Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua Tulokset sivulla 1 ja 61

Moderators: Paul Di'Anneli, Vilja heilimöi, minä en

Locked
Message
Author
User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49721
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua Tulokset sivulla 1 ja

#1036 Post by devil via the anus » 01 Aug 2017, 18:09

Torstai kyllä suunnilleen paskin mahdollinen itelle, mutta minkäs teet sitten. Su ois ihan ok ja maanantai best.
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

User avatar
Vilja heilimöi, minä en
keskisuuri muinainen
Posts: 96800
Joined: 06 Oct 2004, 14:52
Location: Kyy-trotskien vyyhdit

Re: Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua Tulokset sivulla 1 ja

#1037 Post by Vilja heilimöi, minä en » 01 Aug 2017, 18:35

Viisujen ansiosta tuli tarkastettua pitkästä aikaa Delia Derbyshiren discografiaa ja sieltähän löytyi pari suht tuoretta kiekkoa tilaukseen. Että tattista vaan. :salut:
Image

User avatar
joku tyyppi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70485
Joined: 05 Sep 2013, 23:29

Re: Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua TULOKSET KELLO 17:00

#1038 Post by joku tyyppi » 01 Aug 2017, 18:55

Niin onkos White Noise nyt pannassa viisuista? Tai ylipäänsä muidenkin sooloartistina viisuja voittaneiden bändihommat (tai toisin päin)? Vähän kyseenalaista sellaisilla osallistuminen ainakin minun mielestä ois, jos ei varsinaisesti kiellettyä olisikaan.
Karl Ove Knausgård wrote: Huom. minä en siis oikeasti ole Karl Ove Knausgård

User avatar
Musta Palsternakka
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11791
Joined: 16 Jul 2013, 23:06
Location: Karu Meininki

Re: Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua Tulokset sivulla 1 ja

#1039 Post by Musta Palsternakka » 01 Aug 2017, 19:55

Kiitokset emännöitsemisestä, osallistujille, äänestäjille ja varsinkin pörrörille ja Vilhikselle joilta tuli viisu-urani ensimmäiset täyspotit :salut:

Omista pisteytyksistä, ykkössija meni pääosin sen takia että selvisi North Staria sämplätyn vähän eri tyylisuunnan vanhaan suosikkiini:
[youtube][/youtube]

Gil Melle nousi listalla kun selvisi että se on leffan soundtrackilta ja leffa on kova.

Jäänmurtajan pisteet ei ollut mitään hassuttelua vaan katoin uuden Twin Peaksin ensimmäisen jakson samana iltana pisteytyksen kanssa. Jaksossa oli mielestäni samantyylistä pörinää ja sen jälkeen jäänmurtajan kuuntelu on tuntunut vähän spookyltä.
Image

User avatar
Musta Palsternakka
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11791
Joined: 16 Jul 2013, 23:06
Location: Karu Meininki

Re: Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua TULOKSET KELLO 17:00

#1040 Post by Musta Palsternakka » 01 Aug 2017, 20:07

En huku wrote:Myöskään ei Musta palsternakka, mutta viisukertoja takana niin vähän että kostolistalle ei vielä joudu.
Muistelisin ja sanoisin että tällä ja urheilukierroksella ei hirveän kauaksi jääty pisteiltä. Kyllä niitä varmasti vielä joskus!
Image

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49721
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua Tulokset sivulla 1 ja

#1041 Post by devil via the anus » 01 Aug 2017, 20:10

Musta Palsternakka wrote:Omista pisteytyksistä, ykkössija meni pääosin sen takia että selvisi North Staria sämplätyn vähän eri tyylisuunnan vanhaan suosikkiini

Gil Melle nousi listalla kun selvisi että se on leffan soundtrackilta ja leffa on kova.
Semmosia kulmia siinä.
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

User avatar
Musta Palsternakka
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11791
Joined: 16 Jul 2013, 23:06
Location: Karu Meininki

Re: Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua Tulokset sivulla 1 ja

#1042 Post by Musta Palsternakka » 01 Aug 2017, 20:16

devil via the anus wrote:
Musta Palsternakka wrote:Omista pisteytyksistä, ykkössija meni pääosin sen takia että selvisi North Staria sämplätyn vähän eri tyylisuunnan vanhaan suosikkiini

Gil Melle nousi listalla kun selvisi että se on leffan soundtrackilta ja leffa on kova.
Semmosia kulmia siinä.
Näillä mennään.
Image

User avatar
Vilja heilimöi, minä en
keskisuuri muinainen
Posts: 96800
Joined: 06 Oct 2004, 14:52
Location: Kyy-trotskien vyyhdit

Re: Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua Tulokset sivulla 1 ja

#1043 Post by Vilja heilimöi, minä en » 01 Aug 2017, 20:29

Musta Palsternakka wrote:
devil via the anus wrote:
Musta Palsternakka wrote:Omista pisteytyksistä, ykkössija meni pääosin sen takia että selvisi North Staria sämplätyn vähän eri tyylisuunnan vanhaan suosikkiini

Gil Melle nousi listalla kun selvisi että se on leffan soundtrackilta ja leffa on kova.
Semmosia kulmia siinä.
Näillä mennään.
Pitänyt tämä 10" laitos hankkia jo vuosikausia ihan vaan jo formaattinsakin takia: https://www.discogs.com/Gil-Mell%C3%A9- ... ase/669736
Image

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49721
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua Tulokset sivulla 1 ja

#1044 Post by devil via the anus » 01 Aug 2017, 20:31

Musta Palsternakka wrote:
devil via the anus wrote:
Musta Palsternakka wrote:Omista pisteytyksistä, ykkössija meni pääosin sen takia että selvisi North Staria sämplätyn vähän eri tyylisuunnan vanhaan suosikkiini

Gil Melle nousi listalla kun selvisi että se on leffan soundtrackilta ja leffa on kova.
Semmosia kulmia siinä.
Näillä mennään.
Ite oisin ehkä äänestäny parhaita biisejä enkä suosikkileffoja
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

User avatar
General Error
King of PIF
King of PIF
Posts: 16464
Joined: 16 Nov 2008, 01:50
Location: 66°33′45.9″

Re: Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua Tulokset sivulla 1 ja

#1045 Post by General Error » 01 Aug 2017, 21:07



Päivitetty maratontaulukko siitä niin.
Image

User avatar
Dirt Track Beamon
King of PIF
King of PIF
Posts: 15877
Joined: 02 Mar 2006, 13:48
Location: Kentucky Motor Speedway

Re: Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua Tulokset sivulla 1 ja

#1046 Post by Dirt Track Beamon » 01 Aug 2017, 21:23

En huku wrote:No eiks se ole jo toi torstai ja täts it.
Joo. Mutta monelta?
Image

User avatar
joku tyyppi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70485
Joined: 05 Sep 2013, 23:29

Re: Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua Tulokset sivulla 1 ja

#1047 Post by joku tyyppi » 01 Aug 2017, 22:18

joku tyyppi wrote:Niin onkos White Noise nyt pannassa viisuista? Tai ylipäänsä muidenkin sooloartistina viisuja voittaneiden bändihommat (tai toisin päin)? Vähän kyseenalaista sellaisilla osallistuminen ainakin minun mielestä ois, jos ei varsinaisesti kiellettyä olisikaan.
VASTAA!!!! :x
Karl Ove Knausgård wrote: Huom. minä en siis oikeasti ole Karl Ove Knausgård

User avatar
Wader
rakkauden pultsari
Posts: 17089
Joined: 22 Sep 2005, 15:18

Re: Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua Tulokset sivulla 1 ja

#1048 Post by Wader » 01 Aug 2017, 22:59

General Error wrote:

Päivitetty maratontaulukko siitä niin.
Tattis jälleen! :salut:
Pidä tunkkis.

User avatar
Wader
rakkauden pultsari
Posts: 17089
Joined: 22 Sep 2005, 15:18

Re: Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua TULOKSET KELLO 17:00

#1049 Post by Wader » 01 Aug 2017, 23:11

harry-irene wrote:
Wader wrote:
harry-irene wrote:
Wader wrote:
harry-irene wrote:niijja tosiaan! mix viisuveteraani-wader kehtasit laittaa biisin josson päätekijöinä sekä läjä että lehtisalo eli peräti kaks topsusuosion perusteella diskattavaa tyyppii hei? [-X
Jaa? Sakset on käsittääkseni kokoonpano. En olisi laittanut Veli-Matin omalla nimellä tehtyä kamaa.
juujuu mutku kaikki läjän ja lehtisalon ja nick caven kulttuuriteot on diskattavia niiden tobien takia.
siksi esim boys next door hylättiin - mutta rowland howardin sooloa ei.
sullahan oli Aavikkoa ja eikös tuolla periaatteella Leppänen Circlen takia olisi bannissa.
no nimenomaan tuolla perusteella ei: lehtisalon toba on lehtisalon nimellä eikä leppäsen. eli lehtisalon rojektit on nou-nou mut leppäsen ei automaattisesti. eks muka huomaa eroa?

No anyway jos emäntä hyväksyi biisin niin minulla on puhdas omatunto.
no siis sä satuit vain hyötymään emännän tottumattomuudesta tällä kertaa.
omantunnon asia on sit se, että kehtaako tosiaan edes yrittää laittaa sellaisia bändejä joissa on piffin kiistattomia (eli kymmenien sivujen arvoisia) kotijumalia kuten läjä ja lehtisalo. ;)
En vieläkään ole samaa mieltä. Ymmärrän sun pointsin, mutta mielestäni en rikkonut tätä kirjoittamatonta sääntöä (joka pitäisi kirjoittaa ettei tulisi tulkintaongelmia), koska noiden kundien muut tekemiset ovat siinä kymppisäännössä, mutta tuolla kokoonpanolla ei ole edes omaa topikkia. Eli ei mulla tullut mieleenkään itselläkään että toi voisi olla hylätty. Eikä sitä ole toistaiseksi kukaan muu ole vielä edes kokenut väärin tehdyksi, päin vastoin siitähän tykättiin top kymppiin asti ja kaikki varmasti tietää kokoonpanon tyypit.
Pidä tunkkis.

User avatar
harry-irene
tuhma vakuumi
Posts: 42498
Joined: 24 Jan 2006, 00:00

Re: Piffiviisut vol. 19: Avaruusromua TULOKSET KELLO 17:00

#1050 Post by harry-irene » 02 Aug 2017, 00:08

Wader wrote: En vieläkään ole samaa mieltä. Ymmärrän sun pointsin,
no selkeesti et edes ymmärrä, sillä pointti oli juurikin liian suosittujen pif-kotijumalien kaikkien tekemisten mukaan ottaminen.
tämä just osoittaa, ettet ymmärtänyt:
Wader wrote: noiden kundien muut tekemiset ovat siinä kymppisäännössä, mutta tuolla kokoonpanolla ei ole edes omaa topikkia.
nimittäin noissa topikeissa ei edes ole kyse "muista" tekemisistä vaan herrojen kaikista tekemisistä. (paitsi tietty tk:sta, jolle oli jo aiemmin topsuja.)
elikkäs a) "läjän muu kulttuuritoiminta" tarkoittaa kaikkea muuta paitsi tk:ta, b) "circle/lehtisalo/ektro" diskaa kaiken missä jussi on (vaikkei kai sentään kaikkea ektro-tuotantoa automaattisesti), ja c) nick caven kaiken ymppäävä otsikko samoin.
ymmärsithän kai senkin, miksi aikoinaan boys next door hylättiin, mutta rowlandin sooloa ei?

Eikä sitä ole toistaiseksi kukaan muu ole vielä edes kokenut väärin tehdyksi, päin vastoin siitähän tykättiin top kymppiin asti ja kaikki varmasti tietää kokoonpanon tyypit.
tämähän ei ole argumentti sun teorian puolesta, vaan se todistaa kahta ihan muuta seikkaa:
- ensinnäkin sen, että äänestäjät ansiokkaasti muistivat saksien osalta todellakin laittaa kaikki biisit samalle viivalle sen jälkeen kun emäntä oli ne hyväksynyt - vaikka sit vahingossa. (niin myös minun papruissa se pääsi jopa jatkokierrroksille, vaikkei pisteille yltänytkään.)
- päin vastoin, hyvän menestyksen voi jopa nähdä todisteena siitä, miten paljon etua liian suosittujen kotijumalien projekteista kisassa on.
ja moistahan viisuissa on just tarkoitus välttää.

Locked