- Nomadland
- Black Widow
- Kuriiri
- The Suicide Squad
- Free Guy
- The Suicide Squad
- Promising Young Woman
- Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
- Dyyni
- Mother
- Dyyni
2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?
- devil via the anus
- Matti Partanen
- Posts: 49722
- Joined: 01 Apr 2008, 00:24
- Location: cloaca satanica
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer
-
- Juhani Naamapalmu
- Posts: 49557
- Joined: 06 Oct 2004, 10:51
- Location: semmonen linna jonka asuu joku vampyyri
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Agente 3S3, Massaro al Sole (Kino Regina)
2. Nomadland (Kino Engel)
3. Neljä yötä Pariisissa (Kino Regina)
4. Night of the Kings (Bio Rex)
5. Cryptozoo (Kinopalatsi)
6. The World to Come (Bio Rex)
2. Nomadland (Kino Engel)
3. Neljä yötä Pariisissa (Kino Regina)
4. Night of the Kings (Bio Rex)
5. Cryptozoo (Kinopalatsi)
6. The World to Come (Bio Rex)
STOP SAYING THINGS YOU FUCKING DICKHEADS
Alkoholitonolutlaskuri 2024: 61, virhemarginaali 2
Kombuchalaskuri 2024: 15, virhemarginaali 1
Alkoholitonolutlaskuri 2023: 246, virhemarginaali 4
Alkoholitonolutlaskuri 2024: 61, virhemarginaali 2
Kombuchalaskuri 2024: 15, virhemarginaali 1
Alkoholitonolutlaskuri 2023: 246, virhemarginaali 4
- harry-irene
- tuhma vakuumi
- Posts: 42502
- Joined: 24 Jan 2006, 00:00
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
34. gunda (venäjä 2020)harry-irene wrote: ↑16 Sep 2021, 23:38
1. yhdet vielä
2. nomadland
3. hold me back (japani 2020)
4. babyteeth (australia 2019)
5. castle of sand (japani -74)
6. katumus (n-liitto -84)
7. women of the night (japani -48)
8. portrait of jason (usa -67)
9. bad tales (italia 2020)
10. japanin yö ja usva (japani -60)
11. kiss, kiss... bang, bang (italia -66)
12. carmen comes home (japani -51)
13. ei paluuta (n-liitto -62)
14. salamanteri (sveitsi -71)
15. wanda (usa -70)
16. human nature (ranska/usa 2001)
17. rillingtonin kuristaja (uk -70)
18. the fountainhead (usa -49)
19. dear comrades! (venäjä 2020)
20. l'inhumaine (ranska -24)
21. good-for-nothings (japani -60)
22. the whaler boy (venäjä 2020)
23. quo vadis, aida? (bosnia-h 2020)
24. berlin alexanderplatz (saksa 2020)
25. never gonna snow again (puola 2020)
26. the trouble with nature (tanska 2020)
27. we are as gods (usa 2021)
28. rakkaus roomassa (italia -71)
29. isä
30. tunneli (ranska -60)
31. rikolliset (ranska -60)
32. yhdessä
33. star 80 (usa -83)
35. center stage (hong kong -91)
36. memoria (thaimaa etc 2021)
37. bad luck banging or loony porn (romania 2021)
38. hit the road (iran 2021)
39. josep (ranska/espanja 2020)
40. cryptozoo (usa 2021)
41. david byrne's american utopia (usa 2020)
42. pleasure (ruotsi 2021)
43. night of the kings (ranska/norsunluurannikko 2021)
44. relic (australia 2020)
45. junk head (japani 2021)
46. wolfwalkers (irlanti 2020)
- Folke Eriksson
- 8k
- Posts: 8415
- Joined: 18 Jan 2013, 17:36
- Location: leffassa
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Bodies at Rest
2. Falling (2020)
3. Yhdet vielä (Druk)
4. Minari
5. Rakas sydän (Le souffle au cœur) (35 mm)
6. Les Demoiselles de Rochefort (70 mm)
7. Ornette: Made in America (35 mm)
8. Castle of Sand (Suna no utsuwa) (35 mm)
9. Monterey Pop (35 mm)
10. Manaaja (The Exorcist) (35 mm)
11. A Streetcar Named Desire (1951) (35 mm)
12. The Last Picture Show (35 mm)
13. Punaiset kengät (35 mm)
14. Yoru no onnatachi (35 mm)
15. Kiss Kiss… Bang Bang (1966) (35 mm)
16. 008 miehemme Kairossa (35 mm)
17. A Genius, Two Partners and a Dupe (35 mm)
18. Havre (1986) (35 mm)
19. Shajiabang (1971) (35 mm)
20. Hotet – Uhkkádus (35 mm)
21. Nihon no Yoru to Kiri (35 mm)
22. Agente 3S3: Massacro al sole (35 mm)
23. Ivanovo detstvo (35 mm)
24. Memories (1995) (35 mm)
25. Being John Malkovich (35 mm)
26. Suukko tytöille ja henki pois (35 mm)
27. La Salamandre (1971) (35 mm)
28. The Souvenir
29. 077 Casablancassa (35 mm)
30. Dolgije provody (35 mm)
31. Tappajat – elättekö ikuisesti! (35 mm)
32. The Damned (1969) (35 mm)
33. Woodstock (1970) (35 mm)
34. Le Salaire de la Peur (35 mm)
35. Model Shop (35 mm)
36. Playtime (35 mm)
37. Fanny ja Alexander (35 mm)
38. Human Nature – luonnon pikku oikkuja (35 mm)
39. Rillingtonin kuristaja (35 mm)
40. Upperseven: The Man to Kill (35 mm)
41. Adaptation. (35 mm)
42. Diamonds Are Forever (35 mm)
43. Lady Chaplin ja kultainen skorpioni (35 mm)
44. Dragnet Girl (Hijosen no onna) (35 mm)
45. The Fountainhead (35 mm)
46. Licensed to Kill (35 mm)
47. The Silencers (35 mm)
48. Les Diaboliques (35 mm)
49. Millhouse: A White Comedy (35 mm)
50. Touchez pas au grisbi (35 mm)
51. Cabaret (1972) (35 mm)
52. Sonatine (1993) (35 mm)
53. Rokudenashi (35 mm)
54. Lenny (1974) (35 mm)
55. The Go-Between (1971) (35 mm)
56. L’Inhumaine
57. La règle du jeu (35 mm)
58. Bonditis (35 mm)
59. Quatre nuits d’un rêveur (35 mm)
60. The Superbug Rides Again (35 mm)
61. Shestoi (35 mm)
62. All That Jazz (35 mm)
63. Agent 69 Jensen i skyttens tegn (35 mm)
64. Venus in Furs/Paroxismus (1969) (35 mm)
65. Mortadella (35 mm)
66. The Nude Bomb (35 mm)
67. The Little Prince (1974) (35 mm)
68. Le Trou (35 mm)
69. Spies Like Us (35 mm)
70. Classe tous risques (35 mm)
71. Star 80 (35 mm)
72. Under the Open Sky
73. Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives (35 mm)
74. @Zola
75. Dune: Part One (2021)
2. Falling (2020)
3. Yhdet vielä (Druk)
4. Minari
5. Rakas sydän (Le souffle au cœur) (35 mm)
6. Les Demoiselles de Rochefort (70 mm)
7. Ornette: Made in America (35 mm)
8. Castle of Sand (Suna no utsuwa) (35 mm)
9. Monterey Pop (35 mm)
10. Manaaja (The Exorcist) (35 mm)
11. A Streetcar Named Desire (1951) (35 mm)
12. The Last Picture Show (35 mm)
13. Punaiset kengät (35 mm)
14. Yoru no onnatachi (35 mm)
15. Kiss Kiss… Bang Bang (1966) (35 mm)
16. 008 miehemme Kairossa (35 mm)
17. A Genius, Two Partners and a Dupe (35 mm)
18. Havre (1986) (35 mm)
19. Shajiabang (1971) (35 mm)
20. Hotet – Uhkkádus (35 mm)
21. Nihon no Yoru to Kiri (35 mm)
22. Agente 3S3: Massacro al sole (35 mm)
23. Ivanovo detstvo (35 mm)
24. Memories (1995) (35 mm)
25. Being John Malkovich (35 mm)
26. Suukko tytöille ja henki pois (35 mm)
27. La Salamandre (1971) (35 mm)
28. The Souvenir
29. 077 Casablancassa (35 mm)
30. Dolgije provody (35 mm)
31. Tappajat – elättekö ikuisesti! (35 mm)
32. The Damned (1969) (35 mm)
33. Woodstock (1970) (35 mm)
34. Le Salaire de la Peur (35 mm)
35. Model Shop (35 mm)
36. Playtime (35 mm)
37. Fanny ja Alexander (35 mm)
38. Human Nature – luonnon pikku oikkuja (35 mm)
39. Rillingtonin kuristaja (35 mm)
40. Upperseven: The Man to Kill (35 mm)
41. Adaptation. (35 mm)
42. Diamonds Are Forever (35 mm)
43. Lady Chaplin ja kultainen skorpioni (35 mm)
44. Dragnet Girl (Hijosen no onna) (35 mm)
45. The Fountainhead (35 mm)
46. Licensed to Kill (35 mm)
47. The Silencers (35 mm)
48. Les Diaboliques (35 mm)
49. Millhouse: A White Comedy (35 mm)
50. Touchez pas au grisbi (35 mm)
51. Cabaret (1972) (35 mm)
52. Sonatine (1993) (35 mm)
53. Rokudenashi (35 mm)
54. Lenny (1974) (35 mm)
55. The Go-Between (1971) (35 mm)
56. L’Inhumaine
57. La règle du jeu (35 mm)
58. Bonditis (35 mm)
59. Quatre nuits d’un rêveur (35 mm)
60. The Superbug Rides Again (35 mm)
61. Shestoi (35 mm)
62. All That Jazz (35 mm)
63. Agent 69 Jensen i skyttens tegn (35 mm)
64. Venus in Furs/Paroxismus (1969) (35 mm)
65. Mortadella (35 mm)
66. The Nude Bomb (35 mm)
67. The Little Prince (1974) (35 mm)
68. Le Trou (35 mm)
69. Spies Like Us (35 mm)
70. Classe tous risques (35 mm)
71. Star 80 (35 mm)
72. Under the Open Sky
73. Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives (35 mm)
74. @Zola
75. Dune: Part One (2021)
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
14. Dyyni 3/5waldorf wrote: ↑15 Sep 2021, 14:1412. Pelin säännöt 3+/5waldorf wrote: ↑28 Aug 2021, 23:5811. Cabaret 4+/5
13. Isä 4-/5
A richer understandment of what’s already understood
- Dirt Track Beamon
- King of PIF
- Posts: 15879
- Joined: 02 Mar 2006, 13:48
- Location: Kentucky Motor Speedway
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
30. Respect
31. Ikuiseen rauhaan
31. Ikuiseen rauhaan
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Sound Of Metal (Kino Engel)
2. Mank (Kino Engel)
3. Nomadland (Kino Engel)
4. Palm Springs (Kino Engel)
5. Permanent Vacation (Kino Regina)
6. A Streetcar Named Desire (Kino Regina)
7. Kaikki äidistäni (Kino Regina)
8. Yön naiset (Kino Regina)
9. Yhdet vielä (Cinema Orion)
10. Black Widow (Cinamon)
11. Sonatine (Kino Regina)
12. Playtime (Kino Regina)
13. Crash (Cinema Orion)
14. Viimeiseen hengenvetoon (WHS)
15. Annette (Bio Rex / R&A)
16. Gagarine (Kinopalatsi / R&A)
17. The Nowhere Inn (Kinopalatsi / R&A)
18. Gunda (Bio Rex / R&A)
19. Shirley (Maxim / R&A)
20. Crock of Gold: A Few Rounds With Shane MacGowan (Kino Engel / R&A)
21. MLK/FBI (Kino Engel / R&A)
22. Apples (Kinopalatsi / R&A)
23. Pig (Bio Rex / R&A)
24. Bad Hair (Kinopalatsi / R&A)
25. P.G. - Psycho Goreman (WHS)
26. 007 No Time to Die (Cinema Orion)
27. Kuriiri (Cinema Orion)
2. Mank (Kino Engel)
3. Nomadland (Kino Engel)
4. Palm Springs (Kino Engel)
5. Permanent Vacation (Kino Regina)
6. A Streetcar Named Desire (Kino Regina)
7. Kaikki äidistäni (Kino Regina)
8. Yön naiset (Kino Regina)
9. Yhdet vielä (Cinema Orion)
10. Black Widow (Cinamon)
11. Sonatine (Kino Regina)
12. Playtime (Kino Regina)
13. Crash (Cinema Orion)
14. Viimeiseen hengenvetoon (WHS)
15. Annette (Bio Rex / R&A)
16. Gagarine (Kinopalatsi / R&A)
17. The Nowhere Inn (Kinopalatsi / R&A)
18. Gunda (Bio Rex / R&A)
19. Shirley (Maxim / R&A)
20. Crock of Gold: A Few Rounds With Shane MacGowan (Kino Engel / R&A)
21. MLK/FBI (Kino Engel / R&A)
22. Apples (Kinopalatsi / R&A)
23. Pig (Bio Rex / R&A)
24. Bad Hair (Kinopalatsi / R&A)
25. P.G. - Psycho Goreman (WHS)
26. 007 No Time to Die (Cinema Orion)
27. Kuriiri (Cinema Orion)
Last edited by McLovin on 04 Oct 2021, 11:35, edited 2 times in total.
A CANDY-COLOURED CLOWN
- Suomen Sylvester Stallone
- Kuvan käsitteliä mies
- Posts: 177287
- Joined: 01 Aug 2005, 00:20
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
7. No Time To DieVitun kalastaja homo wrote: ↑13 Apr 2021, 12:471. The Marksman
2. Satanic Panic
3. Minari
4. Godzilla vs. Kong
5. A Quiet Place Part II
6. Father
- harry-irene
- tuhma vakuumi
- Posts: 42502
- Joined: 24 Jan 2006, 00:00
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
47. dyyniharry-irene wrote: ↑25 Sep 2021, 22:20
1. yhdet vielä
2. nomadland
3. hold me back (japani 2020)
4. babyteeth (australia 2019)
5. castle of sand (japani -74)
6. katumus (n-liitto -84)
7. women of the night (japani -48)
8. portrait of jason (usa -67)
9. bad tales (italia 2020)
10. japanin yö ja usva (japani -60)
11. kiss, kiss... bang, bang (italia -66)
12. carmen comes home (japani -51)
13. ei paluuta (n-liitto -62)
14. salamanteri (sveitsi -71)
15. wanda (usa -70)
16. human nature (ranska/usa 2001)
17. rillingtonin kuristaja (uk -70)
18. the fountainhead (usa -49)
19. dear comrades! (venäjä 2020)
20. l'inhumaine (ranska -24)
21. good-for-nothings (japani -60)
22. the whaler boy (venäjä 2020)
23. quo vadis, aida? (bosnia-h 2020)
24. berlin alexanderplatz (saksa 2020)
25. never gonna snow again (puola 2020)
26. the trouble with nature (tanska 2020)
27. we are as gods (usa 2021)
28. rakkaus roomassa (italia -71)
29. isä
30. tunneli (ranska -60)
31. rikolliset (ranska -60)
32. yhdessä
33. star 80 (usa -83)
34. gunda (venäjä 2020)
35. center stage (hong kong -91)
36. memoria (thaimaa etc 2021)
37. bad luck banging or loony porn (romania 2021)
38. hit the road (iran 2021)
39. josep (ranska/espanja 2020)
40. cryptozoo (usa 2021)
41. david byrne's american utopia (usa 2020)
42. pleasure (ruotsi 2021)
43. night of the kings (ranska/norsunluurannikko 2021)
44. relic (australia 2020)
45. junk head (japani 2021)
46. wolfwalkers (irlanti 2020)
48. black girl (senegal -66)
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
15. Ajatusrikolliset 3/5 + Lauran huone 4+/5waldorf wrote: ↑26 Sep 2021, 10:5214. Dyyni 3/5waldorf wrote: ↑15 Sep 2021, 14:1412. Pelin säännöt 3+/5waldorf wrote: ↑28 Aug 2021, 23:5811. Cabaret 4+/5
13. Isä 4-/5
16. Mies, joka ei halunnut nähdä Titanicia 3,5/5
A richer understandment of what’s already understood
- Del Griffith
- Matti Partanen
- Posts: 84615
- Joined: 22 Dec 2008, 15:50
- Location: 129 W. 81st St
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Nomadland @ Cinamon (15.6.2021)
2. Tom & Jerry: The Movie @ Finnkino Itis (19.6.2021)
3. Lupaava nuori nainen @ Finnkino Tennispalatsi (27.6.2021)
4. Hiljainen paikka osa 2 @ Finnkino Tennispalatsi (1.7.2021)
5. Pertsa ja Kilu @ Tennispalatsi iSense (14.7.2021)
6. Manaaja (35 mm) @ Kino Regina (23.7.2021)
7. Wanda @ Cinema Orion (07.08.2021)
8. Schoolgirls @ Kinopalatsi (18.9.2021)
9. David Byrne’s American Utopia @ Kinopalatsi (18.9.2021)
10. Hit the Road @ Kinopalatsi (18.9.2021)
11. Zola @ Kinopalatsi (20.9.2021)
12. Apples @ Kinopalatsi (20.9.2021)
13. The Eyes of Tammy Faye @ Bio Rex (23.9.2021)
14. Memoria @ Bio Rex (25.9.2021)
15. When I’m Done Dying @ Kinopalatsi (26.9.2021)
16. No Time to Die @ Kinopalatsi (3.10.2021)
2. Tom & Jerry: The Movie @ Finnkino Itis (19.6.2021)
3. Lupaava nuori nainen @ Finnkino Tennispalatsi (27.6.2021)
4. Hiljainen paikka osa 2 @ Finnkino Tennispalatsi (1.7.2021)
5. Pertsa ja Kilu @ Tennispalatsi iSense (14.7.2021)
6. Manaaja (35 mm) @ Kino Regina (23.7.2021)
7. Wanda @ Cinema Orion (07.08.2021)
8. Schoolgirls @ Kinopalatsi (18.9.2021)
9. David Byrne’s American Utopia @ Kinopalatsi (18.9.2021)
10. Hit the Road @ Kinopalatsi (18.9.2021)
11. Zola @ Kinopalatsi (20.9.2021)
12. Apples @ Kinopalatsi (20.9.2021)
13. The Eyes of Tammy Faye @ Bio Rex (23.9.2021)
14. Memoria @ Bio Rex (25.9.2021)
15. When I’m Done Dying @ Kinopalatsi (26.9.2021)
16. No Time to Die @ Kinopalatsi (3.10.2021)
Populaarimusiikin henkinen viisari.
- Folke Eriksson
- 8k
- Posts: 8415
- Joined: 18 Jan 2013, 17:36
- Location: leffassa
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Bodies at Rest
2. Falling (2020)
3. Yhdet vielä (Druk)
4. Minari
5. Rakas sydän (Le souffle au cœur) (35 mm)
6. Les Demoiselles de Rochefort (70 mm)
7. Ornette: Made in America (35 mm)
8. Castle of Sand (Suna no utsuwa) (35 mm)
9. Monterey Pop (35 mm)
10. Manaaja (The Exorcist) (35 mm)
11. A Streetcar Named Desire (1951) (35 mm)
12. The Last Picture Show (35 mm)
13. Punaiset kengät (35 mm)
14. Yoru no onnatachi (35 mm)
15. Kiss Kiss… Bang Bang (1966) (35 mm)
16. 008 miehemme Kairossa (35 mm)
17. A Genius, Two Partners and a Dupe (35 mm)
18. Havre (1986) (35 mm)
19. Shajiabang (1971) (35 mm)
20. Hotet – Uhkkádus (35 mm)
21. Nihon no Yoru to Kiri (35 mm)
22. Agente 3S3: Massacro al sole (35 mm)
23. Ivanovo detstvo (35 mm)
24. Memories (1995) (35 mm)
25. Being John Malkovich (35 mm)
26. Suukko tytöille ja henki pois (35 mm)
27. La Salamandre (1971) (35 mm)
28. The Souvenir
29. 077 Casablancassa (35 mm)
30. Dolgije provody (35 mm)
31. Tappajat – elättekö ikuisesti! (35 mm)
32. The Damned (1969) (35 mm)
33. Woodstock (1970) (35 mm)
34. Le Salaire de la Peur (35 mm)
35. Model Shop (35 mm)
36. Playtime (35 mm)
37. Fanny ja Alexander (35 mm)
38. Human Nature – luonnon pikku oikkuja (35 mm)
39. Rillingtonin kuristaja (35 mm)
40. Upperseven: The Man to Kill (35 mm)
41. Adaptation. (35 mm)
42. Diamonds Are Forever (35 mm)
43. Lady Chaplin ja kultainen skorpioni (35 mm)
44. Dragnet Girl (Hijosen no onna) (35 mm)
45. The Fountainhead (35 mm)
46. Licensed to Kill (35 mm)
47. The Silencers (35 mm)
48. Les Diaboliques (35 mm)
49. Millhouse: A White Comedy (35 mm)
50. Touchez pas au grisbi (35 mm)
51. Cabaret (1972) (35 mm)
52. Sonatine (1993) (35 mm)
53. Rokudenashi (35 mm)
54. Lenny (1974) (35 mm)
55. The Go-Between (1971) (35 mm)
56. L’Inhumaine
57. La règle du jeu (35 mm)
58. Bonditis (35 mm)
59. Quatre nuits d’un rêveur (35 mm)
60. The Superbug Rides Again (35 mm)
61. Shestoi (35 mm)
62. All That Jazz (35 mm)
63. Agent 69 Jensen i skyttens tegn (35 mm)
64. Venus in Furs/Paroxismus (1969) (35 mm)
65. Mortadella (35 mm)
66. The Nude Bomb (35 mm)
67. The Little Prince (1974) (35 mm)
68. Le Trou (35 mm)
69. Spies Like Us (35 mm)
70. Classe tous risques (35 mm)
71. Star 80 (35 mm)
72. Under the Open Sky
73. Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives (35 mm)
74. @Zola
75. Dune: Part One (2021)
76. Tinker Tailor Soldier Spy (2011)
77. Billy Jack (35 mm)
78. Belle de Jour
79. Gunda (2020)
80. Siperiada (35 mm)
2. Falling (2020)
3. Yhdet vielä (Druk)
4. Minari
5. Rakas sydän (Le souffle au cœur) (35 mm)
6. Les Demoiselles de Rochefort (70 mm)
7. Ornette: Made in America (35 mm)
8. Castle of Sand (Suna no utsuwa) (35 mm)
9. Monterey Pop (35 mm)
10. Manaaja (The Exorcist) (35 mm)
11. A Streetcar Named Desire (1951) (35 mm)
12. The Last Picture Show (35 mm)
13. Punaiset kengät (35 mm)
14. Yoru no onnatachi (35 mm)
15. Kiss Kiss… Bang Bang (1966) (35 mm)
16. 008 miehemme Kairossa (35 mm)
17. A Genius, Two Partners and a Dupe (35 mm)
18. Havre (1986) (35 mm)
19. Shajiabang (1971) (35 mm)
20. Hotet – Uhkkádus (35 mm)
21. Nihon no Yoru to Kiri (35 mm)
22. Agente 3S3: Massacro al sole (35 mm)
23. Ivanovo detstvo (35 mm)
24. Memories (1995) (35 mm)
25. Being John Malkovich (35 mm)
26. Suukko tytöille ja henki pois (35 mm)
27. La Salamandre (1971) (35 mm)
28. The Souvenir
29. 077 Casablancassa (35 mm)
30. Dolgije provody (35 mm)
31. Tappajat – elättekö ikuisesti! (35 mm)
32. The Damned (1969) (35 mm)
33. Woodstock (1970) (35 mm)
34. Le Salaire de la Peur (35 mm)
35. Model Shop (35 mm)
36. Playtime (35 mm)
37. Fanny ja Alexander (35 mm)
38. Human Nature – luonnon pikku oikkuja (35 mm)
39. Rillingtonin kuristaja (35 mm)
40. Upperseven: The Man to Kill (35 mm)
41. Adaptation. (35 mm)
42. Diamonds Are Forever (35 mm)
43. Lady Chaplin ja kultainen skorpioni (35 mm)
44. Dragnet Girl (Hijosen no onna) (35 mm)
45. The Fountainhead (35 mm)
46. Licensed to Kill (35 mm)
47. The Silencers (35 mm)
48. Les Diaboliques (35 mm)
49. Millhouse: A White Comedy (35 mm)
50. Touchez pas au grisbi (35 mm)
51. Cabaret (1972) (35 mm)
52. Sonatine (1993) (35 mm)
53. Rokudenashi (35 mm)
54. Lenny (1974) (35 mm)
55. The Go-Between (1971) (35 mm)
56. L’Inhumaine
57. La règle du jeu (35 mm)
58. Bonditis (35 mm)
59. Quatre nuits d’un rêveur (35 mm)
60. The Superbug Rides Again (35 mm)
61. Shestoi (35 mm)
62. All That Jazz (35 mm)
63. Agent 69 Jensen i skyttens tegn (35 mm)
64. Venus in Furs/Paroxismus (1969) (35 mm)
65. Mortadella (35 mm)
66. The Nude Bomb (35 mm)
67. The Little Prince (1974) (35 mm)
68. Le Trou (35 mm)
69. Spies Like Us (35 mm)
70. Classe tous risques (35 mm)
71. Star 80 (35 mm)
72. Under the Open Sky
73. Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives (35 mm)
74. @Zola
75. Dune: Part One (2021)
76. Tinker Tailor Soldier Spy (2011)
77. Billy Jack (35 mm)
78. Belle de Jour
79. Gunda (2020)
80. Siperiada (35 mm)
- harry-irene
- tuhma vakuumi
- Posts: 42502
- Joined: 24 Jan 2006, 00:00
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
no? mitenkäs ne 4½ tuntia vierähtivät?
- Folke Eriksson
- 8k
- Posts: 8415
- Joined: 18 Jan 2013, 17:36
- Location: leffassa
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
Tää oli 3,5-tuntinen versio ja olihan tossa lyhyt väliaikakin. Komean näköistä oli, mutta ei nyt ihan täysillä tempaissut mukaansa. Artemjevin musaa ois mielellään kuullut enemmänkin.
- devil via the anus
- Matti Partanen
- Posts: 49722
- Joined: 01 Apr 2008, 00:24
- Location: cloaca satanica
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
- Nomadland
- Black Widow
- Kuriiri
- The Suicide Squad
- Free Guy
- The Suicide Squad
- Promising Young Woman
- Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
- Dyyni
- Mother
- Dyyni
- No Time to Die
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer