Oluen maistelu ja hyvät oluet

Pitkiä viestiketjuja tallessa on.

Moderators: P O L L Y, Bulizky

Locked
Message
Author
User avatar
Hans Besättning
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 13664
Joined: 02 Dec 2007, 20:10
Location: absurdit sfäärit

Re: Oluen maistelu ja hyvät oluet

#4861 Post by Hans Besättning » 07 Sep 2013, 13:44

Tota porteria näkyisi alkon sivustojen mukaan löytyvän lähistöltä, pitääkin mennä katsastamaan tilanne pikapuolin.

Eilen kotona Widmer Brothersin Imperial IPAa ja Brewdogin Jack Hammeria :tonqe:
Typisk stockholmare

User avatar
Sun äitis
Atom Heart Motherfucker
Posts: 18283
Joined: 19 Feb 2010, 11:43

Re: Oluen maistelu ja hyvät oluet

#4862 Post by Sun äitis » 08 Sep 2013, 22:13

one leif, stop it wrote:Aivan siis fantsu olutsyksy tulossa, näin Suomen mittakaavassa. Two Tree Porter toimi todella hyvin. Pehmeämpi ja hieman makeampi versio Koffin Porterista kilpailukykyiseen hintaan. Kuusenkerkkää en tosin löytänyt. Beer Hunterssin (Mufloni-)maitokauppaoluet havaittu myös toimivaksi ja noin halpaan hintaan tulee ostettua ko. oluita usein. Sama pätee myös CCCCC IPAan. Fullerssin Wild River oli komea ja avoin brittibitteri jenkkihumaloinnilla. Brewdogin Punk Pale Alea ei ole vielä Lahessa näkyny, mutta kiinnostus on kova - varsinkin kun Punk IPA on nykyään shit from da ass. Nyt odotellaan ens kuuta, koska Siperia ja Dark Horizon 4. +1 muutamat olutfestit.
Fullerssin Wild river on kyllä jees. CCCCC tän kylän alkoista loppu, eikä tota Two tree porteriakaan oo näkynyt. Pitänee ens viikolla tsekkailla uudestaan.
kaksipiippuinen miekka wrote:your dick in cocaine, why did you go, so
Image
Pyysikö joku armoa? Taisi tulla väärä numero.

User avatar
I & I Spit On Their Graves
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 92009
Joined: 05 Mar 2004, 09:59

Re: Re: Oluen maistelu ja hyvät oluet

#4863 Post by I & I Spit On Their Graves » 08 Sep 2013, 23:19

Moraaliset Käsitykset wrote:
BOX IS STUPID wrote:
Moraaliset Käsitykset wrote:
BOX IS STUPID wrote:
Markiisi Ruiskaus wrote:
Juice & Cake wrote:Two Tree Porter ei ollut vielä keskiviikkona Alkoissa (kävin kahdessa myymälässä),
kävin tänään perjantaina uudestaan ja oli loppuunmyyty :x :x :x
Mä kattelin kans Konalan Alkossa että tämmönenkin projekti on saatu myytyä loppuun ennen kuin olin koko hommasta kuullutkaan. Kuitenkin ihan paska olut/ei kiinnosta/pitäkää tunkkinne/happamia olivat jne.
ei varmasti ole loppunut, koffin pano ja koffin minimierä on joku 6000-7000 tuhatta kuutiota. :P
No ei varmasti. Oma kantis oli tilannut tätä mulle, ja pelkästään mulle kuus koria. :D
mitä vittua nyt taas? :P
No en tiiä, kävin eilen pitkästä aikaa tuolla ja eka kommentti oli tiskille saapuessani "kato Ville me tilattiin tota uutta Porteria sulle!" "Ooh, kiitos, paljonko saitte? "Kuus koria!" "Meinaatteko et juon yksin nuo kaikki?" No niin me vähän mietittiin mut saahan noita muutkin juoda." Toivottavasti juovatkin, muuten mulla on aika kova urakka edessä. :P
ach, mä käsitin että sä olit vartavasten itsellesi tilannut. eiköhän tuommoinen koffin iso uusi lanseeraus kuitenkin käy kaupaksi vantaallakin. :P
Vitu Hanna wrote: Mikä hitto tää uus nikki on, luulin sua joksikin huumeidenkäyttäjäksi :x
Juutas wrote: Olisinpa minäkin kirkasotsainen punkkari

User avatar
Buddy Love
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 100000
Joined: 05 Jan 2005, 17:00

Re: Oluen maistelu ja hyvät oluet

#4864 Post by Buddy Love » 08 Sep 2013, 23:35

Mulla on ilmeisesti käynyt satumainen tuuri, kun kaikissa alkoissa joissa olen viimeaikoina asioinut, on CCCCC IPA:a löytynyt (ja sitä myös aina mukaan lähtenyt).
6000-7000 tuhatta%

User avatar
mystinen lyllertäjä
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18683
Joined: 19 Oct 2009, 23:14
Location: 33500

Re: Oluen maistelu ja hyvät oluet

#4865 Post by mystinen lyllertäjä » 09 Sep 2013, 09:37

Mufloni oli erättäin jees. Aika kokonaisvaltainen elämys, löytyi mausta koko ajan uusia juttuja.

User avatar
Kennedy Bakircioglu Kuutio
ratkaisuja erilaisiin liikennöinnin pulmiin
Posts: 125018
Joined: 12 Mar 2004, 13:09

Re: Oluen maistelu ja hyvät oluet

#4866 Post by Kennedy Bakircioglu Kuutio » 12 Sep 2013, 19:13

one leif, stop it wrote:Two Tree Porter toimi todella hyvin. Pehmeämpi ja hieman makeampi versio Koffin Porterista kilpailukykyiseen hintaan. Kuusenkerkkää en tosin löytänyt.
Käppäilin tänään Alkoon tästä tuotteesta mitään tietämättä ja nappasin toki instanttina pari pulloa messiin. Nyt juon ja yhdyn aikalailla ylläolevaan kuvaukseen :salute:
BUSSIKUSKI LÖYSI PIENEN SINISEN OLENNON METSÄN LAIDASTA, PIENESTÄ METALLISESTA KAPSELISTA. OLENTO TOIMITETTIIN BUSSIVARIKOLLE, JONNE SE KOTIUTUI VÄLITTÖMÄSTI. PIAN HAHMO OSOITTI ENNENNÄKEMÄTÖNTÄ MIELIKUVITUSTA KEKSIESSÄÄN RATKAISUJA ERILAISIIN LIIKENNÖINNIN PULMIIN.

SIPERIA-COUNT 2021: 5

User avatar
I & I Spit On Their Graves
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 92009
Joined: 05 Mar 2004, 09:59

Re: Oluen maistelu ja hyvät oluet

#4867 Post by I & I Spit On Their Graves » 13 Sep 2013, 13:38

olutoppaalla joku kertoi kysyneensä alkosta tosta ccccc:stä (siis sähköpostilla, ei summamyyjältä) ja vastaus oli ollut, että tuote on vakiovalikoimassa ja sitä tulee lisää heti kun panimo kykenee toimittamaan, odotettavasti syys-lokakuun taitteessa.
Vitu Hanna wrote: Mikä hitto tää uus nikki on, luulin sua joksikin huumeidenkäyttäjäksi :x
Juutas wrote: Olisinpa minäkin kirkasotsainen punkkari

User avatar
FÖÖF!!! FÖÖÖ!!! LÖÖÖ!!! MÖÖÖ!!!
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 69659
Joined: 05 Jun 2013, 15:23

Re: Oluen maistelu ja hyvät oluet

#4868 Post by FÖÖF!!! FÖÖÖ!!! LÖÖÖ!!! MÖÖÖ!!! » 14 Sep 2013, 01:46

Two Tree Porteria omassa Alkossa oli varmaan korillinen, päätin ostaa pullon kun täällä niin paljon lässytetty aiheesta. Ei ollu ehkä ihan mun juttu, muttei mitään juomakelvotonta paskaakaan.
varpu wrote:
02 Mar 2023, 06:36
alussa oli suo, kuokka ja slipknot

User avatar
Buddy Love
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 100000
Joined: 05 Jan 2005, 17:00

Re: Oluen maistelu ja hyvät oluet

#4869 Post by Buddy Love » 14 Sep 2013, 04:24

Täällä kans two tree porter lasissa kun CCCCC IPA oli loppu. Ei tää nyt mun suuhun niin hyvin maistu kuin CCCCC, mutta oikein hyvää siis kumminkin. Alko tyyppi tiesi muuten kertoa, että lokakuussa olisi tulossa lisää CCCCC IPA:a.
6000-7000 tuhatta%

Banana Joe
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70439
Joined: 18 Mar 2010, 11:18
Location: Babylon

Re: Oluen maistelu ja hyvät oluet

#4870 Post by Banana Joe » 14 Sep 2013, 14:03

BUDDY LOVE RESURRECTED wrote:Täällä kans two tree porter lasissa kun CCCCC IPA oli loppu. Ei tää nyt mun suuhun niin hyvin maistu kuin CCCCC, mutta oikein hyvää siis kumminkin. Alko tyyppi tiesi muuten kertoa, että lokakuussa olisi tulossa lisää CCCCC IPA:a.
Mielestäni ei ole tarpeenkaan verrata kahta näin erilaista olutta, mutta kummatkin ovat kyllä erinomaisia. Hyvä Suomi! Mullekin on tosiaan kerrottu alkotypin toimesta että olisi toi CCCCC tulossa ihan vakkarivalikoimaan. Naureskeli että ei muista milloin on viimeksi ollut tällaista kysyntää ollut kotimaiselle oluelle.
Image

User avatar
Yön ninja
4k
Posts: 4559
Joined: 15 May 2005, 18:48
Location: Katolla

Re: Oluen maistelu ja hyvät oluet

#4871 Post by Yön ninja » 14 Sep 2013, 23:20

Dikauttelen tota Nokian Panimon Elowehnää aikasta paljon näinä päivinä.

Locked