Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

Pitkiä viestiketjuja tallessa on.

Moderators: P O L L Y, Bulizky

Locked
Message
Author
User avatar
jänes
4k
Posts: 4955
Joined: 09 Nov 2007, 13:52
Location: Heinola!

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

#76 Post by jänes » 23 Oct 2009, 18:47

Johnny Burma wrote:
nimim. Kissahullu wrote:
svea wrote:Mua ärsyttää, ku linkit ei aukee täs uudelle välilehdelle. Mistä sen asetuksen voi vaihtaa, et niin tapahtuis?
Oon koittanu ettii, mutten löydä tai sit en vaa osaa. :oops:
Klikkaa keskellä olevalla rullalla.
Rullattomille tai muuten vamuille (läppärit yms) ctrl pohjaan ja klikkaus.
No mutta mikä tässä on muuttunut niin ettei ne linkit enää klikkaamalla aukea automaattisesti uuteen välilehteen? Firefox käytössä ainakin mulla enkä mitään asetuksia ole muuttanut.
"Heinolan näköinen nainen"

User avatar
Goldie
Äiti soita Hesariin
Posts: 27033
Joined: 27 Jan 2005, 22:33

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

#77 Post by Goldie » 23 Oct 2009, 19:01

Skannasin koneen jollain Quad registrty cleanerilla, joka löysi 7021 empty registry keyta! Voiko tuo pitää paikkaansa? Uskaltaako noita ruveta korjaamaan ilman että koko masiina menee jumiin?

TOTHILFE
Posts: 917
Joined: 20 Nov 2008, 08:46
Location: Stadt

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

#78 Post by TOTHILFE » 23 Oct 2009, 19:04

Goldie wrote:Skannasin koneen jollain Quad registrty cleanerilla, joka löysi 7021 empty registry keyta! Voiko tuo pitää paikkaansa? Uskaltaako noita ruveta korjaamaan ilman että koko masiina menee jumiin?
Se että jollain rekisteriavaimella ei ole arvoa ei tarkoita mitään. Toki se vie hieman muistia enemmän koska ne ladataan muistiin, mutta en mä nyt niitä poistamaan lähtis.
Zur Frage, wie Piri Reis an die in der Karte enthaltenen Informationen gelangt ist, gibt es verschiedene Spekulationen.

TOTHILFE
Posts: 917
Joined: 20 Nov 2008, 08:46
Location: Stadt

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

#79 Post by TOTHILFE » 23 Oct 2009, 19:05

TOTHILFE wrote:
Goldie wrote:Skannasin koneen jollain Quad registrty cleanerilla, joka löysi 7021 empty registry keyta! Voiko tuo pitää paikkaansa? Uskaltaako noita ruveta korjaamaan ilman että koko masiina menee jumiin?
Se että jollain rekisteriavaimella ei ole arvoa ei tarkoita mitään. Toki se vie hieman muistia enemmän koska ne ladataan muistiin, mutta en mä nyt niitä poistamaan lähtis.
Homo!
Zur Frage, wie Piri Reis an die in der Karte enthaltenen Informationen gelangt ist, gibt es verschiedene Spekulationen.

TOTHILFE
Posts: 917
Joined: 20 Nov 2008, 08:46
Location: Stadt

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

#80 Post by TOTHILFE » 23 Oct 2009, 19:06

tuo holmer taitaa olla nyytin perään?
Zur Frage, wie Piri Reis an die in der Karte enthaltenen Informationen gelangt ist, gibt es verschiedene Spekulationen.

User avatar
Pimppa
Piftikinttu
Posts: 18053
Joined: 19 May 2007, 21:01
Location: Alps Rock Helsinki

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

#81 Post by Pimppa » 24 Oct 2009, 13:09

Dear Eki wrote:Mitenkäs terveydellinen tila vaikuttaa henkivakuutukseen? Jos vakuutuksen ottohetkellä ei oo ollu diagnoosia, ni pysyykse voimassa, jos sen jälkeen on läpsähtäny koodit lausuntoon? Sanooks vakuutusyhtiö edunsaajalle, et tsaijaijai no can do, jos myöhemmin masentuneeksi diagnosoitu vakuutettu heittää veivinsä omin käsin?
Miten mul on sellanen fiilis, et jos tekee itsarin, ni henkivakuutusta ei makseta vaik oiskin "terve" janteri kyseessä? Matkisha on vakuutusasiantuntija! Matkis, miten on?
Karski Katti wrote:
Pimppa wrote:Kela taas vittuilee!

Voisko joku selventää:

"Teillä ei ole oikeutta asumistukeen, koska ruokakuntanne enimmäisasumismenot alittavat perusomavastuun määrän 275,00 €".

Mun vuokra on 445 € ja oon tähän asti saanu kyl asumistuksea. Siis mitä vittua tuo tarkottaa?
Tommonen kirje mikä tulee puun takaa vaikuttaa kyl suoranaiselta vittuilulta minkä ne varmaa kuittaa sanomalla "oho kävi virhe" jos kysyy et mitä se meinaa. Sossulla on ainaki tapana testailla jengiä tolla tavalla ja jotku onnettomat hyväksyy kohtalonsa mukisematta! ZOG :FOIL:
Joo, On sit tullu luettu lakii laskettuu ja väännettyy lukuja ja ilmeisesti mun viime vuoden asumistuki on maksettu lähinnä sen takii, et käsittelijä ei oo ottanu huomioon sitä enimmäisasumismenopykälää, jota ei oo pakko huomioida. No tää käsittelijä on sit halunnu ottaa sen käyttöön. Ja jos oikein laskin, ni puhutaan ny mun kohdalla jostain 14 euron alittamisesta. Ei kai täs voi oikein valittaa, ku lain mukaan Irmeli on ny käsitelly homman!

MUTTA vaikka Irmeli on kovin tarkka luvuissa, on hän laskenut tuloni tammikuun alusta elokuuhun ja jakanut sen 8:llä. Tästä hän on mielestään saanut keskimääräisen kuukausipalkkani loppu vuodeksi, joka on esimerkiksi syyskuun palkkaan nähden 400 euroa enemmän kuukaudessa! Mukanahan on nimittäin lomakuukausia. Irmelihän ei millään voinut tietää, että suomalaiset viettävät kesällä kesälomia. Eikä myöskään Irmeli ole huomannut katsoa viime vuoden kokonaistuloja antamaan osviittaa asiassa. Irmeli voi muuten imee mun pamppuu.

HEI! Ihmiset lukekaa ne päätökset ja ottakaa selvää. Mä oon aina aatellu, et Kela ei kuseta, ku ne menee kirjan mukaan, mut näköjää ne ettii kaikkii porsaanreikii. Mut niin etin mäkin! Koht lähtee Irmelille postia nimittäi.

Parkki penaltti tulossa.
Hillowa maister.
Posts: 38124
Joined: 09 Feb 2006, 09:10

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

#82 Post by Parkki penaltti tulossa. » 24 Oct 2009, 13:21

silakka wrote:
Virtanen wrote:
silakka wrote:kauan polkupyörän takuukorjaukset kestää?kolme pientä wikaa..
"Kohtuullisen" ajan. Mitä vittua tuo nyt sitten tarkoittaakaan.
alle puoli tuntia kesti. =D>
oli wielä pumpannu renkaat täyteen. =D>

User avatar
paupeli
3k
Posts: 3109
Joined: 03 Jan 2009, 19:55
Location: Tampere

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

#83 Post by paupeli » 24 Oct 2009, 17:14

Mihin MissDemeanor on hävinny? Koko käyttäjätunnusta ei enää löydy. :?

User avatar
P O L L Y
DIKTAATTORI
Posts: 70553
Joined: 05 Sep 2008, 16:46

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

#84 Post by P O L L Y » 24 Oct 2009, 17:17

Mihin mä oon taas laittanu jeesjeessit ku firefoxin täytyy kertoo mulle säännöllisin väliajoin mimmonen sää ulkona on???
"Espoo nyt pilvistä" Jes, HUOMAAN KYLLÄ!!!!
Spoiler:
Image

User avatar
ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO
genetic specimen/slapper
Posts: 33742
Joined: 06 May 2007, 13:26
Location: Petteri Orpon kumpujen yö

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

#85 Post by ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO » 24 Oct 2009, 18:21

paupeli wrote:Mihin MissDemeanor on hävinny? Koko käyttäjätunnusta ei enää löydy. :?
vaihto mikkiä, joku (jotain)pylly se on nykyään.

User avatar
Floridan Balkan
4k
Posts: 4367
Joined: 01 Feb 2007, 00:36
Location: V-vuori

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

#86 Post by Floridan Balkan » 24 Oct 2009, 23:03

Dear Eki wrote:Mitenkäs terveydellinen tila vaikuttaa henkivakuutukseen? Jos vakuutuksen ottohetkellä ei oo ollu diagnoosia, ni pysyykse voimassa, jos sen jälkeen on läpsähtäny koodit lausuntoon? Sanooks vakuutusyhtiö edunsaajalle, et tsaijaijai no can do, jos myöhemmin masentuneeksi diagnosoitu vakuutettu heittää veivinsä omin käsin?
En tiiä henkivakuutuksesta, mutta ainakin sairausvakuutuksesta erään vakuutusfirman työntekijä kehoitti hankkimaan vakuutuksen ennen kuin on diagnooseja mistään rajoittavista sairauksista, muuten voi vakuutuksen saanti mennä vähän hankalaksi. Eli eihän sitä nyt luulis enää sitten vedettävän maton lailla alta kun olet jo saanut vakuutuksen, mutta kannattaa huomata että monissa vakuutuksissa on aika rutkasti noita reunaehtoja jotka vähentävät saatavia korvauksia/korvauskelpoisuutta. Kuten että sairasvakuutus tai sairaskuluvakuutus (tästä en oo varma, pitäis itselle tarkistaa) korvaavat päälekurin käynneistä vain pienen osan ja nekin tais olla jostain lyhytaikaisesta terapeuttisesta avusta.

Suosittelen soittamaan anonyymina jonnekin, tai sinne katselemaasi vakuutusyhtiöön.

suopeikko
1k
Posts: 1154
Joined: 12 Apr 2005, 12:25

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

#87 Post by suopeikko » 25 Oct 2009, 00:30

Sahhmi wrote:
Dear Eki wrote:Mitenkäs terveydellinen tila vaikuttaa henkivakuutukseen? Jos vakuutuksen ottohetkellä ei oo ollu diagnoosia, ni pysyykse voimassa, jos sen jälkeen on läpsähtäny koodit lausuntoon? Sanooks vakuutusyhtiö edunsaajalle, et tsaijaijai no can do, jos myöhemmin masentuneeksi diagnosoitu vakuutettu heittää veivinsä omin käsin?
En tiiä henkivakuutuksesta, mutta ainakin sairausvakuutuksesta erään vakuutusfirman työntekijä kehoitti hankkimaan vakuutuksen ennen kuin on diagnooseja mistään rajoittavista sairauksista, muuten voi vakuutuksen saanti mennä vähän hankalaksi. Eli eihän sitä nyt luulis enää sitten vedettävän maton lailla alta kun olet jo saanut vakuutuksen, mutta kannattaa huomata että monissa vakuutuksissa on aika rutkasti noita reunaehtoja jotka vähentävät saatavia korvauksia/korvauskelpoisuutta. Kuten että sairasvakuutus tai sairaskuluvakuutus (tästä en oo varma, pitäis itselle tarkistaa) korvaavat päälekurin käynneistä vain pienen osan ja nekin tais olla jostain lyhytaikaisesta terapeuttisesta avusta.

Suosittelen soittamaan anonyymina jonnekin, tai sinne katselemaasi vakuutusyhtiöön.
mulla oli sairausvakuutusta ottaessani diagnoosit paskoista nilkoista, vakuutuksen ehtona o,n että leikatun nilkan vammoja ei korvata, mutta kylläkin sen toisen leikkaamattoman (itse sain päättää kumpi nilkka leikataan). En ymmärrä, eikö korjatun pitäisi olla ehompi. Vuosien saatossa on tullut itteä telottua ihan kohtuullisesti, eikä siellä ole edelleenkään ehtona kuin tuo sama (ja vakuutusyhtiö on toiminut maksajana useamminkin). En tiedä sit, jos vaihtas yhtiötä. No, onneks otin vakuutukset suht nuorena, emmä enää mitään sais. Mullekaan ei maksettu tapaturman johtuvan traumahoidon kuluja (edes kipulääkkeitä).Tai ehkä olis muttei kapasiteetti riittänyt silloin venkoiluun ja säätämiseen, täytyy kokeilla jos uusii vielä joskus. Mutta en tiedä, miten noitten pääjuttujen kaa. Muistaakseni mulla on jo jossain sairausvakuutuksessa ehtona, ettei korvata edunsaajille mitään oman käden kautta tapahtuneita juttuja.

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173482
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

#88 Post by Balam-Acab » 25 Oct 2009, 00:32

jänes wrote:No mutta mikä tässä on muuttunut niin ettei ne linkit enää klikkaamalla aukea automaattisesti uuteen välilehteen? Firefox käytössä ainakin mulla enkä mitään asetuksia ole muuttanut.
Foorumisoftan kehittäjät päättivät ottaa tuon pois käytöstä, koska niille, jotka haluavat päättää linkin aukeamisesta uuteen ikkunaan tai välilehteen itse, tuo ominaisuus on hanurista. Nettisivujen käytettävyyden perusasioita tämä.
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Munallinen Holhooja
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14051
Joined: 04 Mar 2007, 10:38

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

#89 Post by Munallinen Holhooja » 25 Oct 2009, 00:49

juan wrote:
jänes wrote:No mutta mikä tässä on muuttunut niin ettei ne linkit enää klikkaamalla aukea automaattisesti uuteen välilehteen? Firefox käytössä ainakin mulla enkä mitään asetuksia ole muuttanut.
Foorumisoftan kehittäjät päättivät ottaa tuon pois käytöstä, koska niille, jotka haluavat päättää linkin aukeamisesta uuteen ikkunaan tai välilehteen itse, tuo ominaisuus on hanurista. Nettisivujen käytettävyyden perusasioita tämä.
Jep, säätämistä joidenkin softien kanssa vaatii (wp esim.), mutta kyllä helpottaa. Tietty jos olis joku hirvee agenda saada pidettyä käyttäjä sivustolla mahdollisimman pitkään olisi erilailla.

User avatar
Melankolia
9k
Posts: 9992
Joined: 03 Jul 2005, 14:48
Location: Rakkauden päämaja

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

#90 Post by Melankolia » 25 Oct 2009, 01:03

Noista vakuutusasioista. Mulla ei ole ikinä ollut minkäännäköistä vakuutusta, pitäiskö heti hullunkiilto silmissä semmonen hommata vai antaako olla niinkuin nytkin?
Some like it dead.
vaginal matti partanen wrote:uneton gootti.

Locked