Amazon Prime video

Kaikki taiteeseen ja viihteeseen (tv, leffat, sarjakuvat jne) liittyvät jorinat tänne sitten.

Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?

Post Reply
Message
Author
User avatar
joku tyyppi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70491
Joined: 05 Sep 2013, 23:29

Re: Amazon Prime suosituksia?

#436 Post by joku tyyppi » 17 Aug 2021, 00:18

The Boys
Karl Ove Knausgård wrote: Huom. minä en siis oikeasti ole Karl Ove Knausgård

User avatar
Räppi-Turre
.
.
Posts: 107444
Joined: 30 Apr 2004, 14:37
Contact:

Re: Amazon Prime suosituksia?

#437 Post by Räppi-Turre » 17 Aug 2021, 08:34

The Tick
Goliath
...That’s Heavy!
...I’m rappin’ Heavy Metal!

User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86225
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Re: Amazon Prime suosituksia?

#438 Post by Ananaskääpiö » 17 Aug 2021, 08:42

Mä oon räveltänyt vittu jotain ja mun tilaus on nyt UK:ssa ja maksaa 8 euroa kuussa. Onko toi vuositasolla jo niin paljon, että kannattaa saada raivari yrittäessään pelastaa tilanne.
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86225
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Re: Amazon Prime suosituksia?

#439 Post by Ananaskääpiö » 17 Aug 2021, 09:20

Mutta Buffya mä täältä kattelen ja leffoja.
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

sxoxy
1k
Posts: 1536
Joined: 15 Jul 2021, 20:00

Re: Amazon Prime suosituksia?

#440 Post by sxoxy » 17 Aug 2021, 12:08

Loudermilk oli ihan katottava draamakomedia raitistuneesta rock-kriitikosta kekä pyörittää AA-ryhmän tapaista hommaa.

Ysäribrittikomedia Spaced tuli uudestaan kateltua, ihan hyvin kestänyt aikaa. Fleabag taas tuoreempaa kehitysmaatuotantoa jos ei vielä ole tullut nähtyä.

Undone on hieno tarina auto-onnettomuuteen joutuneesta nuoresta naisesta(ihq Rosa Salazar) kellä alkaa psyyke pettämään tai sitten oppii murtamaan meidän maailman lukot ja alkaa kikkailemaan kuolleen isänsä Saul Goodmanin kanssa.

Upload oli metka scifisysteemi, vakuutuksen lailla toimivat firmat myyvät virtuaalitaivaita mihin sitten 'sielut' ladataan jos ei ihmistä voida pelastaa.


Clarksons Farm jos yhtään Jezzan perseilyt on viihdyttänyt on mukavaa katseltavaa mistä tuntui aiemmin Jeremystä piittamattomatkin kriitikot diggaavan.

Sarjishommista The Tick, The Boys ja Preacher on ihan jees. Kai tuo Invinciblekin, en tiiä.

The Expansen varmaan kaikki avaruusmeiningistä kiinnostuneet ovat jo katselleet, hyvä sarja mut ei se mikään Farscape ole joka myös löytyy primestä. Scorpius on best pahis <3 BDSM-lookki ja näyttelijäväinö sopii rooliin täydellisesti.

User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86225
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Re: Amazon Prime suosituksia?

#441 Post by Ananaskääpiö » 30 Aug 2021, 08:31

Ananaskääpiö wrote:
17 Aug 2021, 09:20
Mutta Buffya mä täältä kattelen
Jaa tää lähtee nyt pois. :x
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103741
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Amazon Prime video

#442 Post by Mayhem peruttu » 30 Aug 2021, 19:17

The Boysin alotin ja kyllähän ton nyt mielellään kattoo

Clarckson's Farm tuli kateltua, aivan kiva ja ehdin jo sanoo esimiestä Gerald Cooperiksi, kun oli kännispäissään just samankuulonen

James May our Man in Japan oli hauska matkailukiekka, mutta haikut vaivaannutti. Tykkään, että työryhmäkin näkyy. Yujiro best!

LOL Italian katoin eilen ja kyllähän se nyt oli hyvä konsepti ja välillä nauroin ääneen.

James Mayn Oh, Cook! on tossa kans, mut kun koitin katella, oli hyvin huono olo, eikä ruokaohjelmia pysty eiii mitenkään sillon.

Grand tourin alotin, mut se odottaa, kun katon nää komediat eka.

Fleabagin ykköskauden katoin kännispäissäni, ni alotin sen uusiks tossa heh. Semmonen vaivaantumiseen perustiva komedia ei oo yleensä mun suosikkia, mut pidän tosta sarjasta jo ennestään.

Whose Line Is It Anyway? on vanha tuttu jo Drew Careyn ajoilta, tuntuu oudolta kattoa, kun porukkaa paimennetaan Lana Kanen äänellä :P

ST: Lower Decksiä mul ontos kans pari kautta, mut en oo vielä tsekannut.

Alice Fraserin Savage oli surullinen. Voisin sanoa tähän, miksi oli vaikea keskittyä siihen, mut annan olla hyvän maun nimessä.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103741
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Amazon Prime video

#443 Post by Mayhem peruttu » 30 Aug 2021, 19:19

Vituttava ominaisuus muuten, että välillä jos pistää ladatun jakson paussille ja palaa kattelee, niin se ei enää toimi ja virhekoodi 4921 sössönsöö.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103741
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Amazon Prime video

#444 Post by Mayhem peruttu » 30 Aug 2021, 19:26

Asiakaspalveluun ei myöskään saa yhteyttä kuin soittamalla, vittu mitä laitimmaista paskaa.

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49724
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Amazon Prime video

#445 Post by devil via the anus » 30 Aug 2021, 20:08

Loputon Rihannan liekki wrote:
30 Aug 2021, 19:17
ST: Lower Decksiä mul ontos kans pari kautta, mut en oo vielä tsekannut.
Kakkoskausi tulee sinne jakso per viikko tahtia. Oisko kaksi jaksoa tällä hetkellä. Ite en oikeen diggaa kyl.
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

User avatar
Räppi-Turre
.
.
Posts: 107444
Joined: 30 Apr 2004, 14:37
Contact:

Re: Amazon Prime video

#446 Post by Räppi-Turre » 30 Aug 2021, 21:03

Loputon Rihannan liekki wrote:
30 Aug 2021, 19:19
Vituttava ominaisuus muuten, että välillä jos pistää ladatun jakson paussille ja palaa kattelee, niin se ei enää toimi ja virhekoodi 4921 sössönsöö.
Mulla oli areenan tv apissa tämmönen. Onneksi tuli uusi versio
...That’s Heavy!
...I’m rappin’ Heavy Metal!

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103741
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Amazon Prime video

#447 Post by Mayhem peruttu » 30 Aug 2021, 22:44

Mua noi uudet versiot tai muukaan netitse toimiva ei lämmitä, kun ei mulla oo toimivaa nettiä sillon ku noita tallennettuja olis kattomassa. Sovelluksen vois päivittää, mut googlailin tuota ongelmaa, niin kuulemma päivitys on aiheuttanut samaa probleemia, niin eäää ei täs nyt viittis riskeerata noita vähiäkään viihteitään.

The Boysin kattelu jäi tän takia kolmosjaksoon :|

User avatar
Duckulan Kreivi
aivan älyvapaa meininki täällä
Posts: 73462
Joined: 14 Jul 2013, 20:29
Location: noitacoL

Re: Amazon Prime video

#448 Post by Duckulan Kreivi » 08 Sep 2021, 10:22

Otin tän nyt testiin ja ajattelin testata saanko noita jenkkisisältöjä näkyviin vpn:llä. Onko kukaan onnistuneesti tehny tätä? Näköjään US asiakkaat käyttää ihan tota amazon.com sivua primen käyttöön mut silti kun yritän avata sieltä sisältöä niin tulee herja "Your device is connected to the Internet using a VPN or proxy service. Please disable it and try again. For more help, go to amazon.com/pv-vpn."
Image

User avatar
superlemmikki
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29381
Joined: 21 Nov 2017, 17:56
Location: Tampere 2001

Re: Amazon Prime video

#449 Post by superlemmikki » 08 Sep 2021, 11:47

American Horror Storiet saatana vetivät pois ja oli ainoa syy tilaukselle :himpatti:
Image
Häiritsevä déjà vu -laskuri 2024: 2 (2023: 10, 2022: 18, 2021:19, 2020:23)
[url=//imgur.com/4inmSsP]
Muista että, et nauti Persus Makeis Sekoomuksesta, vaan se nauttii sinusta. Sinä et syö sitä, vaan se syö sinut.

User avatar
Duckulan Kreivi
aivan älyvapaa meininki täällä
Posts: 73462
Joined: 14 Jul 2013, 20:29
Location: noitacoL

Re: Amazon Prime video

#450 Post by Duckulan Kreivi » 08 Sep 2021, 12:37

Duckulan Kreivi wrote:
08 Sep 2021, 10:22
Otin tän nyt testiin ja ajattelin testata saanko noita jenkkisisältöjä näkyviin vpn:llä. Onko kukaan onnistuneesti tehny tätä? Näköjään US asiakkaat käyttää ihan tota amazon.com sivua primen käyttöön mut silti kun yritän avata sieltä sisältöä niin tulee herja "Your device is connected to the Internet using a VPN or proxy service. Please disable it and try again. For more help, go to amazon.com/pv-vpn."
Tjaa näköjään tämä Freedome ei näissä pelaa ollenkaan. Harmillista kun tää on mulle ilmanen. Pitää vissiin joku express tai nordvpn hommata hetkeksi...
Image

Post Reply