2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?
- General Error
- King of PIF
- Posts: 16465
- Joined: 16 Nov 2008, 01:50
- Location: 66°33′45.9″
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Dyyni (BioRex Rovaniemi, Sali 1)
2. No Time to Die (Elokuvateatteri Star, Oulu, Sali 1)
2. No Time to Die (Elokuvateatteri Star, Oulu, Sali 1)
- harry-irene
- tuhma vakuumi
- Posts: 42507
- Joined: 24 Jan 2006, 00:00
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
49. erään rakkauden tarina (italia -50)harry-irene wrote: ↑01 Oct 2021, 18:58
1. yhdet vielä
2. nomadland
3. hold me back (japani 2020)
4. babyteeth (australia 2019)
5. castle of sand (japani -74)
6. katumus (n-liitto -84)
7. women of the night (japani -48)
8. portrait of jason (usa -67)
9. bad tales (italia 2020)
10. japanin yö ja usva (japani -60)
11. kiss, kiss... bang, bang (italia -66)
12. carmen comes home (japani -51)
13. ei paluuta (n-liitto -62)
14. salamanteri (sveitsi -71)
15. wanda (usa -70)
16. human nature (ranska/usa 2001)
17. rillingtonin kuristaja (uk -70)
18. the fountainhead (usa -49)
19. dear comrades! (venäjä 2020)
20. l'inhumaine (ranska -24)
21. good-for-nothings (japani -60)
22. the whaler boy (venäjä 2020)
23. quo vadis, aida? (bosnia-h 2020)
24. berlin alexanderplatz (saksa 2020)
25. never gonna snow again (puola 2020)
26. the trouble with nature (tanska 2020)
27. we are as gods (usa 2021)
28. rakkaus roomassa (italia -71)
29. isä
30. tunneli (ranska -60)
31. rikolliset (ranska -60)
32. yhdessä
33. star 80 (usa -83)
34. gunda (venäjä 2020)
35. center stage (hong kong -91)
36. memoria (thaimaa etc 2021)
37. bad luck banging or loony porn (romania 2021)
38. hit the road (iran 2021)
39. josep (ranska/espanja 2020)
40. cryptozoo (usa 2021)
41. david byrne's american utopia (usa 2020)
42. pleasure (ruotsi 2021)
43. night of the kings (ranska/norsunluurannikko 2021)
44. relic (australia 2020)
45. junk head (japani 2021)
46. wolfwalkers (irlanti 2020)
47. dyyni
48. black girl (senegal -66)
50. touki-bouki (senegal -73)
51. the rain people (usa -69)
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
17. All is forgiven 3,5/5waldorf wrote: ↑01 Oct 2021, 20:4515. Ajatusrikolliset 3/5 + Lauran huone 4+/5waldorf wrote: ↑26 Sep 2021, 10:5214. Dyyni 3/5waldorf wrote: ↑15 Sep 2021, 14:1412. Pelin säännöt 3+/5waldorf wrote: ↑28 Aug 2021, 23:5811. Cabaret 4+/5
13. Isä 4-/5
16. Mies, joka ei halunnut nähdä Titanicia 3,5/5
A richer understandment of what’s already understood
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1-12
13. Nomadland
14-24
25. Lupaava nuori nainen
26. Spiral: From the Legacy of Saw
27. Wrath of Man
28. Yhdet vielä (Drunk)
29. Zeppelin - ilmojen jättiläinen (35 mm)
30. Ornette: Made in America (35 mm)
31. Suna no utsuwa (Castle of Sand) (35 mm)
32. Oikeuden metsästäjät (Retfærdighedens ryttere)
33. Kovat kundit eivät tanssi (35 mm)
34. Who's That Knocking at My Door (35 mm)
35. Timantit ovat ikuisia (35 mm)
36. Les Demoiselles de Rochfort (70 mm)
37. Kiss kiss... Bang Bang (1966) (35 mm)
38. 008, miehemme Kairossa (Operation Extermination) (35 mm)
39. For a Few Dollars More (35 mm)
40. A Genius, Two Partners and a Dupe (35 mm)
41. Agente 3S3, Massagro al sole (35 mm)
42. Memories (35 mm)
43. Tenet (70 mm)
44. Suukko tytöille ja henki pois (35 mm)
45. Tappajat -elättekö ikuisesti? (35 mm)
46. Kadotetut (The Damned) (1969) (35 mm)
47. Uhkaaja (Upperseven) (35 mm)
48. Lady Chaplin ja kultainen skorpioni (35 mm)
49. Ningen no jôken (The Human Condition) "Ihmisen kohtalo, kolme osaa" (35 mm)
50. Charles Vine - maailman toiseksi paras agentti (35 mm)
51. Wanda
52. Matt Helm - agenttiässä (35 mm)
53. Casino Royale (1967) (35 mm)
54. 705 kutsuu päämajaa (Bonditis) (35 mm)
55. Asfalttikupla (35 mm)
56. Synedoche, New York (35 mm)
57. Minari
58. Syke ei sammu (35 mm)
59. Venus in Furs (1969) (16 mm)
60. Judex -salaperäinen kostaja (35 mm)
61. The Nude Bomb (35 mm)
62. The Little Prince (1974) (35 mm)
63. Le Trou (35 mm)
64. Mitäs me vakoojat (35 mm)
65. Rillingtonin kuristaja (35 mm)
66. Rouge (1987)
67. Center Stage (1991)
68. Relic (2020)
69. Dyyni (2021)
70. Zola
71. Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives (35 mm)
72. Madeline´s Madeline
73. Billy Jack (35 mm)
74. Belle de Jour
75. The Green Knight
76. The Rain People
13. Nomadland
14-24
25. Lupaava nuori nainen
26. Spiral: From the Legacy of Saw
27. Wrath of Man
28. Yhdet vielä (Drunk)
29. Zeppelin - ilmojen jättiläinen (35 mm)
30. Ornette: Made in America (35 mm)
31. Suna no utsuwa (Castle of Sand) (35 mm)
32. Oikeuden metsästäjät (Retfærdighedens ryttere)
33. Kovat kundit eivät tanssi (35 mm)
34. Who's That Knocking at My Door (35 mm)
35. Timantit ovat ikuisia (35 mm)
36. Les Demoiselles de Rochfort (70 mm)
37. Kiss kiss... Bang Bang (1966) (35 mm)
38. 008, miehemme Kairossa (Operation Extermination) (35 mm)
39. For a Few Dollars More (35 mm)
40. A Genius, Two Partners and a Dupe (35 mm)
41. Agente 3S3, Massagro al sole (35 mm)
42. Memories (35 mm)
43. Tenet (70 mm)
44. Suukko tytöille ja henki pois (35 mm)
45. Tappajat -elättekö ikuisesti? (35 mm)
46. Kadotetut (The Damned) (1969) (35 mm)
47. Uhkaaja (Upperseven) (35 mm)
48. Lady Chaplin ja kultainen skorpioni (35 mm)
49. Ningen no jôken (The Human Condition) "Ihmisen kohtalo, kolme osaa" (35 mm)
50. Charles Vine - maailman toiseksi paras agentti (35 mm)
51. Wanda
52. Matt Helm - agenttiässä (35 mm)
53. Casino Royale (1967) (35 mm)
54. 705 kutsuu päämajaa (Bonditis) (35 mm)
55. Asfalttikupla (35 mm)
56. Synedoche, New York (35 mm)
57. Minari
58. Syke ei sammu (35 mm)
59. Venus in Furs (1969) (16 mm)
60. Judex -salaperäinen kostaja (35 mm)
61. The Nude Bomb (35 mm)
62. The Little Prince (1974) (35 mm)
63. Le Trou (35 mm)
64. Mitäs me vakoojat (35 mm)
65. Rillingtonin kuristaja (35 mm)
66. Rouge (1987)
67. Center Stage (1991)
68. Relic (2020)
69. Dyyni (2021)
70. Zola
71. Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives (35 mm)
72. Madeline´s Madeline
73. Billy Jack (35 mm)
74. Belle de Jour
75. The Green Knight
76. The Rain People
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
- Masked Swinger Suomi
- -=Lord Of PIF=-
- Posts: 14048
- Joined: 07 Aug 2008, 09:38
- Location: Rata
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Lupaava nuori nainen
2. Yhdet vielä
3. Oikeuden metsästäjät
4. Amélie
5. Dyyni
6. Sokea mies joka ei halunnut nähdä Titanicia
2. Yhdet vielä
3. Oikeuden metsästäjät
4. Amélie
5. Dyyni
6. Sokea mies joka ei halunnut nähdä Titanicia
EN OO ARKENA TÄÄ MIES LAISINKAAN
- harry-irene
- tuhma vakuumi
- Posts: 42507
- Joined: 24 Jan 2006, 00:00
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
Olisit vastannut kun kysyin: "Mahdollisia listauksia ajatellen, miten merkkaisitte Ihmisen kohtalo -teoksen?"
Tuo toki oli kolmessa näytöksessä ja jaettuna kolmeen elokuvaan, mutta onhan tällä myös maine "maailman pisimpänä elokuvana", ajattelin kun vastausta ei tullut, että rikoksista pienempi on merkitä yhtenä, mutta nyt olen topikin ainoa person, joka on saanut sulta syytteen sekä liika että liian vähän listaamisesta
Täällä muuten on lyhäreitäkin listattuna, joten millään ei ole enään mitään väliä
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
- harry-irene
- tuhma vakuumi
- Posts: 42507
- Joined: 24 Jan 2006, 00:00
- harry-irene
- tuhma vakuumi
- Posts: 42507
- Joined: 24 Jan 2006, 00:00
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
52. all is forgiven (ranska 2007)harry-irene wrote: ↑06 Oct 2021, 22:49
1. yhdet vielä
2. nomadland
3. hold me back (japani 2020)
4. babyteeth (australia 2019)
5. castle of sand (japani -74)
6. katumus (n-liitto -84)
7. women of the night (japani -48)
8. portrait of jason (usa -67)
9. bad tales (italia 2020)
10. japanin yö ja usva (japani -60)
11. kiss, kiss... bang, bang (italia -66)
12. carmen comes home (japani -51)
13. ei paluuta (n-liitto -62)
14. salamanteri (sveitsi -71)
15. wanda (usa -70)
16. human nature (ranska/usa 2001)
17. rillingtonin kuristaja (uk -70)
18. the fountainhead (usa -49)
19. dear comrades! (venäjä 2020)
20. l'inhumaine (ranska -24)
21. good-for-nothings (japani -60)
22. the whaler boy (venäjä 2020)
23. quo vadis, aida? (bosnia-h 2020)
24. berlin alexanderplatz (saksa 2020)
25. never gonna snow again (puola 2020)
26. the trouble with nature (tanska 2020)
27. we are as gods (usa 2021)
28. rakkaus roomassa (italia -71)
29. isä
30. tunneli (ranska -60)
31. rikolliset (ranska -60)
32. yhdessä
33. star 80 (usa -83)
34. gunda (venäjä 2020)
35. center stage (hong kong -91)
36. memoria (thaimaa etc 2021)
37. bad luck banging or loony porn (romania 2021)
38. hit the road (iran 2021)
39. josep (ranska/espanja 2020)
40. cryptozoo (usa 2021)
41. david byrne's american utopia (usa 2020)
42. pleasure (ruotsi 2021)
43. night of the kings (ranska/norsunluurannikko 2021)
44. relic (australia 2020)
45. junk head (japani 2021)
46. wolfwalkers (irlanti 2020)
47. dyyni
48. black girl (senegal -66)
49. erään rakkauden tarina (italia -50)
50. touki-bouki (senegal -73)
51. the rain people (usa -69)
53. tale of the white serpent (japani -58)
- devil via the anus
- Matti Partanen
- Posts: 49726
- Joined: 01 Apr 2008, 00:24
- Location: cloaca satanica
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
- Nomadland
- Black Widow
- Kuriiri
- The Suicide Squad
- Free Guy
- The Suicide Squad
- Promising Young Woman
- Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
- Dyyni
- Mother
- Dyyni
- No Time to Die
- Yhdet vielä
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer
- Masked Swinger Suomi
- -=Lord Of PIF=-
- Posts: 14048
- Joined: 07 Aug 2008, 09:38
- Location: Rata
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Lupaava nuori nainen
2. Yhdet vielä
3. Oikeuden metsästäjät
4. Amélie
5. Dyyni
6. Sokea mies joka ei halunnut nähdä Titanicia
7. No Time to Die
2. Yhdet vielä
3. Oikeuden metsästäjät
4. Amélie
5. Dyyni
6. Sokea mies joka ei halunnut nähdä Titanicia
7. No Time to Die
EN OO ARKENA TÄÄ MIES LAISINKAAN
- Dirt Track Beamon
- King of PIF
- Posts: 15883
- Joined: 02 Mar 2006, 13:48
- Location: Kentucky Motor Speedway
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
32. Tunteiden virrat (35 mm)
33. Junk Head
34. Amateurs
35. Gagarine - kiertoradalla
36. I Never Cry
33. Junk Head
34. Amateurs
35. Gagarine - kiertoradalla
36. I Never Cry
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
18. Finianin sateenkaari 3,5/5waldorf wrote: ↑07 Oct 2021, 00:0417. All is forgiven 3,5/5waldorf wrote: ↑01 Oct 2021, 20:4515. Ajatusrikolliset 3/5 + Lauran huone 4+/5waldorf wrote: ↑26 Sep 2021, 10:5214. Dyyni 3/5waldorf wrote: ↑15 Sep 2021, 14:1412. Pelin säännöt 3+/5waldorf wrote: ↑28 Aug 2021, 23:5811. Cabaret 4+/5
13. Isä 4-/5
16. Mies, joka ei halunnut nähdä Titanicia 3,5/5
A richer understandment of what’s already understood
- Folke Eriksson
- 8k
- Posts: 8416
- Joined: 18 Jan 2013, 17:36
- Location: leffassa
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Bodies at Rest
2. Falling (2020)
3. Yhdet vielä (Druk)
4. Minari
5. Rakas sydän (Le souffle au cœur) (35 mm)
6. Les Demoiselles de Rochefort (70 mm)
7. Ornette: Made in America (35 mm)
8. Castle of Sand (Suna no utsuwa) (35 mm)
9. Monterey Pop (35 mm)
10. Manaaja (The Exorcist) (35 mm)
11. A Streetcar Named Desire (1951) (35 mm)
12. The Last Picture Show (35 mm)
13. Punaiset kengät (35 mm)
14. Yoru no onnatachi (35 mm)
15. Kiss Kiss… Bang Bang (1966) (35 mm)
16. 008 miehemme Kairossa (35 mm)
17. A Genius, Two Partners and a Dupe (35 mm)
18. Havre (1986) (35 mm)
19. Shajiabang (1971) (35 mm)
20. Hotet – Uhkkádus (35 mm)
21. Nihon no Yoru to Kiri (35 mm)
22. Agente 3S3: Massacro al sole (35 mm)
23. Ivanovo detstvo (35 mm)
24. Memories (1995) (35 mm)
25. Being John Malkovich (35 mm)
26. Suukko tytöille ja henki pois (35 mm)
27. La Salamandre (1971) (35 mm)
28. The Souvenir
29. 077 Casablancassa (35 mm)
30. Dolgije provody (35 mm)
31. Tappajat – elättekö ikuisesti! (35 mm)
32. The Damned (1969) (35 mm)
33. Woodstock (1970) (35 mm)
34. Le Salaire de la Peur (35 mm)
35. Model Shop (35 mm)
36. Playtime (35 mm)
37. Fanny ja Alexander (35 mm)
38. Human Nature – luonnon pikku oikkuja (35 mm)
39. Rillingtonin kuristaja (35 mm)
40. Upperseven: The Man to Kill (35 mm)
41. Adaptation. (35 mm)
42. Diamonds Are Forever (35 mm)
43. Lady Chaplin ja kultainen skorpioni (35 mm)
44. Dragnet Girl (Hijosen no onna) (35 mm)
45. The Fountainhead (35 mm)
46. Licensed to Kill (35 mm)
47. The Silencers (35 mm)
48. Les Diaboliques (35 mm)
49. Millhouse: A White Comedy (35 mm)
50. Touchez pas au grisbi (35 mm)
51. Cabaret (1972) (35 mm)
52. Sonatine (1993) (35 mm)
53. Rokudenashi (35 mm)
54. Lenny (1974) (35 mm)
55. The Go-Between (1971) (35 mm)
56. L’Inhumaine
57. La règle du jeu (35 mm)
58. Bonditis (35 mm)
59. Quatre nuits d’un rêveur (35 mm)
60. The Superbug Rides Again (35 mm)
61. Shestoi (35 mm)
62. All That Jazz (35 mm)
63. Agent 69 Jensen i skyttens tegn (35 mm)
64. Venus in Furs/Paroxismus (1969) (35 mm)
65. Mortadella (35 mm)
66. The Nude Bomb (35 mm)
67. The Little Prince (1974) (35 mm)
68. Le Trou (35 mm)
69. Spies Like Us (35 mm)
70. Classe tous risques (35 mm)
71. Star 80 (35 mm)
72. Under the Open Sky
73. Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives (35 mm)
74. @Zola
75. Dune: Part One (2021)
76. Tinker Tailor Soldier Spy (2011)
77. Billy Jack (35 mm)
78. Belle de Jour
79. Gunda (2020)
80. Siperiada (35 mm)
81. Rancho Texas (35 mm)
82. Cronaca di un amore (35 mm)
83. Nuoren naisen onni (35 mm)
84. Tout est pardonné (35 mm)
85. 077 vs. Ypotron (16 mm)
86. Starship Invasions (35 mm)
87. The Tale of the White Serpent (Hakujaden, 1958)
88. The Trial of Billy Jack (35 mm)
89. Finian’s Rainbow (35 mm)
90. Tunnustus (L’aveu, 1970) (35 mm)
2. Falling (2020)
3. Yhdet vielä (Druk)
4. Minari
5. Rakas sydän (Le souffle au cœur) (35 mm)
6. Les Demoiselles de Rochefort (70 mm)
7. Ornette: Made in America (35 mm)
8. Castle of Sand (Suna no utsuwa) (35 mm)
9. Monterey Pop (35 mm)
10. Manaaja (The Exorcist) (35 mm)
11. A Streetcar Named Desire (1951) (35 mm)
12. The Last Picture Show (35 mm)
13. Punaiset kengät (35 mm)
14. Yoru no onnatachi (35 mm)
15. Kiss Kiss… Bang Bang (1966) (35 mm)
16. 008 miehemme Kairossa (35 mm)
17. A Genius, Two Partners and a Dupe (35 mm)
18. Havre (1986) (35 mm)
19. Shajiabang (1971) (35 mm)
20. Hotet – Uhkkádus (35 mm)
21. Nihon no Yoru to Kiri (35 mm)
22. Agente 3S3: Massacro al sole (35 mm)
23. Ivanovo detstvo (35 mm)
24. Memories (1995) (35 mm)
25. Being John Malkovich (35 mm)
26. Suukko tytöille ja henki pois (35 mm)
27. La Salamandre (1971) (35 mm)
28. The Souvenir
29. 077 Casablancassa (35 mm)
30. Dolgije provody (35 mm)
31. Tappajat – elättekö ikuisesti! (35 mm)
32. The Damned (1969) (35 mm)
33. Woodstock (1970) (35 mm)
34. Le Salaire de la Peur (35 mm)
35. Model Shop (35 mm)
36. Playtime (35 mm)
37. Fanny ja Alexander (35 mm)
38. Human Nature – luonnon pikku oikkuja (35 mm)
39. Rillingtonin kuristaja (35 mm)
40. Upperseven: The Man to Kill (35 mm)
41. Adaptation. (35 mm)
42. Diamonds Are Forever (35 mm)
43. Lady Chaplin ja kultainen skorpioni (35 mm)
44. Dragnet Girl (Hijosen no onna) (35 mm)
45. The Fountainhead (35 mm)
46. Licensed to Kill (35 mm)
47. The Silencers (35 mm)
48. Les Diaboliques (35 mm)
49. Millhouse: A White Comedy (35 mm)
50. Touchez pas au grisbi (35 mm)
51. Cabaret (1972) (35 mm)
52. Sonatine (1993) (35 mm)
53. Rokudenashi (35 mm)
54. Lenny (1974) (35 mm)
55. The Go-Between (1971) (35 mm)
56. L’Inhumaine
57. La règle du jeu (35 mm)
58. Bonditis (35 mm)
59. Quatre nuits d’un rêveur (35 mm)
60. The Superbug Rides Again (35 mm)
61. Shestoi (35 mm)
62. All That Jazz (35 mm)
63. Agent 69 Jensen i skyttens tegn (35 mm)
64. Venus in Furs/Paroxismus (1969) (35 mm)
65. Mortadella (35 mm)
66. The Nude Bomb (35 mm)
67. The Little Prince (1974) (35 mm)
68. Le Trou (35 mm)
69. Spies Like Us (35 mm)
70. Classe tous risques (35 mm)
71. Star 80 (35 mm)
72. Under the Open Sky
73. Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives (35 mm)
74. @Zola
75. Dune: Part One (2021)
76. Tinker Tailor Soldier Spy (2011)
77. Billy Jack (35 mm)
78. Belle de Jour
79. Gunda (2020)
80. Siperiada (35 mm)
81. Rancho Texas (35 mm)
82. Cronaca di un amore (35 mm)
83. Nuoren naisen onni (35 mm)
84. Tout est pardonné (35 mm)
85. 077 vs. Ypotron (16 mm)
86. Starship Invasions (35 mm)
87. The Tale of the White Serpent (Hakujaden, 1958)
88. The Trial of Billy Jack (35 mm)
89. Finian’s Rainbow (35 mm)
90. Tunnustus (L’aveu, 1970) (35 mm)
- pidetään symposium
- -=00King Of PIF00=-
- Posts: 29971
- Joined: 03 Apr 2012, 19:43
- Location: Zündapp for your rights
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
10. La nuit des roispidetään sympsoium wrote: ↑12 Sep 2021, 19:506. L'inhumainepidetään sympsoium wrote: ↑30 Jul 2021, 21:272. Red Post on Escher Street
3. Yön naiset
4. Havre
5. Memories
7. La règle du jeu
8. Nousu
9. Le trou
11. Setä Boonmeen edelliset käyttäjätunnukset
12. Wolfwalkers
13. Junk Head
14. Memoria
15. Hit the Road
16. Memoria
17. Wheel of Fortune and Fantasy
18. Introduction
19. What Do We See When We Look at the Sky?
20. Blind Beast