PIFFIVIISUT Vol. 3: Naislaulajat - LOPPUTULOKSET SIVUILLA 1 JA 51
Moderator: Jalat jäi Karjalaan
Re: PIFFIVIISUT Vol. 3 LOPPUTULOKSET SIVUILLA 1 JA 51
mulla on ihan kamalia viisuideoita mielessä, suunnitelma oli voittaa tommosella varmalla hittikipaleella ja sit vetää homma ihan kammottavaksi!

- †Witch‡House▲VíHìLiS†
- Matti Partanen
kammottava suunnitelma, onneksi meni vihkoon. 

Lusku wrote:Nyt maistuis hopealusikka suussa.
<<††▲▲††<< Maustetytöt-Fan Club jäsen #3 >>††▲▲††>>koffi flinda huulil jo ala-asteel wrote:ei pygee chillaa
pakko vaa killaa
- Seksvensseri
- Matti Partanen
Taidan julkaista uuden teeman huhtikuun 1. päivä 

Populaarimusiikin henkinen viisari.
- työmiehen lauantai
- Pasilan mies
Hei huomenta Suomi, hyvin pyyhkii wrote:Taidan julkaista uuden teeman huhtikuun 1. päivä

- †Witch‡House▲VíHìLiS†
- Matti Partanen

Lusku wrote:Nyt maistuis hopealusikka suussa.
<<††▲▲††<< Maustetytöt-Fan Club jäsen #3 >>††▲▲††>>koffi flinda huulil jo ala-asteel wrote:ei pygee chillaa
pakko vaa killaa
Kuuntelin nyt uudestaan tuon Peanut duckin. Hyvä biisi ja oli näköjään mulla jatkossakin, mutta sitten droppasin jostain syystä.
Pidä tunkkis.
- Seksvensseri
- Matti Partanen
Itse kuuntelin äsken 7":ltaWader wrote:Kuuntelin nyt uudestaan tuon Peanut duckin. Hyvä biisi ja oli näköjään mulla jatkossakin, mutta sitten droppasin jostain syystä.

- harry-irene
- tuhma vakuumi
itse kuulin biisin aikoinaan ensin micragirls-versiona ja vasta sen jälkeen originaalinaHei huomenta Suomi, hyvin pyyhkii wrote:Itse kuuntelin äsken 7":ltaWader wrote:Kuuntelin nyt uudestaan tuon Peanut duckin. Hyvä biisi ja oli näköjään mulla jatkossakin, mutta sitten droppasin jostain syystä.

- Seksvensseri
- Matti Partanen
Ehkä itsekin.harry-irene wrote:itse kuulin biisin aikoinaan ensin micragirls-versiona ja vasta sen jälkeen originaalinaHei huomenta Suomi, hyvin pyyhkii wrote:Itse kuuntelin äsken 7":ltaWader wrote:Kuuntelin nyt uudestaan tuon Peanut duckin. Hyvä biisi ja oli näköjään mulla jatkossakin, mutta sitten droppasin jostain syystä.
- harry-irene
- tuhma vakuumi
eli käytännössä et ehkä ikinä olisi voittanut piffiviisuja ilman micragirlsejä!Hei huomenta Suomi, hyvin pyyhkii wrote:Ehkä itsekin.harry-irene wrote:itse kuulin biisin aikoinaan ensin micragirls-versiona ja vasta sen jälkeen originaalinaHei huomenta Suomi, hyvin pyyhkii wrote:Itse kuuntelin äsken 7":ltaWader wrote:Kuuntelin nyt uudestaan tuon Peanut duckin. Hyvä biisi ja oli näköjään mulla jatkossakin, mutta sitten droppasin jostain syystä.

- Hemmetinmoinen sössö
- lossinkuljettaja
Ettei nyt vaan tämä kierros jäisi omalta osaltani väliin reissun takiaHei huomenta Suomi, hyvin pyyhkii wrote:Taidan julkaista uuden teeman huhtikuun 1. päivä

Losseilla ajelu laskuri (aloitettu 6.8.2014): 10

juissimo wrote:Erään Scorpionsin kannessa luki shit it gay. Nauratti.
Johnny Utah wrote: Kuvassa Hemmetinmoinen sössö ja En huku kuuntelee iskelmäradiota ja jännää mitä käännösbiisejä on vielä tänään tulossa.

- Seksvensseri
- Matti Partanen
Taitaa viisuisännän stressi- ja painetaso nousta kun näin viime yönä unta jo viisuista ja voittajasta ja nyt tänään oon jo ehkä hylännyt varman teeman uuden takia. 

- Kauko Keuhkon näköinen mies
- Kapteeni Swaghammer
Tajusin tuossa että kärkikolmikko ois ollu tasapisteissa jos oisin hillinnyt itseäni suomipyyhkijän biisin kohdalla.
Kellä kutiseva reikä illalla, sillä haiseva sormi aamulla.
simppel man wrote:sä oot sellanen stalkkeri, joka tulee puskasta auttamaan kun yrittää avata ovea ruokakassit käsissä
- This is fantastic I'm in heaven
- -=00King Of PIF00=-
Hei huomenta Suomi, hyvin pyyhkii wrote:Taitaa viisuisännän stressi- ja painetaso nousta kun näin viime yönä unta jo viisuista ja voittajasta ja nyt tänään oon jo ehkä hylännyt varman teeman uuden takia.

TAUOLLA :]