Tyttöasiatopik III --- KV!

Pitkiä viestiketjuja tallessa on.
Shakaali
Melkein homo!
Melkein homo!

Re: Tyttöasiatopik III --- KV!

#44251 Post by Shakaali » 05 May 2013, 21:09

henski wrote:
PRINSESSA LEIJA wrote:
Siinä meni retkeilyhousut wrote:Pitäisin aina vaan tommosia läskipohjakenkiä jos olisin 10-20 cm lyhyempi tai jos asuisin jossain ihmemaassa, jossa en olisi kaikkia ihmisiä päätä pidempi.
mä just jotenki mieltäsin noi jolleki pidemmälle mimmille?? no miksei lyhyelleki?? kääk?
Mäki ajattelin et noi on pitkän ja kapean ihmisen kengät.
Kop
Image

lofi
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-

#44252 Post by lofi » 05 May 2013, 21:29

Mun mielestä noi läskipohjatennarit on oikeestaan aika rumat mut uhrin kengät on kivat!
Ite ostin perjantaina tämmöset:

Image

Tuntuu etten raaski laittaa niitä jalkaan ku ne on niin uudet, puhtaat, kiiltävät ja kalliit. Ei oo muuten aikoihin tuntunu mikään kenkä heti ensi kokeilulla noin hyvältä jalassa ku nuo. Clarkseissa on monissa joku "soft sole" tms. ja panostettu muutenki tohon lestiin.
Muut vetävät piriä, mutta meikä vetää johtopäätöksiä.

En muista

#44253 Post by En muista » 05 May 2013, 21:33

Loli wrote:Mun mielestä noi läskipohjatennarit on oikeestaan aika rumat mut uhrin kengät on kivat!

Image

Tuntuu etten raaski laittaa niitä jalkaan ku ne on niin uudet, puhtaat, kiiltävät ja kalliit. Ei oo muuten aikoihin tuntunu mikään kenkä heti ensi kokeilulla noin hyvältä jalassa ku nuo. Clarkseissa on monissa joku "soft sole" tms. ja panostettu muutenki tohon lestiin.
Ihanat! Etsin pitkään tänä keväänä brogueita, joissa olisi ollut tuollainen aavistuksen ysärihenkinen korko, mutta ehdin sitten ostaa kiiltonahkaiset ennen kuin löytyi. En kehdannut hankkia kaksia samantyyppisiä kenkiä.
If I don't drive around the park,
I'm pretty sure to make my mark.

lofi
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-

#44254 Post by lofi » 05 May 2013, 21:35

En muista wrote:
Loli wrote:Mun mielestä noi läskipohjatennarit on oikeestaan aika rumat mut uhrin kengät on kivat!

Image

Ihanat! Etsin pitkään tänä keväänä brogueita, joissa olisi ollut tuollainen aavistuksen ysärihenkinen korko, mutta ehdin sitten ostaa kiiltonahkaiset ennen kuin löytyi. En kehdannut hankkia kaksia samantyyppisiä kenkiä.
Kerranki satsasin kenkiin oikeestiki rahaa ja odotan et noi myös kestää vähän kauemmin ku jotku kälyset Converset. Tai no, kestäähän noi.
Muut vetävät piriä, mutta meikä vetää johtopäätöksiä.

En muista

#44255 Post by En muista » 05 May 2013, 21:44

Onneksi olkoon vaan! Tykkään, että tietyt jutut ovat asteen laadukkaampia, koska joissakin se todella tuntuu. Kasvorasva on samaa voidetta eri pakkauksissa, vaikka ne pakkaukset olisivatkin ihanaa luksusta, mutta just kengistä ja vaikka paidoissa ja neuleissa tuntuu aitojen materiaalien ja muovien ero. Olen saanut (vähäiselläkin) kenkien huoltamisella halpojenkin tohveleiden käyttöikää pidennettyä, etupäässä siis nahkakenkien. Lepuutan kenkiä vuoropäivin ja käytän yleensä pohjallisia.
If I don't drive around the park,
I'm pretty sure to make my mark.

Locked