Tyttöasiatopik III --- KV!

Pitkiä viestiketjuja tallessa on.
varma kosto

Re: Tyttöasiatopik III --- KV!

#44236 Post by varma kosto » 05 May 2013, 18:37

oon pitkästä aikaa sortunut huuto.netin vaatteisiin. kolme riepua tulossa, saas nähdä mahtuuko yksikään edes viereen. vituttaa, kun kaikki ivanat on aina joko kokoa 34 tai 44, muttei mitään järkevää siltä väliltä. sama näyttäis koskevan Mekkomaniankin tarjontaa, ainakin siis niiden tuotteiden osalta mitä vois itekin ajatella pitävänsä.

jostain pitäis saada heinäkuuksi häämekko. meinasin asokselta tilata pari mekkoa, mut en oikein tiedä onko rahaa, enkä vieläkään tiedä mikä se oikee koko sitten olis.

onneks äiti osti mulle kenkkät:

Image

noilla tuntuis olevan hyvä kävellä, eikä ne livenä näytä noin korkeilta kuin kuvassa.

sit tarttisin myös virkatun verhon partsille. fidan ikkunassa olis ollu, mut joku oli ehtinyt mua ennen varaamaan sen. :x osaisin kyl itekin virkata, mut se olis valmis varmaan joskus 2 vuoden päästä jouluna. jotenkin tarttis kyllä partsin verho-ongelma ratkaista.

En muista

#44237 Post by En muista » 05 May 2013, 18:44

Wenithorn von Sössöwaara wrote:oon pitkästä aikaa sortunut huuto.netin vaatteisiin. kolme riepua tulossa, saas nähdä mahtuuko yksikään edes viereen. vituttaa, kun kaikki ivanat on aina joko kokoa 34 tai 44, muttei mitään järkevää siltä väliltä. sama näyttäis koskevan Mekkomaniankin tarjontaa, ainakin siis niiden tuotteiden osalta mitä vois itekin ajatella pitävänsä.

jostain pitäis saada heinäkuuksi häämekko. meinasin asokselta tilata pari mekkoa, mut en oikein tiedä onko rahaa, enkä vieläkään tiedä mikä se oikee koko sitten olis.

Image

noilla tuntuis olevan hyvä kävellä, eikä ne livenä näytä noin korkeilta kuin kuvassa.

sit tarttisin myös virkatun verhon partsille. fidan ikkunassa olis ollu, mut joku oli ehtinyt mua ennen varaamaan sen. :x osaisin kyl itekin virkata, mut se olis valmis varmaan joskus 2 vuoden päästä jouluna. jotenkin tarttis kyllä partsin verho-ongelma ratkaista.
Jee näille! Minulla on näistä viime vuoden malli ja ne ovat tosi kivat kävellä, pohja on ryhdikäs ja askel tuntuu siitä huolimatta kevyeltä. Silti näissä on siistimpi ja asiallisempi ulkonäkö kuin tennareissa tai lenkkareissa. Hävitin näihin platform-comebackpelkoni. Paitsi mokkapinta on ärsyttävä, olen vähän huono huoltamaan kenkiäni ja etenkään mitään tällaista. Hammasharja ei ollut ihan sama kuin oikea mokkaharja, sit vissiin.
If I don't drive around the park,
I'm pretty sure to make my mark.

HEX BAE
King of PIF
King of PIF

#44238 Post by HEX BAE » 05 May 2013, 18:46

asiantuntia (kaikki alat) wrote:
En kotte under ryggen wrote:Noniin, nyt sitte helvetillisille vatsakivuille löyty selitys elikkäs hemorraginen munasarjakysta :flower: Ihanaa olla nainen ja kärsiä koko ajan jostain kivuista. Ja nää ei ollu mitään ihan pieniä kramppeja vaan tälläkin hetkellä köllötän täällä kättärillä tipassa.
Hyvänen aika! Onnea vain toipumiseen.
Täältä kans!

Mekko näyttäis Adidakselta?
Image
Image

herra perkele

#44239 Post by herra perkele » 05 May 2013, 19:20

yucca wrote:
herra perkele wrote:
KALLION JÄTTI PERSE wrote:
PRINSESSA LEIJA wrote:
Tommi Läntisen kyrpä wrote:
kimeeri wrote:
KOSMINEN BERBERI wrote:ei ollu puhtaita sukkahousuja, ni laitoin ekaa kertaa tälle keväälle stay up sukat päälle 8)
Mulla oli eilen! 8)
tällaiset haluan kans ostaa kesälle mun koipia verhoamaan kylmempien kesäpäivien iloksi!
kerran oon jalassa pitäny, en tykänny yhtää, ei jatkoon. ei oo mukavaa + stressaa :x
Mulla ei ikinä pysy toisessa jalassa nää ylhäällä. Pitänee siirtyä sukkanauhabisneksiin, jos tämmösiä vielä haluaa käyttää 8)
Sukkanauhat + stay upit = =P~
Haluaisin joskus laittaa nämä ja lyhyimmän kynäminarini päälle ja katsoa, mitä tapahtuu baarissa.
jätä pikkarit pois !
Ehdottomasti. Jos ei tällä combolla lohkee seuraa, niin sitten sama ryhtyä nunnaksi 8)
En kotte under ryggen wrote:Noniin, nyt sitte helvetillisille vatsakivuille löyty selitys elikkäs hemorraginen munasarjakysta :flower: Ihanaa olla nainen ja kärsiä koko ajan jostain kivuista. Ja nää ei ollu mitään ihan pieniä kramppeja vaan tälläkin hetkellä köllötän täällä kättärillä tipassa.
Täältä kans tsemiä! :goodman:
hän teki comebackin, vaikkei koskaan missään ollutkaan.

Stalinin morsian
Melkein homo!
Melkein homo!

#44240 Post by Stalinin morsian » 05 May 2013, 19:30

Kiitoksia tsempeistä! Nyt onneks jo kotona potemassa.

Image

Mitäs mieltä? :P Mun mielestä noi on jollain tavalla jopa ihan siistit.
ilmainen vuohi / ᠰᠠᠨᠰᠠᠷ ᠤᠨ ᠢᠮᠠᠭ᠎ᠠ wrote:
16 Feb 2019, 02:52
shdskjhjkhsjk jklSDJKLLSÖ Mdölkvb. vittu.

hannele lauri
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-

#44241 Post by hannele lauri » 05 May 2013, 19:34

En kotte under ryggen wrote:Kiitoksia tsempeistä! Nyt onneks jo kotona potemassa.

Image

Mitäs mieltä? :P Mun mielestä noi on jollain tavalla jopa ihan siistit.
ei ehkä omaan jalkaan, mut jollekki siistille mimmille menis kyl! törkeethän noi on, mut ei kyl ollenkaa verrattavis vastaaviin kiilakorkosiin. kiilakorkotennarit hyivv

hannele lauri
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-

#44242 Post by hannele lauri » 05 May 2013, 19:43

Siinä meni retkeilyhousut wrote:Pitäisin aina vaan tommosia läskipohjakenkiä jos olisin 10-20 cm lyhyempi tai jos asuisin jossain ihmemaassa, jossa en olisi kaikkia ihmisiä päätä pidempi.
mä just jotenki mieltäsin noi jolleki pidemmälle mimmille?? no miksei lyhyelleki?? kääk?

oululainen naamasleeve
8k

#44243 Post by oululainen naamasleeve » 05 May 2013, 19:45

PRINSESSA LEIJA wrote:
Siinä meni retkeilyhousut wrote:Pitäisin aina vaan tommosia läskipohjakenkiä jos olisin 10-20 cm lyhyempi tai jos asuisin jossain ihmemaassa, jossa en olisi kaikkia ihmisiä päätä pidempi.
mä just jotenki mieltäsin noi jolleki pidemmälle mimmille?? no miksei lyhyelleki?? kääk?
Mäki ajattelin et noi on pitkän ja kapean ihmisen kengät.

hannele lauri
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-

#44244 Post by hannele lauri » 05 May 2013, 19:49

henski wrote:
PRINSESSA LEIJA wrote:
Mäki ajattelin et noi on pitkän ja kapean ihmisen kengät.
nyt kun oikein aloin asiaa syvemmin miettimään ni kyllähän noi ois vitun mageet jonku leveemmäm mimmim päällä myös! kaikkien kengät!! :shock: :idea:

hra huu
King of PIF
King of PIF

#44245 Post by hra huu » 05 May 2013, 19:52

mun mielestä läskärit on vitun tyylittömiä ja rumia eikä niiden pitäis eksyy kenenkään jalkaan, oli sit lyhyt tai pitkä tai laiha tai pläsö 8)

Poistunut käyttäjä 98d6c7
Poistunut käyttäjä

#44246 Post by Poistunut käyttäjä 98d6c7 » 05 May 2013, 20:07

herra perkele wrote:
yucca wrote:
herra perkele wrote:
KALLION JÄTTI PERSE wrote:
PRINSESSA LEIJA wrote:
Tommi Läntisen kyrpä wrote:
kimeeri wrote:
KOSMINEN BERBERI wrote:ei ollu puhtaita sukkahousuja, ni laitoin ekaa kertaa tälle keväälle stay up sukat päälle 8)
Mulla oli eilen! 8)
tällaiset haluan kans ostaa kesälle mun koipia verhoamaan kylmempien kesäpäivien iloksi!
kerran oon jalassa pitäny, en tykänny yhtää, ei jatkoon. ei oo mukavaa + stressaa :x
Mulla ei ikinä pysy toisessa jalassa nää ylhäällä. Pitänee siirtyä sukkanauhabisneksiin, jos tämmösiä vielä haluaa käyttää 8)
Sukkanauhat + stay upit = =P~
Haluaisin joskus laittaa nämä ja lyhyimmän kynäminarini päälle ja katsoa, mitä tapahtuu baarissa.
jätä pikkarit pois !
Ehdottomasti. Jos ei tällä combolla lohkee seuraa, niin sitten sama ryhtyä nunnaksi 8)
toivottavasti törmäillään!

Hysteerinen plotko
Seksi-elitisti

#44247 Post by Hysteerinen plotko » 05 May 2013, 20:13

Mulla on liian paskalaatusia Lindex-osaston sukkanauhoja koska ne nipsut ei taho pysyä kiinni. Stayupit sellaisenaan helposti taas valuu, kun on tällänen pitkäkoipi, muttei reitevä.
edit: sukkanauhasukkia käyttäisin muutenkin mielummin ku stayuppeja, kun niissä ei oo sitä hiostavaa lärpäkettä.
Image
Hans Normaali wrote:
Mortal Kombat wrote: Plotko taas kerran aivan oikeassa tässä.
^vanha pif-viidakon sananlasku siinä.

asiantuntia (kaikki alat)
ihana

#44248 Post by asiantuntia (kaikki alat) » 05 May 2013, 20:15

JUMALAUTA! Motivaatiofarkut vuodelta 2000 tai 2001 meni jalkaan! Kyykistyminen oli vielä vähän nihkeetä mutta joka tapauksessa!!! :occasion7:
Donna, sè fili, e cadeti lo fuso.
Quando te fletti, tien lo culo chiuso.

varma kosto

#44249 Post by varma kosto » 05 May 2013, 20:20

En muista wrote:
Wenithorn von Sössöwaara wrote:oon pitkästä aikaa sortunut huuto.netin vaatteisiin. kolme riepua tulossa, saas nähdä mahtuuko yksikään edes viereen. vituttaa, kun kaikki ivanat on aina joko kokoa 34 tai 44, muttei mitään järkevää siltä väliltä. sama näyttäis koskevan Mekkomaniankin tarjontaa, ainakin siis niiden tuotteiden osalta mitä vois itekin ajatella pitävänsä.

Image

Jee näille! Minulla on näistä viime vuoden malli ja ne ovat tosi kivat kävellä, pohja on ryhdikäs ja askel tuntuu siitä huolimatta kevyeltä. Silti näissä on siistimpi ja asiallisempi ulkonäkö kuin tennareissa tai lenkkareissa. Hävitin näihin platform-comebackpelkoni. Paitsi mokkapinta on ärsyttävä, olen vähän huono huoltamaan kenkiäni ja etenkään mitään tällaista. Hammasharja ei ollut ihan sama kuin oikea mokkaharja, sit vissiin.
tykkään mokkapintaisista kengistä, mut en oo niitä koskaan sen kummemmin huollellut. ei liene ihme että mulla kengät kestää aina sen yhden käyttökauden, jos sitäkään.

platformeista oon aina tykännyt. osa noista on vaan silleen huonosti suunniteltu, et jos ovat kovin varrettomia, ne ei meinaa pysyä jalassa. noista edellisen sivun tennareista en tykkää, mut en ylipäätään tykkää tennareista.

kukkahattutäti-ihminen
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-

#44250 Post by kukkahattutäti-ihminen » 05 May 2013, 20:30

asiantuntia (kaikki alat) wrote:
tiina-täti wrote:Ostin mekon Image
Miusta tuo on aika herttainen. Vähän ihmeellisen tommonen muumimallinen, mutta eipä ainankaan kiristä!
Ja olinpahan taas hyvä työntekijä, kun kiltisti kiikutin heti osan palkastani taas takasin töihin.
Kivan näköinen kolttu. Onko kallis ja missä myydään?
Adidaksen originals sarjan mekko. Ovh 45€ intersportista. Eli vähän on hintava joo. Sitä en tosin tiiä, että mistä intersporteista löytyy.
Jare Dille-Nalle wrote:Täti-ihminen tietää, häntä kuunnelkaa.

Locked