Muistatteko kun ennustin soten kaatumisen, nyt ennustan ensi kesän sään

Valtava läjä hevosenpaskaa.
Locked
Message
Author


User avatar
motorisoitu keino
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29699
Joined: 16 Jan 2015, 18:58
Location: Somerset 739

Re: Muistatteko kun ennustin soten kaatumisen, nyt ennustan ensi kesän sään

#93 Post by motorisoitu keino » 22 Jul 2019, 23:29

Loma-Juutas wrote:
20 Jan 2019, 10:13
Ps. Soittakaa Iltalehteen.
Onkos kukaan soittanut tästä Iltalehteen? Jos ei, niin miten toimittajan saisi kiinnostumaan juutaksen sääprognooseista arvoisellaan tavalla?

Poistunut käyttäjä a7a8b69
Poistunut käyttäjä
Posts: 93647
Joined: 05 May 2013, 22:16

Re: Muistatteko kun ennustin soten kaatumisen, nyt ennustan ensi kesän sään

#94 Post by Poistunut käyttäjä a7a8b69 » 23 Jul 2019, 07:19

motorisoitu keino wrote:
22 Jul 2019, 23:29
Loma-Juutas wrote:
20 Jan 2019, 10:13
Ps. Soittakaa Iltalehteen.
Onkos kukaan soittanut tästä Iltalehteen? Jos ei, niin miten toimittajan saisi kiinnostumaan juutaksen sääprognooseista arvoisellaan tavalla?
No viimeksi eilen uhkasin raivopäissäni vetää Mannista turpaan. Onneksi olen sittemmin rauhoittunut.


User avatar
motorisoitu keino
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29699
Joined: 16 Jan 2015, 18:58
Location: Somerset 739

Re: Muistatteko kun ennustin soten kaatumisen, nyt ennustan ensi kesän sään

#96 Post by motorisoitu keino » 23 Jul 2019, 18:43

Hyvä Iltalehden toimitus

Minä olen nimimerkki motorisoitu keino Punk in Finland -foorumilla - se tyyppi, joka listasi foorumin keskustelijoiden laatimia paskomisaiheisia topikkeja, tehän tiedätte. Mutta se ei ole nyt tärkeää. Tahdon nimittäin antaa teille tässä erittäin hyvän juttuvinkin, josta vaikkapa tähtireportteri Tuomas Manninen voisi laatia jymyartikkelin lehteenne. Kevättalvella nähkääs käytt. nimim. Juutas ennusti Piffillä kesän säät tarkkuudella, jota nyt foorumilla laajasti hämmästellään ja taivastellaan. Juutaksen ennustukset ovat toteutuneet pienintäkin yksityiskohtaa myöten, ja kesäähän on tässä vielä jäljelläkin. Lukijoitanne varmaan kiinnostaisi tietää, mikä selittää Juutaksen ilmiömäiset ennustajankyvyt.

Ottakaapa siis rohkeasti Juutakseen yhteyttä esim. homo-yv:llä ja sopikaa haastattelusta. Huom. Juutaksella on taipumusta ajoittaiseen raivopäisyyteen, ja kättelyäkin ehkä kannattaa välttää, muuten hän on aivan marmelaati henkilö.

Kunnioittavasti

motorisoitu keino

Poistunut käyttäjä a7a8b69
Poistunut käyttäjä
Posts: 93647
Joined: 05 May 2013, 22:16

Re: Muistatteko kun ennustin soten kaatumisen, nyt ennustan ensi kesän sään

#97 Post by Poistunut käyttäjä a7a8b69 » 26 Jul 2019, 09:37

Olen pahoillani, että ennustamani hellejakso onkin kolme päivää pidempi mitä tammikuussa sen luulin olevan. Syytän tästä sammakkoani.


User avatar
Nisen Vaplaaja
Aika näpäkkä
Posts: 113009
Joined: 07 Jan 2016, 11:09
Location: Nick Rose

Re: Muistatteko kun ennustin soten kaatumisen, nyt ennustan ensi kesän sään

#99 Post by Nisen Vaplaaja » 28 Jul 2019, 22:22

motorisoitu keino wrote:
23 Jul 2019, 18:43
Hyvä Iltalehden toimitus

Minä olen nimimerkki motorisoitu keino Punk in Finland -foorumilla - se tyyppi, joka listasi foorumin keskustelijoiden laatimia paskomisaiheisia topikkeja, tehän tiedätte. Mutta se ei ole nyt tärkeää. Tahdon nimittäin antaa teille tässä erittäin hyvän juttuvinkin, josta vaikkapa tähtireportteri Tuomas Manninen voisi laatia jymyartikkelin lehteenne. Kevättalvella nähkääs käytt. nimim. Juutas ennusti Piffillä kesän säät tarkkuudella, jota nyt foorumilla laajasti hämmästellään ja taivastellaan. Juutaksen ennustukset ovat toteutuneet pienintäkin yksityiskohtaa myöten, ja kesäähän on tässä vielä jäljelläkin. Lukijoitanne varmaan kiinnostaisi tietää, mikä selittää Juutaksen ilmiömäiset ennustajankyvyt.

Ottakaapa siis rohkeasti Juutakseen yhteyttä esim. homo-yv:llä ja sopikaa haastattelusta. Huom. Juutaksella on taipumusta ajoittaiseen raivopäisyyteen, ja kättelyäkin ehkä kannattaa välttää, muuten hän on aivan marmelaati henkilö.

Kunnioittavasti

motorisoitu keino
manninen on is:n miehiä [-X
Image
Spoiler:
Image
ImageImage
Image

User avatar
motorisoitu keino
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29699
Joined: 16 Jan 2015, 18:58
Location: Somerset 739

Re: Muistatteko kun ennustin soten kaatumisen, nyt ennustan ensi kesän sään

#100 Post by motorisoitu keino » 29 Jul 2019, 11:48

Nisen Vaplaaja wrote:
28 Jul 2019, 22:22
motorisoitu keino wrote:
23 Jul 2019, 18:43
Hyvä Iltalehden toimitus

Minä olen nimimerkki motorisoitu keino Punk in Finland -foorumilla - se tyyppi, joka listasi foorumin keskustelijoiden laatimia paskomisaiheisia topikkeja, tehän tiedätte. Mutta se ei ole nyt tärkeää. Tahdon nimittäin antaa teille tässä erittäin hyvän juttuvinkin, josta vaikkapa tähtireportteri Tuomas Manninen voisi laatia jymyartikkelin lehteenne. Kevättalvella nähkääs käytt. nimim. Juutas ennusti Piffillä kesän säät tarkkuudella, jota nyt foorumilla laajasti hämmästellään ja taivastellaan. Juutaksen ennustukset ovat toteutuneet pienintäkin yksityiskohtaa myöten, ja kesäähän on tässä vielä jäljelläkin. Lukijoitanne varmaan kiinnostaisi tietää, mikä selittää Juutaksen ilmiömäiset ennustajankyvyt.

Ottakaapa siis rohkeasti Juutakseen yhteyttä esim. homo-yv:llä ja sopikaa haastattelusta. Huom. Juutaksella on taipumusta ajoittaiseen raivopäisyyteen, ja kättelyäkin ehkä kannattaa välttää, muuten hän on aivan marmelaati henkilö.

Kunnioittavasti

motorisoitu keino
manninen on is:n miehiä [-X
niinpä tosiaan onkin. voi perse! #-o

Locked