Kandee katsoa ne tekijän aikuisten leffat, esimerkiksi Coonskin.Noise-Mummo wrote: 9. Lord Of The Rings (1978 animaatio) (tässä ehkä vähän "koin herkässä iässä"-lisää)
.
Sun top 10 -leffat?
Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?
Re: Sun top 10 -leffat?
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
- Hardcore-Mummo
- Matti Partanen
- Posts: 44176
- Joined: 19 Nov 2009, 17:24
- Location: Excrement Defermentation
Re: Sun top 10 -leffat?
Merabi wrote:Kandee katsoa ne tekijän aikuisten leffat, esimerkiksi Coonskin.Noise-Mummo wrote: 9. Lord Of The Rings (1978 animaatio) (tässä ehkä vähän "koin herkässä iässä"-lisää)
.
Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo
- isä torakkana
- Melkein ####!
- Posts: 11965
- Joined: 23 Nov 2011, 01:06
- Location: Erittäin salainen
- Contact:
Re: Sun top 10 -leffat?
Laitetaas nyt sit 2019 kevät -versio, suurin muutos tapahtui kun vajaa pari viikkoa sit katoin viimein Barry Lyndonin ja se meni heittämällä tälle listalle ihan sinne kärkisijoille.
Virallinen TOP-10 2019 kevät
Barry Lyndon (Stanley Kubrick, 1975)
Rio Bravo (Howard Hawks, 1959)
Sea of Love (Harold Becker, 1989)
Gladiator (Ridley Scott, 2000)
Clockwork Orange (Stanley Kubrick, 1971)
Deliverance (John Boorman, 1972)
Unforgiven (Clint Eastwood, 1992)
Titanic (James Cameron, 1997)
Dumb and Dumber (Farrelly brothers, 1994)
Bring Me the Head of Alfredo Garcia (Sam Peckinpah, 1974)
Virallinen TOP-10 2019 kevät
Barry Lyndon (Stanley Kubrick, 1975)
Rio Bravo (Howard Hawks, 1959)
Sea of Love (Harold Becker, 1989)
Gladiator (Ridley Scott, 2000)
Clockwork Orange (Stanley Kubrick, 1971)
Deliverance (John Boorman, 1972)
Unforgiven (Clint Eastwood, 1992)
Titanic (James Cameron, 1997)
Dumb and Dumber (Farrelly brothers, 1994)
Bring Me the Head of Alfredo Garcia (Sam Peckinpah, 1974)
Re: Sun top 10 -leffat?
Mitähän tähän nyt tällä kertaa sanois...
The Thing (1982, John Carpenter)
Dawn of the Dead (1979, George A. Romero)
Animal House (1979, John Landis)
Requiem for a Dream (2000, Aronofsky)
Nosferatu (1922, F.W. Murnau)
The Wild Bunch (1968, Sam Peckinpah)
The Haunting (1963, Robert Wise)
Pojat (1962, Mikko Niskanen)
The Road Warrior (1981, George Miller)
The Fearless Vampire Killers (1967, Roman PolanskI)
The Thing (1982, John Carpenter)
Dawn of the Dead (1979, George A. Romero)
Animal House (1979, John Landis)
Requiem for a Dream (2000, Aronofsky)
Nosferatu (1922, F.W. Murnau)
The Wild Bunch (1968, Sam Peckinpah)
The Haunting (1963, Robert Wise)
Pojat (1962, Mikko Niskanen)
The Road Warrior (1981, George Miller)
The Fearless Vampire Killers (1967, Roman PolanskI)
Re: Sun top 10 -leffat?
^Kaupungin Valot-lopetus saa meikällä aina roskan silmään. Saatana, en tiiä mistä johtuu, allergia?harry-irene wrote: ↑13 Mar 2018, 14:52mulla on nykyaika lähempänäSpicoli wrote:Itse mietin pitkään Diktaattorin listalle laittamista.
- Trollface-mies
- Piffin henkinen ylläpitäjä
- Posts: 38111
- Joined: 25 Sep 2012, 23:20
- Location: Länsirannikko
- Contact:
Re: Sun top 10 -leffat?
Mitäs noita olis, pistetään vaikka nää ja ollaan vähän nössölinjalla ehkä tänään.
1. Tuhkaa ja timanttia (Wajda, 1958)
2. Huuliharppukostaja (Leone, 1968)
3. Color of the Money (Scorsese, 1986)
4. Barry Lyndon (Kubrick, 1975)
5. Carol (Haynes, 2015)
6. Klaani (Kaurismäki, 1984)
7. Etsijät (Ford, 1954)
8. Merrill's Marauders (Fuller, 1962)
9. Shadowlands (Attenborough, 1993)
10. Dersu Uzala (Kurosawa, 1975)
1. Tuhkaa ja timanttia (Wajda, 1958)
2. Huuliharppukostaja (Leone, 1968)
3. Color of the Money (Scorsese, 1986)
4. Barry Lyndon (Kubrick, 1975)
5. Carol (Haynes, 2015)
6. Klaani (Kaurismäki, 1984)
7. Etsijät (Ford, 1954)
8. Merrill's Marauders (Fuller, 1962)
9. Shadowlands (Attenborough, 1993)
10. Dersu Uzala (Kurosawa, 1975)
"Sen verta 100% täyttä vihaa, väkivaltaa, solvauksia, olkiukkoiluja ja huonoja käytöstapoja on kaverin ihan random postauksetkin täynnä." --Boromir
Re: Sun top 10 -leffat?
Perustele Titanictrainwreck wrote: ↑10 Apr 2019, 17:37Laitetaas nyt sit 2019 kevät -versio, suurin muutos tapahtui kun vajaa pari viikkoa sit katoin viimein Barry Lyndonin ja se meni heittämällä tälle listalle ihan sinne kärkisijoille.
Virallinen TOP-10 2019 kevät
Barry Lyndon (Stanley Kubrick, 1975)
Rio Bravo (Howard Hawks, 1959)
Sea of Love (Harold Becker, 1989)
Gladiator (Ridley Scott, 2000)
Clockwork Orange (Stanley Kubrick, 1971)
Deliverance (John Boorman, 1972)
Unforgiven (Clint Eastwood, 1992)
Titanic (James Cameron, 1997)
Dumb and Dumber (Farrelly brothers, 1994)
Bring Me the Head of Alfredo Garcia (Sam Peckinpah, 1974)
A richer understandment of what’s already understood
- isä torakkana
- Melkein ####!
- Posts: 11965
- Joined: 23 Nov 2011, 01:06
- Location: Erittäin salainen
- Contact:
Re: Sun top 10 -leffat?
Menee toi hieman guilty pleasure -puolelle ja ois tohon tilalle voinu jonkun ns. pätevämmänki heittää kuten Snatch, mut halusin nyt tollasen mega-luokan leffan listata tällä kertaa ihan rehellisesti, kun onhan se hieno leffa ja kolahtaa muhun, se riittää. Tein ekaks sellasen top 10 guilty pleasure listan jossa oli mm. tää Titanic ja Emmerichin Godzilla, mut hylkäsinki sen sit kun tuli niin sakeaa listaa.waldorf wrote: ↑10 Apr 2019, 19:28Perustele Titanictrainwreck wrote: ↑10 Apr 2019, 17:37Laitetaas nyt sit 2019 kevät -versio, suurin muutos tapahtui kun vajaa pari viikkoa sit katoin viimein Barry Lyndonin ja se meni heittämällä tälle listalle ihan sinne kärkisijoille.
Virallinen TOP-10 2019 kevät
Barry Lyndon (Stanley Kubrick, 1975)
Rio Bravo (Howard Hawks, 1959)
Sea of Love (Harold Becker, 1989)
Gladiator (Ridley Scott, 2000)
Clockwork Orange (Stanley Kubrick, 1971)
Deliverance (John Boorman, 1972)
Unforgiven (Clint Eastwood, 1992)
Titanic (James Cameron, 1997)
Dumb and Dumber (Farrelly brothers, 1994)
Bring Me the Head of Alfredo Garcia (Sam Peckinpah, 1974)
Re: Sun top 10 -leffat?
Pitkät jäähyväiset
Ilmestyskirja. Nyt
Paris. Texas
Kohtalokas tapaaminen
Syvä uni
Suuri hiljaisuus
Uhrijuhla
Tappakaa Carter
Onnen kiertolaiset
Maa ja vapaus
Ilmestyskirja. Nyt
Paris. Texas
Kohtalokas tapaaminen
Syvä uni
Suuri hiljaisuus
Uhrijuhla
Tappakaa Carter
Onnen kiertolaiset
Maa ja vapaus
- Del Griffith
- Matti Partanen
- Posts: 84620
- Joined: 22 Dec 2008, 15:50
- Location: 129 W. 81st St
Re: Sun top 10 -leffat?
Eskelisen E.T. wrote: ↑12 Mar 2018, 17:19PearlySpencer wrote:Spicoli wrote:Missä viipyy Töttiksen lista?
Populaarimusiikin henkinen viisari.
- hittikittari
- Melkein ####!
- Posts: 10090
- Joined: 09 Mar 2013, 16:01
Re: Sun top 10 -leffat?
Ilmestyskirja. Nyt
Uhrijuhla
Diabolik
Maa on syntinen laulu
Huuliharppukostaja
Companeros
Eyes wide shut
Holy mountain
Taxi driver
Texas chainsaw massacre
Tämmöinen tänään.
Uhrijuhla
Diabolik
Maa on syntinen laulu
Huuliharppukostaja
Companeros
Eyes wide shut
Holy mountain
Taxi driver
Texas chainsaw massacre
Tämmöinen tänään.
Re: Sun top 10 -leffat?
Nasta list. Hawksin syvis?
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
Re: Sun top 10 -leffat?
Joo toki, tykkään kyllä Winnerin versiosta myös. Aldrichilta ois melkein voinu laittaa myös Hustlen.
Re: Sun top 10 -leffat?
Winnerin versio tuntui vähän väärältä joskus, mutta on itse asiassa ikääntynyt hyvin. Ihan kelpo leffa.
Kiss me deadly on omia lapsuuden suosikkeja, tiesitkö että Mickey Spillane myös itse näytteli Mike Hammeria?
Julmat, vahvat ja röyhkeät toinen Aldrich/skidi suosikki.
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
Re: Sun top 10 -leffat?
Enpäs tiennytkään! Tästä varmaan kyse: https://www.imdb.com/title/tt0057102/?r ... flmg_act_4Merabi wrote: ↑11 Apr 2019, 12:06Winnerin versio tuntui vähän väärältä joskus, mutta on itse asiassa ikääntynyt hyvin. Ihan kelpo leffa.
Kiss me deadly on omia lapsuuden suosikkeja, tiesitkö että Mickey Spillane myös itse näytteli Mike Hammeria?
Julmat, vahvat ja röyhkeät toinen Aldrich/skidi suosikki.
Kiinnostaisi kyllä nähdä