2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?
- harry-irene
- tuhma vakuumi
- Posts: 42496
- Joined: 24 Jan 2006, 00:00
Re: 2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
69. murhaaja saapuu (italia -61)
68. jouluaatto (n-liitto 1913)
67. päivät ovat luetut (italia -62)
66. paholaisen naamio (italia -60)
65. intohimojen keskiaika (ranska -87)
64. ikitie
63. the breadwinner (irlanti 2017)
62. far from men (ranska 2014)
61. grace jones: bloodlight and bami (irlanti/uk 2017)
60. one more time with feeling (uk 2016)
59. piru perii omansa (ranska -79)
58. sunnuntai maalla (ranska -84)
57. kuolleet sielut (n-liitto -60)
56. tyttö nimeltä insiang (filippiinit -77)
55. päällysviitta (n-liitto -26)
54. auringonpimennys (ranska -81)
53. viimeinen näytös (usa -77)
52. light sleeper (usa -92)
51. valheitten talo (uk -48)
50. etelän kaipuu (argentiina -88)
49. the third murder (japani 2017)
48. walking past the future (kiina 2017)
47. missing johnny (taiwan 2017)
46. bamseom pirates: seoul inferno (e-kore 2017)
45. marlina the murderer in four acts (indonesia 2017)
44. the seen and unseen (indonesia 2017)
43. silent mist (kiina 2017)
42. glass garden (e-korea 2017)
41. angels wear white (kiina 2017)
40. centaur (kirgisia 2017)
39. The florida project
38. Phantom thread
37. Call me by your name
36. Three billboards outside ebbing missouri
35. älkää koskeko (ranska -53)
34. morvern callar (uk -02)
33. ratcatcher (uk -99)
32. inferno (italia -80)
31. the texas chainsaw massacre 2 (usa -86)
30. vaarattomia vakoilijoita (usa -55)
29. kuvia menneestä maailmasta (t-slovakia -72)
28. villejä liljoja (t-slovakia -72)
27. rakasta tai tuhoudu (uk -62)
26. lohikäärmeen paluu (t-slovakia -67)
25. wilde maus (itävalta 2017)
24. hänen ylhäisyytensä yksityissihteeri (saksa 1916)
23. siniparta (ranska -63)
22. rakkauden oppitunti (ruotsi -54)
21. ennen kuin yö on ohi (t-slovakia -65)
20. herra langen rikos (ranska -35)
19. rukous (n-litto -67)
18. aurinko verkossa (t-slovakia -62)
17. vankila (ruotsi -49)
16. the deminer (ruotsi/irak 2017)
15. queercore: how to punk a revolution (saksa/usa 2017)
14. tanssi, tyttö, tanssi (usa -40)
13. craig's wife (usa -36)
12. merrily we go to hell (usa -32)
11. suurkaupungin sävel (ranska -49)
10. romanovien dynastian tuho (n-litto -27)
9. blade runner 2049
8. christopher strong (usa -33)
7. saamelaisveri (ruotsi 2016)
6. god's own country (uk 2017)
5. the road to god knows where (saksa -89)
4. villikissa (usa -29)
3. julieta (espanja 2016)
2. heinäkuun sade (n-liitto -67)
1. moskova ei usko kyyneliin (n-liitto -79)[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
68. jouluaatto (n-liitto 1913)
67. päivät ovat luetut (italia -62)
66. paholaisen naamio (italia -60)
65. intohimojen keskiaika (ranska -87)
64. ikitie
63. the breadwinner (irlanti 2017)
62. far from men (ranska 2014)
61. grace jones: bloodlight and bami (irlanti/uk 2017)
60. one more time with feeling (uk 2016)
59. piru perii omansa (ranska -79)
58. sunnuntai maalla (ranska -84)
57. kuolleet sielut (n-liitto -60)
56. tyttö nimeltä insiang (filippiinit -77)
55. päällysviitta (n-liitto -26)
54. auringonpimennys (ranska -81)
53. viimeinen näytös (usa -77)
52. light sleeper (usa -92)
51. valheitten talo (uk -48)
50. etelän kaipuu (argentiina -88)
49. the third murder (japani 2017)
48. walking past the future (kiina 2017)
47. missing johnny (taiwan 2017)
46. bamseom pirates: seoul inferno (e-kore 2017)
45. marlina the murderer in four acts (indonesia 2017)
44. the seen and unseen (indonesia 2017)
43. silent mist (kiina 2017)
42. glass garden (e-korea 2017)
41. angels wear white (kiina 2017)
40. centaur (kirgisia 2017)
39. The florida project
38. Phantom thread
37. Call me by your name
36. Three billboards outside ebbing missouri
35. älkää koskeko (ranska -53)
34. morvern callar (uk -02)
33. ratcatcher (uk -99)
32. inferno (italia -80)
31. the texas chainsaw massacre 2 (usa -86)
30. vaarattomia vakoilijoita (usa -55)
29. kuvia menneestä maailmasta (t-slovakia -72)
28. villejä liljoja (t-slovakia -72)
27. rakasta tai tuhoudu (uk -62)
26. lohikäärmeen paluu (t-slovakia -67)
25. wilde maus (itävalta 2017)
24. hänen ylhäisyytensä yksityissihteeri (saksa 1916)
23. siniparta (ranska -63)
22. rakkauden oppitunti (ruotsi -54)
21. ennen kuin yö on ohi (t-slovakia -65)
20. herra langen rikos (ranska -35)
19. rukous (n-litto -67)
18. aurinko verkossa (t-slovakia -62)
17. vankila (ruotsi -49)
16. the deminer (ruotsi/irak 2017)
15. queercore: how to punk a revolution (saksa/usa 2017)
14. tanssi, tyttö, tanssi (usa -40)
13. craig's wife (usa -36)
12. merrily we go to hell (usa -32)
11. suurkaupungin sävel (ranska -49)
10. romanovien dynastian tuho (n-litto -27)
9. blade runner 2049
8. christopher strong (usa -33)
7. saamelaisveri (ruotsi 2016)
6. god's own country (uk 2017)
5. the road to god knows where (saksa -89)
4. villikissa (usa -29)
3. julieta (espanja 2016)
2. heinäkuun sade (n-liitto -67)
1. moskova ei usko kyyneliin (n-liitto -79)[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
- General Error
- King of PIF
- Posts: 16463
- Joined: 16 Nov 2008, 01:50
- Location: 66°33′45.9″
Re: 2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Eraserhead (13.2.)
2. The Shape of Water (15.2.)
3. Lady Bird (30.3.)
4. A Quiet Place (14.4.)
2. The Shape of Water (15.2.)
3. Lady Bird (30.3.)
4. A Quiet Place (14.4.)
Re: 2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
96. The Patsy (1964) (35mm)Flsh wrote:1. Epitafium dla Barbary Radziwiłłówny (An Epitaph for Barbara Radziwill) (16mm)
2. Basic Instinct (35mm)
3. Rodin
4. Drive (2011) (35mm)
5. The Swarm (35mm)
6. Das russische Wunder (Venäjän ihme) (35mm)
7. Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi
8. Chinatown
9. Perkele! Kuvia Suomesta (35mm)
10. Psycho II (35mm)
11. Christopher Strong (35mm)
12. All the Money in the World
13. Downsizing
14. Goodbye & Amen (35mm)
15. The Ninth Configuration (35mm)
16. Superuomini, superdonne, superbotte (Super Stooges vs. the Wonder Women) (35mm)
17. Risto Vanarin Piilokamera (35mm)
18. Disobedience
19. Exorcist II: The Heretic (35mm)
20. Filmworker
21. The Commuter
22. Dance, Girl, Dance (1940) (35mm)
23. Caniba
24. The Florida Project
25. Angst essen Seele auf (Fear Eats the Soul)
26. It Lives Again (35mm)
27. It Lives Again (35mm)
28. Il pistolero segnato da Dio (Two Guns and a Coward) (35mm)
29. Johnny Oro (Ringo and His Golden Pistol) (35mm)
30. 7 magnifiche pistole (Seven Guns for Timothy) (35mm)
31. Valdez, il mezzosangue (The Valdez Horses) (35mm)
32. Little Rita nel West (The Crazy Westerners) (35mm)
33. Der Golem, wie er in die Welt kam (The Golem) (35mm)
34. Lords of Chaos
35. The Miseducation of Cameron Post
36. Toppen av ingenting (The Real Estate)
37. Piercing
38. Incident in a Ghost Land
39. Eva (2018)
40. Wildling
41. Ghost Stories
42. Shut Up and Play the Piano
43. Utøya 22. juli (U – July 22)
44. Entebbe (7 Days in Entebbe)
45. AMERICA Land of the FreeKS
46. Unsane
47. L'uccello dalle piume di cristallo (The Bird with the Crystal Plumage)
48. The Texas Chainsaw Massacre 2 (35mm)
49. Inferno (1980) (35mm)
50. Inferno (1980) (35mm)
51. The Shape of Water
52. Body Heat (35mm)
53. Red Sparrow
54. Sexmisja (Sexmission) (35mm)
55. Death Wish (2018)
56. Hollywood or Bust (35mm)
57. We Need to Talk About Kevin
58. The Hills Have Eyes Part II (35mm)
59. The 15:17 to Paris
60. Fifty Shades Freed
61. En frygtelig kvinde (A Horrible Woman)
62. The Disaster Artist
63. Slapstick (Of Another Kind) (35mm)
64. Retenez-moi... ou je fais un malheur! (To Catch a Cop) (16mm)
65. Aliens (35mm)
66. Missione finale (Ten Zan – Ultimate Mission) (35mm)
67. Hevi reissu
68. Beverly Hills Cop (35mm)
69. Beverly Hills Cop II (35mm)
70. Beverly Hills Cop III (35mm)
71. Hook, Line and Sinker (1969) (16mm)
72. Light Sleeper (35mm)
73. Sorok pervyi (The Forty-First) (1956) (35mm)
74. Amityville II: The Possession (35mm)
75. Licht (Mademoiselle Paradis)
76. Dark City (1998) (35mm)
77. Pacific Rim: Uprising
78. Abar (35mm)
79. The Late Show (35mm)
80. Phantom Thread
81. Carne bollente (The Rise of the Roman Empress) (35mm)
82. The King of Kings (16mm)
83. Hello Mary Lou: Prom Night II (35mm)
84. The Ladies Man (1961) (35mm)
85. Surf II (35mm)
86. L.A. Confidential (35mm)
87. Gremlins 2: The New Batch (35mm)
88. Au revoir là-haut (See You Up There)
89. Our New President
90. Grace Jones: Bloodlight and Bami
91. The Strangers: Prey at Night
92. Notsh Pered Rozhdestvom (Christmas Eve) (35mm)
93. Croc-Blanc (White Fang)
94. La passion Béatrice (Beatrice) (35mm)
95. La maschera del demonio (The Mask of Satan) (35mm)
97. I giorni contati (His Days Are Numbered) (35mm)
98. Vij (35mm)
99. A Nightmare on Elm Street Part 2: Freddy's Revenge (35mm)
100. A Quiet Place
Kyseessä voivat olla homofilmimarkkinat.
- devil via the anus
- Matti Partanen
- Posts: 49712
- Joined: 01 Apr 2008, 00:24
- Location: cloaca satanica
Re: 2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
- The Square
- The Killing of a Sacred Deer
- Jackie
- Elle
- Armomurhaaja
- Manchester by the Sea
- Pitkän päivän ilta
- Black Panther
- The Shape of Water
- Moonlight
- Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
- Barry Lyndon
- Neruda
- Varastettu kuolema
- Paterson
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer
- Suomen Sylvester Stallone
- Kuvan käsitteliä mies
- Posts: 177248
- Joined: 01 Aug 2005, 00:20
Re: 2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
8. A Quiet PlaceRullakepatti asiantuntia wrote:7. The ExorcistRullakepatti asiantuntia wrote:6. The Shape of WaterRullakepatti asiantuntia wrote:5. Death WishRullakepatti asiantuntia wrote:4. Three Billboards Outside Ebbing, MissouriRullakepatti asiantuntia wrote:3. Big LebowskiRullakepatti asiantuntia wrote:2. The CommuterRullakepatti asiantuntia wrote:1. Tuntematon sotilas
- Dirt Track Beamon
- King of PIF
- Posts: 15876
- Joined: 02 Mar 2006, 13:48
- Location: Kentucky Motor Speedway
Re: 2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
Alan Sladd wrote:1. The Journey
2. Viulisti
3. Wonder
4. Solsidan
5. C'est la vie! - häät ranskalaiseen tapaan
6. Kaikki oikein
7. Synkin hetki
8. Rodin
9. The Greatest Showman
10. Tammisunnuntai 1918
11. The Florida Project
12. Call Me by Your Name
13. Happy End
14. The Shape of Water
15. Fantastinen nainen
16. Muumien taikatalvi
17. The Post
18. Suojelijat
19. Kedi
20. Naisen parhaat vuodet (35 mm)
21. Uhrilampaat
22. In the Fade - kuin tyhjästä
23. Phantom Thread
24. Three Billboards outside Ebbing, Missouri
25. I, Tonya
26. Eduskunta
27. Kauhea nainen
28. Mansikkapaikka (35 mm)
29. Kääntöpiste
30. Game Night
31. Lady Bird
32. Suomen hauskin mies
33. Priscilla, aavikon kuningatar (35 mm)
34. Rakkautta vailla
35. Maria Magdaleena
36. Yrittäjä
37. The Guardian Angel - suojelusenkeli
38. Viridiana (35 mm)
39. Viimeinen loma
40. Tuntematon
41. Kyrsyä
42. BPM (Beats Per Minute)
43. Näkemiin taivaassa
44. Mademoiselle Paradis
45. Jon (35 mm)
Re: 2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
^ Mites Jon filkalta? Tossa "taannoin" kotitallenteelta raskassoutuisuus uuvutti katsojan..
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
- Dirt Track Beamon
- King of PIF
- Posts: 15876
- Joined: 02 Mar 2006, 13:48
- Location: Kentucky Motor Speedway
Re: 2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
Jo toisen kerran filmiltä ja edelleen toimi kitkatta, koska onhan kyseessä ns. oikeasti hyvä kotimainen.Merabi wrote:^ Mites Jon filkalta? Tossa "taannoin" kotitallenteelta raskassoutuisuus uuvutti katsojan..
Re: 2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
Veskulla muuten Sokkotanssissa hyvin samanlainen rooli. On tässä karheutta ja vetoa, mutta vaatii oikean taajuuden katsojalta.Alan Sladd wrote:Jo toisen kerran filmiltä ja edelleen toimi kitkatta, koska onhan kyseessä ns. oikeasti hyvä kotimainen.Merabi wrote:^ Mites Jon filkalta? Tossa "taannoin" kotitallenteelta raskassoutuisuus uuvutti katsojan..
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
- Sirkku, pikakirjoittajatar
- 2k
- Posts: 2813
- Joined: 11 Sep 2004, 13:21
Re: 2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Star Wars: The Last Jedi (11.1.)
2. Lady Macbeth (1.2.)
3. Big Lebowski (5.2.)
4. Pitkän päivän ilta (12.2.)
5. Armomurhaaja (13.2.)
6. Yö (19.2.)
7. Broadway Danny Rose (26.2.)
8. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (28.2.)
9. Kosketuksissa (1.3.)
10. 1918 - mies ja hänen omatuntonsa (5.3.)
11. Call Me By Your Name (8.3.)
12. Nuoren naisen onni (12.3.)
13. Maskuliini feminiini (19.3.)
14. Prinsessa Mononoke (26.3.)
15. Manaaja (9.4.)
16. Suuri gangsterisota (16.4.)
2. Lady Macbeth (1.2.)
3. Big Lebowski (5.2.)
4. Pitkän päivän ilta (12.2.)
5. Armomurhaaja (13.2.)
6. Yö (19.2.)
7. Broadway Danny Rose (26.2.)
8. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (28.2.)
9. Kosketuksissa (1.3.)
10. 1918 - mies ja hänen omatuntonsa (5.3.)
11. Call Me By Your Name (8.3.)
12. Nuoren naisen onni (12.3.)
13. Maskuliini feminiini (19.3.)
14. Prinsessa Mononoke (26.3.)
15. Manaaja (9.4.)
16. Suuri gangsterisota (16.4.)
- Folke Eriksson
- 8k
- Posts: 8404
- Joined: 18 Jan 2013, 17:36
- Location: leffassa
Re: 2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Basic Instinct - vaiston varassa
2. The Rain People
3. The Gambler (1974)
4. Fellinin Satyricon
5. Hide in Plain Sight
6. All the Money in the World
7. Rollerball (1975)
8. News from Home
9. Dr. M
10. Misery
11. Call Me By Your Name
12. Paholaisen naamio (1960)
13. Beginning of an Unknown Era
14. Brute Force (1947)
15. Black Sabbath (I tre volti della paura, 1963)
16. Happy End (2017)
17. Vargtimmen
18. Wonderstruck
19. Bay of Blood
20. The Florida Project
21. Naked City (1948)
22. Wings (1966)
23. The Girl Who Knew too Much (1963)
24. Kapina nuorisovankilassa (Scum, 1979)
25. Kill Baby, Kill
26. Claire’s Camera
27. A Whole Night
28. Rabid Dogs/Kidnapped
29. Five Dolls for an August Moon
30. Hobbyhorse Revolution
31. Hiljaisuus (Tystnaden, 1963)
32. Innan vintern kommer
33. Phantom Thread
34. Lauri Mäntyvaaran tuuheet ripset
35. Faces Places
36. Fantastinen nainen
37. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
38. Prahan ylioppilas (Der Student von Prag, 1913)
39. Polkupyöräilijän kuolema (Muerte de un ciclista, 1955)
40. Kiristyvä kierre (Uptight, 1968)
41. Stop Making Sense
42. Rakkautta vailla
43. Murhaaja saapuu (L'assassino, 1961)
44. Jerry neropattina (The Patsy, 1963)
45. Päivät ovat luetut
46. Kymmenes uhri
2. The Rain People
3. The Gambler (1974)
4. Fellinin Satyricon
5. Hide in Plain Sight
6. All the Money in the World
7. Rollerball (1975)
8. News from Home
9. Dr. M
10. Misery
11. Call Me By Your Name
12. Paholaisen naamio (1960)
13. Beginning of an Unknown Era
14. Brute Force (1947)
15. Black Sabbath (I tre volti della paura, 1963)
16. Happy End (2017)
17. Vargtimmen
18. Wonderstruck
19. Bay of Blood
20. The Florida Project
21. Naked City (1948)
22. Wings (1966)
23. The Girl Who Knew too Much (1963)
24. Kapina nuorisovankilassa (Scum, 1979)
25. Kill Baby, Kill
26. Claire’s Camera
27. A Whole Night
28. Rabid Dogs/Kidnapped
29. Five Dolls for an August Moon
30. Hobbyhorse Revolution
31. Hiljaisuus (Tystnaden, 1963)
32. Innan vintern kommer
33. Phantom Thread
34. Lauri Mäntyvaaran tuuheet ripset
35. Faces Places
36. Fantastinen nainen
37. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
38. Prahan ylioppilas (Der Student von Prag, 1913)
39. Polkupyöräilijän kuolema (Muerte de un ciclista, 1955)
40. Kiristyvä kierre (Uptight, 1968)
41. Stop Making Sense
42. Rakkautta vailla
43. Murhaaja saapuu (L'assassino, 1961)
44. Jerry neropattina (The Patsy, 1963)
45. Päivät ovat luetut
46. Kymmenes uhri
-
- Matti Partanen
- Posts: 70534
- Joined: 18 Mar 2010, 11:18
- Location: Babylon
Re: 2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
6. Blue SunshineBanana Joe wrote:5. Gremlins 2Banana Joe wrote:4. Ready Player OneBanana Joe wrote:3. The Shape of WaterBanana Joe wrote:2. Exorcist II: The HereticBanana Joe wrote:1.Idän pikajuna
-
- Matti Partanen
- Posts: 70534
- Joined: 18 Mar 2010, 11:18
- Location: Babylon
Re: 2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
7. HousewifeBanana Joe wrote:6. Blue SunshineBanana Joe wrote:5. Gremlins 2Banana Joe wrote:4. Ready Player OneBanana Joe wrote:3. The Shape of WaterBanana Joe wrote:2. Exorcist II: The HereticBanana Joe wrote:1.Idän pikajuna
- Folke Eriksson
- 8k
- Posts: 8404
- Joined: 18 Jan 2013, 17:36
- Location: leffassa
Re: 2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Basic Instinct - vaiston varassa
2. The Rain People
3. The Gambler (1974)
4. Fellinin Satyricon
5. Hide in Plain Sight
6. All the Money in the World
7. Rollerball (1975)
8. News from Home
9. Dr. M
10. Misery
11. Call Me By Your Name
12. Paholaisen naamio (1960)
13. Beginning of an Unknown Era
14. Brute Force (1947)
15. Black Sabbath (I tre volti della paura, 1963)
16. Happy End (2017)
17. Vargtimmen
18. Wonderstruck
19. Bay of Blood
20. The Florida Project
21. Naked City (1948)
22. Wings (1966)
23. The Girl Who Knew too Much (1963)
24. Kapina nuorisovankilassa (Scum, 1979)
25. Kill Baby, Kill
26. Claire’s Camera
27. A Whole Night
28. Rabid Dogs/Kidnapped
29. Five Dolls for an August Moon
30. Hobbyhorse Revolution
31. Hiljaisuus (Tystnaden, 1963)
32. Innan vintern kommer
33. Phantom Thread
34. Lauri Mäntyvaaran tuuheet ripset
35. Faces Places
36. Fantastinen nainen
37. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
38. Prahan ylioppilas (Der Student von Prag, 1913)
39. Polkupyöräilijän kuolema (Muerte de un ciclista, 1955)
40. Kiristyvä kierre (Uptight, 1968)
41. Stop Making Sense
42. Rakkautta vailla
43. Murhaaja saapuu (L'assassino, 1961)
44. Jerry neropattina (The Patsy, 1963)
45. Päivät ovat luetut
46. Kymmenes uhri
47. Blue Sunshine
48. Lady Bird
49. The Haunted Palace
50. Remote Control
2. The Rain People
3. The Gambler (1974)
4. Fellinin Satyricon
5. Hide in Plain Sight
6. All the Money in the World
7. Rollerball (1975)
8. News from Home
9. Dr. M
10. Misery
11. Call Me By Your Name
12. Paholaisen naamio (1960)
13. Beginning of an Unknown Era
14. Brute Force (1947)
15. Black Sabbath (I tre volti della paura, 1963)
16. Happy End (2017)
17. Vargtimmen
18. Wonderstruck
19. Bay of Blood
20. The Florida Project
21. Naked City (1948)
22. Wings (1966)
23. The Girl Who Knew too Much (1963)
24. Kapina nuorisovankilassa (Scum, 1979)
25. Kill Baby, Kill
26. Claire’s Camera
27. A Whole Night
28. Rabid Dogs/Kidnapped
29. Five Dolls for an August Moon
30. Hobbyhorse Revolution
31. Hiljaisuus (Tystnaden, 1963)
32. Innan vintern kommer
33. Phantom Thread
34. Lauri Mäntyvaaran tuuheet ripset
35. Faces Places
36. Fantastinen nainen
37. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
38. Prahan ylioppilas (Der Student von Prag, 1913)
39. Polkupyöräilijän kuolema (Muerte de un ciclista, 1955)
40. Kiristyvä kierre (Uptight, 1968)
41. Stop Making Sense
42. Rakkautta vailla
43. Murhaaja saapuu (L'assassino, 1961)
44. Jerry neropattina (The Patsy, 1963)
45. Päivät ovat luetut
46. Kymmenes uhri
47. Blue Sunshine
48. Lady Bird
49. The Haunted Palace
50. Remote Control
- Dirt Track Beamon
- King of PIF
- Posts: 15876
- Joined: 02 Mar 2006, 13:48
- Location: Kentucky Motor Speedway
Re: 2018 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
Alan Sladd wrote:1. The Journey
2. Viulisti
3. Wonder
4. Solsidan
5. C'est la vie! - häät ranskalaiseen tapaan
6. Kaikki oikein
7. Synkin hetki
8. Rodin
9. The Greatest Showman
10. Tammisunnuntai 1918
11. The Florida Project
12. Call Me by Your Name
13. Happy End
14. The Shape of Water
15. Fantastinen nainen
16. Muumien taikatalvi
17. The Post
18. Suojelijat
19. Kedi
20. Naisen parhaat vuodet (35 mm)
21. Uhrilampaat
22. In the Fade - kuin tyhjästä
23. Phantom Thread
24. Three Billboards outside Ebbing, Missouri
25. I, Tonya
26. Eduskunta
27. Kauhea nainen
28. Mansikkapaikka (35 mm)
29. Kääntöpiste
30. Game Night
31. Lady Bird
32. Suomen hauskin mies
33. Priscilla, aavikon kuningatar (35 mm)
34. Rakkautta vailla
35. Maria Magdaleena
36. Yrittäjä
37. The Guardian Angel - suojelusenkeli
38. Viridiana (35 mm)
39. Viimeinen loma
40. Tuntematon
41. Kyrsyä
42. BPM (Beats Per Minute)
43. Näkemiin taivaassa
44. Mademoiselle Paradis
45. Jon (35 mm)
46. Näkemiin taivaassa
47. Ready Player One
48. Hiljainen paikka