Vettäpitävät ohuet takit

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Message
Author
User avatar
Sasse netä
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70098
Joined: 05 Dec 2013, 12:38
Location: Kotiviinipöntöllä

Re: Vettäpitävät ohuet takit

#31 Post by Sasse netä » 08 Sep 2021, 22:07

nyyhky wrote:
08 Sep 2021, 13:41
Itsellänihän oli tällänen joskus. Kesti hyvänä joku 7 vuotta sit alkoi päästämään vettä läpi, lopulta noin 10 vuoden kohdalla sen kalvo alkoi varista pieninä hiutaleina pois. En tiedä miksi, olinko pessyt sen väärin tai jotain, vai oliko se vain sen ominaisuus :dontknow: Enään en sellaista ostais, mutta tulipahan kokeiltua, maksoi silloin joskus muistaakseni alennettuna lähemmäksi pari sataa. Uutena tuntuikin hintansa väärtiltä, jälkeenpäin ei. Tosin, laihemmalle mallille meikäläistä se istuikin paremmin, pulleemmalle ei.
Itellä btw kanssa tommonen Haglöfsin LIM alkoi hilseilemään kalvoa bout 10v kohdilla, viimeiset 5v oli roikkunut etupäässä pestynä naulakossa kun oli enemmän käyttöä takeille jotka päästää enemmän hikihöyryjä pihalle ja ei haittaa vaikka tulee vesiä läpi.

Ei ollut auringossa eikä missään, kai se on joku puoliintumisaika tjsp.
Image
Lempi piffaajani
2020: memberlist.php?mode=viewprofile&u=11478
2021: memberlist.php?mode=viewprofile&u=623
2022: member list.php

User avatar
Ovaskainen
9k
Posts: 9587
Joined: 17 Mar 2013, 15:49

Re: Vettäpitävät ohuet takit

#32 Post by Ovaskainen » 08 Sep 2021, 23:25

Ite ostin in 'löfsin nimenomaan otsikon mukaiseen tarkoitukseen, eli käytettäväksi sillon ku tarttee vettäpitävää niskaan. En mä tuota ainooks käyttötakiks hankkis, mutta mukava esim. syksyn sateissa polkee töihin, kun ei sitten perillä ole läpimärkä. Löytyy siis toki myös 'löfsin gore-housut kaveriksi.

User avatar
Doctor Muñiz
Anarkopasifistinen ankeuttaja
Posts: 24716
Joined: 07 Mar 2015, 06:03
Location: Helvetin 8. piirin 6. kuilu

Re: Vettäpitävät ohuet takit

#33 Post by Doctor Muñiz » 08 Sep 2021, 23:53

Paclitet on just tällaisia, mutta ne kestää huonosti kulutusta (ikääntyminen ei ainakaan kaikille ole kuluttava tekijä - mulla on isältä peritty Rukan kevyt kuoriasu, mutta itselleni tuhdista alennuksesta hankkima Haglöfsin takki ei kauaa kestänyt). Sopivat siis esim. matkailukäyttöön, kun pitää saada mahdollisesti jotain vedenpitävää ylle, muttei halua turhaan paisuttaa matkatavaramäärää.
What you need, my son...
Is a holiday in Cambodia

Fight all the ones who want their missiles in our earth
Fight all the powers who would lead us into war

Smöldis
Sairasta ja väärin. Topik pilalla ja voi vittu
Posts: 20042
Joined: 06 Dec 2020, 22:12

Re: Vettäpitävät ohuet takit

#34 Post by Smöldis » 09 Sep 2021, 17:38

Ostin joskus pari vuotta sit tollasen trekmatesin ohuen takin. Ei ollu hirveästi odotuksia, taisi maksaa ehkä kolmelymppiä. No oon ollu toi päällä lukemattomia kertoja kaatosateessa ja kovassa tuulessa, niin kaupungissa koirien kanssa kun eräilemässä. Ei oo ikinä tullu sade takista läpi vaikka muuten oon ollu litimärkä. En muista mikä mulla oli edellinen vastaava, mutta reilusti kalliimpi partioaitasta ja aivan paska tohon verrattuna.
Image

Post Reply