[:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

Pitkiä viestiketjuja tallessa on.

Moderators: P O L L Y, Bulizky

Message
Author
User avatar
Pilluminatin himokaasu
1k
Posts: 1629
Joined: 27 May 2012, 19:28
Location: Oulu / Kyrpä-Rymättylä

Re: [:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

#2641 Post by Pilluminatin himokaasu » 13 Jun 2012, 22:58

Robin Huudi wrote:mitäs kettua taas
Image

User avatar
[[:]:] The Tiikeri [:[:]]
johtaja
Posts: 1792
Joined: 11 Dec 2010, 08:52

Re: [:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

#2642 Post by [[:]:] The Tiikeri [:[:]] » 15 Jun 2012, 03:11

Poistan tänään facebook tilini. Kirjoitan juuri tästä selityksen, jonka julkaisen myöhemmin. Mitään hätää ei ole, päätin vain todella toteuttaa sen mistä aikaisemminkin puhuin. Päätökseni ei ole syntynyt hetken mielijohteesta, vaan se on ollut mielessäni pitkään. En vain ole uskaltanut luopua miekastani, sanan miekasta jolla olen huitonut ympäriinsä kuin hullu samurai. Myös sanat voivat vahingoittaa. Vanhoista tavoista on vain vaikea päästä eroon ja tajusin, että olen jatkanut vain vanhaa kaavaani. Nyt on aika uusille energioille ja päästä vanhoista, rajoittavista matalista energioista eroon. Maailma on täynnä ikävyyksiä, enkä enää halua kieriskellä kaikessa negatiivisessa ja kaataa sitä muiden ihmisten elämään. Elämme suurta muutoksen aikaa ja on aika päästä irti vanhoista tavoista toimia. Syyttelemällä ja murehtimalla emme saa mitään muuta aikaan, kuin lisää murheita ja epäpuraa. Aion syventyä karmajoogaan ja aloittaa taas musiikin tekemisen. Tajusin juuri tänään, että tämä rakas harrastukseni on jäänyt lähes kokonaan unholaan, kun olen vain tonkinut internetin törkykasoja kuin koira. En ole lännen valkoinen tiikeri, minun tekemiseni ovat olleet häpeällisiä. Vaikka tarkoitukseni on ollut hyvä, niin tajuan nyt, että jos haluamme muutoksen aikaan, ei meidän tule vihata ketään eikä syyttää maailman ongelmista ketään muuta, kuin itseämme. Meidän tulee olla itse se muutos, jota haluamme. Emme voi vaatia muita ihmisiä muuttumaan, se ei ole kenenkään oikeus. Ihmisiä ei voi pakottaa muuttumaan vaan ihmisten pitää itse tajuta asiat. Opettaja voi ainoastaan näyttää tien, mutta itse se pitää kulkea. Jos ei halua kulkea jotain tietä, niin ei ole oikein vaatia ketään kulkemaan sellaista tietä, mitä itse pitää parhaana. On monta tapaa kuoria appelsiini, mutta tuloksena on kuorittu appelsiini. Jos joku on tehnyt väärin, häntä tulisi sen takia päinvastoin rakastaa. Viha ei paranna ketään ja sairastuttaa myös sen kantajan. Epäpura ihmisten keskuudessa ei luo hyvää yhteiskuntaa eikä hyviä ihmisiä. Tässä vielä siis aikaisempi kirjoitukseni, jonk nyt aion todella toteuttaa:

"Rakastakaa toisianne." Näin sanoi Jeesus. Olen itse uskonut Jumalaan lapsesta asti. Ja lukenut myös raamatun, jossa on monia viisaita vertauskuvia. Olen mietiskellyt tätä taisteluani vapaamuurareita vastaan nyt useita päiviä lähes päivät pitkät. Ja olen tajunnut, että olen ollut rasisti. Ja puhunut vihapuheita. Ja tajunnut sen, että tällä tavalla ei maailmaa paranneta. Varsinkaan kun ei ole pitäviä todisteita siitä, että vapaamuurarijärjestö olisi korruption takana. Ehkä vapaamuurarit ovatkin hyviä? Ja toimivat puolisalaisesti juurikin sen takia, että korruptio ei pääsisi vaikuttamaan heidän toimintaansa? Ehkä maailman ongelmat johtuvatkin eniten siitä, että ihmiset ovat niin ahneita ja välinpitämättömiä. Ehkä paras tapa parantaa maailmaa on yrittää seurata Jeesuksen esimerkkiä ja puhua rakkaudesta, näin asian näkisin. Maailma on muutoksen tilassa. Tosin maailma on aina ollut muutoksen tilassa. Internetti kuitenkin on tuonut potenssin tähän muutokseen, koska tietoa voidaan nyt jakaa vapaasti. Tieto on kuitenkin kaksiteräinen miekka: sitä voi käyttää hyvään tai pahaan. Olen käyttänyt tietoa siihen, että olen yrittänyt käännyttää ihmisiä toisiaan vastaan. Mikä on ollut väärin. Koska päinvastoin, uusi maailma on mahdollinen vain jos ihmiskunta yhdistyy. Vapaamuurarit puhuvat "Uudesta Maailmanjärjestyksestä". Tämä koetaan hyvin negatiivisena asiana yleisesti. Lähinnä kai siksi, että ei ole oikein varmaa tietoa mitä tämä pitää sisällään. Ja usein ihmiset pelkäävät sitä, mitä eivät tunne. Jos kaikki valtiot yhdistyisivät, niin tämähän periaatteessa olisi hieno juttu, koska sodat loppuisivat ja luonnonvarojen säätely olisi paremmin hallittavissa. "Kovat ajat vaativat kovia vastauksia." Ei pitäisi siis tuomita vapaamuurareita ilman pitäviä todisteita. Suomenkin internetissä on paljon vapaamuurareiden vastaisia tekstejä. Mutta mielestäni meidän pitäisi keskittyä rakentavaan keskusteluun sensijaan, että pilkkaamme hallitsijoitamme. Raamatussakin sanotaan, että Jumala on itse asettanut hallitsijat paikoilleen. Ja puhutaan myös ensimmäisen kiven heittämisestä. Kivet lentelevät nyt kovaa ja monista käsistä. Mieti itse jos olisit rakentanut vuosisatoja järjestelmää jota vastaan ihmiset nyt nousevat: antaisitko kaiken valua hukkaan? Occupy on hieno ajatus, ihmiset kerääntyvät yhteen pohtimaan yhteisiä asioita. Vähän niinkuin uuden ajan eduskunta. Mutta tarvitseeko meidän tuhota vanhaa järjestelmää? Eikö pikemminkin voitaisi ajatella niin, että pyrimme parantamaan tätä järjestelmää? Anarkia on ikäänkuin yhteiskunnan esiaste. Mutta tarvitsemmeko enää anarkiaa? Onko systeemi todellakin niin mätä että se pitää purkaa kokonaan? Olen aika nuori tyyppi vielä joka on nähnyt maailmassa useiden vuosien ajan lähes pelkkää pahaa. Mutta en ole pystynyt näkemään pahaa itsessäni. Olen yrittänyt tehdä politiikkaa repimällä ja hosumalla. Mutta ei tällä tavalla saada muuta kuin kusipäisiä lapsia. Olen tajunnut, että politiikka on herkkä taitolaji. Jossa kärjistyksiä pitäisi välttää ja yrittää olla kaikkien kaveri. Itse taidan olla liian impulsiivinen persoona, että pystyisin koskaan olemaan vakavasti otettava poliittinen vaikuttaja. Joissain maissa valtion vastustajat vain katoavat. Mutta Suomi on kuitenkin aika hyvä maa. Täällä saa näköjään puhua suunsa puhtaaksi, ilman että tarvitsee pelätä henkensä puolesta. Vaikka sitten puhuisikin rasistisesti. Vaikka täälläkin omat ongelmansa on esim. alkoholin käyttö. Niin täällä monet ihmiset elävät onnellista elämää ja käyvät töissä. Verojen avulla luodaan hyvinvointia ja edistetään kulttuuriamme. Itseasiassa, nyt kun asiaa ajattelen niin perustamani Suomen Kiltajärjestelmä on kuin köyhä kopio vapaamuurareiden järjestelmästä. Ehkä salaisesti olen kokoajan alitajunnassani ihaillut heitä? Ollakseen tasapainossa universumin kanssa, on hylättävä viha ja muut eläimelliset tunteet. Ja keskittyä asioihin tyynellä mielellä. "Sodat eivät lopu sotimalla." Olen julistanut "pyhän sodan" vapaamuurareita vastaan. Mutta olen ollut hyvin kiittämätön. Olen myös sanonut, että "mielummin kuolen vapaana, kuin elän orjuudessa". Mutta kenen orja olen? Onhan minulla ruokaa, juomaa, vaatteet päälläni ja koti. Vaikka käytän aikani töissä käymisen sijasta tiedon keräämiseen ja ihmisille puhumiseen. Niin tämä yhteiskunta kuitenkin elättää minut. Ja tästä kiitoksia kaikille suomalaisille, myös vapaamuurareille. Pyysin juuri webmasteriani poistamaan ytimessa.org ja kiltajärjestelmä sivustoni. Jätän jäljelle ainoastaan bonsai ekosysteemi tutkimukseni, koska siinä tosiaan saattaa olla potentiaalia. Rakastakaa ihmiset siis myös vapaamuurareita. Vaikka he olisivatkin reptiliaanirotu niin kaikki elämä pn pyhää, näin asian näkisin. Ja kaikella on tarkoituksensa. Nyt olen valinnut elämäni tarkoitukseksi sen, että mietiskelen asioita. Sensijaan, että yrittäisin muuttaa jotain sellaista, mitä en edes ymmärrä. Kun julistin itseni lännen valkoiseksi tiikeriksi, niin ajattelin olevani maailman pelastaja. Ehkä tämä on lääketieteen termeillä sitten psykoosi. Koska todellisuudessa toimintaani on tainnut lähinnä ohjata oma ego, eikä maailmanparannus. Ja korotin itseni sankariksi ja asetin vapaamuurarit kaiken maapallon pahuuden alkulähteeksi. Nyt olen kokenut egokuoleman. Ja tajunnut olleeni hyvin lapsellinen. Nyt on aika kasvaa aikuiseksi. Niin ehkä itsekin olen joskus töissä ja "babylonin" rattaissa mukana, tällä tavoin auttaen osaltaan luomaan parempaa yhteiskuntaa. Niin haluaisin nyt pyytää kaikilta, myös vapaamuurareilta, anteeksi käytöstäni. Ja toivoisin, että voitte antaa anteeksi virheen, jota kutsuin kiltamestariksi. Sillä minä en ole mikään mestari. Vain poika, joka kuvitteli ymmärtäneensä kaiken selaamalla salaliittoja. Maailmassa on toki pahaa, mutta kyseessä ei ole taistelu. Kuten Jeesuskin sanoi niin jos joku lyö, käännä toinen poski. Väkivalta ei ole koskaan hyvä ratkaisu, oli se väkivalta sitten henkistä tai fyysistä. Pahuutta vastaan ei voi taistella pahuudella. Sodat eivät lopu sotimalla. Sodat loppuvat, kun meillä on yhteiskuntia missä ihmiset ovat sivistyneitä ja elintaso on hyvä. Yhteiskunta ei kaipaa sooloilijoita. Vaan demokratian ideana on tehdä yhdessä päätöksiä. Niinpä aion lopettaa sooloiluni ja keskittyä omaan henkiseen kasvuun. Koska jotta voisin todella joskus olla hyödyksi tälle yhteiskunnalle, tulee minun ensin itse parantua. Hyvää alkavaa kesää kaikille! =)
ET USKALLA KLIKKAA SPOILERIA:
Spoiler:
Maatalousreformi mikrolevällä:

https://spirulinasuomi.wordpress.com

[-[[:] The [:] Topix Comeback [:]]-]

viewtopic.php?f=60&t=1014438

Nimeni on Lännen Valkoinen Tiikeri ja olen tullut perustamaan Supertiikerin Maailmanjärjestyksen!

Image

User avatar
NO CONTROL!
3k
Posts: 3474
Joined: 13 Feb 2008, 18:34
Location: Strana Mechty

Re: [:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

#2643 Post by NO CONTROL! » 15 Jun 2012, 03:12

Opetteles kloppi kappale

jako niin joku ehkä vois lukeakin!

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173498
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: [:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

#2644 Post by Balam-Acab » 15 Jun 2012, 03:17

Kuulostaa monesta kohtaa ihan hyvältä!
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
[email protected]äläinen
1k
Posts: 1348
Joined: 30 Apr 2012, 00:28
Location: Huumeita! Laidasta laitaan

Re: [:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

#2645 Post by [email protected]äläinen » 15 Jun 2012, 03:18

Robin Huudi wrote:Aion syventyä karmajoogaan ja aloittaa taas musiikin tekemisen.
Jes! :-({|= :cheers:

Teetkö kehittelemälläsi kabinettitekniikalla?

Lännen valkoiselle tiikerille =D>
Huumeita! Laidasta laitaan / [email protected]äläinen

User avatar
typpö
tipin jättäjä
Posts: 17453
Joined: 22 Jul 2005, 11:30
Location: Kuvola
Contact:

Re: [:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

#2646 Post by typpö » 15 Jun 2012, 03:48

Mut sähän olit just pyytäny Pete tetnää sun fb kaveriksi ja nyt olet lopettamassa koko fb:n. Mitäs vittua? Olisit Peten pyytänyt kamuksi ja hyljännyt heti? Ei ole oikein hyvä juttu nyt Lännen Valkoinen Tiikeri!
cagetettu remake toki maailman paras pätkä

User avatar
tiistai...murekepäivä
LADA LAHTINEN
Posts: 29089
Joined: 05 Jun 2008, 12:47
Location: paikallisen oligarkin mausoleumi

Re: [:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

#2647 Post by tiistai...murekepäivä » 15 Jun 2012, 04:13

Onks tää niinku nyt sitä yhden laki -hommelia?
GOD MADE THE CATHOLICS AND THE ARMALITE MADE US EQUAL

User avatar
[[:]:] The Tiikeri [:[:]]
johtaja
Posts: 1792
Joined: 11 Dec 2010, 08:52

Re: [:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

#2648 Post by [[:]:] The Tiikeri [:[:]] » 15 Jun 2012, 08:14

joo pyytelin punkinfinlandin väkeä kamuiksi ja sit tuli facebookilta viesti, et pyydän kavereita keitä en tunne enkä voi pyytää 14 päivään ketään kaveriks.. :P

aah, en saa tätä juttua tänään valmiiks.. pakko mennä nukkumaan ku on valvonu taas ihan liikaa.. :P öitä
ET USKALLA KLIKKAA SPOILERIA:
Spoiler:
Maatalousreformi mikrolevällä:

https://spirulinasuomi.wordpress.com

[-[[:] The [:] Topix Comeback [:]]-]

viewtopic.php?f=60&t=1014438

Nimeni on Lännen Valkoinen Tiikeri ja olen tullut perustamaan Supertiikerin Maailmanjärjestyksen!

Image

User avatar
Pilluminatin himokaasu
1k
Posts: 1629
Joined: 27 May 2012, 19:28
Location: Oulu / Kyrpä-Rymättylä

Re: [:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

#2649 Post by Pilluminatin himokaasu » 15 Jun 2012, 08:17

Jaa että Jeesus.
Image

User avatar
[[:]:] The Tiikeri [:[:]]
johtaja
Posts: 1792
Joined: 11 Dec 2010, 08:52

Re: [:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

#2650 Post by [[:]:] The Tiikeri [:[:]] » 15 Jun 2012, 10:20

piti viel nauhottaa tä räppi vaiks on vaa läppärin mikki, ku on yks bisseki jälelä..

ET USKALLA KLIKKAA SPOILERIA:
Spoiler:
Maatalousreformi mikrolevällä:

https://spirulinasuomi.wordpress.com

[-[[:] The [:] Topix Comeback [:]]-]

viewtopic.php?f=60&t=1014438

Nimeni on Lännen Valkoinen Tiikeri ja olen tullut perustamaan Supertiikerin Maailmanjärjestyksen!

Image

User avatar
Kukko
4k
Posts: 4137
Joined: 17 May 2005, 17:21

Re: [:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

#2651 Post by Kukko » 15 Jun 2012, 10:52

Oletko muuten henri ottanut siitä tiede.fi keskustelupalstalla saamastasi vinkistä vaarin, ja kysellyt mitä Malmön (vai jonkun muun ruotsalaisen?) yliopistossa on tehty miniekosysteemitutkimuksen suhteen?

User avatar
pilaululasit
Irma
Posts: 192
Joined: 03 Sep 2005, 20:31
Location: Kouvola, Finland
Contact:

Re: [:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

#2652 Post by pilaululasit » 15 Jun 2012, 19:41

"Not about to see your light
But if you wanna find hell with me
I can show you what it's like
Till your bleeding "
Kenen nää on?

User avatar
Pahantuulinen legioonalainen
5k
Posts: 5142
Joined: 21 Jun 2007, 00:06
Location: Matkalla Uuteen-Seelantiin
Contact:

Re: [:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

#2653 Post by Pahantuulinen legioonalainen » 15 Jun 2012, 20:40

Eikös Jouko Pihokin ole saarnannut täällä Jeesusta ja illuminaattien vastaista ristiretkeä?

Tämänkö takia Robin Huudi muuttaa näin radikaalisti mielipiteitään ja esittää jeesustelun lomassa täysin päinvastaista? Tässä on jotain suomalaista: aina pitää olla eri mieltä ja pärjätä yksin.
Sotapäällikkö saisi huvitella käymällä yksin sotaa, josta vain hänelle yksin olisi etua.

User avatar
Julian Best
Posts: 753
Joined: 06 Jan 2008, 06:20

Re: [:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

#2654 Post by Julian Best » 15 Jun 2012, 21:58

ei mitn
Last edited by Julian Best on 16 Jun 2012, 10:34, edited 1 time in total.

User avatar
Enskanasu
Ihana Vaimo
Posts: 12307
Joined: 11 Nov 2005, 11:28
Location: Hki

Re: [:] Suomen Kiltajärjestelmän tiedotuksia [:]

#2655 Post by Enskanasu » 15 Jun 2012, 22:48

Tervehdys!
Satuitko robin huudi olemaan tänään (perjantai 14.6 siis) kurvin P&S:ssä?
Olenhan kakkiainen

Locked