Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

Kaikki taiteeseen ja viihteeseen (tv, leffat, sarjakuvat jne) liittyvät jorinat tänne sitten.

Moderators: harry-irene, DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON, uhka vai mahdollisuus?

Message
Author
User avatar
sukellus kissa
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 22584
Joined: 20 Oct 2009, 20:39
Location: meren pohja

Re: Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

#22051 Post by sukellus kissa » 24 Oct 2021, 15:32

Timberborn, colony sim majavilla, koukuttavaa kamaa.
Image

User avatar
superlemmikki
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29378
Joined: 21 Nov 2017, 17:56
Location: Tampere 2001

Re: Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

#22052 Post by superlemmikki » 24 Oct 2021, 16:54

Skyrimiä tässä viikonloppuna pelailin
Image
Häiritsevä déjà vu -laskuri 2024: 2 (2023: 10, 2022: 18, 2021:19, 2020:23)
[url=//imgur.com/4inmSsP]
Muista että, et nauti Persus Makeis Sekoomuksesta, vaan se nauttii sinusta. Sinä et syö sitä, vaan se syö sinut.

User avatar
perseen perseen perse
8k
Posts: 8314
Joined: 05 Nov 2007, 20:48
Location: Hooked on a lie

Re: Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

#22053 Post by perseen perseen perse » 24 Oct 2021, 20:58

Octopath Traveleria aloitellu eli reilut 5h takana ja neljäs jäsen partyyn tässä työn alla. Ihan mukavaa ajanvietettä toistaiseks, vaikka liika sössötys välillä ärsyttää.

Aamulla nostalgiakaipuu pisti Megaman 2:n pitkästä aikaa tulille. Eipä ihan niin helposti mennykään enää :P

Lisäksi menossa toi Telltalen Batman Enemy within.
Feeling

User avatar
Spiidröy
Tasa-arvoa, huumeita, erotiikkaa, asemiehiä ja Paavo Arhinmäki
Posts: 22809
Joined: 29 Sep 2005, 16:48
Location: Kuikkapanta (tanpere)

Re: Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

#22054 Post by Spiidröy » 25 Oct 2021, 09:29

Innostuin The Surgesta viimeinkin. Ostin ton joskus vuosia sitten, mutta oli jäänyt ihan ihan alkutekijöihinsä, koska vaikeusaste/en tajunnut sitä. Jostain se tuli kuitenkin mieleen yhtäkkiä ja latasin vanhalle boksille makkariin ja grindailin krapulassa huvikseen alkuvihollisia muutaman kierroksen. Jossain vaiheessa sitten rupesinkin pärjään tossa ja aloin vähän innostumaan ja rupesin pelaan ihan tosissani. Nyt viime viikolla muutamana päivänä ja viikonloppuna intensiivisesti pelannut melkein loppuun ja ollut ihan hiton siisti peli, nousee ihan mun suosikkipelien joukkoon! Tulee jotenkin ehkä Dead Space mieleen tosta tunnelmasta. Dark Souleihin tätä on verrattu joka paikassa, mutta en tiiä siitä, ne ei oo jotenkin kolahtanut itelle yhtään ikinä niin ei oo tullu niitä kun koitettua.
Damone wrote:Tampereen vihreäpää kävi vittuilemassa pienestä punk-prosentista ja kertoi miten huomaa että porukka jostain vitun Porista ja Savosta.
Twattie" wrote: No kuuntelisitte punkkia ja yrittäisitte ymmärtää siitä jotain ja olisitte että "FUCK THE SYSTEM!", niin ei tarttis koko ajan olla vittuilemassa ja syrjimässä. Mutta kun ei... Punk In Finland...

Johtoporras
2k
Posts: 2927
Joined: 27 Jan 2015, 11:58

Re: Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

#22055 Post by Johtoporras » 25 Oct 2021, 12:12

Spiidröy wrote:
25 Oct 2021, 09:29
Innostuin The Surgesta viimeinkin. Ostin ton joskus vuosia sitten, mutta oli jäänyt ihan ihan alkutekijöihinsä, koska vaikeusaste/en tajunnut sitä. Jostain se tuli kuitenkin mieleen yhtäkkiä ja latasin vanhalle boksille makkariin ja grindailin krapulassa huvikseen alkuvihollisia muutaman kierroksen. Jossain vaiheessa sitten rupesinkin pärjään tossa ja aloin vähän innostumaan ja rupesin pelaan ihan tosissani. Nyt viime viikolla muutamana päivänä ja viikonloppuna intensiivisesti pelannut melkein loppuun ja ollut ihan hiton siisti peli, nousee ihan mun suosikkipelien joukkoon! Tulee jotenkin ehkä Dead Space mieleen tosta tunnelmasta. Dark Souleihin tätä on verrattu joka paikassa, mutta en tiiä siitä, ne ei oo jotenkin kolahtanut itelle yhtään ikinä niin ei oo tullu niitä kun koitettua.
Surge on hyvä peli!

User avatar
badger
8k
Posts: 8672
Joined: 15 Feb 2016, 19:46

Re: Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

#22056 Post by badger » 25 Oct 2021, 12:37

en kyllä jaksa breath of the wildia, en taida jaksaa enää mitää openworld pelejä, joissa joutuu tekeen kotiaskareita
taistelu ja liikkuminen on hirveen kömpelöä, tuntuu et on tarkotuksella tehty kaikki hankalaks, että on jotain käyttöö niille ruoka bonuksille
ehkä jos unohtais kaiken ja tekis vaan päätehtäviä

User avatar
Jimi Ketipinor
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14029
Joined: 17 Mar 2021, 12:03

Re: Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

#22057 Post by Jimi Ketipinor » 25 Oct 2021, 19:17

Nyt mä sen tein. Ostin nintendo-pelin nintendolle. Breath of the Wild löytyi käytettynä puoleen hintaan.

User avatar
animal mother
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10439
Joined: 20 Oct 2009, 18:12
Location: SKUGGE HASSE

Re: Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

#22058 Post by animal mother » 26 Oct 2021, 10:22

Carrionin vois ostaa pleikkarille
High on Bonfire

User avatar
Spiidröy
Tasa-arvoa, huumeita, erotiikkaa, asemiehiä ja Paavo Arhinmäki
Posts: 22809
Joined: 29 Sep 2005, 16:48
Location: Kuikkapanta (tanpere)

Re: Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

#22059 Post by Spiidröy » 27 Oct 2021, 08:47

Xboxille oli näköjään nyt ilmestynyt toi Game Passin pilvipelaaminen konsolille (taidan kuulua johonkin testirinkiin niin ehkä etuajassa). Vaikutti hemmetin kätevältä systeemiltä ainakin kun mulla on toisessa huoneessa vielä vanha One X. Yhtä peliä kerkesin kokeilla ja se ainakin toimi just niinkun toivoiskin. Käynnisty heti ja pelas nopeemmin ja paremmin kun mitä toi konsoli tekis ilman striimaamista. En tiiä onko Series X:llä yhtä paljon iloa tosta, mutta kaipa toi voi olla ainakin kätevä joskus jos on tylsää, niin voi vaan kokeilla jotain pelejä ilman että tarvii jotain poistella ja asentaa kovolta!
Damone wrote:Tampereen vihreäpää kävi vittuilemassa pienestä punk-prosentista ja kertoi miten huomaa että porukka jostain vitun Porista ja Savosta.
Twattie" wrote: No kuuntelisitte punkkia ja yrittäisitte ymmärtää siitä jotain ja olisitte että "FUCK THE SYSTEM!", niin ei tarttis koko ajan olla vittuilemassa ja syrjimässä. Mutta kun ei... Punk In Finland...

User avatar
RIP sinä?
R.I.P.
Posts: 15426
Joined: 26 Apr 2007, 01:42
Location: murheen laakso
Contact:

Re: Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

#22060 Post by RIP sinä? » 27 Oct 2021, 15:02

Jaksaiskohan tota Bloodbornea vielä yrittää. Turhauduin joskus pahastikin, kun oli niin armoton. En oo edes Dark Soulseja pelannut, että siltäkin osalta mulle haastava. Mahtavan näköinenhän se kyllä on ja kiinnostais.
Fester-setä wrote:
20 Jun 2023, 12:53
eminem ja barathrum
Mortal Kombat wrote:Olen ulkoisesti rauhallinen ja mietteliään oloinen, mutta sisällä raivoavat intohimon ja sekoilun ahnaat liekit.
Kansan syvät rivit wrote:
20 Nov 2018, 14:47
önk tönkkiä tää maa kaipaa.

User avatar
ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO
genetic specimen/slapper
Posts: 33756
Joined: 06 May 2007, 13:26
Location: Petteri Orpon kumpujen yö

Re: Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

#22061 Post by ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO » 27 Oct 2021, 20:55

Erikoista taas tää miten pelit menee. Vedettiin Warzonee triona jotain puoltoista tuntii ja meni aivan päin vittuja, paras tulos joku 18. sija. Sit saatiin neljäs pelaaja ja olin että no kai vielä yks, vaikka niin saatanan synkkää onkin ja voitto tuli, yours truly vielä MVP [-o<

Toinen juttu että oon tainnu täälläkin kiroilla ku ei oo näkyny muiden valmistajien ohjaimia PS5:lle markkinoilla ja uskoin jotain sössötystä että Sony pihtais lisenssejä tjms. Nyt kuitenki vissiin tulossa Scufilta ohjain ens kuussa, viivästymisen syyks sanovat komponenttipulan. Menee ostoon jos laittavat vasemman tatin samaan kohtaan ku Boxin ohjaimessa, muussa tapauksessa venaan Naconia.

User avatar
Joe Roge
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 122536
Joined: 05 Jun 2018, 22:56

Re: Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

#22062 Post by Joe Roge » 27 Oct 2021, 23:43

red bull ringis käytii frendin kans jossain open lobbys vähän skabaa automobilista 2. 23 alotti ja alotin aika ajoin jälkee ruudusta 18. ja olin ihan et "voi paska" mut kisan lopetin sit sijalle 7. 8)

User avatar
Joe Roge
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 122536
Joined: 05 Jun 2018, 22:56

Re: Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

#22063 Post by Joe Roge » 27 Oct 2021, 23:44

The Tilanne wrote:
27 Oct 2021, 20:55
t vasemman tatin samaan kohtaan ku Boxin ohjaimessa, muussa tapauksessa venaan Naconia.
tää o erikoista miks sony väkisin tunkee ne tatit sillee epäergonomisesti eikä vaa hyväksy et mikrosoft keksi paremman paika tatille.

User avatar
krigg ihan vitun oikeesti
en kärsi aspergerista
Posts: 69097
Joined: 15 Oct 2012, 10:48
Location: ༼つ ◕_◕ ༽つ AMENO ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Re: Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

#22064 Post by krigg ihan vitun oikeesti » 28 Oct 2021, 04:04

Outer worlds . Umpitylsä kokemus.
Image

User avatar
Sekkström
Posts: 94
Joined: 21 Sep 2020, 12:43

Re: Videopelitopic / Mitä peliä pelasit viimeksi?

#22065 Post by Sekkström » 28 Oct 2021, 15:09

Napoleon Bonasammakko wrote:
27 Oct 2021, 15:02
Jaksaiskohan tota Bloodbornea vielä yrittää. Turhauduin joskus pahastikin, kun oli niin armoton. En oo edes Dark Soulseja pelannut, että siltäkin osalta mulle haastava. Mahtavan näköinenhän se kyllä on ja kiinnostais.
Kolme kertaa olen itse yrittänyt aloittaa tätä peliä. Viimeisimmällä kerralla sain ekan bossin tapettua enkä pidemmälle jaksanut. Ei ole mua varten noi Souls -pelit.

Post Reply