Oliks tää räppiä vai skepua?joku tyyppi wrote: ↑29 Nov 2018, 11:22Yks viisujen yllättävimmistä jutuista oli, kun Möhis pätkäytti Khanatea tulemaan!

Moderator: Jalat jäi Karjalaan
Oliks tää räppiä vai skepua?joku tyyppi wrote: ↑29 Nov 2018, 11:22Yks viisujen yllättävimmistä jutuista oli, kun Möhis pätkäytti Khanatea tulemaan!
Elikkäs nää viisut onkin jo käytydevil via the anus wrote: ↑29 Nov 2018, 13:25Eli koska lauantai sai osakseen vastustusta siinä missä sunnuntaikin, niin mennään tuolla itselle paremmalla: teema julki su 2.11. klo 16:00. Jos biisilista saadaan suinkin julki 3. päivän aikana niin äänestys dedis 17.11. ja pisteiltama 20.11. joskus iltasella.
Oikeudet muutoksiin pidätetään.
This means war, terv. LapinpolttajaEskelisen Eetu wrote: ↑29 Nov 2018, 12:39Eskelisen Eetu wrote: ↑29 Nov 2018, 10:47Nyt viisujen väliajalla vähän arviointia viisuilijoista...
En huku Loiston päivät on kuitenkin ehkä lopullisesti takana.
Voe pörkele. Syytän iltavuoroa ja unenpuutetta. Lisäksi en ehkä osaa kalenteriaEn huku wrote: ↑29 Nov 2018, 18:33Elikkäs nää viisut onkin jo käytydevil via the anus wrote: ↑29 Nov 2018, 13:25Eli koska lauantai sai osakseen vastustusta siinä missä sunnuntaikin, niin mennään tuolla itselle paremmalla: teema julki su 2.11. klo 16:00. Jos biisilista saadaan suinkin julki 3. päivän aikana niin äänestys dedis 17.11. ja pisteiltama 20.11. joskus iltasella.
Oikeudet muutoksiin pidätetään.Kuka voitti?
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer
Ihan kutinsa pitävä analyysi!Eskelisen Eetu wrote: ↑29 Nov 2018, 12:39
PearlySpencer
Tasainen suorittaja, joka ei jätä viisuja väliin edes käsi paketissa. Hyvä jokaisella osa-alueella, mutta kuitenkin absoluuttiset huippuominaisuudet puuttuvat, joten kannua ei pääse nostamaan - HOF-paikka jää kiinni juuri tästä.
Hei huomenta Suomi, hyvin pyyhkii wrote: Tässäpä järjen ääntä.
juissimo wrote:Erään Scorpionsin kannessa luki shit it gay. Nauratti.
MASU ASUKKI wrote: C64 määräsi elämäni suunnan
juissimo wrote:Erään Scorpionsin kannessa luki shit it gay. Nauratti.
MASU ASUKKI wrote: C64 määräsi elämäni suunnan