Huonoin kirja, minkä olet lukenut

Kaikki taiteeseen ja viihteeseen (tv, leffat, sarjakuvat jne) liittyvät jorinat tänne sitten.

Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?

Post Reply
Message
Author
User avatar
viemäri-INTEGRITY
kunnon örinää
Posts: 161540
Joined: 04 Mar 2004, 15:11
Location: me kaikki kellutaan täällä...

Re: Huonoin kirja, minkä olet lukenut

#151 Post by viemäri-INTEGRITY » 22 Feb 2012, 10:46

Gugge Sandström wrote:
Lusku wrote:
kadonnut pissis wrote:
tmh wrote:
Gugge Sandström wrote:Ei nää vastaukset nyt oikein vakuuta :|
Jäbä hakee piffin kirjallisuusauktoriteetin asemaa! Musa-auktoriteetteja meillä on jo ruuhkaksi asti! \:D/
ilmankos Lusku heräsi.
Kah, vitsin lauoit.
:o
Moikka auktoriteetit! :salut:
Image

User avatar
Lusku
Jens Rolig
Posts: 114779
Joined: 20 Sep 2004, 11:16

Re: Huonoin kirja, minkä olet lukenut

#152 Post by Lusku » 22 Feb 2012, 10:48

Sehän olisikin hieno ajanvietettä täällä yksin paimentaa "mitä nyt luet"- topikissa sormi pystyssä kaikkia tusinadekkareiden, Da Vinci-koodien, romanttisen hömpän, peruscifin ja fantasian, Hary Pottereiden, sotakirjojen, ylipäätään ton osaston mitä ihmiset nyt lukee, lukijoita 8)
Last edited by Lusku on 22 Feb 2012, 10:49, edited 1 time in total.

User avatar
viemäri-INTEGRITY
kunnon örinää
Posts: 161540
Joined: 04 Mar 2004, 15:11
Location: me kaikki kellutaan täällä...

Re: Huonoin kirja, minkä olet lukenut

#153 Post by viemäri-INTEGRITY » 22 Feb 2012, 10:49

Lusku wrote:Sehän olisikin hieno ajanvietettä täällä yksin paimentaa "mitä nyt luet"- topikissa sormi pystyssä kaikkia tusinadekkareiden, Da Vincin, romanttisen hömpän, peruscifin ja fantasian, ylipäätään ton osaston mitä ihmiset nyt lukee, lukijoita 8)
Musa auktoriteetit tekee tuota kaiken aikaa! Ja vielä vapaaehtoistyönä!
Image

User avatar
Lusku
Jens Rolig
Posts: 114779
Joined: 20 Sep 2004, 11:16

Re: Huonoin kirja, minkä olet lukenut

#154 Post by Lusku » 22 Feb 2012, 10:51

tmh wrote:
Lusku wrote:Sehän olisikin hieno ajanvietettä täällä yksin paimentaa "mitä nyt luet"- topikissa sormi pystyssä kaikkia tusinadekkareiden, Da Vincin, romanttisen hömpän, peruscifin ja fantasian, ylipäätään ton osaston mitä ihmiset nyt lukee, lukijoita 8)
Musa auktoriteetit tekee tuota kaiken aikaa! Ja vielä vapaaehtoistyönä!
Aikamoisia yleisön palvelijoita! :salut:

User avatar
NO CONTROL!
3k
Posts: 3474
Joined: 13 Feb 2008, 18:34
Location: Strana Mechty

Re: Huonoin kirja, minkä olet lukenut

#155 Post by NO CONTROL! » 22 Feb 2012, 11:02

Ananaskääpiö wrote:
noise not music wrote:Mutta sanotaan nyt vaikka että vuoden sisällä paskin on ollut Iain M. Banksin Matter, joka jotenkin vitutti jo alkumetreillä.
Nyt kyllä kiinnostais perustelut? Ei oo Banksi tuttu tai scifi yleensä?
Huomaa toki että vuoden sisällä huonoin, enkä oo huonoa kirjaa lukenut. Luin myös Algebraistin Banksilta ja se kolahti paljon enemmän.

User avatar
Merabi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 81164
Joined: 19 Sep 2008, 18:20
Location: Södermalm-Tunnelbana

Re: Huonoin kirja, minkä olet lukenut

#156 Post by Merabi » 22 Feb 2012, 11:14

Lusku wrote:
tmh wrote:
Lusku wrote:Sehän olisikin hieno ajanvietettä täällä yksin paimentaa "mitä nyt luet"- topikissa sormi pystyssä kaikkia tusinadekkareiden, Da Vincin, romanttisen hömpän, peruscifin ja fantasian, ylipäätään ton osaston mitä ihmiset nyt lukee, lukijoita 8)
Musa auktoriteetit tekee tuota kaiken aikaa! Ja vielä vapaaehtoistyönä!
Aikamoisia yleisön palvelijoita! :salut:
Salut myös thm:n yleispaimennukselle :salut:
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists

User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86226
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Re: Huonoin kirja, minkä olet lukenut

#157 Post by Ananaskääpiö » 22 Feb 2012, 11:16

noise not music wrote:Huomaa toki että vuoden sisällä huonoin, enkä oo huonoa kirjaa lukenut. Luin myös Algebraistin Banksilta ja se kolahti paljon enemmän.
Hmmm.. Ehkä tossa sit ois vaatinut ensin jotain muita "Kulttuuri" -maailman kirjoja alle, en tiiä. Vähän vaan hämäs, kun kyseessä kuitenkin parhaita (joo, siis ihan objektiivisestikin.;) ) scifin tekijöitä. Algebraistikin toimii, sehän onkin täysin itsenäinen (ei sillä, että noi Kulttuuri-jututkaan mikään jatkokertomus olisi) teos.
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

User avatar
ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO
genetic specimen/slapper
Posts: 33778
Joined: 06 May 2007, 13:26
Location: Petteri Orpon kumpujen yö

Re: Huonoin kirja, minkä olet lukenut

#158 Post by ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO » 22 Feb 2012, 11:32

vosu wrote:Mulla on nyt kaverilta lainassa toi Jens Lapiduksen Rahalla Saa ja on muuten paska. 614 sivua töksäyteltyjä (ok ok tämä on tyyliseikka mut silti ihan todella huono tyyli kirjoittaa mielestäni) lauseita ja epäkiinnostavaa tapahtumaa. Lukujen välissä jotain eri fontilla painettuja "poliisiraportteja" jotka haukotuttaa ja olen vain hypännyt yli. Lainasin kun oli akuutti kirjahätä. En ehkä aio lukea edes loppuun. Ja tää on TRILOGIA??? Todella tylsä.
:facepalm:

Jos töksäyttely jurppii, niin sitten ei varmaan kannata James Ellroyta ihan lähiaikoina alottaa :P
Ja nämähän ovat siis aivan vitun hyviä kirjoja, vaikka Lapidus onkin Ellroynsa lukenut.

User avatar
ana-conda
God of PIF
God of PIF
Posts: 38520
Joined: 10 Jul 2004, 19:53
Location: Radan varsi

Re: Huonoin kirja, minkä olet lukenut

#159 Post by ana-conda » 22 Feb 2012, 12:24

Kauko Röyhkän The Velvet Underground ja Lou Reed oli mielestäni aikas hirveää kuraa.
"En päässyt Reedin keikalle koska minulla oli oma keikka toisaalla. Onneksi sain silloin kuitenkin rakastella kauniin naisen kanssa mökillä"
Edit: Ei ku ei mitään

User avatar
Merabi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 81164
Joined: 19 Sep 2008, 18:20
Location: Södermalm-Tunnelbana

Re: Huonoin kirja, minkä olet lukenut

#160 Post by Merabi » 22 Feb 2012, 12:51

ana-conda wrote:Kauko Röyhkän The Velvet Underground ja Lou Reed oli mielestäni aikas hirveää kuraa.
"En päässyt Reedin keikalle koska minulla oli oma keikka toisaalla. Onneksi sain silloin kuitenkin rakastella kauniin naisen kanssa mökillä"
Täytyy kyllä sanoa että vaikka olen parikymppinen taidetsibukka niin en antaisi kakelle pillua, en vaan jotenkin lämpene miehen stylelle :| Toki on nyt paremman näköinen kun kasarilla, koska parta 3^akne.

Tosin Lou Reedilla vasta ruma tukka ja kitara nykyään onkin :sad1: Oli kyllä komea nuorena kuuskytluvulla =P~

:o
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists

Muhammad Alisuorittaja
7k
Posts: 7369
Joined: 20 Jun 2005, 23:40
Location: EU sez not a city

Re: Huonoin kirja, minkä olet lukenut

#161 Post by Muhammad Alisuorittaja » 22 Feb 2012, 15:03

Bitchfinder General wrote:
DrtL wrote:henry miller kravun kääntöpiiri
:facepalm:
#-o
The Tilanne wrote:
Carabasin Markiisi wrote:Niin joo, kioskikirjallisuudesta kaikki Dean Koontzin kirjoittama hevonpaska kanssa.
Ai niin joo, nämä. En pysty lukemistani nimeämään yhtä teosta paskuudessaan yli muiden, niin tasaista jöötiä ovat. Saati sitten että edes muistaisin yhdenkään kirjan nimeä :P
Mutta aika harvoin oli Amerikkalainen Ydinperhe uhattuna! :P
Joo, tämäpä justiin! Plus että useemmassakin tais olla se vittumainen piirre, että se joku käppänenkin twist juonesta paljastettiin about jossain kolmannessa luvussa. Sitten mietit lopun kirjaa että ei kai tää juttu nyt näin simppelin dorka voi olla kun se tossa väännettiin rautalangasta, mutta oli se.
"Helminen, Helminen, Helminen...
sanottiin radiossa, kun minä olin nuori"

User avatar
Astro
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 12792
Joined: 02 Apr 2007, 17:21
Location: Lohja
Contact:

Re: Huonoin kirja, minkä olet lukenut

#162 Post by Astro » 22 Feb 2012, 15:29

ana-conda wrote:Kauko Röyhkän The Velvet Underground ja Lou Reed oli mielestäni aikas hirveää kuraa.
"En päässyt Reedin keikalle koska minulla oli oma keikka toisaalla. Onneksi sain silloin kuitenkin rakastella kauniin naisen kanssa mökillä"
Tämähän olikin tosi huono. Ihan vasemmalla kädellä kasaan kursittu, tämä sarja (Mahtava toteemi) taisi onneksi loppua ja lyhyeen.
--
It's not fair to judge a man by the color of his skin,
or the size of his wallet; but rather the number
of Link Wray records he owns.
-J.Albert Crubbs

User avatar
Endless Boogie Mustonen
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 47833
Joined: 14 Jan 2006, 16:49
Location: Landella

Re: Huonoin kirja, minkä olet lukenut

#163 Post by Endless Boogie Mustonen » 22 Feb 2012, 15:59

Astro wrote:
ana-conda wrote:Kauko Röyhkän The Velvet Underground ja Lou Reed oli mielestäni aikas hirveää kuraa.
"En päässyt Reedin keikalle koska minulla oli oma keikka toisaalla. Onneksi sain silloin kuitenkin rakastella kauniin naisen kanssa mökillä"
Tämähän olikin tosi huono. Ihan vasemmalla kädellä kasaan kursittu, tämä sarja (Mahtava toteemi) taisi onneksi loppua ja lyhyeen.
Mä oon kuvitellu että toi sarja loppu siihen ekaan osaan? Käppäähän tuo. Yritin muistella mikä oli se kauhukirjailija jonka teoksen luin armeijassa vartiovuorossa ja täältähän se löyty: Dean Koontz! Ehkä huonoin kirja minkä olen lukenut, ainakin se tuli ensimmäisenä mieleen. Tuo Volter Kilven Alaston salissa on alkanut kiinnostamaan... :P
ImageImage

User avatar
Hexa
resenasanssimies
Posts: 18913
Joined: 10 Aug 2005, 14:41
Location: a place in the northern sky

Re: Huonoin kirja, minkä olet lukenut

#164 Post by Hexa » 22 Feb 2012, 16:29

Astro wrote:
ana-conda wrote:Kauko Röyhkän The Velvet Underground ja Lou Reed oli mielestäni aikas hirveää kuraa.
"En päässyt Reedin keikalle koska minulla oli oma keikka toisaalla. Onneksi sain silloin kuitenkin rakastella kauniin naisen kanssa mökillä"
Tämähän olikin tosi huono. Ihan vasemmalla kädellä kasaan kursittu, tämä sarja (Mahtava toteemi) taisi onneksi loppua ja lyhyeen.
Kannattaneeko kirjaksi laskeakaan, mutta Rögen rocklyriikka-antologia Get On! oli todella surkea.
antireg wrote:
koira^ wrote:Ei ole paljoa vastauksia Hexalta tässä topikissa. :o
No se ei kato olekaan mikään netissä pätijä äijä vaan tosi elämässä toimija kurko;
ROGEN BEATLES-KLUBI 1% CREW

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103742
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Huonoin kirja, minkä olet lukenut

#165 Post by Mayhem peruttu » 22 Feb 2012, 17:12

Moe Allen wrote:
Mayhem peruttu wrote:
The Tilanne wrote:
Flemarin Bäxteri wrote:Ehkä huonoin kokonaan lukemani ns. oikea romaani on ollut Helsinki 10.
Eli Tuomas Vimman Helsinki 12? Joo tää aiheutti kyllä lähinnä sellasta epäuskosta hörähtelyä.
En yhtään ihmettele, et mainittiin jo ekalla sivulla. Tää taitaa tosiaan olla paskin.

Hopealle saattaa sijoittua David Leafin ja Ken Sharpin Kiss-opus Maskin takaa.
Oot kyl lukenut vähän bändikirjoja
No alle 30.
Muistaakseni kysymys oli kuitenkin huonoimmasta luetusta kirjasta, ei paskimmasta pändikirjasta.

Post Reply