Kaikki taiteeseen ja viihteeseen (tv, leffat, sarjakuvat jne) liittyvät jorinat tänne sitten.
Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?
-
Juice
- 9k
- Posts: 9426
- Joined: 04 Feb 2018, 10:26
- Location: brook's ness
#136
Post
by Juice » 03 Oct 2021, 14:16
Juice wrote: ↑25 Sep 2021, 08:35
1. Descent
2. Dark Forces
3. Dark Forces II - Jedi knight
4. Quake II
5. Quake II Mission pack 1 - The Reckoning
6. Quake II Mission pack 2 - Ground Zero
7. Half-Life: Opposing Force
8. Half-Life: Blue Shift
9. Hexen
10. Heretic (Shadow of the serpent riders)
11. Quake Mission pack 1 - Scourge of Armagon
No nyt on kova! Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää, kenttäsuunnittelussa tulee hemmetin mielenkiintoisia metkuja +yllätyksiä riittää
siihen malliin ettei tässä juuri tylsää hetkeä ole. Hakkaa suurimmalta osin vanilla-Quaken 6-0, no ehkä Ep.3 pääsee lähimmäksi tätä..
Ainoa miinus minkä keksin on tuo uusi "prox gun" joka on turhan lussu, +wanha kunnon kranaatinheitin taas on ylen harvinainen.
(Darkplaces-engine bugittaa tämän kanssa ihan v*tusti)
Most people have evil spirits. You? You have stupid spirits. Go see shaman, get hole in head... Big hole... Very big... Huge
-
General Error
- King of PIF
- Posts: 16465
- Joined: 16 Nov 2008, 01:50
- Location: 66°33′45.9″
#137
Post
by General Error » 06 Oct 2021, 09:22
7. Manifold Garden. Oikeen siisti ensimmäisen persoonan pulmanratkontapeli. Pelkistetty, itsensä ympärille kietoutuva pelimaailma kiehtoo ja pistää yhdessä pelin omien fysiikan lakien kanssa pään pyörälle, mutta silti tästä saa otteen nopeasti, pulmien ollessa loppujen lopuksi varsin intuitiivisia.
-
perseen perseen perse
- 8k
- Posts: 8340
- Joined: 05 Nov 2007, 20:48
- Location: Hooked on a lie
#138
Post
by perseen perseen perse » 12 Oct 2021, 00:08
perseen perseen perse wrote: ↑14 Sep 2021, 22:00
1. NieR:Automata
2. Black The Fall
3. Q.U.B.E. 2
4. Tomb Raider (2013)
5. Gato Roboto
6. A Plague Tale: Innocence
7. Narita Boy
8. Rayman Origins
9. Gears of War: Ultimate Edition
10. Psychonauts
11. Donut County
12. Spiritfarer
13. Katana Zero
Feeling
-
RIP sinä?
- R.I.P.
- Posts: 15426
- Joined: 26 Apr 2007, 01:42
- Location: murheen laakso
-
Contact:
#139
Post
by RIP sinä? » 12 Oct 2021, 02:07
Doom (1993)
Turok 2
Duke Nukem 3D
Half-Life
Wolfenstein II: The New Colossus
Super Castlevania IV
The Last of Us 2
Call of Duty: WWII
Mortal Kombat wrote:Olen ulkoisesti rauhallinen ja mietteliään oloinen, mutta sisällä raivoavat intohimon ja sekoilun ahnaat liekit.
-
General Error
- King of PIF
- Posts: 16465
- Joined: 16 Nov 2008, 01:50
- Location: 66°33′45.9″
#140
Post
by General Error » 16 Oct 2021, 02:46
8. Outer Wilds. Kokeilin tätä jo 2020 kesällä, mutta jäi yhen pelikerran jälkeen kesken. Nyt aloitin alusta ja pelasin läpi asti parissa-kolmessa viikossa. Omaperäinen ensimmäisen persoonan seikkailupeli! Pirun haastava toisinaan keksiä mitä tässä pitää tehdä, vaikka aluksen loki auttaa kyllä etsimään oikeasta paikasta tarinan seuraavaa palasta.
-
Juice
- 9k
- Posts: 9426
- Joined: 04 Feb 2018, 10:26
- Location: brook's ness
#141
Post
by Juice » 16 Oct 2021, 19:41
Juice wrote: ↑03 Oct 2021, 14:16
1. Descent
2. Dark Forces
3. Dark Forces II - Jedi knight
4. Quake II
5. Quake II Mission pack 1 - The Reckoning
6. Quake II Mission pack 2 - Ground Zero
7. Half-Life: Opposing Force
8. Half-Life: Blue Shift
9. Hexen
10. Heretic (Shadow of the serpent riders)
11. Quake Mission pack 1 - Scourge of Armagon
12. Quake Mission pack 2 - Dissolution of eternity
Lisää pauketta vanhukseen. Kunnon menoa tässäkin, ei ehkä ihan ykkösen tasoa mutta pieksee isolta osin "vanilla-version".
Viimeinen bossi on kertaluokkaa kovempi kuin mikään aiempi tässä sarjassa nähty. Kenttäsuunnittelussa kunnon jekkuja välillä!
Most people have evil spirits. You? You have stupid spirits. Go see shaman, get hole in head... Big hole... Very big... Huge
-
madagascarin orava äijä
- -=King Of PIF=-
- Posts: 18425
- Joined: 10 Oct 2008, 09:48
- Location: Oranssi alue / South Central
#142
Post
by madagascarin orava äijä » 19 Oct 2021, 20:40
Papukaijani ei syö kovia munia wrote: ↑07 Aug 2021, 20:24
1. GTA: San Andreas
2. Far Cry: New Dawn
3. Battlefield: Bad Company
4. Rise of the Tomb Raider
5. Deus Ex: Human Revolution Director's Cut
6. Deus Ex: Mankind Divided
7. Deus Ex
8. Deus Ex: Invisible War
9. Shadow Warrior (1997)
10. Alan Wake
11. Quantum Break
12. Max Payne 3
13. Red Dead Redemption
14. Remember Me
15. Red Dead Redemption 2
16. Bioshock Infinite
17. South Park: The Stick of Truth
18. South Park: Fractured but Whole
19. Bioshock Remastered
20. Bioshock 2 Remastered
21. Dishonored
-
Spiidröy
- Tasa-arvoa, huumeita, erotiikkaa, asemiehiä ja Paavo Arhinmäki
- Posts: 22835
- Joined: 29 Sep 2005, 16:48
- Location: Kuikkapanta (tanpere)
#143
Post
by Spiidröy » 19 Oct 2021, 22:30
Spiidröy wrote: ↑16 Sep 2021, 20:18
1. Ghost Recon Breakpoint
2. Full Spectrum Warrior (aloitettu ehkä 2004, nyt pysty viimeinkin pelaan ton läpi kun tuli tommonen ehostettu backwards compa homma)
3. A Way Out pelattiin LA TIGRE DI ANARCHIAn kanssa läpi. Aikamoinen spektaakkeli, joka oli myös mukava poistaa kun lopputekstit alko pyöriin.
4. The Medium. Sain just torstaina ton Series X:n ja sopivasti tuli just Game Passiin tää Medium, mistä en ollu aiemmin ees kuullu mitään. Oli aika hemmetin hieno ja tunnelmallinen peli ja pelasin sit koko hoidon aika pitkälti yhdeltä istumalta läpi
4+. Gears 5: Hivebusters DLC. Aivan hauska muutaman tunnin kompakti erillinen rymistely. Toimi ehkä paremmin jopa kuin pääpeli tähän asti, kun kentät oli sopivan mittasia ja koko ajan kova ajo päällä.
5. Gears 5 pääpeli.
6. Hitman (2016)
7. Hitman 2
8. Hitman 3. Aivan perkuleen hyvä kokonaisuus oli kyllä noi kolme Hitmania!!
9. Halo 5: Guardians. Aattelin tylsyyspäissäni kokeilla vähän että mimmones tää olikaan ja täähän oli parempi kuin muistin ja pelasin sitte läpi.
10. Far Cry 5
11. Ace Combat 7
12. Anthem
13. It Takes Two, pelattiin tyttiksen kanssa läpi, mukavaa hommaa!
14. Yakuza: Like A Dragon
15. Outriders
16. STAR WARS Jedi: Fallen Order. Tää oli kyllä aika hemmetin hieno peli! Harmi vaan kun ei ollu kuitenkaan konsolilla tästä ihan next-gen versioo saatukaan, mutta silti.
17. Twelve Minutes
18. Halo 2 (pari viimestä kenttää kyl vaan, oli jääny joskus kesken näköjään).
19. Halo 3: ODST
20. Halo: Reach
21. Halo 3
22. GreedFall
23. Halo 4
Damone wrote:Tampereen vihreäpää kävi vittuilemassa pienestä punk-prosentista ja kertoi miten huomaa että porukka jostain vitun Porista ja Savosta.
Twattie" wrote:
No kuuntelisitte punkkia ja yrittäisitte ymmärtää siitä jotain ja olisitte että "FUCK THE SYSTEM!", niin ei tarttis koko ajan olla vittuilemassa ja syrjimässä. Mutta kun ei... Punk In Finland...
-
Spiidröy
- Tasa-arvoa, huumeita, erotiikkaa, asemiehiä ja Paavo Arhinmäki
- Posts: 22835
- Joined: 29 Sep 2005, 16:48
- Location: Kuikkapanta (tanpere)
#144
Post
by Spiidröy » 25 Oct 2021, 23:09
Spiidröy wrote: ↑19 Oct 2021, 22:30
1. Ghost Recon Breakpoint
2. Full Spectrum Warrior (aloitettu ehkä 2004, nyt pysty viimeinkin pelaan ton läpi kun tuli tommonen ehostettu backwards compa homma)
3. A Way Out pelattiin LA TIGRE DI ANARCHIAn kanssa läpi. Aikamoinen spektaakkeli, joka oli myös mukava poistaa kun lopputekstit alko pyöriin.
4. The Medium. Sain just torstaina ton Series X:n ja sopivasti tuli just Game Passiin tää Medium, mistä en ollu aiemmin ees kuullu mitään. Oli aika hemmetin hieno ja tunnelmallinen peli ja pelasin sit koko hoidon aika pitkälti yhdeltä istumalta läpi
4+. Gears 5: Hivebusters DLC. Aivan hauska muutaman tunnin kompakti erillinen rymistely. Toimi ehkä paremmin jopa kuin pääpeli tähän asti, kun kentät oli sopivan mittasia ja koko ajan kova ajo päällä.
5. Gears 5 pääpeli.
6. Hitman (2016)
7. Hitman 2
8. Hitman 3. Aivan perkuleen hyvä kokonaisuus oli kyllä noi kolme Hitmania!!
9. Halo 5: Guardians. Aattelin tylsyyspäissäni kokeilla vähän että mimmones tää olikaan ja täähän oli parempi kuin muistin ja pelasin sitte läpi.
10. Far Cry 5
11. Ace Combat 7
12. Anthem
13. It Takes Two, pelattiin tyttiksen kanssa läpi, mukavaa hommaa!
14. Yakuza: Like A Dragon
15. Outriders
16. STAR WARS Jedi: Fallen Order. Tää oli kyllä aika hemmetin hieno peli! Harmi vaan kun ei ollu kuitenkaan konsolilla tästä ihan next-gen versioo saatukaan, mutta silti.
17. Twelve Minutes
18. Halo 2 (pari viimestä kenttää kyl vaan, oli jääny joskus kesken näköjään).
19. Halo 3: ODST
20. Halo: Reach
21. Halo 3
22. GreedFall
23. Halo 4
24. The Surge. Erittäin positiivinen yllätys, vaikka ihan loppu oli ehkä jonkinmoinen lässähdys.
Damone wrote:Tampereen vihreäpää kävi vittuilemassa pienestä punk-prosentista ja kertoi miten huomaa että porukka jostain vitun Porista ja Savosta.
Twattie" wrote:
No kuuntelisitte punkkia ja yrittäisitte ymmärtää siitä jotain ja olisitte että "FUCK THE SYSTEM!", niin ei tarttis koko ajan olla vittuilemassa ja syrjimässä. Mutta kun ei... Punk In Finland...
-
chris barnesin isä
- 3k
- Posts: 3318
- Joined: 12 May 2017, 14:57
- Location: Mosa
#145
Post
by chris barnesin isä » 26 Oct 2021, 00:38
1. GTA Vice City (100%)
2. Silent Hill 2
3. Evil Within 2
4. Resident Evil Village
5. Jak and Daxter (100%)
Perttu Häkkisen ohjelmat -count:
168/228
-
Juice
- 9k
- Posts: 9426
- Joined: 04 Feb 2018, 10:26
- Location: brook's ness
#147
Post
by Juice » 07 Nov 2021, 12:28
Juice wrote: ↑03 Oct 2021, 14:16
1. Descent
2. Dark Forces
3. Dark Forces II - Jedi knight
4. Quake II
5. Quake II Mission pack 1 - The Reckoning
6. Quake II Mission pack 2 - Ground Zero
7. Half-Life: Opposing Force
8. Half-Life: Blue Shift
9. Hexen
10. Heretic (Shadow of the serpent riders)
11. Quake Mission pack 1 - Scourge of Armagon
12. Quake Mission pack 2 - Dissolution of eternity
13. Hexen II
Tämä oli parempi kuin muistinkaan, ja hitosti parempi kuin eka! Jopa puzzleissa on jonkinlaista järkeä, tosin 3. jaksossa (Thysis) tuli taas ongelmia..
Samalla tuli testattua yksi hahmoluokka millä en ollut aiemmin pelannut (assassin). Kenttädesign sopii eri mentereiden teemoihin vallan mainiosti,
soundtrackilta alkaa löytyä pidemmälle pelatessa vanhoja tuttuja Raven softwaren vanhemmista peleistä.
Miinukset: portti oli vähän hemmetin buginen, tulipa opeteltua linuxin puolella prosessin tappaminen ainakin kunnolla. +NE V*TUN HÄMÄHÄKIT
Most people have evil spirits. You? You have stupid spirits. Go see shaman, get hole in head... Big hole... Very big... Huge
-
perseen perseen perse
- 8k
- Posts: 8340
- Joined: 05 Nov 2007, 20:48
- Location: Hooked on a lie
#148
Post
by perseen perseen perse » 11 Nov 2021, 22:19
perseen perseen perse wrote: ↑12 Oct 2021, 00:08
1. NieR:Automata
2. Black The Fall
3. Q.U.B.E. 2
4. Tomb Raider (2013)
5. Gato Roboto
6. A Plague Tale: Innocence
7. Narita Boy
8. Rayman Origins
9. Gears of War: Ultimate Edition
10. Psychonauts
11. Donut County
12. Spiritfarer
13. Katana Zero
14. Batman: The Enemy Within
15. The Gardens Between
Feeling