41

Olemme taas siinä vuodenajassa kun päänahka kuivuu kutisevaksi rupimössöksi :x

User avatar
turkulainen demari
6k
Posts: 6126
Joined: 05 Nov 2020, 10:53
Location: katolle rakennettu saunamaailma

Re: Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

#2392 Post by turkulainen demari » 19 Nov 2020, 22:18

Mayhem peruttu wrote:
04 Sep 2020, 11:50
kysymys: MITEN hiukset saa siististi ponnarille? Sillai sileästi pitkin päätä? Mä en oo ikinä onnistunut, vaikka oon pistänyt hiukset ponnarille varmaan joka päivä niin pitkään ku mulla on pitkät hiukset ollut eli aika monta kymmentä vuotta, mutta en osaa. Sit vituttaa tämmöset kuvat, kun tää ei vaan ole mahdollista oikeassa elämässä:
Image

Mulla on suorat, paksut hiukset, eli kiharuuskaan ei oo ongelma.
Mä teen näin:
1. Harjaan tukkaa pää alaspäin joka puolelta päätä kohti lattiaa.
2. Pää edelleen alhaalla kerään hiukset niiden juuresta nyrkkiin tiukasti (huom. nyrkkikäden ranteessa on hiusrenksu odottamassa käyttöä)
3. Suoristan selän ja pään ja pidän edelleen hiuksia tiukasti nyrkissä
4. Otan kamman ja kampaan hiuksia nyrkkiä kohti, jotta hiuskarkulaiset saa kans sinne nyrkin sisään fiksusti
5. Jos nyrkissä oleva ponnari näyttää siistiltä ja hiukset on siististi sileästi siinä päätä myöten, niin pujotan hiusrenksun nyrkkikäden ranteesta hiusten juureen ja kiristän sen renksun tiukaksi siihen.
6. Jos tulos ei näytäkään siistiltä, niin sitten otetaan renksu pois ja kammataan tai harjataan uudestaan ja toistetaan kohdata 1.-5. niin monta kertaa kuin tarvitaan. Joskus onnistuu ekalla kerralla, joskus tarviin pari, kolme kertaa.
7. Kun ollaan vihdoin tyytyväisinä niin viimeistellään sileys hiuslakalla
Iltalehti wrote:Juttua muokattu 22.12. kello 11.33. Jutusta poistettu Gary Bettmanin rinnastaminen vihreisiin ja heidän äänestäjiinsä. Alkuperäisessä versiossa vihreisiin viitattiin termillä ”ekoterroristipuolue”, joka ei edusta Iltalehden linjaa. Toimitus pahoittelee virhettä.

User avatar
Hiking Pants
God of PIF
God of PIF
Posts: 30458
Joined: 06 Jan 2011, 00:13
Location: Tre

Re: Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

#2393 Post by Hiking Pants » 20 Nov 2020, 20:58

Kai noissa kuvissa on lisäksi hirveesti jotain mömmöjä suittu tukkaan. Mulla on ainakin niin skandinaavisen ilmaston armoilla olevat pörröset ja sähköset ja joka puolelta katkeilleet hiukset että pitäis laittaa desi jotain geeliä päähän jos tommosen kampauksen haluis.

User avatar
Hiking Pants
God of PIF
God of PIF
Posts: 30458
Joined: 06 Jan 2011, 00:13
Location: Tre

Re: Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

#2394 Post by Hiking Pants » 20 Nov 2020, 21:06

Mulla on ollu kolme kuukautta meneillään ankara HIUSTEN KASVATUS OPERAATIO ja olen tehnyt tämmösiä toimenpiteitä edistääkseni asiaa:
- en oo harjannu tukkaa muuta kuin ihan ehkä parin viikon välein jos on kehittymässä takkuja
- en luonnollisestikaan oo lämpökäsitellyt hiuksia ollenkaan
- enkä tietenkään oo värjäillyt
- en oo kuivannut tukkaa niin rankasti pyyhkeellä ku yleensä, vaan lähinnä rutistellut enimmät vedet pois ja sitten ehkä heittänyt jonkun turbaanin päähän
- oon nukkunut enimmäkseen tukka löysällä nutturalla
- oon vaihtanut pesumömmöt sulfaatittomiin
- laitan semmosta hiusöljyä kosteisiin hiuksiin (kun muistan)
- oon harventanut pesuväliä noin kolmeen kertaan viikossa

On nää kolmessa kuukaudessa kasvanut arviolta ehkä 3-4 cm, mutta isoimman muutoksen huomaa kyllä hiusten kunnossa!

User avatar
turkulainen demari
6k
Posts: 6126
Joined: 05 Nov 2020, 10:53
Location: katolle rakennettu saunamaailma

Re: Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

#2395 Post by turkulainen demari » 21 Nov 2020, 21:11

Hiking Pants wrote:
20 Nov 2020, 20:58
Kai noissa kuvissa on lisäksi hirveesti jotain mömmöjä suittu tukkaan. Mulla on ainakin niin skandinaavisen ilmaston armoilla olevat pörröset ja sähköset ja joka puolelta katkeilleet hiukset että pitäis laittaa desi jotain geeliä päähän jos tommosen kampauksen haluis.
Joo mulla on varsin rasvainen päänahka/hiusket, niin se selittää kyllä osin miksi mulla onnistuu toi look melko helposti. Tosin kun pesee tukan niin sitten ei seuraavaan vuorokauteen tahdo onnistua kunnolla. Pitäis laittaa aineita silloin enemmän.
Iltalehti wrote:Juttua muokattu 22.12. kello 11.33. Jutusta poistettu Gary Bettmanin rinnastaminen vihreisiin ja heidän äänestäjiinsä. Alkuperäisessä versiossa vihreisiin viitattiin termillä ”ekoterroristipuolue”, joka ei edusta Iltalehden linjaa. Toimitus pahoittelee virhettä.

User avatar
turkulainen demari
6k
Posts: 6126
Joined: 05 Nov 2020, 10:53
Location: katolle rakennettu saunamaailma

Re: Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

#2396 Post by turkulainen demari » 21 Nov 2020, 21:14

Hiking Pants wrote:
20 Nov 2020, 21:06
Mulla on ollu kolme kuukautta meneillään ankara HIUSTEN KASVATUS OPERAATIO ja olen tehnyt tämmösiä toimenpiteitä edistääkseni asiaa:
- en oo harjannu tukkaa muuta kuin ihan ehkä parin viikon välein jos on kehittymässä takkuja
- en luonnollisestikaan oo lämpökäsitellyt hiuksia ollenkaan
- enkä tietenkään oo värjäillyt
- en oo kuivannut tukkaa niin rankasti pyyhkeellä ku yleensä, vaan lähinnä rutistellut enimmät vedet pois ja sitten ehkä heittänyt jonkun turbaanin päähän
- oon nukkunut enimmäkseen tukka löysällä nutturalla
- oon vaihtanut pesumömmöt sulfaatittomiin
- laitan semmosta hiusöljyä kosteisiin hiuksiin (kun muistan)
- oon harventanut pesuväliä noin kolmeen kertaan viikossa

On nää kolmessa kuukaudessa kasvanut arviolta ehkä 3-4 cm, mutta isoimman muutoksen huomaa kyllä hiusten kunnossa!
Hiusöljyt on kyllä best. Mä käytän semmoisii vaan latvoihin silloin tällöin, niin latvat pysyy kunnossa. Argan -öljyä sisältävät hiusöljyt toimii parhaiten, merkillä ei niin väliä.
Iltalehti wrote:Juttua muokattu 22.12. kello 11.33. Jutusta poistettu Gary Bettmanin rinnastaminen vihreisiin ja heidän äänestäjiinsä. Alkuperäisessä versiossa vihreisiin viitattiin termillä ”ekoterroristipuolue”, joka ei edusta Iltalehden linjaa. Toimitus pahoittelee virhettä.

Poistunut käyttäjä 0bf725
Poistunut käyttäjä
Posts: 38919
Joined: 06 Sep 2015, 18:18

Re: Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

#2397 Post by Poistunut käyttäjä 0bf725 » 10 Jan 2021, 20:28

Mul o sellanen hiusongelma et ku tukka on vitun paksu ja kyl taipuvainen mut aika suora niin mulla ei pysy mitkään laineet tai kiharat ikinä yhtään päässä. Nyt mul on tämmönen mukava lyhyt päältä ja sivuist ja pitkä takaa full HD mulletti niin tää näyttää melkeen parhaimmalta heti ku herään ja se on menny sekaseks, mut sit se taas suoristuu päivän aikana tosi nopeeta. Niiiin onks jotain semmosia tuotteita jotka auttais tekee/pitään kiharaa jotenki erityisen hyvin tai jeesais stailaa tota lyhyttä tukkaosaa sotkusemmaks kun en mä noit kaikki ihanii kerroksii tohon hirveel vaival leikannu ihan sitä varten että tää näyttäis joltain kypärältä :P biozellin suolasuihke piti ne hiukset suorana mut sit ne vaan pörrötty pystyyn eli oli vielä isompi potta.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

#2398 Post by Mayhem peruttu » 22 Jan 2021, 13:39

Tukkaressu on vaan pitkä kimppu piiskattua hamppua, mut en tiedä millasta mallia kuiskuttelis kampaajalle. Kuha saksii.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

#2399 Post by Mayhem peruttu » 03 Feb 2021, 20:53

Hassuttelu sikseen: kävin Turussa Frescassa ja olen erittäin tyytyväinen.

Poistunut käyttäjä 0bf725
Poistunut käyttäjä
Posts: 38919
Joined: 06 Sep 2015, 18:18

Re: Tyttöjen hiusket! (ja muut karvat)

#2400 Post by Poistunut käyttäjä 0bf725 » 03 Feb 2021, 22:10

Mayhem peruttu wrote:
03 Feb 2021, 20:53
Hassuttelu sikseen: kävin Turussa Frescassa ja olen erittäin tyytyväinen.
Kuvaa!

Post Reply