Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic OSA 2

Pitkiä viestiketjuja tallessa on.

Moderators: P O L L Y, Bulizky

Locked
Message
Author
User avatar
vastaan tuleva aasi
4k
Posts: 4483
Joined: 02 Nov 2017, 16:33

Re: Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic

#32191 Post by vastaan tuleva aasi » 12 Jan 2018, 22:06

Aki muistutti, että pitäisi keskittyä siihen olennaiseen juttuun, korttien keräämiseen nimittäin.

User avatar
Vilhis▲†
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 83428
Joined: 05 Jul 2007, 00:18

Re: Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic

#32192 Post by Vilhis▲† » 12 Jan 2018, 22:08

vastaan tuleva aasi wrote:Aki muistutti, että pitäisi keskittyä siihen olennaiseen juttuun, korttien keräämiseen nimittäin.
kehtasiko kakka-marco kompata tätä näkemystä vai oliko hiljaa?
Cyberpunx. Harmaita nappuloita = 0.
Juutas wrote: Lahja poistuu näyttämöltä aina voittajana. Muista se.
<<††▲▲††<< Maustetytöt-Fan Club jäsen #3 >>††▲▲††>>

User avatar
näkyy karvoitusta
Posts: 948
Joined: 26 Aug 2017, 17:01
Location: A half light, dark the realm of Nanna

Re: Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic

#32193 Post by näkyy karvoitusta » 12 Jan 2018, 22:10

Kun luulet, että rajakit ovat saavuttaneet pohjan, se onkin välipohja... :cacca:
⛧ i just fucking hate this world ⸸
Image

User avatar
Janski
5k
Posts: 5811
Joined: 11 Nov 2004, 18:26
Location: Hoodz

Re: Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic

#32194 Post by Janski » 12 Jan 2018, 22:11

†Witch‡House▲VíHìLiS† wrote:
hollantilainen hautausurakoitsija wrote:MAIDANIN JÄÄKÄRIVETERAANIEN VELJESLIITON TOTUUSKOMISSION skriimit.
:soth: :soth: :soth: VICTORY! :soth: :soth: :soth:
Mä oon kans tässä skenessä, känni päälle ja peliä saatana!

Pitkästä aikaa katoin pari minuuttia sohvaskriimii, ei helvetti ku ootte kovia jotka jaksatte!
Mä en jaksa minuuttiakaan noitten maalaisten jorinoita. Täysin turhaa sakkia, paitsi eivätpähän uuvatit häiköi julkisilla paikoilla muita näissä.

kongoboliz
Posts: 184
Joined: 20 Jun 2017, 21:24

Re: Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic

#32195 Post by kongoboliz » 12 Jan 2018, 22:11

Ois nyt tullu tänään Totuuskomissio :(

User avatar
MOISIO
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20164
Joined: 11 Aug 2013, 16:09
Location: ei missään dinder tai dinerklubissa

Re: Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic

#32196 Post by MOISIO » 12 Jan 2018, 22:11

Kovat fantasiat menossa taas
Image
Jonkinlaiset käyttäytymissäännöt tulee tietysti olla, mutta en tiedä tulenko noudattamaan niitä.
Lyhyt ryyppy count 2022: 3 (2021: 0 | 2020: 1 | 2019: 2 | 2018: 12)

Image

Image

User avatar
Janski
5k
Posts: 5811
Joined: 11 Nov 2004, 18:26
Location: Hoodz

Re: Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic

#32197 Post by Janski » 12 Jan 2018, 22:12

†Witch‡House▲VíHìLiS† wrote:
Kongolainen neropatti wrote:
Hybridisodankäynnin aluekomentaja wrote:Nyt jotkut natiaiset (~12-15v) halusi ottaa Marsun kanssa selfien. Jäi vähän hämäräksi, että miksi.
Vissiin uus peli? Spot the looney!
kakka-marco on internet-julkkis myös ylilaudalla, ihan vaan jos joku ei tiennyt. :)
En tiennyt mut tätä olin sanomasa, internet.

User avatar
Vuoden ATK-vaikuttaja
8k
Posts: 8248
Joined: 25 Feb 2017, 22:01
Location: tiedon valtatie

Re: Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic

#32198 Post by Vuoden ATK-vaikuttaja » 12 Jan 2018, 22:13

Taksi-kuski on yllättyny kuinka suvaitsevaisia ne onkaan kun suvaitsevat tosiaan vaikka ovatkin mm. turkulaisia, kuopiolaisia ja tamperelaisia... Eli vitun suvakkejahan noi onkin!
“Lyhyitä infoja oikeilla faktoilla.”

User avatar
Mureke Eddie
8k
Posts: 8538
Joined: 28 Sep 2016, 23:50

Re: Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic

#32199 Post by Mureke Eddie » 12 Jan 2018, 22:14

Janski wrote:
†Witch‡House▲VíHìLiS† wrote:
Kongolainen neropatti wrote:
Hybridisodankäynnin aluekomentaja wrote:Nyt jotkut natiaiset (~12-15v) halusi ottaa Marsun kanssa selfien. Jäi vähän hämäräksi, että miksi.
Vissiin uus peli? Spot the looney!
kakka-marco on internet-julkkis myös ylilaudalla, ihan vaan jos joku ei tiennyt. :)
En tiennyt mut tätä olin sanomasa, internet.
kutsutaanko marsua myös ylilaudalla kakkikseksi?

User avatar
Kettus
Posts: 231
Joined: 03 Nov 2017, 21:27
Location: Tampere

Re: Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic

#32200 Post by Kettus » 12 Jan 2018, 22:15

vastaan tuleva aasi wrote:Aki muistutti, että pitäisi keskittyä siihen olennaiseen juttuun, korttien keräämiseen nimittäin.
Marco ei juuri vaivaudu kortteja keräämään. Onkoos vihavirkkaajatkin liittyneet jääkäreihin?

Mäyrä
Posts: 41
Joined: 06 Jan 2018, 21:22

Re: Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic

#32201 Post by Mäyrä » 12 Jan 2018, 22:15

Olen aika yksinkertaisista aivoista rakennettu ihminen, että hoh hoijaa säitä pitelee..Niin eli en jumalauta osannut liittää youtube-videota niin, että se näkyisi videona viestiketjussa. Voisiko joku selostaa tuon "uppaamisen" mulle rautalangasta? Mistä youtuben url-osoite laitetaan "sharen kautta"? Olo on jo melkein ku "maidanin ihmisellä" eli homo sapiens ja homo erectus lajien välimuodolla, kun tunnen oloni niin typeräksi.

User avatar
vastaan tuleva aasi
4k
Posts: 4483
Joined: 02 Nov 2017, 16:33

Re: Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic

#32202 Post by vastaan tuleva aasi » 12 Jan 2018, 22:19

†Witch‡House▲VíHìLiS† wrote:
vastaan tuleva aasi wrote:Aki muistutti, että pitäisi keskittyä siihen olennaiseen juttuun, korttien keräämiseen nimittäin.
kehtasiko kakka-marco kompata tätä näkemystä vai oliko hiljaa?
Jotain sellaista puolittaista marco-juttua, alkoi joolla ja papatipapati päätyi samassa lauseessa paljon myöhemmin johonkin ihan toiseen asiaan. Marco kuitenkin muisti sanoa, että Ari & co on tässä ihan parhaita. No shit, muuthan eivät sitä teekään. Ai niin, paitsi Riikkahan kerää myös kortteja, mikä meinasi unohtua, koska Riikka ei tänään osallistunut.

User avatar
Digimarxisti
3k
Posts: 3633
Joined: 25 Nov 2017, 13:45
Location: Alimmassa kastissa

Re: Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic

#32203 Post by Digimarxisti » 12 Jan 2018, 22:21

Mäyrä wrote:Olen aika yksinkertaisista aivoista rakennettu ihminen, että hoh hoijaa säitä pitelee..Niin eli en jumalauta osannut liittää youtube-videota niin, että se näkyisi videona viestiketjussa. Voisiko joku selostaa tuon "uppaamisen" mulle rautalangasta? Mistä youtuben url-osoite laitetaan "sharen kautta"? Olo on jo melkein ku "maidanin ihmisellä" eli homo sapiens ja homo erectus lajien välimuodolla, kun tunnen oloni niin typeräksi.
Paina hiiren oikealla napilla sitä videota ja valitse sieltä kopio videon url (tjsp.). Sitten kun olet kirjoittamassa viestiä, niin paina sieltä ylhäältä, missä on niitä erilaisia valmiita koodeja "youtube". Aseta se kopioitu url niiden [youtube] tägien väliin [/youtube].

User avatar
punkhank
God of PIF
God of PIF
Posts: 35463
Joined: 05 Feb 2012, 00:26
Location: https://www.discogs.com/user/punkhank

Re: Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic

#32204 Post by punkhank » 12 Jan 2018, 22:22

Mäyrä wrote:Olen aika yksinkertaisista aivoista rakennettu ihminen, että hoh hoijaa säitä pitelee..Niin eli en jumalauta osannut liittää youtube-videota niin, että se näkyisi videona viestiketjussa. Voisiko joku selostaa tuon "uppaamisen" mulle rautalangasta? Mistä youtuben url-osoite laitetaan "sharen kautta"? Olo on jo melkein ku "maidanin ihmisellä" eli homo sapiens ja homo erectus lajien välimuodolla, kun tunnen oloni niin typeräksi.
kun postaat tänne viestiä niin klikkaa message bodyn youtube-ruutua ja liitä siihen keskelle youtube- videon oik. yläkulman nuolesta aukeavasta linkki muotoa:
eli [youtube]linkki tähän[/youtube]
***Come on you Spurs!***
Spoiler:
Image
Punk rock (or "punk") is a rock music genre that emerged in the mid-70s, rooted in 60s garage rock and other forms of what is now known as "proto-punk" music.

User avatar
vastaan tuleva aasi
4k
Posts: 4483
Joined: 02 Nov 2017, 16:33

Re: Rajat kiinni! - mielenosoitusten seurantatopic

#32205 Post by vastaan tuleva aasi » 12 Jan 2018, 22:23

Mäyrä wrote:Olen aika yksinkertaisista aivoista rakennettu ihminen, että hoh hoijaa säitä pitelee..Niin eli en jumalauta osannut liittää youtube-videota niin, että se näkyisi videona viestiketjussa. Voisiko joku selostaa tuon "uppaamisen" mulle rautalangasta? Mistä youtuben url-osoite laitetaan "sharen kautta"? Olo on jo melkein ku "maidanin ihmisellä" eli homo sapiens ja homo erectus lajien välimuodolla, kun tunnen oloni niin typeräksi.
Youtubessa videon alla peukkujen oikealla puolella on Share-linkki, jota klikkaamalla saa -muotoisen linkin. Sen kun kopioin ja laittaa piffillä youtube -tagien väliin, tulee upotetusti video esiin.

Kokeile ja katso previewillä, sillai mäkin opin sen muutama viikko sitten onnistumaan :)

Edit: vasta toisena maaliin, hidas kun olen
Edit2: ei kun kolmantena... no, mitalisija kuitenkin
Last edited by vastaan tuleva aasi on 12 Jan 2018, 22:24, edited 1 time in total.

Locked