No niin. Kerrankin hyvä säkä. Jarruissa ei ollut korjajaan mukaan varsinaisesti mitään vikaa. Jossain oli vaan jotain ilmakuplia ja sit se vaihto jonkun pikkuosan. En ymmärrä mitään mutta kärri meni läpi katsastuksesta (vaikka ei ne takajarrut vieläkään priimaa olleet) ja A-katsastuksen poijjaat tarjosivat hyvän kaakaokahvin.Singularity wrote:No enpä ite ainakaan rumpujarruis oo nähny tota ongelmaa, kun ne nyt on aika hyvin suojas siä, vaikka eihän ne juurikaan ees jarruta verrattuna etujarruihin kevyellä käytöllä. Mutta joka merkillä on ne juttunsa tietty.nyt mikko, joulu! wrote:Siis takajarruthan ne ensin ryytyy tollasen käyttämättömyyden takia, oli sit rumpujarrut tai ei.Singularity wrote:Ei kai ne sitte vaan jumiudu ajan myötä. Ainaki normi ongelma jossain autos jos ajelee "liian rauhas", eli ei ikinä jarruttele kunnolla. Joutunu mutsin autosta melki joka vuosi avaamaan etujarrut ja hienosäätämään vasaralla ja teräsharjalla.Verinen jouluhallitsija wrote:Maanantaina joutuu viemään auton huoltoon kun takajarruja ei saatu nuorison ystävällisellä avustuksella laitettua kuntoon. Vittu sama vika joka vuosi - liian suuri ero tehoissa, vaikka mitä tekisi. Tällä kertaa veikkauksena ongelma paineilmasäätimessä. Itsehän en ymmärrä asiasta mitään, mutta vituttaa jo valmiiksi rahanmeno. Ajan sen kärrin helvetti sitten suoraa tietä katsastukseen ennen kuin ehtii levitä lisää.
EDIT: Jaa niin takajarrut, jos ne on rumpujarrut niin ei sitte ihan toi yleisongelma välttis.
e: Ja kyä mä aika sunnuntaiautoilija oon. Täytyy siis rällätä ja huudattaa jarruja vähän enemmän jatkossa.