[:] topik

Pitkiä viestiketjuja tallessa on.

Moderators: P O L L Y, Bulizky

Locked
Message
Author
User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173482
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: [:] topik

#1486 Post by Balam-Acab » 15 Apr 2019, 02:57

Robin Huudi wrote:
15 Apr 2019, 02:53
Vielä sen verran, että kiva homma jos minun tilannetta ymmärretään kun olen lapsena mm. impannut butaania ja bensaa urakalla, niin on aivot sulaneet. Ei voi siis olettaa että välttämättä pystyisin samanlaisiin henkisiin sosiaalisiin juttuihin kuin muut.

Siks on vain siis luonnollista, että tapaukseeni suhtaudutaan eri tavoin kuin muihin koska tuskinpa useimmat ihmiset on narkanneet itseään pilalle.
tämä on täysin luonnollista ja oikein, ja yleensä yritänkin suhtautua vähemmän aggressiivisesti, mikä on yleensä helpompaa, koska yleensä et ole niin sekaisin, että uhkailisit tietoliikenteen häirinnällä täällä (tai esim. youtubessa)

e: mainittakoon että tunnistin sut ekan kerran piffin ddossaamisen merkeissä, kun esitit uhkavaatimuksia juurikin youtuben välityksellä marraskuussa 2017, kasvot huolimattomasti peiteltynä. olin jo arvannut henkilöllisyytesi jonkin aikaa aiemmin tsättikäyttäytymisen perusteella, mutta livekuva varmisti asian. ymmärrän toki jos et muista tapahtunutta.
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173482
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: [:] topik

#1487 Post by Balam-Acab » 15 Apr 2019, 03:10

kannattaa muuten välttää visusti minkään oikeesti merkittävän asian tekemistä "bottiarmeijalla", koska vaikka se onkin jännä lelu, tunnistaa sun meiningin netissä kaukaa ilman mitään viranomaisten käytössä olevia työkalujakin. mun mielestä sä et oo koskaan vaikuttanu semmoselta ihmiseltä, joka tykkää siitä, kun siltä otetaan netti pois.
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
[[:]:] The Tiikeri [:[:]]
johtaja
Posts: 1792
Joined: 11 Dec 2010, 08:52

Re: [:] topik

#1488 Post by [[:]:] The Tiikeri [:[:]] » 15 Apr 2019, 13:14

Ensinnäkin, minä en edes tuona Kiltamestarin aikanani tuntenut minkäänlaista tarvetta piiloutua tai salata oikeaa henkilöllisyyttäni. Olen aina esiintynyt omalla nimellä enkä ole koskaan tehnyt mitään "salaista" videota missä olisin verhonnut itseäni.

Toisekseen, eilen tuli muutama vaalikalja otettua liikaa ja innostuin vähän uhoilemaan täällä. Minähän itseasiassa olen nettityöni tehnyt ihan vanhanaikaisena käsityönä joten vähän huijasinkin että minulla olisi bottiarmeija kun rupesi kiukuttamaan tämä minun eristämiseni. Pahoitteluni siitä.

Kolmanneksi eli tämä tärkein asia mielestäni, että kun tuossa videossani mielestäni käsittelen tärkeitä yhteiskunnallisia asioita, niin vaikka siinä käytetään tätä De Wittiä esimerkkinä näistä asioista: niin se ei kuulu syvään päätyyn, vaan yleiseen keskusteluun; koska siinä käsitellään niin yleisiä asioita kuitenkin lopulta.

Minun puolestani siis tämä entinen aktivismitopikkini voitaisiin poistaa ja se taas sinänsä sopii minulle, että pysyisin yhdessä aiheessa täällä syvärissä.

Mutta en tosiaan haluaisi nostella näitä vanhoja asioita ylös aina kun haluan puhua. Eikö ihmisellä kuitenkin ole oikeus muuttaa mielipiteitään ja aloittaa uudenlaista uraa?

Ihan mielenkiinnosta olisi kiva nähdä tuo video mistä puhuit. Katsoitko tuon oman videoni kokonaan? Se on tosin tunnin mittainen, mutta jos jaksaisit kuunnella sen loppuun niin ehkä ymmärtäisit paremmin miksi haluaisin tämän videon yleiseen puheeseen.

ET USKALLA KLIKKAA SPOILERIA:
Spoiler:
Maatalousreformi mikrolevällä:

https://spirulinasuomi.wordpress.com

[-[[:] The [:] Topix Comeback [:]]-]

viewtopic.php?f=60&t=1014438

Nimeni on Lännen Valkoinen Tiikeri ja olen tullut perustamaan Supertiikerin Maailmanjärjestyksen!

Image

User avatar
Joe Roge
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 122536
Joined: 05 Jun 2018, 22:56

Re: [:] topik

#1489 Post by Joe Roge » 15 Apr 2019, 13:30

Oot vähän muuttunut tosta preview kuvan nuoresta pojasta :o

User avatar
[[:]:] The Tiikeri [:[:]]
johtaja
Posts: 1792
Joined: 11 Dec 2010, 08:52

Re: [:] topik

#1490 Post by [[:]:] The Tiikeri [:[:]] » 15 Apr 2019, 13:32

I am not sea wrote:
15 Apr 2019, 13:30
Oot vähän muuttunut tosta preview kuvan nuoresta pojasta :o
Juu oon toki mut se tiikerikuva minkä shoppasin on niin katu-uskottava että oli pakko laittaa :D
ET USKALLA KLIKKAA SPOILERIA:
Spoiler:
Maatalousreformi mikrolevällä:

https://spirulinasuomi.wordpress.com

[-[[:] The [:] Topix Comeback [:]]-]

viewtopic.php?f=60&t=1014438

Nimeni on Lännen Valkoinen Tiikeri ja olen tullut perustamaan Supertiikerin Maailmanjärjestyksen!

Image

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173482
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: [:] topik

#1491 Post by Balam-Acab » 15 Apr 2019, 14:18

Robin Huudi hei! Tehdäänkö sadannen sivun kunniaksi niin, että avaat tänne Syvään päätyyn uuden oman nimikkotopikin itsellesi ja siirretään tämä vanha jonnekin arkistoon happanemaan. Jotain sen tapaista taisit yöllä ehdottaakin, mutta itse keskityin raivoamaan juuri silloin.
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
[[:]:] The Tiikeri [:[:]]
johtaja
Posts: 1792
Joined: 11 Dec 2010, 08:52

Re: [:] topik

#1492 Post by [[:]:] The Tiikeri [:[:]] » 15 Apr 2019, 16:27

Colocolo wrote:
15 Apr 2019, 14:18
Robin Huudi hei! Tehdäänkö sadannen sivun kunniaksi niin, että avaat tänne Syvään päätyyn uuden oman nimikkotopikin itsellesi ja siirretään tämä vanha jonnekin arkistoon happanemaan. Jotain sen tapaista taisit yöllä ehdottaakin, mutta itse keskityin raivoamaan juuri silloin.
Deal. :) Kiitokset ymmärryksestä.
ET USKALLA KLIKKAA SPOILERIA:
Spoiler:
Maatalousreformi mikrolevällä:

https://spirulinasuomi.wordpress.com

[-[[:] The [:] Topix Comeback [:]]-]

viewtopic.php?f=60&t=1014438

Nimeni on Lännen Valkoinen Tiikeri ja olen tullut perustamaan Supertiikerin Maailmanjärjestyksen!

Image

Locked