2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?
- Folke Eriksson
- 8k
- Posts: 8417
- Joined: 18 Jan 2013, 17:36
- Location: leffassa
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Bodies at Rest
2. Falling (2020)
3. Yhdet vielä (Druk)
4. Minari
5. Rakas sydän (Le souffle au cœur) (35 mm)
6. Les Demoiselles de Rochefort (70 mm)
7. Ornette: Made in America (35 mm)
8. Castle of Sand (Suna no utsuwa) (35 mm)
9. Monterey Pop (35 mm)
10. Manaaja (The Exorcist) (35 mm)
11. A Streetcar Named Desire (1951) (35 mm)
12. The Last Picture Show (35 mm)
13. Punaiset kengät (35 mm)
14. Yoru no onnatachi (35 mm)
2. Falling (2020)
3. Yhdet vielä (Druk)
4. Minari
5. Rakas sydän (Le souffle au cœur) (35 mm)
6. Les Demoiselles de Rochefort (70 mm)
7. Ornette: Made in America (35 mm)
8. Castle of Sand (Suna no utsuwa) (35 mm)
9. Monterey Pop (35 mm)
10. Manaaja (The Exorcist) (35 mm)
11. A Streetcar Named Desire (1951) (35 mm)
12. The Last Picture Show (35 mm)
13. Punaiset kengät (35 mm)
14. Yoru no onnatachi (35 mm)
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Sound Of Metal (Kino Engel)
2. Mank (Kino Engel)
3. Nomadland (Kino Engel)
4. Palm Springs (Kino Engel)
5. Permanent Vacation (Kino Regina)
6. A Streetcar Named Desire (Kino Regina)
7. Kaikki äidistäni (Kino Regina)
8. Yön naiset (Kino Regina)
9. Yhdet vielä (Cinema Orion)
10. Black Widow (Cinamon)
2. Mank (Kino Engel)
3. Nomadland (Kino Engel)
4. Palm Springs (Kino Engel)
5. Permanent Vacation (Kino Regina)
6. A Streetcar Named Desire (Kino Regina)
7. Kaikki äidistäni (Kino Regina)
8. Yön naiset (Kino Regina)
9. Yhdet vielä (Cinema Orion)
10. Black Widow (Cinamon)
A CANDY-COLOURED CLOWN
- harry-irene
- tuhma vakuumi
- Posts: 42509
- Joined: 24 Jan 2006, 00:00
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
10. japanin yö ja usva (japani -60)harry-irene wrote: ↑14 Jul 2021, 20:45
1. yhdet vielä
2. nomadland
3. hold me back (japani 2020)
4. babyteeth (australia 2019)
5. castle of sand (japani -74)
6. katumus (n-liitto -84)
7. women of the night (japani -48)
8. portrait of jason (usa -67)
9. bad tales (italia 2020)
11. kiss, kiss... bang, bang (italia -66)
12. carmen comes home (japani -51)
- Folke Eriksson
- 8k
- Posts: 8417
- Joined: 18 Jan 2013, 17:36
- Location: leffassa
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Bodies at Rest
2. Falling (2020)
3. Yhdet vielä (Druk)
4. Minari
5. Rakas sydän (Le souffle au cœur) (35 mm)
6. Les Demoiselles de Rochefort (70 mm)
7. Ornette: Made in America (35 mm)
8. Castle of Sand (Suna no utsuwa) (35 mm)
9. Monterey Pop (35 mm)
10. Manaaja (The Exorcist) (35 mm)
11. A Streetcar Named Desire (1951) (35 mm)
12. The Last Picture Show (35 mm)
13. Punaiset kengät (35 mm)
14. Yoru no onnatachi (35 mm)
15. Kiss Kiss… Bang Bang (1966) (35 mm)
16. 008 miehemme Kairossa (35 mm)
17. A Genius, Two Partners and a Dupe (35 mm)
18. Havre (1986) (35 mm)
19. Shajiabang (1971) (35 mm)
2. Falling (2020)
3. Yhdet vielä (Druk)
4. Minari
5. Rakas sydän (Le souffle au cœur) (35 mm)
6. Les Demoiselles de Rochefort (70 mm)
7. Ornette: Made in America (35 mm)
8. Castle of Sand (Suna no utsuwa) (35 mm)
9. Monterey Pop (35 mm)
10. Manaaja (The Exorcist) (35 mm)
11. A Streetcar Named Desire (1951) (35 mm)
12. The Last Picture Show (35 mm)
13. Punaiset kengät (35 mm)
14. Yoru no onnatachi (35 mm)
15. Kiss Kiss… Bang Bang (1966) (35 mm)
16. 008 miehemme Kairossa (35 mm)
17. A Genius, Two Partners and a Dupe (35 mm)
18. Havre (1986) (35 mm)
19. Shajiabang (1971) (35 mm)
-
- Juhani Naamapalmu
- Posts: 49580
- Joined: 06 Oct 2004, 10:51
- Location: semmonen linna jonka asuu joku vampyyri
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Agente 3S3, Massaro al Sole (Kino Regina)
STOP SAYING THINGS YOU FUCKING DICKHEADS
Alkoholitonolutlaskuri 2024: 63, virhemarginaali 2
Kombuchalaskuri 2024: 15, virhemarginaali 1
Alkoholitonolutlaskuri 2023: 246, virhemarginaali 4
Alkoholitonolutlaskuri 2024: 63, virhemarginaali 2
Kombuchalaskuri 2024: 15, virhemarginaali 1
Alkoholitonolutlaskuri 2023: 246, virhemarginaali 4
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Sound Of Metal (Kino Engel)
2. Mank (Kino Engel)
3. Nomadland (Kino Engel)
4. Palm Springs (Kino Engel)
5. Permanent Vacation (Kino Regina)
6. A Streetcar Named Desire (Kino Regina)
7. Kaikki äidistäni (Kino Regina)
8. Yön naiset (Kino Regina)
9. Yhdet vielä (Cinema Orion)
10. Black Widow (Cinamon)
11. Sonatine (Kino Regina)
2. Mank (Kino Engel)
3. Nomadland (Kino Engel)
4. Palm Springs (Kino Engel)
5. Permanent Vacation (Kino Regina)
6. A Streetcar Named Desire (Kino Regina)
7. Kaikki äidistäni (Kino Regina)
8. Yön naiset (Kino Regina)
9. Yhdet vielä (Cinema Orion)
10. Black Widow (Cinamon)
11. Sonatine (Kino Regina)
A CANDY-COLOURED CLOWN
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
4. Nomadland
5. Ei paluuta
A richer understandment of what’s already understood
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
Flash ja Merabi lopettaneet leffoissa käynnin
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
Kielsikö lääkäri vai porttarit kaikkiin kinoihin?
A richer understandment of what’s already understood
- Dirt Track Beamon
- King of PIF
- Posts: 15883
- Joined: 02 Mar 2006, 13:48
- Location: Kentucky Motor Speedway
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
14. Pertsa & Kilu
15. Old
16. Supernova
15. Old
16. Supernova
- pidetään symposium
- -=00King Of PIF00=-
- Posts: 29972
- Joined: 03 Apr 2012, 19:43
- Location: Zündapp for your rights
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
2. Red Post on Escher Street
3. Yön naiset
4. Havre
5. Memories
- Folke Eriksson
- 8k
- Posts: 8417
- Joined: 18 Jan 2013, 17:36
- Location: leffassa
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Bodies at Rest
2. Falling (2020)
3. Yhdet vielä (Druk)
4. Minari
5. Rakas sydän (Le souffle au cœur) (35 mm)
6. Les Demoiselles de Rochefort (70 mm)
7. Ornette: Made in America (35 mm)
8. Castle of Sand (Suna no utsuwa) (35 mm)
9. Monterey Pop (35 mm)
10. Manaaja (The Exorcist) (35 mm)
11. A Streetcar Named Desire (1951) (35 mm)
12. The Last Picture Show (35 mm)
13. Punaiset kengät (35 mm)
14. Yoru no onnatachi (35 mm)
15. Kiss Kiss… Bang Bang (1966) (35 mm)
16. 008 miehemme Kairossa (35 mm)
17. A Genius, Two Partners and a Dupe (35 mm)
18. Havre (1986) (35 mm)
19. Shajiabang (1971) (35 mm)
20. Hotet – Uhkkádus (35 mm)
21. Nihon no Yoru to Kiri (35 mm)
22. Agente 3S3: Massacro al sole (35 mm)
23. Ivanovo detstvo (35 mm)
24. Memories (1995) (35 mm)
2. Falling (2020)
3. Yhdet vielä (Druk)
4. Minari
5. Rakas sydän (Le souffle au cœur) (35 mm)
6. Les Demoiselles de Rochefort (70 mm)
7. Ornette: Made in America (35 mm)
8. Castle of Sand (Suna no utsuwa) (35 mm)
9. Monterey Pop (35 mm)
10. Manaaja (The Exorcist) (35 mm)
11. A Streetcar Named Desire (1951) (35 mm)
12. The Last Picture Show (35 mm)
13. Punaiset kengät (35 mm)
14. Yoru no onnatachi (35 mm)
15. Kiss Kiss… Bang Bang (1966) (35 mm)
16. 008 miehemme Kairossa (35 mm)
17. A Genius, Two Partners and a Dupe (35 mm)
18. Havre (1986) (35 mm)
19. Shajiabang (1971) (35 mm)
20. Hotet – Uhkkádus (35 mm)
21. Nihon no Yoru to Kiri (35 mm)
22. Agente 3S3: Massacro al sole (35 mm)
23. Ivanovo detstvo (35 mm)
24. Memories (1995) (35 mm)
- harry-irene
- tuhma vakuumi
- Posts: 42509
- Joined: 24 Jan 2006, 00:00
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
13. ei paluuta (n-liitto -62)harry-irene wrote: ↑22 Jul 2021, 19:56
1. yhdet vielä
2. nomadland
3. hold me back (japani 2020)
4. babyteeth (australia 2019)
5. castle of sand (japani -74)
6. katumus (n-liitto -84)
7. women of the night (japani -48)
8. portrait of jason (usa -67)
9. bad tales (italia 2020)
10. japanin yö ja usva (japani -60)
11. kiss, kiss... bang, bang (italia -66)
12. carmen comes home (japani -51)
14. salamanteri (sveitsi -71)
15. wanda (usa -70)
- Folke Eriksson
- 8k
- Posts: 8417
- Joined: 18 Jan 2013, 17:36
- Location: leffassa
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Bodies at Rest
2. Falling (2020)
3. Yhdet vielä (Druk)
4. Minari
5. Rakas sydän (Le souffle au cœur) (35 mm)
6. Les Demoiselles de Rochefort (70 mm)
7. Ornette: Made in America (35 mm)
8. Castle of Sand (Suna no utsuwa) (35 mm)
9. Monterey Pop (35 mm)
10. Manaaja (The Exorcist) (35 mm)
11. A Streetcar Named Desire (1951) (35 mm)
12. The Last Picture Show (35 mm)
13. Punaiset kengät (35 mm)
14. Yoru no onnatachi (35 mm)
15. Kiss Kiss… Bang Bang (1966) (35 mm)
16. 008 miehemme Kairossa (35 mm)
17. A Genius, Two Partners and a Dupe (35 mm)
18. Havre (1986) (35 mm)
19. Shajiabang (1971) (35 mm)
20. Hotet – Uhkkádus (35 mm)
21. Nihon no Yoru to Kiri (35 mm)
22. Agente 3S3: Massacro al sole (35 mm)
23. Ivanovo detstvo (35 mm)
24. Memories (1995) (35 mm)
25. Being John Malkovich (35 mm)
26. Suukko tytöille ja henki pois (35 mm)
27. La Salamandre (1971) (35 mm)
28. The Souvenir
29. 077 Casablancassa (35 mm)
30. Dolgije provody (35 mm)
31. Tappajat – elättekö ikuisesti! (35 mm)
2. Falling (2020)
3. Yhdet vielä (Druk)
4. Minari
5. Rakas sydän (Le souffle au cœur) (35 mm)
6. Les Demoiselles de Rochefort (70 mm)
7. Ornette: Made in America (35 mm)
8. Castle of Sand (Suna no utsuwa) (35 mm)
9. Monterey Pop (35 mm)
10. Manaaja (The Exorcist) (35 mm)
11. A Streetcar Named Desire (1951) (35 mm)
12. The Last Picture Show (35 mm)
13. Punaiset kengät (35 mm)
14. Yoru no onnatachi (35 mm)
15. Kiss Kiss… Bang Bang (1966) (35 mm)
16. 008 miehemme Kairossa (35 mm)
17. A Genius, Two Partners and a Dupe (35 mm)
18. Havre (1986) (35 mm)
19. Shajiabang (1971) (35 mm)
20. Hotet – Uhkkádus (35 mm)
21. Nihon no Yoru to Kiri (35 mm)
22. Agente 3S3: Massacro al sole (35 mm)
23. Ivanovo detstvo (35 mm)
24. Memories (1995) (35 mm)
25. Being John Malkovich (35 mm)
26. Suukko tytöille ja henki pois (35 mm)
27. La Salamandre (1971) (35 mm)
28. The Souvenir
29. 077 Casablancassa (35 mm)
30. Dolgije provody (35 mm)
31. Tappajat – elättekö ikuisesti! (35 mm)
Re: 2021 elokuvateatterissa nähdyt elokuvat
1. Sound Of Metal (Kino Engel)
2. Mank (Kino Engel)
3. Nomadland (Kino Engel)
4. Palm Springs (Kino Engel)
5. Permanent Vacation (Kino Regina)
6. A Streetcar Named Desire (Kino Regina)
7. Kaikki äidistäni (Kino Regina)
8. Yön naiset (Kino Regina)
9. Yhdet vielä (Cinema Orion)
10. Black Widow (Cinamon)
11. Sonatine (Kino Regina)
12. Playtime (Kino Regina)
2. Mank (Kino Engel)
3. Nomadland (Kino Engel)
4. Palm Springs (Kino Engel)
5. Permanent Vacation (Kino Regina)
6. A Streetcar Named Desire (Kino Regina)
7. Kaikki äidistäni (Kino Regina)
8. Yön naiset (Kino Regina)
9. Yhdet vielä (Cinema Orion)
10. Black Widow (Cinamon)
11. Sonatine (Kino Regina)
12. Playtime (Kino Regina)
A CANDY-COLOURED CLOWN