Kaikki taiteeseen ja viihteeseen (tv, leffat, sarjakuvat jne) liittyvät jorinat tänne sitten.
Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?
-
perseen perseen perse
- 8k
- Posts: 8317
- Joined: 05 Nov 2007, 20:48
- Location: Hooked on a lie
#61
Post
by perseen perseen perse » 03 Apr 2021, 18:29
perseen perseen perse wrote: ↑22 Mar 2021, 23:30
1. NieR:Automata
2. Black The Fall
3. Q.U.B.E. 2
4. Tomb Raider (2013)
5. Gato Roboto
6. A Plague Tale: Innocence
Tää oli ihan mukava keskiaikahiiviskely + ei turhan pitkä. Ajoittain pientä tyhjäkäyntiä, mutta erittäin hyvä tunnelma ja rottalaumat
Feeling
-
Juice
- 9k
- Posts: 9426
- Joined: 04 Feb 2018, 10:26
- Location: brook's ness
#62
Post
by Juice » 05 Apr 2021, 20:39
Juice wrote: ↑17 Feb 2021, 22:35
1. Descent
2. Dark Forces
3. Dark Forces II - Jedi Knight
Ja lista jatkuu. H*lvetin hankala saada toimimaan nykykoneella, mutta toimeen tulee. Hauska peli edelleenkin! Hyviksellä pelatessa bossit on
oikeastaan kaikki helpompia kuin voiman pimeällä puolella (manapooli ei oikein riitä kunnon mylläkkään). Lisäosa olisi mukava testata joskus..
Most people have evil spirits. You? You have stupid spirits. Go see shaman, get hole in head... Big hole... Very big... Huge
-
madagascarin orava äijä
- -=King Of PIF=-
- Posts: 18419
- Joined: 10 Oct 2008, 09:48
- Location: Oranssi alue / South Central
#63
Post
by madagascarin orava äijä » 05 Apr 2021, 21:18
Papukaijani ei syö kovia munia wrote: ↑27 Mar 2021, 14:22
Papukaijani ei syö kovia munia wrote: ↑21 Jan 2021, 13:33
1. GTA: San Andreas
2. Far Cry: New Dawn
3. Battlefield: Bad Company
4. Rise of the Tomb Raider
5. Deus Ex: Human Revolution Director's Cut
6. Deus Ex: Mankind Divided
7. Deus Ex
8. Deus Ex: Invisible War
9. Shadow Warrior (1997)
Otan papukaijamerkit tämän lisäreiden läpipelaamisesta. Niissä meni jotakuinkin yhtä kauan kuin pääpelissäkin, mitä nyt kenttäsuunnittelu oli melko vaihtelevaa ja Wanton Destructionissa laadunhallinta on vetänyt nokkaunet. Kahdella kevyimmällä vaikeustasosta viidestä jää useampi kriittinen bossi kokonaan spawnaamatta ---> pakko käyttää huijauskoodeja, jotta saisi minibossien piilottelemat avaimet ja pääsisi eteenpäin. Loppubossi ei ilmestynyt lainkaan.
-
madagascarin orava äijä
- -=King Of PIF=-
- Posts: 18419
- Joined: 10 Oct 2008, 09:48
- Location: Oranssi alue / South Central
#64
Post
by madagascarin orava äijä » 14 Apr 2021, 10:58
Papukaijani ei syö kovia munia wrote: ↑21 Jan 2021, 13:33
1. GTA: San Andreas
2. Far Cry: New Dawn
3. Battlefield: Bad Company
4. Rise of the Tomb Raider
5. Deus Ex: Human Revolution Director's Cut
6. Deus Ex: Mankind Divided
7. Deus Ex
8. Deus Ex: Invisible War
9. Shadow Warrior (1997)
10. Alan Wake
-
voi saatana ohhhhhh boy
- King of PIF
- Posts: 16923
- Joined: 03 Oct 2015, 00:34
- Location: Vietän aikaa vitussa
#66
Post
by voi saatana ohhhhhh boy » 17 Apr 2021, 17:45
1. Ghost of Tsushima
Oli ihan jees, mutta loppujen lopuksi snadi pettymys. Ääninäyttely oli välillä ihamberseestä wou ja luonnossa samoillessa enemy random encountereita sadan metrin välein - jälkimmäinen varmaan oma vika, sillä eihän kaikkien kanssa oo pakko ottaa matsii. Raastava case joka tapauksessa. Jengi mehusteli niin vitusti tätä, että odotukset oli vissiin liian korkeella.
2. Days Gone
Toisin ku ghost of tsushimaa, tätä ei varauksettomasti oo hehkutettu ja osittain tajuun kyllä miksi, sillä ongelmiahan tässä on paljon. Hahmot aika juustosia, mutta ääninäyttely ei ollu onneksi nordic agapio racing team -tasoa. Pelimaailmaa tutki oikein mielellään ja muutama todella väkevä horde-hetki tuli koettua. Teknisiä ongelmia oli khyl ja vituttihan ne. Kaikkine puutteineen kuitenkin positiivinen ylläri ja jäi mieleen vielä lopputekstien jälkeen.
3. Bloodstained: Ritual of the night
Castlevania: Symphony of the nightin fanboyna sain tältä peliltä just sit mitä oon toivonutkin: Mässyn linnan, tuhottomasti erilaista gearia, vitun juustosta dialogia yms. Kehittäjiltä hyvä diy-taidonnäyte kickstarter-rahotuksen kautta julkasuun. Ei jaksa selittää enempää, vitun hyvä peli.
Että voit ottaa osaa erityiseen WHATSFUCK-SEXBÖRSE-tapahtumaantapahtumaan, sinun täytyy ensin vastata kolmeen kysymykseen.
Kysymys 1: Onko sinulla älypuhelin?
-
madagascarin orava äijä
- -=King Of PIF=-
- Posts: 18419
- Joined: 10 Oct 2008, 09:48
- Location: Oranssi alue / South Central
#67
Post
by madagascarin orava äijä » 22 Apr 2021, 21:19
Papukaijani ei syö kovia munia wrote: ↑21 Jan 2021, 13:33
1. GTA: San Andreas
2. Far Cry: New Dawn
3. Battlefield: Bad Company
4. Rise of the Tomb Raider
5. Deus Ex: Human Revolution Director's Cut
6. Deus Ex: Mankind Divided
7. Deus Ex
8. Deus Ex: Invisible War
9. Shadow Warrior (1997)
10. Alan Wake
11. Quantum Break
-
Majakan Mario
- säilytän nimimerkinedustani puhtaana
- Posts: 33710
- Joined: 09 Nov 2014, 16:55
- Location: Maakuntakellari
#68
Post
by Majakan Mario » 23 Apr 2021, 01:13
1. Remnant: From the Ashes
dÖrk wrote: ↑22 Sep 2023, 01:36
liminal space mutta kepattilat vetää suomalaisempaa settii
Össö wrote: ↑31 Mar 2023, 00:12
Tiisu vuonna 2013 oli enemmän punk kuin yksikään krusti-bändi on koskaan ollut.
"Tarbiž pohmel'da, a vinad ele, ii mil pohmel'das"
-
Juice
- 9k
- Posts: 9426
- Joined: 04 Feb 2018, 10:26
- Location: brook's ness
#69
Post
by Juice » 24 Apr 2021, 21:35
Juice wrote: ↑17 Feb 2021, 22:35
1. Descent
2. Dark Forces
3. Dark Forces II - Jedi knight
4. Quake II
Vähän tällainen "trip down the memory lane"-tyylinen vetäisy. Ei tosiaan kolise samaan tapaan kuin ilmestyessään, mutta ihan pätevää pauketta.
Jää kyllä selvästi useamman muun "aikalaisensa" jalkoihin*. Vois ehkä testata joskus co-opina..
*Thief, Half-life, Aliens vs Predator, Unreal..
Most people have evil spirits. You? You have stupid spirits. Go see shaman, get hole in head... Big hole... Very big... Huge
-
stingin speedot dunessa
- King of PIF
- Posts: 15651
- Joined: 23 May 2018, 17:10
- Location: rogen vihreät kuulat -jengi
#70
Post
by stingin speedot dunessa » 24 Apr 2021, 21:37
stingin speedot dunessa wrote: ↑08 Mar 2021, 20:20
Ja näin vaan mennään.
1. Link's Awakening (Switch)
2. Animal Crossing: New Horizons
3. Cooking Companions: Appetizer Edition
roppakaupalla taianomaista Tiksi-fiilistä.
rogemonsteri wrote:
Kutsu minua vänkääjäksi, mutta tiedätkö mitä. Minä olen oikeassa, sinä olet väärässä. Okei.
SALAINEN ALUE VAIN JENGILÄISILLE
-
madagascarin orava äijä
- -=King Of PIF=-
- Posts: 18419
- Joined: 10 Oct 2008, 09:48
- Location: Oranssi alue / South Central
#71
Post
by madagascarin orava äijä » 24 Apr 2021, 21:39
Juice wrote: ↑24 Apr 2021, 21:35
Juice wrote: ↑17 Feb 2021, 22:35
1. Descent
2. Dark Forces
3. Dark Forces II - Jedi knight
4. Quake II
Vähän tällainen "trip down the memory lane"-tyylinen vetäisy. Ei tosiaan kolise samaan tapaan kuin ilmestyessään, mutta ihan pätevää pauketta.
Jää kyllä selvästi useamman muun "aikalaisensa" jalkoihin*. Vois ehkä testata joskus co-opina..
*Thief, Half-life, Aliens vs Predator, Unreal..
Jonkin aikaa olen tuumannut myös pelaavani tuota, edellisestä kerrasta noin 20 vuotta. Eihän tuota yksinpelistään tosin muistetakaan.
-
Juice
- 9k
- Posts: 9426
- Joined: 04 Feb 2018, 10:26
- Location: brook's ness
#72
Post
by Juice » 24 Apr 2021, 22:30
Papukaijani ei syö kovia munia wrote: ↑24 Apr 2021, 21:39
Quake II
Jonkin aikaa olen tuumannut myös pelaavani tuota, edellisestä kerrasta noin 20 vuotta. Eihän tuota yksinpelistään tosin muistetakaan.
Anna mennä vaan, tuosta löytyy aika monta "porttia" nykyään eli toiminee vähän vaikka minkälaisella koneistolla.
Itse käytin tuollaista kuin
KMQuake II mikä oli aika hyvä kompromissi ulkonäön ja tehosyöppöyden välillä.
(vanha läppäri käytössä jossa ei tukea kovin tuoreelle Open GL-versiolle jne jne. Blaa blaa)
Most people have evil spirits. You? You have stupid spirits. Go see shaman, get hole in head... Big hole... Very big... Huge
-
madagascarin orava äijä
- -=King Of PIF=-
- Posts: 18419
- Joined: 10 Oct 2008, 09:48
- Location: Oranssi alue / South Central
#73
Post
by madagascarin orava äijä » 26 Apr 2021, 22:56
Juice wrote: ↑24 Apr 2021, 22:30
Papukaijani ei syö kovia munia wrote: ↑24 Apr 2021, 21:39
Quake II
Jonkin aikaa olen tuumannut myös pelaavani tuota, edellisestä kerrasta noin 20 vuotta. Eihän tuota yksinpelistään tosin muistetakaan.
Anna mennä vaan, tuosta löytyy aika monta "porttia" nykyään eli toiminee vähän vaikka minkälaisella koneistolla.
Itse käytin tuollaista kuin
KMQuake II mikä oli aika hyvä kompromissi ulkonäön ja tehosyöppöyden välillä.
(vanha läppäri käytössä jossa ei tukea kovin tuoreelle Open GL-versiolle jne jne. Blaa blaa)
Ensisijaisesti ajattelin jotain mummonkalsaripentiumia näihin hommiin, mutta pidänpä tuon mielessä toisena vaihtoehtona.
-
madagascarin orava äijä
- -=King Of PIF=-
- Posts: 18419
- Joined: 10 Oct 2008, 09:48
- Location: Oranssi alue / South Central
#74
Post
by madagascarin orava äijä » 26 Apr 2021, 22:57
Papukaijani ei syö kovia munia wrote: ↑21 Jan 2021, 13:33
1. GTA: San Andreas
2. Far Cry: New Dawn
3. Battlefield: Bad Company
4. Rise of the Tomb Raider
5. Deus Ex: Human Revolution Director's Cut
6. Deus Ex: Mankind Divided
7. Deus Ex
8. Deus Ex: Invisible War
9. Shadow Warrior (1997)
10. Alan Wake
11. Quantum Break
12. Max Payne 3
-
General Error
- King of PIF
- Posts: 16465
- Joined: 16 Nov 2008, 01:50
- Location: 66°33′45.9″
#75
Post
by General Error » 28 Apr 2021, 17:57
General Error wrote: ↑07 Mar 2021, 23:45
2. Assassin's Creed: Valhalla.
3. Plague Tale: Innocence. Tämä yllätti upealla tunnelmalla ja ohjauksella. Keskiajan Ranskassa paetaan pikkuveljen kanssa sekä ruttoa, että inkvisiota, joka mystisestä syystä haluaa kaapata pikkuveljen. Myös oivaltavaa tasosuunnittelua tässä. Gameplay aika simppeliä, mutta myös hienoja oivalluksia. Tarina ja tunnelma pääosassa. Pelasin tän ranskan kielellä, koska heti alussa vähän otti päähän ranskaksi murtaen puhuttu englannin kieli. Ranskalaiset ääninäyttelijät tekivät mun mielestä hyvää työtä tässä.