Tyttöasiatopik III --- KV!

Pitkiä viestiketjuja tallessa on.
Locked
lofi
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-

Re: Tyttöasiatopik III --- KV!

#44191 Post by lofi » 03 May 2013, 11:07

asiantuntia (kaikki alat) wrote: Onko säärien tarkoitus hikoilla? Oon ollut huomaavinani että ne hikoilee ainoastaan silloin kun olen ihan saatanan raivona/pitkään stressissä.
Luulen et tuohon säärien hikoiluun voi liittyy toi tarpeettoman suuri kahvinkulutus :D (Ja varmasti myös kiihtyneisyys.)

Mäkin vihaan kaikkia ja kaikkea. Ainaki melkeen. Välillä tuntuu, et elämä on vaan yhtä tervassa tarpomista ja ihmiset on ilkeitä. Piti kuuluu jo eilen yhestä työpaikasta, mut ei kuulunu, eli varmaan en saanu sitä. Toivottavasti nyt tänään viittivät ilmotella ees.
Muut vetävät piriä, mutta meikä vetää johtopäätöksiä.

mystinen lyllertäjä
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-

#44192 Post by mystinen lyllertäjä » 03 May 2013, 11:25

Hyvää MM-kisojen alkajaispäivää vaan mimmeillekin :flower:
Huom. "Jos laji ei kiinnosta, voit valmistautua puolisosi lätkähuuman humoristisin vinkein." Rupes silti vituttaan!

varma kosto

#44193 Post by varma kosto » 03 May 2013, 12:08

asiantuntia (kaikki alat) wrote:
Wenithorn von Sössöwaara wrote:Sillä yhellä sivustolla oli oikein teräviä sarjiksia tästä itsensä rakastamisesta sellaisena kuin on. Postasinkin yhden mut oli siellä parempiakin. Linkkiä en ny voi kaivaa kun oon puhelimella.
se kurvijuttu? Laita linkki jos vielä löydät sen, se oli hyvä.
http://www.huffingtonpost.com/2013/04/2 ... _ref=false

Image

Destroy O'boy
Melkein homo!
Melkein homo!

#44194 Post by Destroy O'boy » 03 May 2013, 12:09

:shock:
I hate your wave

asiantuntia (kaikki alat)
ihana

#44195 Post by asiantuntia (kaikki alat) » 03 May 2013, 12:28

Wenithorn von Sössöwaara wrote:
Wenithorn von Sössöwaara wrote:Sillä yhellä sivustolla oli oikein teräviä sarjiksia tästä itsensä rakastamisesta sellaisena kuin on. Postasinkin yhden mut oli siellä parempiakin. Linkkiä en ny voi kaivaa kun oon puhelimella.

Image
kiitti :)
Donna, sè fili, e cadeti lo fuso.
Quando te fletti, tien lo culo chiuso.

varma kosto

#44196 Post by varma kosto » 03 May 2013, 12:34

näitten varmaan pitäis olla pilkkaushauskoja, mut musta aika sympaattisia!
http://you-just-need-to-shut-up.com/abs ... -and-cats/

Shakaali
Melkein homo!
Melkein homo!

#44197 Post by Shakaali » 03 May 2013, 14:01

Mun korvaan/silmiin särähtää tosi paljon tuommoset "vihaan kaikkia/kaikkea" jutut.
Itellä on ollut sellainen anteeksiannon ja universaalin ymmärtämisen kausi :toothy4: tässä menossa,
jossa olen siivonut negatiivisia ajatuksia pois päästäni,
"puhunut" itselleni suorat sanat ja antanut itsellenikin anteeksi. Pidänkin itsestäni tällä hetkellä todella paljon, sekä muista ihmisistä ympärilläni. Vaikka jonkun mielestä saatan olla luuseri yms, niin en anna sen vaikuttaa itseeni, ainakin sen suhteen niillä tyypeillä on vääriä ajatuksia päässä, mitä pitäisi muista ihmisistä ajatella.
Että tällaista rakkauden sanomaa hippeilen.
Image

Stacy Deathsatan
8k

#44198 Post by Stacy Deathsatan » 03 May 2013, 14:12

Wenithorn von Sössöwaara wrote:

Image
kiitti :)
Mä oon nyt monta kertaa lukenut tän sarjiksen, mutta en vaan tajua yhtään mitä tää yrittää viestittää. Haukkuuko toi laihempi tyyppi tuota toista jotenkin vai mitä? Toinen on laihempi ja toinen on lihavampi, mutta mitä muuta tapahtuu?
MP3finder wrote:Ei vaineskaa!

Shakaali
Melkein homo!
Melkein homo!

#44199 Post by Shakaali » 03 May 2013, 14:25

^ ehkä toi on sitä, että tasan ei mee onnenlahjat, kun jaetaan fyysisiä ominaisuuksia.
Image

Muuten vaan Esmeralda
God of PIF
God of PIF

#44200 Post by Muuten vaan Esmeralda » 03 May 2013, 16:30

Läheinen soitti tänään, että hänen miehensä pahoinpiteli hänet, heitti kämpästä ulos ja läheiseni on nyt käynyt läpi kriisikeskukset ja päivystävät psyket ja poliisit. Oon niin vihainen. Mikä vittu tätä maailmaa vaivaa oikeesti? Miksi kaikille hyville käy näin? Läheinen ei tiedä, jaksaako tehdä rikosilmoitusta ja lähteä oikeudenkäyntirumbaan, enkä ihmettele - vähän aikaa sitten erään ystävän äiti sai vihdoin neljä vuotta kestäneen oikeusjutun päätökseen, ja pahoinpitelystä ja tapon yrityksestä syytetylle ropisi neljä kuukautta ehdollista. Vittu jee. Tuntuu varmaan palkitsevalta ja vaivan arvoiselta ystävän äidin mielestä...
Felis Veneficium wrote:
03 Jul 2018, 12:12
ei silleen enää kauheesti nappaa päästää pappoja kamariin nurkkia tuijottaan.

minerva
jumalainen erhe

#44201 Post by minerva » 03 May 2013, 16:58

^ Joo ei vittu :x Oikeuteen lähteminen on kyllä suoraan sieltä itestään. Oon tässä lukenu nyt oikeuspsykologiaa persopintojen verran ja siellä ne luennoitsijat (tuomareita, tutkijoita, ym.) kertoo kyllä sellasia juttuja, että kiehuttaa. Suomihan on saanu aika paljon noottia Euroopan ihmisoikeustuomioistuimelta ylipitkistä oikeuskäsittelyistä, ja sitte ku vielä ottaa huomioon nuo tuomiot. Ei oo hirveen montaa vuotta ku uutisoitiin joukkoraiskauksesta, jossa muistaakseni viis miestä oli raiskannu nuoren tytön siten, että toiset piti kiinni ja lähes jokainen vuorollaan raiskas. Siitä tuli eka muistaakseni yhdelle tai kahdelle viiden vuoden tuomio ja muille lievempää, kunnes hovioikeus päätti lieventää rangaistukset puoleen, jolloin osa pääsi sitte vaan ehdollisella. Mitävit..

Toivottavasti läheisesi saa kaiken saatavilla olevan avun ja on nyt turvassa. Näistä jutuista kyllä rapisee aina usko ihmisiin.
ase wrote:Unshaven militant protesting vegan.
Jare Dille-Nalle wrote:Kaikesta huolimatta Minerva on kuitenkin piinkova sadisti, siitä hän nauttii.
Image

persona non grata

#44202 Post by persona non grata » 03 May 2013, 18:55

Shakaali wrote:Mun korvaan/silmiin särähtää tosi paljon tuommoset "vihaan kaikkia/kaikkea" jutut.
Itellä on ollut sellainen anteeksiannon ja universaalin ymmärtämisen kausi :toothy4: tässä menossa,
jossa olen siivonut negatiivisia ajatuksia pois päästäni,
"puhunut" itselleni suorat sanat ja antanut itsellenikin anteeksi. Pidänkin itsestäni tällä hetkellä todella paljon, sekä muista ihmisistä ympärilläni. Vaikka jonkun mielestä saatan olla luuseri yms, niin en anna sen vaikuttaa itseeni, ainakin sen suhteen niillä tyypeillä on vääriä ajatuksia päässä, mitä pitäisi muista ihmisistä ajatella.
Että tällaista rakkauden sanomaa hippeilen.
Komp. Vaikkakin vihan vähentäminen omaa kroppaa kohtaan on vielä työn alla.

Ja pistää niin kiukuttaan väkivalta ja Suomen oikeuslaitos, yhdessä sekä erikseen. Ei mene mun järkeen, että tyypit selviää kuin koira veräjästä jos raiskaa jonkun ja pilaa toisten elämän :evil:

Tyttöasiaa: Ostin 16 euron arvoisen luomivärin ja koen olevani ehyt nainen \:D/

lofi
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-

#44203 Post by lofi » 03 May 2013, 20:00

Loli wrote:
asiantuntia (kaikki alat) wrote: Onko säärien tarkoitus hikoilla? Oon ollut huomaavinani että ne hikoilee ainoastaan silloin kun olen ihan saatanan raivona/pitkään stressissä.
Luulen et tuohon säärien hikoiluun voi liittyy toi tarpeettoman suuri kahvinkulutus :D (Ja varmasti myös kiihtyneisyys.)
Mäkin vihaan kaikkia ja kaikkea. Ainaki melkeen. Välillä tuntuu, et elämä on vaan yhtä tervassa tarpomista ja ihmiset on ilkeitä. Piti kuuluu jo eilen yhestä työpaikasta, mut ei kuulunu, eli varmaan en saanu sitä. Toivottavasti nyt tänään viittivät ilmotella ees.
Sain sen työn eli ei mitään sittekään.
Muut vetävät piriä, mutta meikä vetää johtopäätöksiä.

Stacy Deathsatan
8k

#44204 Post by Stacy Deathsatan » 03 May 2013, 20:07

Loli wrote:
Loli wrote:
Sain sen työn eli ei mitään sittekään.
:D Onnea uudesta duunista!
Mä oon tainnu luovuttaa sen suhteen et saisin mitää uutta duunia. Eikä mun oikeestaan ole edes mitään pointtia vaihtaa duunia. Pitäs kouluttautua lisää jos aattelis saavansa jotain korkeemman tason duuneja.
MP3finder wrote:Ei vaineskaa!

Shakaali
Melkein homo!
Melkein homo!

#44205 Post by Shakaali » 03 May 2013, 20:16

pirkka purjo wrote:Onnee Loli työpaikasta!

Töiden saaminen on musta ihan liian vaikeeta :sad1: Onneks oon ite ollu viime keväästä asti yhessä käppäduunissa, koska kesätöiden hakeminen ois kuitenki ollu taas pelkkää tuskaa ja mihinkään ei ois otettu ja sössönsöö.
komp
Image

Locked