Piffiviisut vol.16: Sisämaavaltiot, tulokset sivuilla 1 + 69

Moderators: Paul Di'Anneli, Vilja heilimöi, minä en

Locked
Message
Author

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49721
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Piffiviisut vol.16: Sisämaavaltiot, tulokset sivuilla 1

#1262 Post by devil via the anus » 02 May 2017, 11:59

This is fantastic I'm in heaven wrote:Voi jumalauta :boxing: :axe:
sweet sössöting [-o<
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

User avatar
Del Griffith
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 84610
Joined: 22 Dec 2008, 15:50
Location: 129 W. 81st St

Re: Piffiviisut vol.16: Sisämaavaltiot, tulokset sivuilla 1

#1263 Post by Del Griffith » 02 May 2017, 12:03

Ehkä viisuihin pitäis keksiä jotain ravisuttavaa - pari hyvää ehdotusta tullutkin - että olis muustakin sössöttämistä kun vaihdoista. :|
Populaarimusiikin henkinen viisari.

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49721
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Piffiviisut vol.16: Sisämaavaltiot, tulokset sivuilla 1

#1264 Post by devil via the anus » 02 May 2017, 12:11

Johtaja ite wrote:Ehkä viisuihin pitäis keksiä jotain ravisuttavaa - pari hyvää ehdotusta tullutkin - että olis muustakin sössöttämistä kun vaihdoista. :|
Itelle tää kysymys on vieläpä lähes yhdentekevä mutta näin vaan mennään. Kerran oon vaihtanu, kerran ois pitäny vaihtaa mutten vaihtanut, mutta mutta

Lämpimikseen sössöttäminen just hyvää puuhastelua.
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

User avatar
Dirt Track Beamon
King of PIF
King of PIF
Posts: 15879
Joined: 02 Mar 2006, 13:48
Location: Kentucky Motor Speedway

Re: Piffiviisut vol.16: Sisämaavaltiot, tulokset sivuilla 1

#1265 Post by Dirt Track Beamon » 02 May 2017, 12:30

Lusku wrote:ite en oo koskaan vaihtanu biisiä, paitsi viime kerralla kun isäntä pakotti :P
En muuten pakottanut. [-X Sait option päättää pidätkö biisin ja itse vastasit pitäväsi Liliputia ja Kleenexiä samana bändinä. Tasapuolisuuskäytännön vuoksi muiltakin meni sitten esittäjiä vaihtoon jäsenistöpäällekkäisyyksien nojalla (paitsi Rai ko ris).
devil via the anus wrote:Ite oon kyllä kääntänyt kelkkani tässä vaihtojutussa. Jos niitä vaihtoja kerran tulee sen 3/kierros, niin se on emännälle kohtuu pieni vaiva siihen nähden, että jollekin tulee se yks ässäbiisi mieleen vasta ku on jo laittanu biisin sisään. Niin kauan kuin työmäärä emännälle ei kasva kohtuuttomasti kannatan kaikkea mikä parantaa viisujen musiikillista antia.
Näinhän sitä luulisi. Mutta pahimmassa tapauksessa vaihdot ketjuttuvat ja parin suositun esittäjän vapautumisesta seuraa ykkösvaihtoehtosi olisi taas käytettävissä -ilmoituksen lähettäminen aika monelle kisaajalle, kun yksi kerrallaan aloittaa vekslailun.
Kauko Keuhkon näköinen mies wrote:Näin epäolmina ei muista kaikkia biisejä kaiken aikaa, ja toisinaan teemaan ei keksi kuin yhden sopivan. Hetihän seon laitettava, sit saattakin ehkä kenties välähtää parempi mieleen. Hyvähän se ois saada vaihtaa.
Olisko sulla ollut viime kierroksella joku vielä kovempi ässä Batzorig Vaanchigin tilalle? :o
Image

User avatar
Kauko Keuhkon näköinen mies
Kapteeni Swaghammer
Posts: 86116
Joined: 28 Mar 2015, 18:07
Location: ennen sotia

Re: Piffiviisut vol.16: Sisämaavaltiot, tulokset sivuilla 1

#1266 Post by Kauko Keuhkon näköinen mies » 02 May 2017, 12:32

karmee maito wrote::scratch: No eiks kannattais jo alunperin miettiä sellaisia biisejä ja esittäjiä, joita kaikki muut ei ole jonossa tarjoamassa?
No mitkä nyt sitte on tämmösiä? Luulin ettei täällä esim jotain Gizmosia kuunnella juurikaan, topikissa vain 5 sivua ja niim vaan oli menny heittämällä saatana. Musaolmeilla tuntuu olevan miljoona käypästä biiisiä joka teemaan, mut mietis nyt tavallisen kuolevaisen touhua, teemanjulistuksen jälkeen spotifaista pläräämään vittuna kaikkea mahollista, tutkimaan discogsia ja wikipediaa, koska kuka saatana nyt muistaa biisien nimet ulkoa, bändin kotimaata, vuosilukuja tai tämmösiä.

Tai ehkä tässä sitten pitäis olla alkukarsinnat, joku musavisa etteivät barbaarit pääse sotkemaan täydellistä järjestystä hätähousuilemalla ja epätaulukkolaskentaelämäntyylillään.
Kellä kutiseva reikä illalla, sillä haiseva sormi aamulla.

User avatar
Kauko Keuhkon näköinen mies
Kapteeni Swaghammer
Posts: 86116
Joined: 28 Mar 2015, 18:07
Location: ennen sotia

Re: Piffiviisut vol.16: Sisämaavaltiot, tulokset sivuilla 1

#1267 Post by Kauko Keuhkon näköinen mies » 02 May 2017, 12:34

Alan Sladd wrote:
Kauko Keuhkon näköinen mies wrote:Näin epäolmina ei muista kaikkia biisejä kaiken aikaa, ja toisinaan teemaan ei keksi kuin yhden sopivan. Hetihän seon laitettava, sit saattakin ehkä kenties välähtää parempi mieleen. Hyvähän se ois saada vaihtaa.
Olisko sulla ollut viime kierroksella joku vielä kovempi ässä Batzorig Vaanchigin tilalle? :o
No ei :P

Mut tässä on kyse yleisestä periaatteesta, joskus on tullut vaihdettua ja syystäkin.
Kellä kutiseva reikä illalla, sillä haiseva sormi aamulla.

User avatar
Lusku
Jens Rolig
Posts: 114765
Joined: 20 Sep 2004, 11:16

Re: Piffiviisut vol.16: Sisämaavaltiot, tulokset sivuilla 1

#1268 Post by Lusku » 02 May 2017, 12:36

Alan Sladd wrote:
Lusku wrote:ite en oo koskaan vaihtanu biisiä, paitsi viime kerralla kun isäntä pakotti :P
En muuten pakottanut. [-X Sait option päättää pidätkö biisin ja itse vastasit pitäväsi Liliputia ja Kleenexiä samana bändinä. Tasapuolisuuskäytännön vuoksi muiltakin meni sitten esittäjiä vaihtoon jäsenistöpäällekkäisyyksien nojalla (paitsi Rai ko ris).
Totta, kirjoitin viestini tyypillisesti pää jäässä ja siinä olis korrektisti pitänyt lukea: päällekkäisyys pakotti, ei isäntä :P Pahoitteluni, sir!

jepjep, oispa jo ilta [-o<

karmee maito
4k
Posts: 4490
Joined: 19 Sep 2007, 20:53

Re: Piffiviisut vol.16: Sisämaavaltiot, tulokset sivuilla 1

#1269 Post by karmee maito » 02 May 2017, 12:53

Kauko Keuhkon näköinen mies wrote:
karmee maito wrote::scratch: No eiks kannattais jo alunperin miettiä sellaisia biisejä ja esittäjiä, joita kaikki muut ei ole jonossa tarjoamassa?
No mitkä nyt sitte on tämmösiä? Luulin ettei täällä esim jotain Gizmosia kuunnella juurikaan, topikissa vain 5 sivua ja niim vaan oli menny heittämällä saatana. Musaolmeilla tuntuu olevan miljoona käypästä biiisiä joka teemaan, mut mietis nyt tavallisen kuolevaisen touhua, teemanjulistuksen jälkeen spotifaista pläräämään vittuna kaikkea mahollista, tutkimaan discogsia ja wikipediaa, koska kuka saatana nyt muistaa biisien nimet ulkoa, bändin kotimaata, vuosilukuja tai tämmösiä.

Tai ehkä tässä sitten pitäis olla alkukarsinnat, joku musavisa etteivät barbaarit pääse sotkemaan täydellistä järjestystä hätähousuilemalla ja epätaulukkolaskentaelämäntyylillään.
:yucca:

No mutta vakavammin puhuen, ei ole kovin vaikeaa välttää päällekkäisyyksiä kun vain itse kuuntelee riittävän paskaa musaa.
Mitä sulta poika puuttuu. Sullon lämmin ulsteri ja kaikki...

User avatar
motorisoitu keino
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29701
Joined: 16 Jan 2015, 18:58
Location: Somerset 739

Re: Piffiviisut vol.16: Sisämaavaltiot, tulokset sivuilla 1

#1270 Post by motorisoitu keino » 02 May 2017, 14:23

karmee maito wrote: No mutta vakavammin puhuen, ei ole kovin vaikeaa välttää päällekkäisyyksiä kun vain itse kuuntelee riittävän paskaa musaa.
now we're getting somewhere! :idea:
Image

User avatar
Hikinen Möhömaha
Gentlemanne
Posts: 64116
Joined: 26 Aug 2006, 04:21
Location: Yläpuolellanne

Re: Piffiviisut vol.16: Sisämaavaltiot, tulokset sivuilla 1

#1271 Post by Hikinen Möhömaha » 02 May 2017, 14:37

motorisoitu keino wrote:
karmee maito wrote: No mutta vakavammin puhuen, ei ole kovin vaikeaa välttää päällekkäisyyksiä kun vain itse kuuntelee riittävän paskaa musaa.
now we're getting somewhere! :idea:
Riittävän huonoa tai riittävän hyvää. Keskitien musassa tulee ne päällekkäisyydet kun olmijengi yrittää taktikoida ja miettiä millä klassikolla milloinkin sais eniten pisteitä ja selkääntaputuksia musavisan jatkoilla. :3
"Enemies of metal, your death is our reward!"

User avatar
Del Griffith
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 84610
Joined: 22 Dec 2008, 15:50
Location: 129 W. 81st St

Re: Piffiviisut vol.16: Sisämaavaltiot, tulokset sivuilla 1

#1272 Post by Del Griffith » 02 May 2017, 14:40

Hikinen Möhömaha wrote:
motorisoitu keino wrote:
karmee maito wrote: No mutta vakavammin puhuen, ei ole kovin vaikeaa välttää päällekkäisyyksiä kun vain itse kuuntelee riittävän paskaa musaa.
now we're getting somewhere! :idea:
Riittävän huonoa tai riittävän hyvää. Keskitien musassa tulee ne päällekkäisyydet kun olmijengi yrittää taktikoida ja miettiä millä klassikolla milloinkin sais eniten pisteitä ja selkääntaputuksia musavisan jatkoilla. :3
Ootko saanut paljon selkääntaputuksia klassikko hiphop-biiseistä? :P
Populaarimusiikin henkinen viisari.

karmee maito
4k
Posts: 4490
Joined: 19 Sep 2007, 20:53

Re: Piffiviisut vol.16: Sisämaavaltiot, tulokset sivuilla 1

#1273 Post by karmee maito » 02 May 2017, 14:50

Hikinen Möhömaha wrote:
motorisoitu keino wrote:
karmee maito wrote: No mutta vakavammin puhuen, ei ole kovin vaikeaa välttää päällekkäisyyksiä kun vain itse kuuntelee riittävän paskaa musaa.
now we're getting somewhere! :idea:
Riittävän huonoa tai riittävän hyvää. Keskitien musassa tulee ne päällekkäisyydet kun olmijengi yrittää taktikoida ja miettiä millä klassikolla milloinkin sais eniten pisteitä ja selkääntaputuksia musavisan jatkoilla. :3
No tuossahan tuo tulikin kauniisti muotoiltuna. Itsehän yritin vain lypsää jonkun myöntämään tämän toiminnan. :P
Mitä sulta poika puuttuu. Sullon lämmin ulsteri ja kaikki...

User avatar
Hikinen Möhömaha
Gentlemanne
Posts: 64116
Joined: 26 Aug 2006, 04:21
Location: Yläpuolellanne

Re: Piffiviisut vol.16: Sisämaavaltiot, tulokset sivuilla 1

#1274 Post by Hikinen Möhömaha » 02 May 2017, 15:09

Johtaja ite wrote:
Hikinen Möhömaha wrote:
motorisoitu keino wrote:
karmee maito wrote: No mutta vakavammin puhuen, ei ole kovin vaikeaa välttää päällekkäisyyksiä kun vain itse kuuntelee riittävän paskaa musaa.
now we're getting somewhere! :idea:
Riittävän huonoa tai riittävän hyvää. Keskitien musassa tulee ne päällekkäisyydet kun olmijengi yrittää taktikoida ja miettiä millä klassikolla milloinkin sais eniten pisteitä ja selkääntaputuksia musavisan jatkoilla. :3
Ootko saanut paljon selkääntaputuksia klassikko hiphop-biiseistä? :P
Ei oo tullu. Eikä myöskään skeittipunk-klassikoista. :( Eivätten selkeestikään oo riittävän keskitien musaa.
"Enemies of metal, your death is our reward!"

User avatar
Merabi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 81160
Joined: 19 Sep 2008, 18:20
Location: Södermalm-Tunnelbana

Re: Piffiviisut vol.16: Sisämaavaltiot, tulokset sivuilla 1

#1275 Post by Merabi » 02 May 2017, 15:10

Johtaja ite wrote:
Hikinen Möhömaha wrote:
motorisoitu keino wrote:
karmee maito wrote: No mutta vakavammin puhuen, ei ole kovin vaikeaa välttää päällekkäisyyksiä kun vain itse kuuntelee riittävän paskaa musaa.
now we're getting somewhere! :idea:
Riittävän huonoa tai riittävän hyvää. Keskitien musassa tulee ne päällekkäisyydet kun olmijengi yrittää taktikoida ja miettiä millä klassikolla milloinkin sais eniten pisteitä ja selkääntaputuksia musavisan jatkoilla. :3
Ootko saanut paljon selkääntaputuksia klassikko hiphop-biiseistä? :P
GZA pärjäsi hyvin, mutta oisko ollut ainoa hyvä Möhis-styge ever Pharciden ohella näissä karkeloissa :P
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists

Locked