SUURI From Software-keskustelu

Kaikki taiteeseen ja viihteeseen (tv, leffat, sarjakuvat jne) liittyvät jorinat tänne sitten.

Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?

Post Reply
Message
Author
User avatar
joku tyyppi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70476
Joined: 05 Sep 2013, 23:29

Re: SUURI From Software-keskustelu

#2971 Post by joku tyyppi » 23 May 2021, 16:30

Man-Thing wrote:
23 May 2021, 16:20
joku tyyppi wrote:
22 May 2021, 15:40
Tällä viikolla jatkoin Dark Souls kolmosta noin vuoden (?) tauon jälkeen. No joskus viime vuonna sitä tuli pelattua, ja huvitti, miten oudot statsit tuolla hahmolla on. Löysin kuitenkin sen tyypin, jonka avulla niitä voi muuttaa, ja ehkä muutankin. Kakkosesta jäi kunnon dual wield-hinku, ja otinkin käyttöön sen Boreal Valleyn huitojan miekat.
Mikäs tyyppi tämmönen? :o
Rosaria, siellä katedraalissa missä on Deacons of the Deep pomona. Sille kun antaa pale tonguen, voi säätää statsit uudelleen. Sen luokse pääseminen vaatii kikkailua katonrajassa.
Karl Ove Knausgård wrote: Huom. minä en siis oikeasti ole Karl Ove Knausgård

Johtoporras
2k
Posts: 2927
Joined: 27 Jan 2015, 11:58

Re: SUURI From Software-keskustelu

#2972 Post by Johtoporras » 23 May 2021, 17:16

joku tyyppi wrote:
23 May 2021, 16:30
Man-Thing wrote:
23 May 2021, 16:20
joku tyyppi wrote:
22 May 2021, 15:40
Tällä viikolla jatkoin Dark Souls kolmosta noin vuoden (?) tauon jälkeen. No joskus viime vuonna sitä tuli pelattua, ja huvitti, miten oudot statsit tuolla hahmolla on. Löysin kuitenkin sen tyypin, jonka avulla niitä voi muuttaa, ja ehkä muutankin. Kakkosesta jäi kunnon dual wield-hinku, ja otinkin käyttöön sen Boreal Valleyn huitojan miekat.
Mikäs tyyppi tämmönen? :o
Rosaria, siellä katedraalissa missä on Deacons of the Deep pomona. Sille kun antaa pale tonguen, voi säätää statsit uudelleen. Sen luokse pääseminen vaatii kikkailua katonrajassa.
Upea paikka vöäntää kahden tai kolmen pelaajan voimin invader kimpussa. :lol:

User avatar
Turku Zog
1k
Posts: 1950
Joined: 16 Jun 2007, 11:25

Re: SUURI From Software-keskustelu

#2973 Post by Turku Zog » 23 May 2021, 18:46

joku tyyppi wrote:
23 May 2021, 16:16
Itse en odota yhtään innolla kolmosen talvikenttää :o Kävin siellä kääntymässä, ja mietin että onko pakko.
Jäätävä mesta kyllä. Alkupuolisko vähän ikävä ja geneerinen.
Act locally, rule globally.

User avatar
joku tyyppi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70476
Joined: 05 Sep 2013, 23:29

Re: SUURI From Software-keskustelu

#2974 Post by joku tyyppi » 23 May 2021, 19:48

Oonkohan mä ostanu vahingossa PS+:den kun yhtäkkiä mulla näkyy viestejä maassa ja haamuja pitkin kenttiä, eikä tuo DS3 enää käynnistäessä tarjoa sitä vuositilausta :scratch:
Karl Ove Knausgård wrote: Huom. minä en siis oikeasti ole Karl Ove Knausgård

User avatar
joku tyyppi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70476
Joined: 05 Sep 2013, 23:29

Re: SUURI From Software-keskustelu

#2975 Post by joku tyyppi » 23 May 2021, 19:53

No katellaan ny sit minkälainen huume tää online-homma on :o
Karl Ove Knausgård wrote: Huom. minä en siis oikeasti ole Karl Ove Knausgård

User avatar
lahjaton retku
1k
Posts: 1870
Joined: 03 Dec 2010, 00:06

Re: SUURI From Software-keskustelu

#2976 Post by lahjaton retku » 23 May 2021, 21:45

joku tyyppi wrote:
23 May 2021, 19:48
Oonkohan mä ostanu vahingossa PS+:den kun yhtäkkiä mulla näkyy viestejä maassa ja haamuja pitkin kenttiä, eikä tuo DS3 enää käynnistäessä tarjoa sitä vuositilausta :scratch:
Tänä viikonloppuna oli ilmainen ps+-viikonloppu, että sai testata moninpelejä. Huomenna tyrkyttää taas

User avatar
joku tyyppi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70476
Joined: 05 Sep 2013, 23:29

Re: SUURI From Software-keskustelu

#2977 Post by joku tyyppi » 09 Jun 2021, 11:22

Nameless King [-o< :salut: Tuon taistelun jälkeen tuli kyllä motivaatiota lähteä sinne talvimaahan, koska Gael =P~
Karl Ove Knausgård wrote: Huom. minä en siis oikeasti ole Karl Ove Knausgård

User avatar
joku tyyppi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70476
Joined: 05 Sep 2013, 23:29

Re: SUURI From Software-keskustelu

#2978 Post by joku tyyppi » 09 Jun 2021, 12:26

Hitto tää talvimesta on kyllä aika syvältä, eikä se Ringed Citykään muistaakseni paljoa parempi ollut
Karl Ove Knausgård wrote: Huom. minä en siis oikeasti ole Karl Ove Knausgård

Johtoporras
2k
Posts: 2927
Joined: 27 Jan 2015, 11:58

Re: SUURI From Software-keskustelu

#2979 Post by Johtoporras » 09 Jun 2021, 13:50

joku tyyppi wrote:
09 Jun 2021, 11:22
Nameless King [-o< :salut: Tuon taistelun jälkeen tuli kyllä motivaatiota lähteä sinne talvimaahan, koska Gael =P~
Nameless King oli kyllä koetus Level 1:llä. Toisessa vaiheessa vähän hassu se väistöajoitus.

Gael. [-o<

Johtoporras
2k
Posts: 2927
Joined: 27 Jan 2015, 11:58

Re: SUURI From Software-keskustelu

#2980 Post by Johtoporras » 09 Jun 2021, 18:40

Ei nuo lisärialueet mitään huippuhauskaa kyllä yksin ole, kun vihollisia ihan helvetisti. Porukalla mukavaa mäiskettä. Loparit pääasiassa kovia kyllä.

User avatar
Man-Thing
King of PIF
King of PIF
Posts: 15570
Joined: 04 Sep 2010, 20:17
Location: Suotissinheittokisoissa

Re: SUURI From Software-keskustelu

#2981 Post by Man-Thing » 10 Jun 2021, 16:40

En kyllä ymmärrä mikä tossa kakkoksessa ny on kun tulee pataan koko ajan. Ihan alkumetreillä olen siis. :lol:

Edit: Toi hollowing- systeemi tässä on vaan toi mikä on, ja panttaan ehkä liikaa Human Effigyä tässä alussa..

Johtoporras
2k
Posts: 2927
Joined: 27 Jan 2015, 11:58

Re: SUURI From Software-keskustelu

#2982 Post by Johtoporras » 10 Jun 2021, 23:19



Huh. Oijoi. Jysähti.

User avatar
joku tyyppi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70476
Joined: 05 Sep 2013, 23:29

Re: SUURI From Software-keskustelu

#2983 Post by joku tyyppi » 11 Jun 2021, 03:04

No jopas :o
Karl Ove Knausgård wrote: Huom. minä en siis oikeasti ole Karl Ove Knausgård

User avatar
Holokaustinen
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11503
Joined: 30 May 2007, 00:12
Location: J:pää

Re: SUURI From Software-keskustelu

#2984 Post by Holokaustinen » 11 Jun 2021, 06:05

[-o< [-o< [-o<

User avatar
joku tyyppi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70476
Joined: 05 Sep 2013, 23:29

Re: SUURI From Software-keskustelu

#2985 Post by joku tyyppi » 14 Jun 2021, 21:35

Kultainen järjestys on hajonnut. Nouse, aseta ja armon ohjaamana kerää Elden-Ring voimaa ja tule Elden-lordiksi välillä olevilla mailla.

FromSoftwaren kehittämä ja Bandai Namcon tuottama Elden Ring Playstation 4:lle on fantasiatoiminta-RPG ja FromSoftwaren tähän mennessä suurin peli, joka sijoittuu mysteeriseen ja vaaraa täynnä olevaan maailmaan.

TARINA
Kuningatar Marika Ikuisen hallitsemassa maassa Elden-Ring, Erdtreen lähde, on pirstoutunut.
Marikan jälkeläiset, kaikki puolijumalat, keräsivät pirstaleet ja niiden tuomat uudet voimat synnyttivät sodan: The Shattering. Sota, joka merkitsi Suuren tahdon hylkäämäksi tulemista.
Ja nyt armon opastus tuodaan tahriintuneille, jotka kullan armo herätti ja karkotti välillä olevista maista.
Te kuolleet, jotka vielä elätte, armonne on kadonnut, kulje polkua sumuisen meren takana oleville maille seisomaan Elden-Ringin edessä. Ja tule Elden Lordiksi.

UUSI FANTASIA-MAAILMA
Matka välillä olevissa maissa, uusi fantasiamaailma, jonka ovat luoneet vaikutusvaltaisen DARK SOULS -videopelisarjan luoja Hidetaka Miyazaki ja The New York Timesin myydyimmän fantasiasarjan, A Song of Ice and Fire, George R. R. Martin. Selvitä Elden-renkaan voiman mysteerit. Tapaa vihollisia, joilla on syvällinen tausta, hahmoja, joilla on omat ainutlaatuiset motivaatiot edistymiseen tai estämiseen edistymisessäsi, ja pelottavia olentoja.

MAAILMAN TUTKIMUS MAIDEN VÄLILLÄ
ELDEN RING sisältää laajat fantastiset maisemat ja hämärät, monimutkaiset luolat jotka on liitetty saumattomasti. Kulje henkeäsalpaavan maailman läpi jalkaisin tai hevosella, yksin tai verkossa muiden pelaajien kanssa ja uppoudu täysin nurmimaisemaan, tukehduttaviin suoihin, kierteisiin vuoriin, pahaenteisiin linnoihin ja muihin mahtaviin kohteisiin mittakaavassa jota ei ole koskaan ennen nähty FromSoftware peleissä.

GENRE-MÄÄRITTÄVÄ PELI
Luo hahmosi FromSoftwaren hienostuneessa toiminta-RPG: ssä ja määritä pelityyli kokeilemalla monenlaisia aseita, maagisia kykyjä ja taitoja, joita löytyy ympäri maailmaa. Lähde taisteluun, tuhoa viholliset yksitellen varjoista tai pyydä jopa liittolaisia apua. Monet vaihtoehdot ovat käytettävissänne, kun päätät lähestyä maailman tutkintaa tai taistelua.

Luvassa on rikas, verinen ja eeppinen kertomus kolmannen persoonan kuvakulmasta valtavassa valtakunnassa.
Vaikuttaa lupaavalta suomenkielisten tekstien suhteen [-o<
Karl Ove Knausgård wrote: Huom. minä en siis oikeasti ole Karl Ove Knausgård

Post Reply