Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

Kaikki taiteeseen ja viihteeseen (tv, leffat, sarjakuvat jne) liittyvät jorinat tänne sitten.

Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?

Message
Author
User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49726
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

#46 Post by devil via the anus » 04 Oct 2016, 17:11

epävarma ja saamaton noita-akka wrote:Artemis Fowl, vohoi vittu. Vähän hölmöä ehkä dissata lastenkirjaa mutta tota joo
Ei oo tyhmää. Se on tyhmää että jos joku on ihan vitun sakiaa paskaa, niin sitten puolustellaan "mutta sen on lastenkirja" (tai elokuva tai mikä lie).

Mutta siis se miksi koko topaasin avasin, oli että muistelin ton yhen toisen topin takia semmosta, että edellinen kirja minkä oon jättäny kesken, taisi olla Dostojevskin Idiootti. Siitäkin siis jokunen vuosi jo aikaa.
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

User avatar
Pöydällä nakki ja pullo vodkaa
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 96307
Joined: 30 Nov 2013, 23:07
Location: kepun sisäinen kunniakoodi

Re: Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

#47 Post by Pöydällä nakki ja pullo vodkaa » 04 Oct 2016, 18:48

devil via the anus wrote:Mutta siis se miksi koko topaasin avasin, oli että muistelin ton yhen toisen topin takia semmosta, että edellinen kirja minkä oon jättäny kesken, taisi olla Dostojevskin Idiootti. Siitäkin siis jokunen vuosi jo aikaa.
tää kannattaa lukea loppuun uudella yrityksellä

User avatar
Sekaisin Sepistä
Juomamaisteri
Posts: 101286
Joined: 17 Jun 2004, 18:55
Location: Itse kaivettu kuoppa

Re: Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

#48 Post by Sekaisin Sepistä » 05 Oct 2016, 11:53

Jos jotain tietokirjojen selailuja ei lasketa, niin viimeisin kesken jäänyt kirja taisi olla Proustin Kadonnutta aikaa etsimässä-sarjan eka osa. Ei vaan pysty lukemaan niitä hemmetin kolmen sivun pituisia virkkeitä. Ps. Olen uuvatti.
Image

User avatar
dags_g
1k
Posts: 1626
Joined: 18 Feb 2011, 13:00
Location: Tampere
Contact:

Re: Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

#49 Post by dags_g » 05 Oct 2016, 13:57

En yleensä jätä kirjoja kesken, vaan jauhan paskatkin vaikka väkisin loppuun. Oon vankka sen ajatuksen kannattaja että huonojenkin kirjojen lukeminen monesti avartaa omaa ajatusmaailmaa ja sitä kautta oppii myös hyvin mistä pitää ja mistä ei ja miksi.

Mutta jostain ihmeen syystä kaikista maailman kirjoista oon kaksi kertaa jättänyt kesken juuri Hemingwayn "Kenelle kellot soivat". Enkä oikein tiedä ees miksi, ei se ollut edes mitenkään huono. Ei vaan saanut luettua loppuun.

epäpoliittinen mussolini
King of PIF
King of PIF
Posts: 15790
Joined: 22 Oct 2012, 22:45
Location: Finishing My Business In Burma

Re: Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

#50 Post by epäpoliittinen mussolini » 05 Oct 2016, 14:04

joku noita 80-luvun latinalaisen amerikan kommunistinovellikokoelmia jäi kesken vähän aikaa sitten, kun ei jaksanut sitä vitun latteaa paatosta Aidosta Kansan Taiteesta yms soopasta
salaattisilppua tiskialtaassa ja rotuoppimummo

User avatar
Rural Sage
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 17638
Joined: 25 Sep 2013, 21:53
Location: Aidensfield Arms

Re: Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

#51 Post by Rural Sage » 05 Oct 2016, 15:02

Jarkko Laineen Kuin ruumissaatto. Reilun 50 sivunkaan jälkeen ei iskenyt itseeni millään tavalla, vaan on jopa aikas rasittavaa luettavaa. Joutaa poistopinoon koko kirja.
♫ █▬█ █ ▀█▀ ♫ TYDIT TIDDY DII TYDI DII DYY TYDIT TIDDY DII ♫ █▬█ █ ▀█▀ ♫

This is fantastic I'm in heaven
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27778
Joined: 13 Apr 2015, 22:48

Re: Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

#52 Post by This is fantastic I'm in heaven » 05 Oct 2016, 15:04

No tän Erlend Loen Supernaiivin kanssa tekee tiukkaa, en muistanut että tää on näin huono. Kesken ei ole vielä jäänyt, mutta sivuja hypin.

User avatar
pitkät piuhat
Posts: 507
Joined: 19 Oct 2015, 12:32
Location: 33800

Re: Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

#53 Post by pitkät piuhat » 05 Oct 2016, 16:57

Image

Vaikuttas ihan ok dekkarilta mut ei vaan jaksanut lukea yksityiskohtaisia kuvauksia eri ruumiinnesteiden käyttäytymisestä erilaisissa kuolintavoissa.

User avatar
mutavelho
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 12487
Joined: 14 Mar 2004, 00:54

Re: Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

#54 Post by mutavelho » 05 Oct 2016, 22:58

Valonkantajat. Otan tietokirjallisuuteni tietokirjallisuutena enkä jonain heh-heh-Siitoin-läppänä. Kirjajulkkarissa meininki oli aika lailla just sama kuin kirjassakin.
It shouldn't just be one person in the crowd's responsibility to deal with fuckers.

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49726
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

#55 Post by devil via the anus » 05 Oct 2016, 23:01

This is fantastic I'm in heaven wrote:No tän Erlend Loen Supernaiivin kanssa tekee tiukkaa, en muistanut että tää on näin huono. Kesken ei ole vielä jäänyt, mutta sivuja hypin.
Tää on vähän semmonen että pitää lukea lukiossa tai sitte voi vaan antaa olla.
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

This is fantastic I'm in heaven
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27778
Joined: 13 Apr 2015, 22:48

Re: Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

#56 Post by This is fantastic I'm in heaven » 06 Oct 2016, 09:42

devil via the anus wrote:
This is fantastic I'm in heaven wrote:No tän Erlend Loen Supernaiivin kanssa tekee tiukkaa, en muistanut että tää on näin huono. Kesken ei ole vielä jäänyt, mutta sivuja hypin.
Tää on vähän semmonen että pitää lukea lukiossa tai sitte voi vaan antaa olla.
Joo, eilen oli pakko todeta että kesken jää.

Poistunut käyttäjä a64e92
Poistunut käyttäjä
Posts: 15589
Joined: 07 Feb 2005, 00:51

Re: Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

#57 Post by Poistunut käyttäjä a64e92 » 06 Oct 2016, 09:47

This is fantastic I'm in heaven wrote:
devil via the anus wrote:
This is fantastic I'm in heaven wrote:No tän Erlend Loen Supernaiivin kanssa tekee tiukkaa, en muistanut että tää on näin huono. Kesken ei ole vielä jäänyt, mutta sivuja hypin.
Tää on vähän semmonen että pitää lukea lukiossa tai sitte voi vaan antaa olla.
Joo, eilen oli pakko todeta että kesken jää.
Tästä on jäänyt mieleen hyvänmielen motto joka meni ehkä suunnillee näin: "Anybody who rides a bike is a friend of mine". Hienosti sanottu. En kyllä enää uskaltaisi lukea, ja noi Loen tän jälkeiset kirjat on tainneet jäädä kaikki kesken.

This is fantastic I'm in heaven
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27778
Joined: 13 Apr 2015, 22:48

Re: Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

#58 Post by This is fantastic I'm in heaven » 06 Oct 2016, 09:48

mikko wrote:
This is fantastic I'm in heaven wrote:
devil via the anus wrote:
This is fantastic I'm in heaven wrote:No tän Erlend Loen Supernaiivin kanssa tekee tiukkaa, en muistanut että tää on näin huono. Kesken ei ole vielä jäänyt, mutta sivuja hypin.
Tää on vähän semmonen että pitää lukea lukiossa tai sitte voi vaan antaa olla.
Joo, eilen oli pakko todeta että kesken jää.
Tästä on jäänyt mieleen hyvänmielen motto joka meni ehkä suunnillee näin: "Anybody who rides a bike is a friend of mine". Hienosti sanottu. En kyllä enää uskaltaisi lukea, ja noi Loen tän jälkeiset kirjat on tainneet jäädä kaikki kesken.
Itse tykkään Dopplerista paljon ja ajattelin seuraavaksi lukea sen pitkästä aikaa. Toivottavasti tykkään edelleen ettei mene taas yksi kirja "pilalle" :D

Poistunut käyttäjä a64e92
Poistunut käyttäjä
Posts: 15589
Joined: 07 Feb 2005, 00:51

Re: Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

#59 Post by Poistunut käyttäjä a64e92 » 06 Oct 2016, 09:54

This is fantastic I'm in heaven wrote:
mikko wrote:
This is fantastic I'm in heaven wrote:
devil via the anus wrote:
This is fantastic I'm in heaven wrote:No tän Erlend Loen Supernaiivin kanssa tekee tiukkaa, en muistanut että tää on näin huono. Kesken ei ole vielä jäänyt, mutta sivuja hypin.
Tää on vähän semmonen että pitää lukea lukiossa tai sitte voi vaan antaa olla.
Joo, eilen oli pakko todeta että kesken jää.
Tästä on jäänyt mieleen hyvänmielen motto joka meni ehkä suunnillee näin: "Anybody who rides a bike is a friend of mine". Hienosti sanottu. En kyllä enää uskaltaisi lukea, ja noi Loen tän jälkeiset kirjat on tainneet jäädä kaikki kesken.
Itse tykkään Dopplerista paljon ja ajattelin seuraavaksi lukea sen pitkästä aikaa. Toivottavasti tykkään edelleen ettei mene taas yksi kirja "pilalle" :D
Tota mä en oo itse asiassa lukenutkaan, pitää tsekata! L:n, Tosiasioita Suomesta ja sit sen Naisen talloman aloitin joskus.

Kansan syvät rivit
Juhani Naamapalmu
Posts: 49572
Joined: 06 Oct 2004, 10:51
Location: semmonen linna jonka asuu joku vampyyri

Re: Minkä kirjan jätit viimeksi kesken?

#60 Post by Kansan syvät rivit » 06 Oct 2016, 16:01

Viimeksi taisi jäädä kesken Hemingwayn Garden of Eden ja sekin lähinnä siksi, että piti kirjastoon palauttaa ja vaihtaa mannerta. Huonouden takia taisi jäädä kesken Katherine M.n seksuaalielämä tai Homen 69 tapaa käyttää kuollutta prinsessaa. Homen lukeminen aikuisiällä nyt vähän pöhköä muutenkin.
STOP SAYING THINGS YOU FUCKING DICKHEADS
Alkoholitonolutlaskuri 2024: 63, virhemarginaali 2
Kombuchalaskuri 2024: 15, virhemarginaali 1

Alkoholitonolutlaskuri 2023: 246, virhemarginaali 4

Post Reply