Tamperelaiset

Pitkiä viestiketjuja tallessa on.

Moderators: P O L L Y, Bulizky

Locked
Message
Author
User avatar
Olen ollut lentävällä lautasella
Mukava jäbä! Lutunen!
Posts: 43432
Joined: 20 Mar 2004, 22:29
Location: Tulevaisuus

Re: Tamperelaiset

#5581 Post by Olen ollut lentävällä lautasella » 04 Sep 2012, 17:01

Keijo Ihmiskilpi wrote:Keilahommat vitu hanna, rupolfnapalmi, pine cask äijä ja miespoikahuoruli. Jos yks vielä lähtis vois ottaa 2 rataa
3 radalleen. 5 menee vielä yhellä radalla ihan ookoosti. Varaan tänä iltana
Varaa vaan kaks rataa, viis on jo ehkä liikaa samalla radalla. Kaksi on ihan ookoo määrä sit yhdelle radalle ja kolme toiselle. Tapellaan sit ketkä keilaa missäki. +on varaus, jos joku ex temporena tulee messiin.
Metal for muthas

User avatar
Paul Di'Anneli
Skepu dosentti
Posts: 77335
Joined: 16 Sep 2010, 22:28
Location: Vaihtopenkillä
Contact:

Re: Tamperelaiset

#5582 Post by Paul Di'Anneli » 04 Sep 2012, 17:47

pine cask matured wrote:
Keijo Ihmiskilpi wrote:Keilahommat vitu hanna, rupolfnapalmi, pine cask äijä ja miespoikahuoruli. Jos yks vielä lähtis vois ottaa 2 rataa
3 radalleen. 5 menee vielä yhellä radalla ihan ookoosti. Varaan tänä iltana
Varaa vaan kaks rataa, viis on jo ehkä liikaa samalla radalla. Kaksi on ihan ookoo määrä sit yhdelle radalle ja kolme toiselle. Tapellaan sit ketkä keilaa missäki. +on varaus, jos joku ex temporena tulee messiin.
Joo, samaa mieltä. Kerkee sitte keilata enemmän ko puoli kierrosta.

Tuli muuten tuosa aamulla mieleen, että tietääkö joku misä Tampereella vois pelailla biljardia? Lähinnä etin semmosta mestaa mikä ei ois pelkästään pro tason meininkiä vaan jotain baaria josa lätkiä. Eikä mitään kolikkoperseilyä vaan tuntihintaan.

User avatar
Skid Marx
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 26975
Joined: 30 Oct 2007, 23:55

Re: Tamperelaiset

#5583 Post by Skid Marx » 04 Sep 2012, 17:52

RudolfJNapalmi wrote:
pine cask matured wrote:
Keijo Ihmiskilpi wrote:Keilahommat vitu hanna, rupolfnapalmi, pine cask äijä ja miespoikahuoruli. Jos yks vielä lähtis vois ottaa 2 rataa
3 radalleen. 5 menee vielä yhellä radalla ihan ookoosti. Varaan tänä iltana
Varaa vaan kaks rataa, viis on jo ehkä liikaa samalla radalla. Kaksi on ihan ookoo määrä sit yhdelle radalle ja kolme toiselle. Tapellaan sit ketkä keilaa missäki. +on varaus, jos joku ex temporena tulee messiin.
Joo, samaa mieltä. Kerkee sitte keilata enemmän ko puoli kierrosta.

Tuli muuten tuosa aamulla mieleen, että tietääkö joku misä Tampereella vois pelailla biljardia? Lähinnä etin semmosta mestaa mikä ei ois pelkästään pro tason meininkiä vaan jotain baaria josa lätkiä. Eikä mitään kolikkoperseilyä vaan tuntihintaan.
Onko Pool-Boolia olemassa enää? Elikkäs siinä Dog'sin "takana". Salhojankadun pubissa on kans bilispöytä.
VITE! VITE, MONSIEUR CLICKY!

Image

User avatar
Olen ollut lentävällä lautasella
Mukava jäbä! Lutunen!
Posts: 43432
Joined: 20 Mar 2004, 22:29
Location: Tulevaisuus

Re: Tamperelaiset

#5584 Post by Olen ollut lentävällä lautasella » 04 Sep 2012, 18:15

Kerkeisköhän jo tänä syksynä repäseen ja muuttamaan?
Metal for muthas

User avatar
SAIRASLOMA=ITSEPUOLLUSTUS
6k
Posts: 6295
Joined: 19 Apr 2007, 12:42
Location: 00510

Re: Tamperelaiset

#5585 Post by SAIRASLOMA=ITSEPUOLLUSTUS » 04 Sep 2012, 18:57

pysykää vaa poissa vietnamista ni saa Todelliset Lahjakkuudet laulaa ja pitää hauskaa. PRKL!!!! eikä se oo ikinä ollu LIIAN täynnä, kaljan on saanu aina muutamassa minutissa ja istumapaikkojaki on ollu riittävästi. elikkäs?? kaikki okei. karaoken volat on kyl aina ihan vitun kovalla, mut on niin päissään ettei kiinnosta. just siistiä huutaa.

User avatar
Skid Marx
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 26975
Joined: 30 Oct 2007, 23:55

Re: Tamperelaiset

#5586 Post by Skid Marx » 04 Sep 2012, 19:15

Joo ei siinä, pitäkää hyvänänne. Mä en jaksa kattella jotain 18-vee lippatukkia öhöttelemässä, perseilemässä ja vetämässä Lady Gagaa karaokessa, mielummin menen muualle.
VITE! VITE, MONSIEUR CLICKY!

Image

Arja Kikakika
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20958
Joined: 29 May 2007, 20:54

Re: Tamperelaiset

#5587 Post by Arja Kikakika » 04 Sep 2012, 19:20

Likolammen Puliukko wrote:Joo ei siinä, pitäkää hyvänänne. Mä en jaksa kattella jotain 18-vee lippatukkia öhöttelemässä, perseilemässä ja vetämässä Lady Gagaa karaokessa, mielummin menen muualle.
Niin siis missä Vietnamissa sä oot käyny?

User avatar
Skid Marx
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 26975
Joined: 30 Oct 2007, 23:55

Re: Tamperelaiset

#5588 Post by Skid Marx » 04 Sep 2012, 19:26

Rageman Kickmuch wrote:
Likolammen Puliukko wrote:Joo ei siinä, pitäkää hyvänänne. Mä en jaksa kattella jotain 18-vee lippatukkia öhöttelemässä, perseilemässä ja vetämässä Lady Gagaa karaokessa, mielummin menen muualle.
Niin siis missä Vietnamissa sä oot käyny?
Dog'sin vieressä oleva Vietnam. Lauantai-ilta (muistaakseni).
VITE! VITE, MONSIEUR CLICKY!

Image

User avatar
Dystooppinen ihottuma
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40947
Joined: 27 Jun 2007, 21:13
Location: Taivaan valtakunta

Re: Tamperelaiset

#5589 Post by Dystooppinen ihottuma » 04 Sep 2012, 20:16

Likolammen Puliukko wrote:
Rageman Kickmuch wrote:
Likolammen Puliukko wrote:Joo ei siinä, pitäkää hyvänänne. Mä en jaksa kattella jotain 18-vee lippatukkia öhöttelemässä, perseilemässä ja vetämässä Lady Gagaa karaokessa, mielummin menen muualle.
Niin siis missä Vietnamissa sä oot käyny?
Dog'sin vieressä oleva Vietnam. Lauantai-ilta (muistaakseni).
Asutaan sitten ilmeisesti jossain vaihtehtoisissa todellisuuksissa, sillä yhtään 18-v lippatukkia en ole nähnyt paikan päällä "öhöttelemässä". Lady Gagaa taitaa löytyä yksi biisi listalta. Lähes poikkeuksetta on ollut Vietnamissa hyvä meininki. 8)

User avatar
Skid Marx
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 26975
Joined: 30 Oct 2007, 23:55

Re: Tamperelaiset

#5590 Post by Skid Marx » 04 Sep 2012, 20:23

Ylämaan Lintu wrote:
Likolammen Puliukko wrote:
Rageman Kickmuch wrote:
Likolammen Puliukko wrote:Joo ei siinä, pitäkää hyvänänne. Mä en jaksa kattella jotain 18-vee lippatukkia öhöttelemässä, perseilemässä ja vetämässä Lady Gagaa karaokessa, mielummin menen muualle.
Niin siis missä Vietnamissa sä oot käyny?
Dog'sin vieressä oleva Vietnam. Lauantai-ilta (muistaakseni).
Asutaan sitten ilmeisesti jossain vaihtehtoisissa todellisuuksissa, sillä yhtään 18-v lippatukkia en ole nähnyt paikan päällä "öhöttelemässä". Lady Gagaa taitaa löytyä yksi biisi listalta. Lähes poikkeuksetta on ollut Vietnamissa hyvä meininki. 8)
Mm, no jopa seruralaiseni sanoi että "mitä vittua täällä on tapahtunu, ei tää porukka tällasta ollu kun oon viimeks käyny". Oli jopa korkeat odotukset paikkaa kohtaan kerta kaikki kehu sitä.

Onhan se mahdollista että on käyny tosi "hyvä" munkki ja siellä on ollu jotku perseenreikien kevätkokoukset just silloin.
VITE! VITE, MONSIEUR CLICKY!

Image

User avatar
pölhö-kustaa
porvari syväläinen
Posts: 69573
Joined: 15 Mar 2012, 14:49
Location: Windsmouth

Re: Tamperelaiset

#5591 Post by pölhö-kustaa » 04 Sep 2012, 21:24

Likolammen Puliukko wrote:siellä on ollu jotku perseenreikien kevätkokoukset just silloin.
Tietoisesti en tiedosta, että olisin itse viestiä lähettänyt

User avatar
Paul Di'Anneli
Skepu dosentti
Posts: 77335
Joined: 16 Sep 2010, 22:28
Location: Vaihtopenkillä
Contact:

Re: Tamperelaiset

#5592 Post by Paul Di'Anneli » 04 Sep 2012, 22:23

pölhö-kustaa strikes back wrote:
Likolammen Puliukko wrote:siellä on ollu jotku perseenreikien kevätkokoukset just silloin.
Näin. Koska en oo itekkään kokenu siellä mitään lippatukkia jne... Ja se Pooli oli ainaki talvella vielä visusti kiinni joka päivä ko kävin tuijottelemassa :/

User avatar
Keijo Ihmiskilpi
vene äiä
Posts: 14424
Joined: 01 Jan 2012, 09:04
Location: Etelä-kallaveden saaristo

Re: Tamperelaiset

#5593 Post by Keijo Ihmiskilpi » 04 Sep 2012, 22:27

pine cask matured wrote:
Keijo Ihmiskilpi wrote:Keilahommat vitu hanna, rupolfnapalmi, pine cask äijä ja miespoikahuoruli. Jos yks vielä lähtis vois ottaa 2 rataa
3 radalleen. 5 menee vielä yhellä radalla ihan ookoosti. Varaan tänä iltana
Varaa vaan kaks rataa, viis on jo ehkä liikaa samalla radalla. Kaksi on ihan ookoo määrä sit yhdelle radalle ja kolme toiselle. Tapellaan sit ketkä keilaa missäki. +on varaus, jos joku ex temporena tulee messiin.
Varasin yhen kun olin jo plevnan terassilla kun ootte vastailleet tänne ja keskityin oluen juomiseen. Katotaanko sitten huomenna onko yhtä vapaata rataa siellä :P
Coolest Retard wrote:Mun muussi nuijaa voit tulla vatkaamaan millon vaan. :P

User avatar
Skid Marx
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 26975
Joined: 30 Oct 2007, 23:55

Re: Tamperelaiset

#5594 Post by Skid Marx » 04 Sep 2012, 22:53

RudolfJNapalmi wrote:
pölhö-kustaa strikes back wrote:
Likolammen Puliukko wrote:siellä on ollu jotku perseenreikien kevätkokoukset just silloin.
Näin. Koska en oo itekkään kokenu siellä mitään lippatukkia jne...
Ehkä sit joutuu antaa vielä yhden mahdollisuuden jossain vaiheessa.
VITE! VITE, MONSIEUR CLICKY!

Image

Locked