PIFFIVIISUT vol. 10: Musiikki ja huumori (tulokset sivulla 1 ja 79)

Moderators: Paul Di'Anneli, Vilja heilimöi, minä en

Locked
Message
Author
User avatar
YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS
King of PIF
King of PIF
Posts: 16635
Joined: 25 Nov 2004, 11:12
Location: On Planet Bullshit. In the galaxy of This Sucks Camel Dick

Re: PIFFIVIISUT vol. 10 (tulokset sivulla 1 ja 79)

#1396 Post by YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS » 02 Nov 2016, 13:31

This is fantastic I'm in heaven wrote:Jo tässä vaiheessa muuten tiedoksi, että jos jollain on biisi millä tahtoisi osallistua, mutta sitä ei löydy Youtubesta, niin mulle voi lähettää digitaalisen tiedoston niin lisään Youtubeen. Tällä tavoin kenenkään ei tarvitse tehdä vain viisujen takia uutta Youtube-tiliä tai käyttää olemassaolevaa tiliään, jota kautta saattaa selvitä biisin lähettäjän henkilöllisyys.
Helvetin hyvä!

Perse Naama
Olisipa minulla hampaat vitussakin
Posts: 60076
Joined: 20 Nov 2011, 19:57

Re: PIFFIVIISUT vol. 10 (tulokset sivulla 1 ja 79)

#1397 Post by Perse Naama » 02 Nov 2016, 13:43

This is fantastic I'm in heaven wrote:
Räppi-Turre wrote:Niin moneltas alkaa ruljanssi?
Tänään klo 20 julkistan teeman ja siitä sit 24h aikaa jättää biisi ineen, jou!
Postis jotta muistan seurata :bounce:

User avatar
Lörtsy suomella
King of PIF
King of PIF
Posts: 15501
Joined: 12 Nov 2014, 17:43
Location: Holara

Re: PIFFIVIISUT vol. 10 (tulokset sivulla 1 ja 79)

#1398 Post by Lörtsy suomella » 02 Nov 2016, 13:43

A Brutal Gardener wrote:
This is fantastic I'm in heaven wrote:Jo tässä vaiheessa muuten tiedoksi, että jos jollain on biisi millä tahtoisi osallistua, mutta sitä ei löydy Youtubesta, niin mulle voi lähettää digitaalisen tiedoston niin lisään Youtubeen. Tällä tavoin kenenkään ei tarvitse tehdä vain viisujen takia uutta Youtube-tiliä tai käyttää olemassaolevaa tiliään, jota kautta saattaa selvitä biisin lähettäjän henkilöllisyys.
Helvetin hyvä!

User avatar
Lörtsy suomella
King of PIF
King of PIF
Posts: 15501
Joined: 12 Nov 2014, 17:43
Location: Holara

Re: PIFFIVIISUT vol. 10 (tulokset sivulla 1 ja 79)

#1399 Post by Lörtsy suomella » 02 Nov 2016, 13:44

Nyt täytyy valita biisi paremiin, jos menestyn yhtä huonosti kuin viimeksi niin lopetan piffaamisen!

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49721
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: PIFFIVIISUT vol. 10 (tulokset sivulla 1 ja 79)

#1400 Post by devil via the anus » 02 Nov 2016, 13:46

Raaste wrote:Nyt täytyy valita biisi paremiin, jos menestyn yhtä huonosti kuin viimeksi niin lopetan piffaamisen!
Ja biisi oli kuitenkin hyvä. Piffoajat taas vaihteeks vähän :tard:
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

This is fantastic I'm in heaven
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27778
Joined: 13 Apr 2015, 22:48

Re: PIFFIVIISUT vol. 10 (tulokset sivulla 1 ja 79)

#1401 Post by This is fantastic I'm in heaven » 02 Nov 2016, 13:51

Mies kuin seinäruusu wrote:
This is fantastic I'm in heaven wrote:
Hemmetinmoinen sössö wrote:Voiskin nyt alkaa ottamaan myös Spotifyn biisit kehiin ja ripata sieltä ralli jos sopii teemaan eikä YouTubesta löydy [-o<
Jo vain! 8)

Alkaa jännittää pikkuhiljaa, en tiedä vielä edes omaa biisiäni :panic: Ja se pitää päättää ennen huomista teeman julkistamista :palesmoker:
Siis viisuemäntä päättää fair play -henkeen vikana biisinsä kun tietää teeman eikä niinkun Harska, joka varaa heti eka itselle biisin, jolla muut haluaisi osallistua :x
Ai jaa, mä ajattelin että valitsen sen ennalta "alta pois", ettei muiden valinnat vaan mitenkään edes alitajuisesti vaikuta omaan valintaan :o No mutta nyt mulla on kaksi vaihtoehtoa, valitsen niistä toisen jos kukaan muu ei niitä tarjoa.

User avatar
motorisoitu keino
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29700
Joined: 16 Jan 2015, 18:58
Location: Somerset 739

Re: PIFFIVIISUT vol. 10 (tulokset sivulla 1 ja 79)

#1402 Post by motorisoitu keino » 02 Nov 2016, 14:06

Raaste wrote:
A Brutal Gardener wrote:
This is fantastic I'm in heaven wrote:Jo tässä vaiheessa muuten tiedoksi, että jos jollain on biisi millä tahtoisi osallistua, mutta sitä ei löydy Youtubesta, niin mulle voi lähettää digitaalisen tiedoston niin lisään Youtubeen. Tällä tavoin kenenkään ei tarvitse tehdä vain viisujen takia uutta Youtube-tiliä tai käyttää olemassaolevaa tiliään, jota kautta saattaa selvitä biisin lähettäjän henkilöllisyys.
Helvetin hyvä!
uijuijui on hyvää palvelua, itsellä ollut parikin sellaista biisiä mielessä, katsotaan jos teeman puolesta tärppää. kiitos!
Image

User avatar
ljm
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10446
Joined: 22 Mar 2004, 20:29
Location: 96100
Contact:

Re: PIFFIVIISUT vol. 10 (tulokset sivulla 1 ja 79)

#1403 Post by ljm » 02 Nov 2016, 14:20

motorisoitu keino wrote:
Raaste wrote:
A Brutal Gardener wrote:
This is fantastic I'm in heaven wrote:Jo tässä vaiheessa muuten tiedoksi, että jos jollain on biisi millä tahtoisi osallistua, mutta sitä ei löydy Youtubesta, niin mulle voi lähettää digitaalisen tiedoston niin lisään Youtubeen. Tällä tavoin kenenkään ei tarvitse tehdä vain viisujen takia uutta Youtube-tiliä tai käyttää olemassaolevaa tiliään, jota kautta saattaa selvitä biisin lähettäjän henkilöllisyys.
Helvetin hyvä!
uijuijui on hyvää palvelua, itsellä ollut parikin sellaista biisiä mielessä, katsotaan jos teeman puolesta tärppää. kiitos!

User avatar
harry-irene
tuhma vakuumi
Posts: 42498
Joined: 24 Jan 2006, 00:00

Re: PIFFIVIISUT vol. 10 (tulokset sivulla 1 ja 79)

#1404 Post by harry-irene » 02 Nov 2016, 16:22

This is fantastic I'm in heaven wrote:
Mies kuin seinäruusu wrote: Siis viisuemäntä päättää fair play -henkeen vikana biisinsä kun tietää teeman eikä niinkun Harska, joka varaa heti eka itselle biisin, jolla muut haluaisi osallistua :x
Ai jaa, mä ajattelin että valitsen sen ennalta "alta pois", ettei muiden valinnat vaan mitenkään edes alitajuisesti vaikuta omaan valintaan :o No mutta nyt mulla on kaksi vaihtoehtoa, valitsen niistä toisen jos kukaan muu ei niitä tarjoa.
juu ihan rauhassa voi viisuemäntä valkata biisin just silloin kun haluaa. se on ansainnut oikeuden moiseen moninkertaisesti: voittamalla edellisen kisan JA tekemällä uuden kiekan raskaimmat työt.

This is fantastic I'm in heaven
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27778
Joined: 13 Apr 2015, 22:48

Re: PIFFIVIISUT vol. 10 (tulokset sivulla 1 ja 79)

#1405 Post by This is fantastic I'm in heaven » 02 Nov 2016, 16:28

harry-irene wrote:
This is fantastic I'm in heaven wrote:
Mies kuin seinäruusu wrote: Siis viisuemäntä päättää fair play -henkeen vikana biisinsä kun tietää teeman eikä niinkun Harska, joka varaa heti eka itselle biisin, jolla muut haluaisi osallistua :x
Ai jaa, mä ajattelin että valitsen sen ennalta "alta pois", ettei muiden valinnat vaan mitenkään edes alitajuisesti vaikuta omaan valintaan :o No mutta nyt mulla on kaksi vaihtoehtoa, valitsen niistä toisen jos kukaan muu ei niitä tarjoa.
juu ihan rauhassa voi viisuemäntä valkata biisin just silloin kun haluaa. se on ansainnut oikeuden moiseen moninkertaisesti: voittamalla edellisen kisan JA tekemällä uuden kiekan raskaimmat työt.
Kommenttia tähän?:
This is fantastic I'm in heaven wrote:Mulla tulee ohjeiden sekaan pari omaa lisäkommenttia (esim. toi Youtube-juttu) joten haluaisin vähän typistää tekstiä että ihmiset jaksaisi paremmin lukea koko tekstin. Onko tämä sallittua? :scratch: En aio siis muuttaa tai poistaa mitään oleellista, ainoastaan vähän tiivistää tota valmista tekstiä.

User avatar
harry-irene
tuhma vakuumi
Posts: 42498
Joined: 24 Jan 2006, 00:00

Re: PIFFIVIISUT vol. 10 (tulokset sivulla 1 ja 79)

#1406 Post by harry-irene » 02 Nov 2016, 16:33

This is fantastic I'm in heaven wrote:Mulla tulee ohjeiden sekaan pari omaa lisäkommenttia (esim. toi Youtube-juttu) joten haluaisin vähän typistää tekstiä että ihmiset jaksaisi paremmin lukea koko tekstin. Onko tämä sallittua? :scratch: En aio siis muuttaa tai poistaa mitään oleellista, ainoastaan vähän tiivistää tota valmista tekstiä.
no mikä ettei -- kunhan on xtratarkkana detaljien kaa; viime aikoinahan on viisukansa pikemminkin alkanut vaatia, että alkurimpsussa on näyttävä entistä tarkemmin jokainen alapykälä ja sivumomentti...

ps. lisääpä muuten johkin väliin myös se 24 tunnin ilmoittautumisaika, ok? [-o<

User avatar
El Bimbo
God of PIF
God of PIF
Posts: 38687
Joined: 08 May 2006, 21:52
Location: 00500

Re: PIFFIVIISUT vol. 10 (tulokset sivulla 1 ja 79)

#1407 Post by El Bimbo » 02 Nov 2016, 16:34

täällä on jo virtuaalista ja konkreettista levyhyllyä selattu ja ehdokkaita on tukuttain. Antaa palaa.

Reilu 3 tuntia enää :twisted:
Image
varpu wrote:
27 Jan 2024, 18:40
revanssi on jo suunnitelmissa. minähän en ota pastalta pataan...

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49721
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: PIFFIVIISUT vol. 10 (tulokset sivulla 1 ja 79)

#1408 Post by devil via the anus » 02 Nov 2016, 17:47

:bounce:
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

User avatar
Räppi-Turre
.
.
Posts: 107442
Joined: 30 Apr 2004, 14:37
Contact:

Re: PIFFIVIISUT vol. 10 (tulokset sivulla 1 ja 79)

#1409 Post by Räppi-Turre » 02 Nov 2016, 17:59

Vois laittaa jo nyt koska ehdin sitten ajatella asiaa paremmin!
...That’s Heavy!
...I’m rappin’ Heavy Metal!

This is fantastic I'm in heaven
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27778
Joined: 13 Apr 2015, 22:48

Re: PIFFIVIISUT vol. 10 (tulokset sivulla 1 ja 79)

#1410 Post by This is fantastic I'm in heaven » 02 Nov 2016, 18:10

Huh huh, ei toi sääntöteksti kyllä lyhentynyt yhtään, mutta toivottavasti siitä saa kuitenkin selvää! Alle kaksi tuntia... 8)

Locked