David Cronenberg

Kaikki taiteeseen ja viihteeseen (tv, leffat, sarjakuvat jne) liittyvät jorinat tänne sitten.

Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?

Post Reply
Message
Author
User avatar
Super Dario Fo Fighters
Poistunut käyttäjä
Posts: 59483
Joined: 26 Oct 2006, 20:56
Location: Palazzo della Civiltà di Lavoro

Re: David Cronenberg

#76 Post by Super Dario Fo Fighters » 10 Mar 2010, 15:49

antireg wrote:
El Jefe wrote:No Crash oli yksinkertaisesti huono filmatisointi hyvästä kirjasta
Vaikuttais vähän notta oot nähny vain kerran?
ILL €AGL€ wrote:
antireg wrote:Kun Crash tuli teatteriin, odotukset oli jättimäiset, mut lopputulos tuntu ihmeen kuivalta ja jäykältä. Joku siinä jäi kuitenki kaivertamaan mieltä, ja puolen vuoden kuluttua oli pakko mennä katsomaan uudestaan -- ja johan kolahti! Se kuivuus paljastuikin ankaruudeksi ja näkemyksen kirkkaudeksi hei.
Munkin ensikosketus tähän oli outo, pidin leffaa luotaantyöntävänä ja paskana, mutta joku jäi häiritsemään silti aika voimakkaasti. Myöhemmillä katselukerroilla oon alkanut pitämään tosi paljon.
:-k

Pitäskö antaa uusi tilaisuus - voisi käydä sama, kuin Last Days of Disco:n kanssa...
September. A gentle reminder that autumn is for the poets. Fall is for the rest of us.

- @neinquarterly

User avatar
Dirt Track Beamon
King of PIF
King of PIF
Posts: 15876
Joined: 02 Mar 2006, 13:48
Location: Kentucky Motor Speedway

Re: David Cronenberg

#77 Post by Dirt Track Beamon » 10 Mar 2010, 15:51

El Jefe wrote:Pitäskö antaa uusi tilaisuus - voisi käydä sama, kuin Last Days of Disco:n kanssa...
LDoD ei parantunut toisella katselulla yhtään.
Image

User avatar
Super Dario Fo Fighters
Poistunut käyttäjä
Posts: 59483
Joined: 26 Oct 2006, 20:56
Location: Palazzo della Civiltà di Lavoro

Re: David Cronenberg

#78 Post by Super Dario Fo Fighters » 10 Mar 2010, 17:10

Jaroslav wrote:
El Jefe wrote:Pitäskö antaa uusi tilaisuus - voisi käydä sama, kuin Last Days of Disco:n kanssa...
LDoD ei parantunut toisella katselulla yhtään.
Mulle alkoi toimia myöhemmillä katsomiskerroilla se muovisuus ja henkilöiden ohuus ihan uudella levelillä, hyvä ajankuva.
September. A gentle reminder that autumn is for the poets. Fall is for the rest of us.

- @neinquarterly

User avatar
ihan tavallinen
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11445
Joined: 02 Jan 2009, 12:34
Location: kaatuvien puiden metsä
Contact:

Re: David Cronenberg

#79 Post by ihan tavallinen » 24 Mar 2010, 21:38

Gumbroski wrote:^Lyhärit on aika bashaa, mutta tosiaan Brood ja Crash kandee tsekata oikeana hetkenä uudestaan. Myös Dead ringers toimi mulla uudelleen katselussa..
+1 Shivers parani.
Katoin tänään ton Broodin uudestaan ja oli se kyllä paaaljon parempi kuin muistin. Olin selkeesti ihan liian kännissä tai väärässä mielentilassa kun katsoin ton viimeksi. Saattoi olla myös, että sotkin sen Rabidiin, joka kyllä tekisi tuon jälkeen myös mieli hommata. No seuraavaksi katson varmaan kuitenkin Crashin ja ne lyhärit.

Niin ja Dead Ringers oli musta aikoinaan maailman paras elokuva ja on säilyttänyt tehonsa tosi hyvin.

Tuli mieleen, että olis kiva lukee tai ainakin pläräillä sitä Cronenberg on Cronenberg -kirjaakin uudestaan. Muistan että siinä oli jotain hämmentävää juttua.
Anarko-Markon joulukalenteri:
http://anarkomarko.blogspot.fi/

User avatar
Merabi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 81160
Joined: 19 Sep 2008, 18:20
Location: Södermalm-Tunnelbana

Re: David Cronenberg

#80 Post by Merabi » 25 Mar 2010, 14:21

melkoinen wrote:
Gumbroski wrote:^Lyhärit on aika bashaa, mutta tosiaan Brood ja Crash kandee tsekata oikeana hetkenä uudestaan. Myös Dead ringers toimi mulla uudelleen katselussa..
+1 Shivers parani.
Katoin tänään ton Broodin uudestaan ja oli se kyllä paaaljon parempi kuin muistin. Olin selkeesti ihan liian kännissä tai väärässä mielentilassa kun katsoin ton viimeksi. Saattoi olla myös, että sotkin sen Rabidiin, joka kyllä tekisi tuon jälkeen myös mieli hommata. No seuraavaksi katson varmaan kuitenkin Crashin ja ne lyhärit.

Niin ja Dead Ringers oli musta aikoinaan maailman paras elokuva ja on säilyttänyt tehonsa tosi hyvin.

Tuli mieleen, että olis kiva lukee tai ainakin pläräillä sitä Cronenberg on Cronenberg -kirjaakin uudestaan. Muistan että siinä oli jotain hämmentävää juttua.
Oliver Reed muuten oli varmaan täydessä seilissä kun se teki Broodia ;)
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists

User avatar
la dolce fitta
pillubyrokraatti
Posts: 46359
Joined: 19 Jan 2007, 11:31
Location: tankomarkkinat

Re: David Cronenberg

#81 Post by la dolce fitta » 25 Mar 2010, 15:47

Gumbroski wrote:
melkoinen wrote:
Gumbroski wrote:^Lyhärit on aika bashaa, mutta tosiaan Brood ja Crash kandee tsekata oikeana hetkenä uudestaan. Myös Dead ringers toimi mulla uudelleen katselussa..
+1 Shivers parani.
Katoin tänään ton Broodin uudestaan ja oli se kyllä paaaljon parempi kuin muistin. Olin selkeesti ihan liian kännissä tai väärässä mielentilassa kun katsoin ton viimeksi. Saattoi olla myös, että sotkin sen Rabidiin, joka kyllä tekisi tuon jälkeen myös mieli hommata. No seuraavaksi katson varmaan kuitenkin Crashin ja ne lyhärit.

Niin ja Dead Ringers oli musta aikoinaan maailman paras elokuva ja on säilyttänyt tehonsa tosi hyvin.

Tuli mieleen, että olis kiva lukee tai ainakin pläräillä sitä Cronenberg on Cronenberg -kirjaakin uudestaan. Muistan että siinä oli jotain hämmentävää juttua.
Oliver Reed muuten oli varmaan täydessä seilissä kun se teki Broodia ;)
Onko sillä muitakin olotiloja?
Image

User avatar
Merabi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 81160
Joined: 19 Sep 2008, 18:20
Location: Södermalm-Tunnelbana

Re: David Cronenberg

#82 Post by Merabi » 25 Mar 2010, 16:46

Strap-On Rape wrote:
Gumbroski wrote:
melkoinen wrote:
Gumbroski wrote:^Lyhärit on aika bashaa, mutta tosiaan Brood ja Crash kandee tsekata oikeana hetkenä uudestaan. Myös Dead ringers toimi mulla uudelleen katselussa..
+1 Shivers parani.
Katoin tänään ton Broodin uudestaan ja oli se kyllä paaaljon parempi kuin muistin. Olin selkeesti ihan liian kännissä tai väärässä mielentilassa kun katsoin ton viimeksi. Saattoi olla myös, että sotkin sen Rabidiin, joka kyllä tekisi tuon jälkeen myös mieli hommata. No seuraavaksi katson varmaan kuitenkin Crashin ja ne lyhärit.

Niin ja Dead Ringers oli musta aikoinaan maailman paras elokuva ja on säilyttänyt tehonsa tosi hyvin.

Tuli mieleen, että olis kiva lukee tai ainakin pläräillä sitä Cronenberg on Cronenberg -kirjaakin uudestaan. Muistan että siinä oli jotain hämmentävää juttua.
Oliver Reed muuten oli varmaan täydessä seilissä kun se teki Broodia ;)
Onko sillä muitakin olotiloja?
Kerran oli ollut hetken krapulassa ennen kuin palas känniin..
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists

User avatar
Maukkis
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20972
Joined: 17 Mar 2010, 15:25
Location: Tampere

Re: David Cronenberg

#83 Post by Maukkis » 28 Mar 2010, 23:51

Ooooooooooooooooooooooooo, The Fly on about tokaparas leffa ikinä. Cronenberg on paras ohjaaja.

The Brood ***
Scanners ****½
Videodrome *****
The Dead Zone *****
The Fly ******
Dead Ringers *****
Naked Lunch ****
Spider ***
A History Of Violence ****+

User avatar
waldorf
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27995
Joined: 04 Oct 2006, 22:50
Location: Helesinki

Re: David Cronenberg

#84 Post by waldorf » 03 Sep 2012, 19:51

Mielipiteitä tuosta uusimmasta Cosmopolis-leffasta? Oli aikamoinen pläjäys täytyy sanoa.
A richer understandment of what’s already understood

User avatar
Haista Homo Vittu
7k
Posts: 7450
Joined: 11 Jan 2011, 13:13
Location: Helssila
Contact:

Re: David Cronenberg

#85 Post by Haista Homo Vittu » 03 Sep 2012, 21:55

Hommasin tänään Dead Ringerssin... varmaa vitun kova
Hernekeittoa hengenmiehelle

User avatar
waldorf
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27995
Joined: 04 Oct 2006, 22:50
Location: Helesinki

Re: David Cronenberg

#86 Post by waldorf » 03 Sep 2012, 22:34

Haista Homo Vittu wrote:Hommasin tänään Dead Ringerssin... varmaa vitun kova
Kai ny!
waldorf wrote:Mielipiteitä tuosta uusimmasta Cosmopolis-leffasta? Oli aikamoinen pläjäys täytyy sanoa.
Käykääs hei katsomassa! Olin 100% varma, että porukkaa alkaa valumaan ulos teatterista, mutta ihme kyllä kukaan ei lähtenyt... Ekat 20 minuuttia olin kyllä itsekin huuli pyöreänä. Tai no, oikeastaan koko leffan ajan... :)
A richer understandment of what’s already understood

User avatar
Tapio Käärinliinoja
Posts: 993
Joined: 10 May 2012, 17:19

Re: David Cronenberg

#87 Post by Tapio Käärinliinoja » 03 Sep 2012, 22:52

Tämmönen uudempi Cronenberg -lyhäri tuli vastaan, "At the Suicide of the Last Jew in the World in the Last Cinema in the World":

Image

JS
1k
Posts: 1284
Joined: 28 Nov 2011, 17:56

Re: David Cronenberg

#88 Post by JS » 03 Sep 2012, 23:10

waldorf wrote:Käykääs hei katsomassa! Olin 100% varma, että porukkaa alkaa valumaan ulos teatterista, mutta ihme kyllä kukaan ei lähtenyt... Ekat 20 minuuttia olin kyllä itsekin huuli pyöreänä. Tai no, oikeastaan koko leffan ajan... :)
Ite ku olin kattomassa, nii 4 ihmistä lähti menee kesken leffan :facepalm: mut joo näin jälkeepäin aateltuna, nii olihan se hyvä leffa!. Vaatii kyl toisen katsomiskerran. Eipä Cronenberg koskaan oo huonoja ohjannu.

User avatar
waldorf
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27995
Joined: 04 Oct 2006, 22:50
Location: Helesinki

Re: David Cronenberg

#89 Post by waldorf » 03 Sep 2012, 23:19

Django wrote:
waldorf wrote:Käykääs hei katsomassa! Olin 100% varma, että porukkaa alkaa valumaan ulos teatterista, mutta ihme kyllä kukaan ei lähtenyt... Ekat 20 minuuttia olin kyllä itsekin huuli pyöreänä. Tai no, oikeastaan koko leffan ajan... :)
Vaatii kyl toisen katsomiskerran.
Itse en vielä tiedä, että vaatiiko vai enkö halua nähdä koskaan uudelleen :P
A richer understandment of what’s already understood

User avatar
waldorf
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27995
Joined: 04 Oct 2006, 22:50
Location: Helesinki

Re: David Cronenberg

#90 Post by waldorf » 12 Sep 2012, 10:38

waldorf wrote:
waldorf wrote:Mielipiteitä tuosta uusimmasta Cosmopolis-leffasta?
A richer understandment of what’s already understood

Post Reply