Top Gear

Kaikki taiteeseen ja viihteeseen (tv, leffat, sarjakuvat jne) liittyvät jorinat tänne sitten.

Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?

Post Reply
Message
Author
lihakirnun orja
SMTC
Posts: 47169
Joined: 22 Apr 2005, 11:23

Re: Top Gear

#76 Post by lihakirnun orja » 11 Mar 2014, 11:52

JASKA, PARVEKE AUKI! wrote:
Naamapuinen wrote:ite oon hiljalleen päässyt sisään tohon jenkkiinkin, toki britti orkkis best. on muuten ehkä hienointa että tää tulee nykyään lauantaisin subilta.
Ensimmäiset kaudet täyttä paskaa kun on yritetty kopioida brittiversiota suoraan, sittemmin formaatti vedettiin uusiksi ja meininki parani huomattavasti. Myös juontajiin on näin ajan kanssa tottunut eivätkä enää tunnu täysin vierailta.
Jepa. Nyt mitä viimesimpiä katoin niin meininkin on jotenkin helvetin paljon rennompaa ja vapautuneempaa ja noiden jäbien oma persoonallisuus pääsee mukaan. Tanner Foustin ajojutuista oon ehkä digannu eniten. Mutta ihan katottavaa viihdettä jo kaikin puolin.
Ay Caramba

User avatar
Pestokeitto
Anttilan alelaariin pienenä pudonnut
Posts: 131338
Joined: 11 Jul 2011, 13:23
Location: Vie mut minne vaan

Re: Top Gear

#77 Post by Pestokeitto » 11 Mar 2014, 12:03

Vintage Urine wrote:
JASKA, PARVEKE AUKI! wrote:
Naamapuinen wrote:ite oon hiljalleen päässyt sisään tohon jenkkiinkin, toki britti orkkis best. on muuten ehkä hienointa että tää tulee nykyään lauantaisin subilta.
Ensimmäiset kaudet täyttä paskaa kun on yritetty kopioida brittiversiota suoraan, sittemmin formaatti vedettiin uusiksi ja meininki parani huomattavasti. Myös juontajiin on näin ajan kanssa tottunut eivätkä enää tunnu täysin vierailta.
Jepa. Nyt mitä viimesimpiä katoin niin meininkin on jotenkin helvetin paljon rennompaa ja vapautuneempaa ja noiden jäbien oma persoonallisuus pääsee mukaan. Tanner Foustin ajojutuista oon ehkä digannu eniten. Mutta ihan katottavaa viihdettä jo kaikin puolin.
En tiedä mitä kautta tv:stä tällä hetkellä tulee, mutta pari jaksoa olen koittanut ihan vapautunein mielin katsoa tätä. Kauhean vaivaannuttavaa ja kiusallista jenkkimenoa. Jotenkin tosi jäykkä meno, eikä yhtään niin luontevaa läppää ku brittiversiossa.
Erkki Metsolan serkku wrote:
07 Jun 2020, 16:58
sussa kyllä kytee sisällä jotain selittämätöntä pahuutta
Vitu Hanna wrote:
14 Dec 2020, 22:27
Niin hienot viikset mutta näin paskoja mielipiteitö
Image

User avatar
Roge Moore
may contain cat and text
Posts: 25584
Joined: 24 Jun 2013, 17:58

Re: Top Gear

#78 Post by Roge Moore » 11 Mar 2014, 13:45

Pestokeitto wrote:
Vintage Urine wrote:
JASKA, PARVEKE AUKI! wrote:
Naamapuinen wrote:ite oon hiljalleen päässyt sisään tohon jenkkiinkin, toki britti orkkis best. on muuten ehkä hienointa että tää tulee nykyään lauantaisin subilta.
Ensimmäiset kaudet täyttä paskaa kun on yritetty kopioida brittiversiota suoraan, sittemmin formaatti vedettiin uusiksi ja meininki parani huomattavasti. Myös juontajiin on näin ajan kanssa tottunut eivätkä enää tunnu täysin vierailta.
Jepa. Nyt mitä viimesimpiä katoin niin meininkin on jotenkin helvetin paljon rennompaa ja vapautuneempaa ja noiden jäbien oma persoonallisuus pääsee mukaan. Tanner Foustin ajojutuista oon ehkä digannu eniten. Mutta ihan katottavaa viihdettä jo kaikin puolin.
En tiedä mitä kautta tv:stä tällä hetkellä tulee, mutta pari jaksoa olen koittanut ihan vapautunein mielin katsoa tätä. Kauhean vaivaannuttavaa ja kiusallista jenkkimenoa. Jotenkin tosi jäykkä meno, eikä yhtään niin luontevaa läppää ku brittiversiossa.
Katsoin yhden jakson, jossa ajoivat minivaneilla jonnekin vuorille +1 kuljettivat karjaa. En tiedä, kun britit tekevät ohjelmassaan jotain typerää, tekevät he sen jotenkin juuri sopivalla tavalla överisti ettei voi kuin nauttia.

Näiden jenkkiheppujen typerä haastekilpailu alkoi hyvin pian raivostuttaa, vittu että olikin typerää ajaa tila-autoilla vuorille. Raivostuttaa nyt taas niin paljon, että en aio antaa uutta mahdollisuutta näille. Vittu vittu.
:batmanbounce:
shitstorm wrote:
12 Sep 2018, 21:31
sössötys on sen tasoista että kortin vois ottaa kokonaan veke, mieshän on syyntakeeton.
Lörsson. wrote:Ainahan autot on joltain surrealistilta hankittu. :x

User avatar
vodka huikka nainen
"unelmavaimo"
Posts: 19415
Joined: 29 Jul 2010, 12:02
Location: uusvitunkaupunki

Re: Top Gear

#79 Post by vodka huikka nainen » 31 Jul 2014, 12:31

netflixissä on kaudet 15-19 tätä britti top gearia :P en osannu arvata että tää olis näin hauska

hodari koneen käyttö count: ainaki 15

2020 edgen vaihtunut roge edgeksi 13.3. terveys syistä

User avatar
juissi
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10254
Joined: 26 Oct 2006, 18:02
Location: Seinäjoki

Re: Top Gear

#80 Post by juissi » 31 Jul 2014, 15:59

Roge Moore wrote:
Pestokeitto wrote:
Vintage Urine wrote:
JASKA, PARVEKE AUKI! wrote:
Naamapuinen wrote:ite oon hiljalleen päässyt sisään tohon jenkkiinkin, toki britti orkkis best. on muuten ehkä hienointa että tää tulee nykyään lauantaisin subilta.
Ensimmäiset kaudet täyttä paskaa kun on yritetty kopioida brittiversiota suoraan, sittemmin formaatti vedettiin uusiksi ja meininki parani huomattavasti. Myös juontajiin on näin ajan kanssa tottunut eivätkä enää tunnu täysin vierailta.
Jepa. Nyt mitä viimesimpiä katoin niin meininkin on jotenkin helvetin paljon rennompaa ja vapautuneempaa ja noiden jäbien oma persoonallisuus pääsee mukaan. Tanner Foustin ajojutuista oon ehkä digannu eniten. Mutta ihan katottavaa viihdettä jo kaikin puolin.
En tiedä mitä kautta tv:stä tällä hetkellä tulee, mutta pari jaksoa olen koittanut ihan vapautunein mielin katsoa tätä. Kauhean vaivaannuttavaa ja kiusallista jenkkimenoa. Jotenkin tosi jäykkä meno, eikä yhtään niin luontevaa läppää ku brittiversiossa.
Katsoin yhden jakson, jossa ajoivat minivaneilla jonnekin vuorille +1 kuljettivat karjaa. En tiedä, kun britit tekevät ohjelmassaan jotain typerää, tekevät he sen jotenkin juuri sopivalla tavalla överisti ettei voi kuin nauttia.

Näiden jenkkiheppujen typerä haastekilpailu alkoi hyvin pian raivostuttaa, vittu että olikin typerää ajaa tila-autoilla vuorille. Raivostuttaa nyt taas niin paljon, että en aio antaa uutta mahdollisuutta näille. Vittu vittu.
Kritiikkihän näistä jenkkien Top Gearista puuttuu kokonaan ettei (jenkki)autonvalmistajat suutu. Se jakso missä ne testas että mikä on paras poliisiauto sisälsi kyynelkaasutestin. Yks niistä autoista vuosi ku seula ja Tanner "nauraen" kerto että oli avannu läpällä takaoven. Ja seuraavaan testiin.

User avatar
karnov
God of PIF
God of PIF
Posts: 35469
Joined: 27 Jul 2012, 01:29

Re: Top Gear

#81 Post by karnov » 31 Jul 2014, 16:37

hullu kissa nainen wrote:netflixissä on kaudet 15-19 tätä britti top gearia :P en osannu arvata että tää olis näin hauska
jenkki-netflixissä on 2-20 :salut:
vai sillä tavalla wrote:
17 Jun 2018, 23:34

drop out of life with a bong in hand
follow the Litmanen to the goal filled land

User avatar
krigg ihan vitun oikeesti
en kärsi aspergerista
Posts: 69097
Joined: 15 Oct 2012, 10:48
Location: ༼つ ◕_◕ ༽つ AMENO ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Re: Top Gear

#82 Post by krigg ihan vitun oikeesti » 01 Aug 2014, 00:00

Clarksonin vois heivata pälvikaljusta vittuun ja antaa Maylle rajattomasti aikaa horista Kylmän sodan aikaisten hävittäjälentokoneiden ominaisuuksista. Muuten ihan viihdyttävä ohjelma.
Image

User avatar
Heitä sikaa/filth
silkkaa pekonia
Posts: 66102
Joined: 20 May 2011, 13:09
Location: vt 9

Re: Top Gear

#83 Post by Heitä sikaa/filth » 01 Aug 2014, 00:06

sika/nauta wrote:Clarksonin vois heivata pälvikaljusta vittuun ja antaa Maylle rajattomasti aikaa horista Kylmän sodan aikaisten hävittäjälentokoneiden ominaisuuksista. Muuten ihan viihdyttävä ohjelma.
10000% eri vaikka May onkin noista paras juontaja.
Image

LAGRANGE POINTS
Spoiler:
Image

User avatar
TURBO LÖRVÄR
saukkojen suojelia äiä
Posts: 182575
Joined: 12 Jul 2011, 01:26
Location: turbo edgellä

Re: Top Gear

#84 Post by TURBO LÖRVÄR » 01 Aug 2014, 05:55

sika/nauta wrote:Clarksonin vois heivata pälvikaljusta vittuun ja antaa Maylle rajattomasti aikaa horista Kylmän sodan aikaisten hävittäjälentokoneiden ominaisuuksista. Muuten ihan viihdyttävä ohjelma.
:facepalm:
Image

User avatar
krigg ihan vitun oikeesti
en kärsi aspergerista
Posts: 69097
Joined: 15 Oct 2012, 10:48
Location: ༼つ ◕_◕ ༽つ AMENO ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Re: Top Gear

#85 Post by krigg ihan vitun oikeesti » 01 Aug 2014, 07:06

Saukko wrote:
sika/nauta wrote:Clarksonin vois heivata pälvikaljusta vittuun ja antaa Maylle rajattomasti aikaa horista Kylmän sodan aikaisten hävittäjälentokoneiden ominaisuuksista. Muuten ihan viihdyttävä ohjelma.
:facepalm:
Juu väärä mielipide tietenkin. Ei jaksa vaan naurattaa se fasisti sika enään.
Image

User avatar
Jack Tuulipuku
Posts: 269
Joined: 22 Jul 2008, 14:37
Location: Paskakönkäänkuru

Re: Top Gear

#86 Post by Jack Tuulipuku » 01 Aug 2014, 09:22

sika/nauta wrote:Clarksonin vois heivata pälvikaljusta vittuun ja antaa Maylle rajattomasti aikaa horista Kylmän sodan aikaisten hävittäjälentokoneiden ominaisuuksista. Muuten ihan viihdyttävä ohjelma.
Onhan James Maylla parikin omaa ohjelmaa. Ihan ylellä tullut. Hyviä ovat olleet mitä olen katsonut.

User avatar
Ceijo Succula
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 45035
Joined: 01 Sep 2011, 02:00
Location: South Carelia Leper Colony

Re: Top Gear

#87 Post by Ceijo Succula » 01 Aug 2014, 14:43

Jack Jacksonsson wrote:
sika/nauta wrote:Clarksonin vois heivata pälvikaljusta vittuun ja antaa Maylle rajattomasti aikaa horista Kylmän sodan aikaisten hävittäjälentokoneiden ominaisuuksista. Muuten ihan viihdyttävä ohjelma.
Onhan James Maylla parikin omaa ohjelmaa. Ihan ylellä tullut. Hyviä ovat olleet mitä olen katsonut.
Olihan sillä just joku ohjelma historiallisista taistelukentistäkin. Melkosta unilääkettä oli.
kanammuna wrote:Se on Ceijo joka on tässä maailmassa pärjää.
Kakkaisuhoito wrote:
02 Mar 2020, 22:07
Elämäni top1 virhe oli tutustua toho jätkään

User avatar
Separi ruispellossa
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 24816
Joined: 01 Oct 2010, 09:48
Location: Nykäskylä

Re: Top Gear

#88 Post by Separi ruispellossa » 22 Mar 2015, 11:09

Melko sakia meno Argentiinassa :o
kanammuna wrote:Yritin, uhmasin, ja liejut housuihin latasin.

User avatar
Mörkyli
Vittu mä vihaan musatopikkeja!
Posts: 63918
Joined: 12 Aug 2014, 21:06

Re: Top Gear

#89 Post by Mörkyli » 28 Mar 2015, 13:21

Toivottavasti jatkaisivat sit ilman Clarksonia, jos sitä ei enää ruutuun päästetä. Mä kävin kattoon Top Gear -show'n Messukeskuksessa joskus pari vuotta sitten. Nautin kovin!

User avatar
Ceijo Succula
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 45035
Joined: 01 Sep 2011, 02:00
Location: South Carelia Leper Colony

Re: Top Gear

#90 Post by Ceijo Succula » 29 Mar 2015, 00:18

echo beach wrote:Toivottavasti jatkaisivat sit ilman Clarksonia, jos sitä ei enää ruutuun päästetä. Mä kävin kattoon Top Gear -show'n Messukeskuksessa joskus pari vuotta sitten. Nautin kovin!
Eivät jatka, May ja Hammond molemmat todenneet näin ja se tuottajaheebokin sano suksivansa helvettiin. Hyvä niin, ei tämä sarja miusta toimisi ilman Clarksonia.
kanammuna wrote:Se on Ceijo joka on tässä maailmassa pärjää.
Kakkaisuhoito wrote:
02 Mar 2020, 22:07
Elämäni top1 virhe oli tutustua toho jätkään

Post Reply