PIFFIVIISUT Vol. 9: 2012-2016 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

Moderators: Paul Di'Anneli, Vilja heilimöi, minä en

Locked
Message
Author
User avatar
harry-irene
tuhma vakuumi
Posts: 42507
Joined: 24 Jan 2006, 00:00

Re: PIFFIVIISUT Vol. 9 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

#1036 Post by harry-irene » 29 Sep 2016, 10:06

Jalat jäi Karjalaan wrote:
Toisaalta sitten on herrat hartsa ja Ugo joille annettu 21-22 pistettä eikä saatu yhtään mitään. :cry:
:| nyt kun vähän mietin asiaa, niin muistin että esim MIA oli toissa kierroksella ihan viimonen joka tipahti pisteiltä kun oli niin poikkeuksellisen kova taso... olisit laittanut sen mille tahansa muulle kierrokselle niin johan olisi pinnoja ropissut! :idea: (esim naislaulajiin tai rautaesirippuun? :toothy5: )

User avatar
I & I Spit On Their Graves
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 92085
Joined: 05 Mar 2004, 09:59

Re: PIFFIVIISUT Vol. 9 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

#1037 Post by I & I Spit On Their Graves » 29 Sep 2016, 10:07

harry-irene wrote:INSTRUMENTAALIT olis muuten tosi hyvä -- saa käyttää vapaasti!
itse olen osallistunut lähes aina instrumentaalilla muutenkin :P
Vitu Hanna wrote: Mikä hitto tää uus nikki on, luulin sua joksikin huumeidenkäyttäjäksi :x
Juutas wrote: Olisinpa minäkin kirkasotsainen punkkari

User avatar
I & I Spit On Their Graves
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 92085
Joined: 05 Mar 2004, 09:59

Re: PIFFIVIISUT Vol. 9 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

#1038 Post by I & I Spit On Their Graves » 29 Sep 2016, 10:20

Alan Sladd wrote: kilpailijat ehdottavat samoja artisteja ja/tai kappaleita. Ja lopulta kierroksen voittaa hän, joka ehtii varaamaan suurimman ennakkosuosikin ekana.
monestiko tässä on ilmeinen "ennakkosuosikki" lopulta voittanut viisut? itse olen toki jäävi sanomaan, naureskelin hartaasti kun First Aid Kidille povattiin menestystä, mutta olihan se lopulta top 5:ssä.
Vitu Hanna wrote: Mikä hitto tää uus nikki on, luulin sua joksikin huumeidenkäyttäjäksi :x
Juutas wrote: Olisinpa minäkin kirkasotsainen punkkari

User avatar
El Bimbo
God of PIF
God of PIF
Posts: 38698
Joined: 08 May 2006, 21:52
Location: 00500

Re: PIFFIVIISUT Vol. 9 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

#1039 Post by El Bimbo » 29 Sep 2016, 11:44

Mulla ollu koskaa mitää hajua menestyjistä paitsi Goldfrappin arvelin kyl pärjäävän. Slobokierroksen voittajan hienouden tajusin vasta sen äänestämisen jälkeen, ei riittäny kuuntelukerrat ennen äänestystä viel tajuaan biisin hienoutta.
Image
varpu wrote:
27 Jan 2024, 18:40
revanssi on jo suunnitelmissa. minähän en ota pastalta pataan...

ripple
2k
Posts: 2204
Joined: 08 Jul 2013, 23:01

Re: PIFFIVIISUT Vol. 9 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

#1040 Post by ripple » 29 Sep 2016, 12:02

Koska en kuitenkaa voita koskaan, ni jaetaan nyt teemaidea. Mun teema ois rikolliset. Pitää olla tuomittu jostain, josta on joutunut istumaan vankilassa. Tulis bluesia ja räppiä tämmösellä kierroksella.

User avatar
Del Griffith
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 84621
Joined: 22 Dec 2008, 15:50
Location: 129 W. 81st St

Re: PIFFIVIISUT Vol. 9 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

#1041 Post by Del Griffith » 29 Sep 2016, 12:06

Hikinen Möhömaha wrote:70-luvun ja vanhemmat biisit jotka joku arvostettu musiikkilehti on julistanut klassikoiksi.
[-o<
Populaarimusiikin henkinen viisari.

User avatar
Merabi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 81161
Joined: 19 Sep 2008, 18:20
Location: Södermalm-Tunnelbana

Re: PIFFIVIISUT Vol. 9 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

#1042 Post by Merabi » 29 Sep 2016, 12:36

Hikinen Möhömaha wrote:70-luvun ja vanhemmat biisit jotka joku arvostettu musiikkilehti on julistanut klassikoiksi.
Itse näkisin olmiteeman semmoisena johon voisi tykitellä obskuureja ja nerokkaita stygejä, joista musalehtien patut eivät ole biidles-päissään kuulleetkaan..
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists

User avatar
Merabi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 81161
Joined: 19 Sep 2008, 18:20
Location: Södermalm-Tunnelbana

Re: PIFFIVIISUT Vol. 9 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

#1043 Post by Merabi » 29 Sep 2016, 12:37

harry-irene wrote:
Alan Sladd wrote:
harry-irene wrote:
Alan Sladd wrote: Musaolmiteemoissa luulisi tulevan viisuemännällekin enemmän tekemistä, kun kilpailijat ehdottavat samoja artisteja ja/tai kappaleita. Ja lopulta kierroksen voittaa hän, joka ehtii varaamaan suurimman ennakkosuosikin ekana.
onkohan muuten näin? :-k esim tähän mennessä musaolmimaisin teema taisi olla se rautaesirippuhomma - mutta senkin voitti jatsibiisi sieltä tuntemattomimmasta päästä...
Enpäs tiiäkään. Riippuu varmaan siitä, miten nuo annetut vaihtoehdot tulkitaan. Kaamea kuulostaa enemmän rautaesiripun tiukoilta reunaehdoilta, kun siinä saivat olmitkin vaivata päätään. Ja tylsemmästä musaolmiteemasta tulee lähinnä mieleen alle kaksiminuuttiset - vaihtoehtoja on loputtomasti, mutta silti useammalla kisaajalla on sama styge mielessä. Voi tietty olla niinkin, että ymmärsin termit päin vastoin. :dontknow:
joo no näköjään puhutaan eri asioista. mulle "musaolmi"teema tarkoittaa semmosta, johon vaaditaan tavallista enemmän ns. asiantuntemusta (rautaesirippukierrokselta jotkut jäivät vaikeuden takia jopa pois) -- kun taas "alle 2 min." on lähinnä sen vastakohta, sillä kaikkihan tietävät loistavia alle kahden minsan biisejä vaikka kuinka monia.
Sama kuin harbergilla.
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists

User avatar
Hans Besättning
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 13671
Joined: 02 Dec 2007, 20:10
Location: absurdit sfäärit

Re: PIFFIVIISUT Vol. 9 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

#1044 Post by Hans Besättning » 29 Sep 2016, 13:12

Merabi wrote:
Hikinen Möhömaha wrote:70-luvun ja vanhemmat biisit jotka joku arvostettu musiikkilehti on julistanut klassikoiksi.
Itse näkisin olmiteeman semmoisena johon voisi tykitellä obskuureja ja nerokkaita stygejä, joista musalehtien patut eivät ole biidles-päissään kuulleetkaan..
Näin +monestihan klassikko-osastosta on puintia kymmenen sivun edestä ja näin poissuljettu kisoista.
Typisk stockholmare

User avatar
I & I Spit On Their Graves
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 92085
Joined: 05 Mar 2004, 09:59

Re: PIFFIVIISUT Vol. 9 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

#1045 Post by I & I Spit On Their Graves » 29 Sep 2016, 13:34

hemmets&mauritz wrote:
Merabi wrote:
Hikinen Möhömaha wrote:70-luvun ja vanhemmat biisit jotka joku arvostettu musiikkilehti on julistanut klassikoiksi.
Itse näkisin olmiteeman semmoisena johon voisi tykitellä obskuureja ja nerokkaita stygejä, joista musalehtien patut eivät ole biidles-päissään kuulleetkaan..
Näin +monestihan klassikko-osastosta on puintia kymmenen sivun edestä ja näin poissuljettu kisoista.
olishan sekin kisa, etsiä Rolling Stonen "maailman parhaat..."-listoilta biisi, joka täyttää muut viisuihin osallistumisen ehdot JA menestyy kuitenkin viisuissa. :P
Vitu Hanna wrote: Mikä hitto tää uus nikki on, luulin sua joksikin huumeidenkäyttäjäksi :x
Juutas wrote: Olisinpa minäkin kirkasotsainen punkkari

User avatar
moska
5k
Posts: 5107
Joined: 13 Jun 2010, 13:06

Re: PIFFIVIISUT Vol. 9 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

#1046 Post by moska » 29 Sep 2016, 14:10

Hah, keksin juuri KAAMEAN teeman johon löytyisi useimmista populaarimusan genreistä vaihtoehtoja, mutta punkin kanssa olisi ehkä vähän haastetta :P
Hamburilainen?
-Ei

-------
Erikoispönttö
Posts: 95476
Joined: 29 Sep 2008, 04:16

Re: PIFFIVIISUT Vol. 9 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

#1047 Post by ------- » 29 Sep 2016, 14:16

ripple wrote:Koska en kuitenkaa voita koskaan, ni jaetaan nyt teemaidea. Mun teema ois rikolliset. Pitää olla tuomittu jostain, josta on joutunut istumaan vankilassa. Tulis bluesia ja räppiä tämmösellä kierroksella.
ja countrya
Eija-Riitta Korhola wrote:Sikiöbisnes trendaa. Paljon elimiä.

User avatar
El Bimbo
God of PIF
God of PIF
Posts: 38698
Joined: 08 May 2006, 21:52
Location: 00500

Re: PIFFIVIISUT Vol. 9 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

#1048 Post by El Bimbo » 29 Sep 2016, 14:25

Oispa jo ens viisut.
Image
varpu wrote:
27 Jan 2024, 18:40
revanssi on jo suunnitelmissa. minähän en ota pastalta pataan...

Riivattu Velho
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10817
Joined: 15 Mar 2012, 20:41
Location: Ei-jiiänäs

Re: PIFFIVIISUT Vol. 9 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

#1049 Post by Riivattu Velho » 29 Sep 2016, 14:25

Oma teemaehdotus: 20 vuotta bändin ensijulkaisun jälkeen tehdyt biisit. Eli pitkän linjan bändien uudempi kama.

User avatar
Dirt Track Beamon
King of PIF
King of PIF
Posts: 15883
Joined: 02 Mar 2006, 13:48
Location: Kentucky Motor Speedway

Re: PIFFIVIISUT Vol. 9 (lopputulokset sivuilla 1 ja 54)

#1050 Post by Dirt Track Beamon » 29 Sep 2016, 14:35

Sexy Pre-Putin wrote:
Alan Sladd wrote: kilpailijat ehdottavat samoja artisteja ja/tai kappaleita. Ja lopulta kierroksen voittaa hän, joka ehtii varaamaan suurimman ennakkosuosikin ekana.
monestiko tässä on ilmeinen "ennakkosuosikki" lopulta voittanut viisut? itse olen toki jäävi sanomaan, naureskelin hartaasti kun First Aid Kidille povattiin menestystä, mutta olihan se lopulta top 5:ssä.
Ainahan näitä harhaan meneviä vahvoja visioita on, mutta kyllä esim. Bunker Hill sai ihan hyvät pohjapisteet pelkästään siksi, että ne kaksi myöhässä The Girl Can't Dancea ehdottanutta manageria antoivat kappaleelle täyspotit.
Image

Locked