AVA: Ensitreffit alttarilla

Kaikki taiteeseen ja viihteeseen (tv, leffat, sarjakuvat jne) liittyvät jorinat tänne sitten.

Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?

Post Reply
Message
Author
User avatar
Jesse Python
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 206886
Joined: 11 Nov 2011, 07:43

Re: AVA: Ensitreffit alttarilla

#61 Post by Jesse Python » 08 Jan 2015, 14:11

pyssysaaren apuloisto wrote:
Jesse Python wrote:heh heh, siitä ei enää naimattomaksi pääse. Tosin ei kai sitä voi olla enää naimaton jos on naimissa edes käväissyt :?:
Ei minun tietääkseni, eronnut siellä seisoo ellei mene uudelleen naimisiin.
Virkatodistukseenkin tulee "Avioliiton numero" tms. kohta, itsellä nro 1 menossa.

User avatar
rotta emma
Poistunut käyttäjä
Posts: 13272
Joined: 20 Nov 2014, 14:20
Location: korpinkynnen tupa, tylypahka

Re: AVA: Ensitreffit alttarilla

#62 Post by rotta emma » 08 Jan 2015, 15:43

olin just tulossa tuota lehtiartikkelia linkkaamaan, mut joku olikin kesken mun työpäivän sen kerinnyt tehdä.
mutta eipä enää tartte ohjelmaa seurata, kun tietää jo ton lopputuloksen. ei noi tyypit ollut ees millään tavalla kiinnostavia, että jaksais kattella.
shitstorm wrote:siinä on rotalla aivan helvetin kova luonne tai sitten mielenterveysongelma

User avatar
Jesse Python
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 206886
Joined: 11 Nov 2011, 07:43

Re: AVA: Ensitreffit alttarilla

#63 Post by Jesse Python » 08 Jan 2015, 15:47

teatterirotta emma wrote:olin just tulossa tuota lehtiartikkelia linkkaamaan, mut joku olikin kesken mun työpäivän sen kerinnyt tehdä.
mutta eipä enää tartte ohjelmaa seurata, kun tietää jo ton lopputuloksen. ei noi tyypit ollut ees millään tavalla kiinnostavia, että jaksais kattella.
mää. en tosin olis kattonu vaikka en tietäiskään lopputulosta.

User avatar
rotta emma
Poistunut käyttäjä
Posts: 13272
Joined: 20 Nov 2014, 14:20
Location: korpinkynnen tupa, tylypahka

Re: AVA: Ensitreffit alttarilla

#64 Post by rotta emma » 08 Jan 2015, 16:01

Jesse Python wrote:
teatterirotta emma wrote:olin just tulossa tuota lehtiartikkelia linkkaamaan, mut joku olikin kesken mun työpäivän sen kerinnyt tehdä.
mutta eipä enää tartte ohjelmaa seurata, kun tietää jo ton lopputuloksen. ei noi tyypit ollut ees millään tavalla kiinnostavia, että jaksais kattella.
mää. en tosin olis kattonu vaikka en tietäiskään lopputulosta.
oot liian vikkeläsorminen kaveri selkeesti.
mie oon niin virran vietävissä ja houkutuksille altis, että olisin varmaan kattonu ne vikat jaksot, jos niissä tulis se "mitä heille kuuluu nyt" jakso.
shitstorm wrote:siinä on rotalla aivan helvetin kova luonne tai sitten mielenterveysongelma

User avatar
elmeri mehulinko
8k
Posts: 8397
Joined: 06 Jul 2005, 15:35
Location: filing chapter 11

Re: AVA: Ensitreffit alttarilla

#65 Post by elmeri mehulinko » 08 Jan 2015, 18:26

Hmmm...en aluksi tajunnutkaan, että herra Esa pelasi joskus kanssani samassa joukkueessa jalkapalloa. Melkein sukua...
Over-the-top ridiculousness and total believability combined

User avatar
pahan vesseli
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14910
Joined: 19 Dec 2013, 10:07
Location: tuli meressä autio maassa

Re: AVA: Ensitreffit alttarilla

#66 Post by pahan vesseli » 09 Jan 2015, 11:26

Image
seksinoita wrote:roge äiät jakamassa nallenpesuohjeita :heart:
Not Just Kalmu wrote: Mikään viha ei pala niin kirkkaasti kun kristitty rakkaus
Image

User avatar
rotta emma
Poistunut käyttäjä
Posts: 13272
Joined: 20 Nov 2014, 14:20
Location: korpinkynnen tupa, tylypahka

Re: AVA: Ensitreffit alttarilla

#67 Post by rotta emma » 13 Jan 2015, 22:06

tuli katsottua toi toinen jakso ja se oli niin awkward mitä mä ajattelinkin. ja hirveen tylsä! eipä tarvii enää tätä seurata. 0/5
shitstorm wrote:siinä on rotalla aivan helvetin kova luonne tai sitten mielenterveysongelma

User avatar
Jesse Python
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 206886
Joined: 11 Nov 2011, 07:43

Re: AVA: Ensitreffit alttarilla

#68 Post by Jesse Python » 13 Jan 2015, 23:00

Mahto muuten MTV3:n jengiä ottaa pattiin kun kilpalijan elikkäs Sanoman Iltasanomat meni spoilaamaan koko satsauksen.

User avatar
Del Griffith
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 84626
Joined: 22 Dec 2008, 15:50
Location: 129 W. 81st St

Re: AVA: Ensitreffit alttarilla

#69 Post by Del Griffith » 14 Jan 2015, 10:43

Eilen katsoin hetken. Liian sakiaa.
Populaarimusiikin henkinen viisari.

User avatar
Separi ruispellossa
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 24819
Joined: 01 Oct 2010, 09:48
Location: Nykäskylä

Re: AVA: Ensitreffit alttarilla

#70 Post by Separi ruispellossa » 01 Sep 2015, 21:30

Katson tätä nyt ekaa kertaa. Aika sakiaa paskaa vaikuttas olevan! Nää kaikki sössöttää että on "rima korkealla" ja "oon nirso", mut sit menevät naimisiin IHAN KENEN KANSSA VAAN kun vaan tilaisuutta tarjotaan :lol:
kanammuna wrote:Yritin, uhmasin, ja liejut housuihin latasin.

User avatar
Masked Swinger Suomi
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14049
Joined: 07 Aug 2008, 09:38
Location: Rata

Re: AVA: Ensitreffit alttarilla

#71 Post by Masked Swinger Suomi » 01 Sep 2015, 22:53

Tää on sellaista televisiosarjan muotoon puskettua massiivisen tuotettua särmätöntä radionovaa että jotenkin meno on helvetin sakeaa. Pakko katsoa siis toinenkin jakso.
Mielestäni jaksosta kertoo parhaiten se, että kaikkien kodit näyttää sisustuslehdiltä, paitsi yhdellä hepulla on TISSIT sisuskuvan myötä olkkarin seinällä! Onneksi tämä sarjan särmikkäin (ja toki oikeasti ihan täysin tasaisen harmaa) näky paljastui kuitenkin kaverilta lainatuksi, ja heppu totesikin että varmaan jotuu luopumaan tästä jos yhteenmuutto on edessä =D>
EN OO ARKENA TÄÄ MIES LAISINKAAN

User avatar
ana-conda
God of PIF
God of PIF
Posts: 38520
Joined: 10 Jul 2004, 19:53
Location: Radan varsi

Re: AVA: Ensitreffit alttarilla

#72 Post by ana-conda » 02 Sep 2015, 10:21

Vähä olis kiva kun olisi siellä alttarilla ja joku entinen hoito kyörättäisiin siihen vihille :mrgreen:
Edit: Ei ku ei mitään

User avatar
Separi ruispellossa
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 24819
Joined: 01 Oct 2010, 09:48
Location: Nykäskylä

Re: AVA: Ensitreffit alttarilla

#73 Post by Separi ruispellossa » 02 Sep 2015, 17:21

Vähä ois kova ku parittaisivat tarkoituksella jotain mahdollisimman ei-yhteensopivia pareja. Kokoomusnuorelle joku sininauhasäätiöltä kärrätty sekakäyttäjä siipaksi, ja sitten kuvattaisiin vähän myös sitä häiden jälkeistä yhteiseloa. Sitä katsoisin! Tätä en taida jaksaa enää enempää katsoa.
kanammuna wrote:Yritin, uhmasin, ja liejut housuihin latasin.

User avatar
Masked Swinger Suomi
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14049
Joined: 07 Aug 2008, 09:38
Location: Rata

Re: AVA: Ensitreffit alttarilla

#74 Post by Masked Swinger Suomi » 02 Sep 2015, 18:50

Separi ruispellossa wrote:Vähä ois kova ku parittaisivat tarkoituksella jotain mahdollisimman ei-yhteensopivia pareja. Kokoomusnuorelle joku sininauhasäätiöltä kärrätty sekakäyttäjä siipaksi, ja sitten kuvattaisiin vähän myös sitä häiden jälkeistä yhteiseloa. Sitä katsoisin! Tätä en taida jaksaa enää enempää katsoa.
Päinvastoin, juuri tuo ihastuttava tavallisuus teki tästä mahtavan mielenkiintoista. Suorastaan raikasta että tositv:hen mahtuu vielä aivan totaalisen keskivertotaviksia (ei edes maalaisia, autonrassaajia, painonpudottaja-pullukoita tms.)!
EN OO ARKENA TÄÄ MIES LAISINKAAN

User avatar
Masked Swinger Suomi
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14049
Joined: 07 Aug 2008, 09:38
Location: Rata

Re: AVA: Ensitreffit alttarilla

#75 Post by Masked Swinger Suomi » 09 Sep 2015, 13:53

En oo ekaa kautta katsonut, eli tulen jälkijunassa huomioideni kanssa, mutta tää kyllä yllätti. Silloin aikanaan kun ohjelma julkistettiin, ajattelin että nyt haetaan kohua (ja miksei kohujulkkiksia) vesittämällä avioliittokäsitystä, mikä olisi sellaisenaan mulle ihan ok, ei kylläkään kiinnostavaa.
Mutta voi herttileijaa, täähän on ylivoimaisesti eniten sen oikean löytämistä ja avioliiton onnea (ja rivien välissä vähän heteronormatiivisuuttakin) korostava sarja herran vuonna 2015. Tärkein asia elämässä ei ole rahat, ystävät, harrastukset, vitunmoinen seksielämä, tai oikeastaan mikään muu kuin se, että löytäisi KUMPPANIN jonka kanssa mennä naimisiin. Ja tätä saarnataan pastorin ja terapeutin suulla rauhallisen soljuvalla äänellä ja steriileissä maisemissa. Ihanaa, sairasta, sairaan ihanaa.

Niin joo, eilisessä jaksossa ne meni naimisiin. Se yks pariskunta vaikutti hämmentävän onnelliselta heti alkuun, ne kaks muuta vähän siltä miltä kuuluiskin, eli astetta kovemmissa ensitreffimeiningeissä.

edit: Nyt ku luin topikkia taaksepäin niin täällä piffillä valitetaan just niistä asioista mistä mä oon innoissani tässä. Kattokaa sit sitä kämästä BB:tänne jos kaikki ohjelmat paranis sillä "että ne sais viinaa". Tavikset, tavalliset toiveet, tavalliset kodit vitun bestest :P
EN OO ARKENA TÄÄ MIES LAISINKAAN

Post Reply