American Horror Story

Kaikki taiteeseen ja viihteeseen (tv, leffat, sarjakuvat jne) liittyvät jorinat tänne sitten.

Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?

Message
Author
User avatar
Takapihan sankari
1k
Posts: 1640
Joined: 21 Dec 2012, 15:06
Location: Takapiha

Re: American Horror Story

#61 Post by Takapihan sankari » 11 Sep 2013, 15:46

pokemon wrote:Kakkoskausi on mun mielestä hyvällä tavalla käppänen. Ei mitään liian vakavaa, vaan kunnon sekoilua kiimaisine nunnineen, natsitiedemiehineen, ufoineen ja tanssinumeroineen.
En aikonut katsoa kakkoskautta sössön ekan kauden jälkeen, mutta kuin luin että kakosessa; kiimaisine nunnineen, natsitiedemiehineen, ufoineen ja tanssinumeroineen niin heräsi mielen kiintoni.
Image

User avatar
Helga Velvet
God of PIF
God of PIF
Posts: 35778
Joined: 29 Apr 2016, 16:38
Location: 33250

Re: American Horror Story

#62 Post by Helga Velvet » 18 Oct 2018, 23:05

Nostan tän, koska vaikka tää ei oo ikinä ollu mikään VITUN HYVÄ, niin kuitenki ku tulee uusi kausi niin tulee vilkastua. Nyt siis kasi menossa, elikkäs APOCALYPSE.

User avatar
Jesse Python
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 206886
Joined: 11 Nov 2011, 07:43

Re: American Horror Story

#63 Post by Jesse Python » 18 Oct 2018, 23:59

Ei helevetti onko tätä tehty jo näin monta kautta. Ekan kauden jaksoin katsoa, toka jäi jo kesken.

User avatar
Helga Velvet
God of PIF
God of PIF
Posts: 35778
Joined: 29 Apr 2016, 16:38
Location: 33250

Re: American Horror Story

#64 Post by Helga Velvet » 19 Oct 2018, 00:36

Jesse Python wrote:
18 Oct 2018, 23:59
Ei helevetti onko tätä tehty jo näin monta kautta. Ekan kauden jaksoin katsoa, toka jäi jo kesken.
No joo!! :D Hotelli kaudella Lady Gaga näytteli vampyyri lorditarta

User avatar
Housut
2k
Posts: 2290
Joined: 14 Nov 2015, 01:36
Location: Orjuuttajakäärmeiden valtakunta

Re: American Horror Story

#65 Post by Housut » 19 Oct 2018, 01:07

Katoin kolme ekaa kautta ja sitten en enää jaksanut. Tää on genren, splatterin, visuaalisuuden ja outouksien puolesta ihan kuin mulle tehty, mutta silti se tökkii. En tiiä mikä on vikana. Liikaa sekoilua ja hölmöilyä kai, vaikka tykkään kalkkunoistakin kuin hullu puurosta. Liian laskelmoitua hulluttelua ja joku ihme pakko ympätä ihan kaikkea tarinoihin. :sad1dontknow: Jatkan katsomista vain jos ei ole tähdellisempää katsottavaa, eli ehkä en koskaan.
Hernaricount 2024: 2 (2023: 3 2022: 12 2021: 12 2020: 40 2019: 45 2018: 43 2017: 40)
ImageImage

User avatar
Jesse Python
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 206886
Joined: 11 Nov 2011, 07:43

Re: American Horror Story

#66 Post by Jesse Python » 19 Oct 2018, 09:22

Housut wrote:
19 Oct 2018, 01:07
Katoin kolme ekaa kautta ja sitten en enää jaksanut. Tää on genren, splatterin, visuaalisuuden ja outouksien puolesta ihan kuin mulle tehty, mutta silti se tökkii. En tiiä mikä on vikana. Liikaa sekoilua ja hölmöilyä kai, vaikka tykkään kalkkunoistakin kuin hullu puurosta. Liian laskelmoitua hulluttelua ja joku ihme pakko ympätä ihan kaikkea tarinoihin. :sad1dontknow: Jatkan katsomista vain jos ei ole tähdellisempää katsottavaa, eli ehkä en koskaan.
No ihan täysin sama. En tiiä miks rää ei ole imaissut mua mukaansa, onko toi kerronta jotenkin tökköä tms, ei vaan yhtään jaksa katsoa.

User avatar
P O L L Y
DIKTAATTORI
Posts: 70632
Joined: 05 Sep 2008, 16:46

Re: American Horror Story

#67 Post by P O L L Y » 19 Oct 2018, 12:32

Mielenkiinto tätä kohtaan on kyllä heitellyt kausien välillä; kesken jäi freak show sekä hotel, mut sit taas Roanoke oli hiton hyvä kuten myös Coven.
Noi Cultin jaksot oon tallentanut boksille, voisikin katsoa lähipäivinä josko se on mistään kotoisin.
Spoiler:
Image

User avatar
laivakissa
8k
Posts: 8283
Joined: 18 Oct 2017, 18:17

Re: American Horror Story

#68 Post by laivakissa » 19 Oct 2018, 18:17

Jesse Python wrote:
19 Oct 2018, 09:22
Housut wrote:
19 Oct 2018, 01:07
Katoin kolme ekaa kautta ja sitten en enää jaksanut. Tää on genren, splatterin, visuaalisuuden ja outouksien puolesta ihan kuin mulle tehty, mutta silti se tökkii. En tiiä mikä on vikana. Liikaa sekoilua ja hölmöilyä kai, vaikka tykkään kalkkunoistakin kuin hullu puurosta. Liian laskelmoitua hulluttelua ja joku ihme pakko ympätä ihan kaikkea tarinoihin. :sad1dontknow: Jatkan katsomista vain jos ei ole tähdellisempää katsottavaa, eli ehkä en koskaan.
No ihan täysin sama. En tiiä miks rää ei ole imaissut mua mukaansa, onko toi kerronta jotenkin tökköä tms, ei vaan yhtään jaksa katsoa.
Komp. täältäkin. Eka kausi jäi aikoinaan kesken ja ajattelin nyt yrittää uudestaan. Ei vaan jotenkin tempaa mukaansa, vaikka kauden aihe kiinnostava onkin.
Image

User avatar
Modesty Blaise
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10400
Joined: 30 Jun 2010, 22:48
Location: Tangier

Re: American Horror Story

#69 Post by Modesty Blaise » 23 Oct 2018, 12:04

Tajusin just, että kahdeksas kausi on ulkona niin voisin keittää teetä ja kattoa, että onko mistään kotoisin. Tällai kipeenä sängyssä voinkin huoletta tuhlailla aikaa
i don't have map for this area

User avatar
Lord Bob
-=Lord Bob Of PIF=-
-=Lord Bob Of PIF=-
Posts: 58639
Joined: 16 Oct 2011, 16:43

Re: American Horror Story

#70 Post by Lord Bob » 24 Oct 2018, 00:22

Katsoin jostain syystä kesällä monta jaksoa tätä. Se oli sellainen stoori missä joku vitun pöljä perhe asui sellaisessa vitun pöljässä kummitustalossa ja psykologiseerasi jotain kummitusta yms. Oli niin paska etten päässyt loppuun asti.
hu hu hu bvuuh, huu bvuuh, huu bvuuh, huu bvuuh

User avatar
Tears for Bears
pateettinen maksa
Posts: 10720
Joined: 30 Nov 2016, 10:38
Location: Itä-Berliinin Nuorisofestivaali

Re: American Horror Story

#71 Post by Tears for Bears » 27 Oct 2018, 16:04

Kyllä mä tätä fanitan, monet kausista on tullut katsottua kahteen kertaan. Etenkin Hotel-kaudessa oli hyvät musat. Coven-kauden Stevie Nicks -hommat aivan 5/5.

Toki tää kärsii nykysarjoille usein tyypillisistä asioista kuten siitä, että noin puolivälissä kautta tulee jokin kumma suvantovaihe, jossa suht kokonaisuuteen liittymättömiä irrallisia juonenpätkiä, eli vähän väkisin venyttämisen makua. Loppu"ratkaisutkaan" ei aina ole niin hyviä, mutta tällaisessa genressä ne tuppaa usein lässähtämään muutenkin.

Puutteistaan huolimatta lempisarjoja. Pitäis varmaan friikkisirkus-kausi katsoa uudestaan, se on ollut parhaita kausia. Tässä hieno coverointi


Perse Naama
Olisipa minulla hampaat vitussakin
Posts: 60076
Joined: 20 Nov 2011, 19:57

Re: American Horror Story

#72 Post by Perse Naama » 27 Oct 2018, 23:12

Polly wrote:
19 Oct 2018, 12:32
Mielenkiinto tätä kohtaan on kyllä heitellyt kausien välillä; kesken jäi freak show sekä hotel, mut sit taas Roanoke oli hiton hyvä kuten myös Coven.
Noi Cultin jaksot oon tallentanut boksille, voisikin katsoa lähipäivinä josko se on mistään kotoisin.
Mulla jäi kans freak show ja hotel kesken, enkä oo sen jälkeen kattonut. Covenista tykkäsin ehkä eniten, tosin eka kausi oli kans aivan hyvä. Netflixissä nää vissiin on kaikki?

User avatar
Tears for Bears
pateettinen maksa
Posts: 10720
Joined: 30 Nov 2016, 10:38
Location: Itä-Berliinin Nuorisofestivaali

Re: American Horror Story

#73 Post by Tears for Bears » 29 Oct 2018, 12:40

Pyhä sokea neitsyt wrote:
27 Oct 2018, 23:12
Polly wrote:
19 Oct 2018, 12:32
Mielenkiinto tätä kohtaan on kyllä heitellyt kausien välillä; kesken jäi freak show sekä hotel, mut sit taas Roanoke oli hiton hyvä kuten myös Coven.
Noi Cultin jaksot oon tallentanut boksille, voisikin katsoa lähipäivinä josko se on mistään kotoisin.
Mulla jäi kans freak show ja hotel kesken, enkä oo sen jälkeen kattonut. Covenista tykkäsin ehkä eniten, tosin eka kausi oli kans aivan hyvä. Netflixissä nää vissiin on kaikki?
Joo on kaikki, paitsi tietysti Cult joka vielä kesken.

Kumma että toi Freak Show ei ole innostanut, Hotel oli lupaavasta alustaan huolimatta vähän meh (paitsi ne musat).

Perse Naama
Olisipa minulla hampaat vitussakin
Posts: 60076
Joined: 20 Nov 2011, 19:57

Re: American Horror Story

#74 Post by Perse Naama » 29 Oct 2018, 13:05

Ei voi pelata jos pelkää wrote:
29 Oct 2018, 12:40
Pyhä sokea neitsyt wrote:
27 Oct 2018, 23:12
Polly wrote:
19 Oct 2018, 12:32
Mielenkiinto tätä kohtaan on kyllä heitellyt kausien välillä; kesken jäi freak show sekä hotel, mut sit taas Roanoke oli hiton hyvä kuten myös Coven.
Noi Cultin jaksot oon tallentanut boksille, voisikin katsoa lähipäivinä josko se on mistään kotoisin.
Mulla jäi kans freak show ja hotel kesken, enkä oo sen jälkeen kattonut. Covenista tykkäsin ehkä eniten, tosin eka kausi oli kans aivan hyvä. Netflixissä nää vissiin on kaikki?
Joo on kaikki, paitsi tietysti Cult joka vielä kesken.

Kumma että toi Freak Show ei ole innostanut, Hotel oli lupaavasta alustaan huolimatta vähän meh (paitsi ne musat).
Jebou!

FS ja Hotel oli molemmat semmosia että kiinnostus jotenkin vaan lopahti kesken vaikka hyviä juttuja oli milemmissa. Oisko ollut liikaa hitaalla käymistä ja turhan monta juonikuviota joihin ei sitten jaksanut keskittyä kunnolla ja sitten varmaan löytyi jotain parempaa katsottavaa.

Post Reply