Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vastaus

Pitkiä viestiketjuja tallessa on.

Moderators: P O L L Y, Bulizky

Message
Author
User avatar
clandsboróugh
kaipaan vanhaa huora-titteliäni
Posts: 17794
Joined: 20 Apr 2010, 22:36
Location: Hįţļęŕ, Ņøřţh Đāķõțā

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vas

#19696 Post by clandsboróugh » 06 Oct 2012, 20:45

no hyvä... nimenomaan kiinnosti miten toi kaupassa menee
:snakesmoker:

User avatar
Guru Meditation #84
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 19968
Joined: 09 Mar 2004, 12:10
Location: Melee Island
Contact:

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vas

#19697 Post by Guru Meditation #84 » 06 Oct 2012, 22:30

Jaappa wrote:Niin kauan kun on oma naama + syntymäaika ja virallinen kortti niin ei varmaan kaupassakaan/missälie hirveesti kiinde tuo voimassaoloaika. Ajokortti, passi erikseen ja niistä varmasti joutuu jotain pulittamaan.
Kerran ei mun henkilökortti kelvannut kaljakaupassa, koska se ei ollut enää voimassa. Olis jäänyt kaljat saamatta, ellei olisi ollut passia mukana.
luomiskertomus wrote:no avaruudessa on sitten ihan tapeeksi tähtiä, joten ei kai ole mikään sattuma, että noin paljon tähtiä on avaruudessa, miten sattumalta olisi syntynyt tähtiä ja sitten osa sitten kuolee pois

User avatar
riparapa
perunan syöjä
Posts: 54262
Joined: 01 Jan 2008, 03:26
Location: Hankkijan kasvinjalostus

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vas

#19698 Post by riparapa » 06 Oct 2012, 23:17

jos tilaa passin ja sen saapumiseen sanotaan menevän n. viikko nii tarkottaako se Suomen Poliisin mielestä 13:sta päivää?
Vastustan jyrkästi kaikkiea ja kannatan mitä mieleen tulee.
THE FREAKS ARE COMING :transagenda:
Spoiler:
Image

Poistunut käyttäjä 0380d1
Poistunut käyttäjä
Posts: 22356
Joined: 21 Sep 2008, 19:44

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vas

#19699 Post by Poistunut käyttäjä 0380d1 » 07 Oct 2012, 01:29

Guru Meditation #84 wrote:
Jaappa wrote:Niin kauan kun on oma naama + syntymäaika ja virallinen kortti niin ei varmaan kaupassakaan/missälie hirveesti kiinde tuo voimassaoloaika. Ajokortti, passi erikseen ja niistä varmasti joutuu jotain pulittamaan.
Kerran ei mun henkilökortti kelvannut kaljakaupassa, koska se ei ollut enää voimassa. Olis jäänyt kaljat saamatta, ellei olisi ollut passia mukana.
Itellä alaikäisen vanhentunut henkilökortti käyny vaikka jo täysi-ikäinen ollut jonku aikaa :?

User avatar
TURBO LÖRVÄR
saukkojen suojelia äiä
Posts: 182575
Joined: 12 Jul 2011, 01:26
Location: turbo edgellä

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vas

#19700 Post by TURBO LÖRVÄR » 07 Oct 2012, 01:46

Miksi antibiootit sekottaa vatsan :|
Image

User avatar
Tykittelen kyrpänä
5k
Posts: 5601
Joined: 20 Aug 2012, 21:05

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vas

#19701 Post by Tykittelen kyrpänä » 07 Oct 2012, 04:43

Kimallemyrsky wrote:Miksi antibiootit sekottaa vatsan :|
Ne tuhoaa suoliston hyödyllistä kolibakteerikantaa. Jotkut käyttää maitohappobakteerivalmisteita vatsavaivoja vastaan; toisilla toimii, kolmansilla ei.

User avatar
Wagner
Poistunut käyttäjä
Posts: 22303
Joined: 13 Aug 2006, 11:55

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vas

#19702 Post by Wagner » 07 Oct 2012, 08:48

Jaappa wrote:
Matssq wrote:miks itellaan pitää tehä joku tunnus et voi hakee töitä?
En tiiä. Yritin eilen hakea töitä mutta en saanu mitenkään palautettuja tunnuksia sähköpostiin ku en muista käyttäjätunnus+sähköposti-yhdistelmää.. ja uuden tunnuksen tekeminen ei onnistu (koska sähköposti ja nimi on jo käytössä) ja ilman tunnusta ei voi hakea töitä. Vaikeeksi ovat tehneet #-o
Itse taas en pääse katselemaan avoimia paikkoja. "Not Found
The requested object does not exist on this server. The link you followed is either outdated, inaccurate, or the server has been instructed not to let you have it. "
Image
GIVE ME SLACK OR KILL ME, SCIENCE DOES NOT REMOVE THE TERROR OF THE GODS, DON'T JUST EAT THAT HAMBURGER, EAT THE HELL OUT OF IT

User avatar
Kyy povellasi
Turha ehdottaa, mikään ei kelpaa kuitenkaan.
Posts: 89660
Joined: 18 Feb 2007, 13:22
Location: Ryynänen

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vas

#19703 Post by Kyy povellasi » 07 Oct 2012, 16:06

Millä hakusanalla mä löydän sen täälläkin viimeksi naurattaneissa aikanaan pyörineen videon eestiläisestä lastenohjelmasta jossa nalle jauhaa kahvimyllyä? Menee hermot kun se on hukassa. :x
Hans Normaali wrote:
Mortal Kombat wrote: Plotko taas kerran aivan oikeassa tässä.
^vanha pif-viidakon sananlasku siinä.
Kake Randelin Fan Club #1

User avatar
Systeemin rattaissa
5k
Posts: 5982
Joined: 15 May 2008, 20:15
Location: Sielujen hautausmaa

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vas

#19704 Post by Systeemin rattaissa » 07 Oct 2012, 16:15

Kiki Amor wrote:Millä hakusanalla mä löydän sen täälläkin viimeksi naurattaneissa aikanaan pyörineen videon eestiläisestä lastenohjelmasta jossa nalle jauhaa kahvimyllyä? Menee hermot kun se on hukassa. :x
Karuisa kohvijahvatamise laul!
AINA VALMIINA, AINA VALMIINA
AINA VALMIINA KAIKKEEN
AINA VALMIINA, AINA VALMIINA

User avatar
Kyy povellasi
Turha ehdottaa, mikään ei kelpaa kuitenkaan.
Posts: 89660
Joined: 18 Feb 2007, 13:22
Location: Ryynänen

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vas

#19705 Post by Kyy povellasi » 07 Oct 2012, 16:23

^ Kiitoksia tuhannesti! Ihanaa!
Jaappa wrote:
Guru Meditation #84 wrote:
Jaappa wrote:Niin kauan kun on oma naama + syntymäaika ja virallinen kortti niin ei varmaan kaupassakaan/missälie hirveesti kiinde tuo voimassaoloaika. Ajokortti, passi erikseen ja niistä varmasti joutuu jotain pulittamaan.
Kerran ei mun henkilökortti kelvannut kaljakaupassa, koska se ei ollut enää voimassa. Olis jäänyt kaljat saamatta, ellei olisi ollut passia mukana.
Itellä alaikäisen vanhentunut henkilökortti käyny vaikka jo täysi-ikäinen ollut jonku aikaa :?
Mulla ei kelvannut 2kk aikasemmin vanhentunut henkilökortti Alkossa. Poikaystävä joutu sitten hakemaan mun viinipullon.
Hans Normaali wrote:
Mortal Kombat wrote: Plotko taas kerran aivan oikeassa tässä.
^vanha pif-viidakon sananlasku siinä.
Kake Randelin Fan Club #1

User avatar
Toukopellon Leipuri
4k
Posts: 4921
Joined: 01 Aug 2005, 17:09

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vas

#19706 Post by Toukopellon Leipuri » 07 Oct 2012, 16:41

Kiki Amor wrote:
Jaappa wrote:
Guru Meditation #84 wrote:
Jaappa wrote:Niin kauan kun on oma naama + syntymäaika ja virallinen kortti niin ei varmaan kaupassakaan/missälie hirveesti kiinde tuo voimassaoloaika. Ajokortti, passi erikseen ja niistä varmasti joutuu jotain pulittamaan.
Kerran ei mun henkilökortti kelvannut kaljakaupassa, koska se ei ollut enää voimassa. Olis jäänyt kaljat saamatta, ellei olisi ollut passia mukana.
Itellä alaikäisen vanhentunut henkilökortti käyny vaikka jo täysi-ikäinen ollut jonku aikaa :?
Mulla ei kelvannut 2kk aikasemmin vanhentunut henkilökortti Alkossa. Poikaystävä joutu sitten hakemaan mun viinipullon.
Kyllähän iän ja henkilöllisyyden todistamiseen pitäisi olla voimassaoleva henkilökortti/passi/tms. Siitä, että jossain kaupassa myyjä ei tsekkaa paperien voimassaoloaikaa ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä.

hra huu
King of PIF
King of PIF
Posts: 15923
Joined: 27 May 2010, 20:54
Location: mordor

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vas

#19707 Post by hra huu » 07 Oct 2012, 16:45

onkos muuten kenelläkään kokemusta siitä että hakee henkilöllisyystodistuksen ilman että aiempi olisi voimassa? mulla on vaan kesäkuussa vanhentunut passi, pari kertaa on tullu siitä napinaa, kerran pankissa ja kerran siwassa. pankista antoivat rahat mutta siwasta jäi röökit saamatta.

mieleen tuli vaan kun oon kuullut että saattais joutua johonkin kuulusteluun jossa kysytään edelliset osoitteet, asuinkumppanit, vanhempien ja sisarusten hetut jne... kun ei kai mulla oo jostain isän syntymäpäivästä tai ex-avomiehen sotusta mitään hajua että kuinka vaikeeksi toi paperien hankkiminen voi mennä :?

eri nimimerkki

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vas

#19708 Post by eri nimimerkki » 07 Oct 2012, 16:47

No eipä jääny passi saamatta, vaikken siinä "kuulustelussa" jokaiseen kysymykseen osannut vastata.

User avatar
Toukopellon Leipuri
4k
Posts: 4921
Joined: 01 Aug 2005, 17:09

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vas

#19709 Post by Toukopellon Leipuri » 07 Oct 2012, 16:49

saatanan merkit käsissäin wrote:onkos muuten kenelläkään kokemusta siitä että hakee henkilöllisyystodistuksen ilman että aiempi olisi voimassa? mulla on vaan kesäkuussa vanhentunut passi, pari kertaa on tullu siitä napinaa, kerran pankissa ja kerran siwassa. pankista antoivat rahat mutta siwasta jäi röökit saamatta.

mieleen tuli vaan kun oon kuullut että saattais joutua johonkin kuulusteluun jossa kysytään edelliset osoitteet, asuinkumppanit, vanhempien ja sisarusten hetut jne... kun ei kai mulla oo jostain isän syntymäpäivästä tai ex-avomiehen sotusta mitään hajua että kuinka vaikeeksi toi paperien hankkiminen voi mennä :?
Ei kai ne kuulustele vanhentuneen passin takia, vaan sillon kun vanha on hävinnyt, tai sellaista ei ole koskaan ollutkaan. Eikä siinä "kuulustelussakaan" tarvitse kaikkea tietää, eikä ainakaan mitään toisten ihmisten hetuja.

User avatar
Heissan vaan!
life style guru
Posts: 78135
Joined: 20 May 2012, 21:27
Location: ihan raivona täällä

Re: Tyhmät kysymykset joihin ois edelleen iha jees saada vas

#19710 Post by Heissan vaan! » 07 Oct 2012, 16:50

Paljos passi maksaa, ja kauan sitä pitää odottaa?

Pitäis lähtee tammikuussa etelään :(
Image
Image

Locked