Piffiviisut vol. 65 - BIRTH SCHOOL WORK DEATH lopputulokset sivuilla 1 ja 34

Moderators: Paul Di'Anneli, Vilja heilimöi, minä en

Locked
Message
Author
User avatar
PAHA APINA
7k
Posts: 7863
Joined: 12 Mar 2008, 21:44
Location: 00530

Re: Piffiviisut vol. 65 - lopputulokset sivuilla 1 ja 34

#556 Post by PAHA APINA » 24 May 2021, 13:22

Onnittelut JJK:lle, hieno ja ansaittu voitto. Kiitos kaikille Eddie Noackia äänestäneille ja erityiskiitokset jalomieliselle isännälle loistavasta kierroksesta.

User avatar
P O L L Y
DIKTAATTORI
Posts: 70553
Joined: 05 Sep 2008, 16:46

Re: Piffiviisut vol. 65 - lopputulokset sivuilla 1 ja 34

#557 Post by P O L L Y » 24 May 2021, 15:23

Maraton-taulukko päivitetty.

Kuluvalla vuodella kärkitilanne on kutkuttava Töbin ja Önkyn jakaessa samat kärkipisteet 451.

Kokonaistaulukossa Töbi pitää edelleen kärkeä Paha apinan kiriessä hopealle jättäen Sössön kolmanneksi, myös SIRKKELÖIJÄ kiilaa Önkytönkyn ohi ottaen neljännen sijan haltuun! Pearlyn hyvä kierros siivittää pari pykälän ylenemisen sijalle 11.

Ps. ei sinänsä varmasti merkitystä mutta pistelistassa VERI TULI KUOLEMA on epäreilusti 42p:llä Luskun 43p edellä.
Spoiler:
Image

User avatar
Merabi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 81160
Joined: 19 Sep 2008, 18:20
Location: Södermalm-Tunnelbana

Re: Piffiviisut vol. 65 - viisufinaali sunnuntaina klo 14-16!

#558 Post by Merabi » 24 May 2021, 15:59

Rödis wrote:
23 May 2021, 16:50
Onnea ja kiitoksia kaikille!
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists

User avatar
Vilja heilimöi, minä en
keskisuuri muinainen
Posts: 96800
Joined: 06 Oct 2004, 14:52
Location: Kyy-trotskien vyyhdit

Re: Piffiviisut vol. 65 - lopputulokset sivuilla 1 ja 34

#559 Post by Vilja heilimöi, minä en » 24 May 2021, 18:07

John Leyton, Queen, Petos ja Dropdead lisätty verboten-listalle.
Image

User avatar
Vilja heilimöi, minä en
keskisuuri muinainen
Posts: 96800
Joined: 06 Oct 2004, 14:52
Location: Kyy-trotskien vyyhdit

Re: Piffiviisut vol. 65 - lopputulokset sivuilla 1 ja 34

#560 Post by Vilja heilimöi, minä en » 24 May 2021, 20:08

Kierrosten 1-65 artistilista päivitetty ja tarkastettu. Flying Lotus oli tosiaan jossain kohtaa tipahtanut pois kyydistä epäinhimillisen virheen tms. vuoksi. Pahoittelut tapahtuneesta, rankaisen itseäni viikonloppuna myrkyttämällä kehoani alkoholilla.

Tarkistuslaskennassa löytyi myös sangen merkillinen mysteeri: Kierroksella 29 on osallistuneeksi artistiksi merkitty Pridebowl tsibaleella Impropriety. Tällaista esitystä ei kuitenkaan kyseiseltä kierrokselta tuloksista löydy. Kierroksen esiintyjälista on todennäköisesti tullut copy/pastettua omasta viisutiedostosta, mutta minkäänlaista käsitystä ei ole siitä, mistä se sinne on ilmestynyt. Onko joku vetänyt hevoisensa pelistä kesken kierroksen vai olenko vaan sössinyt omiani?
Image

User avatar
KALLION JÄTTI PERSE
En ole vastuussa mistään
Posts: 9728
Joined: 26 Aug 2009, 21:06
Location: Käpländ

Re: Piffiviisut vol. 65 - lopputulokset sivuilla 1 ja 34

#561 Post by KALLION JÄTTI PERSE » 24 May 2021, 20:35

Jalat jäi Karjalaan wrote:
24 May 2021, 20:08
Kierrosten 1-65 artistilista päivitetty ja tarkastettu. Flying Lotus oli tosiaan jossain kohtaa tipahtanut pois kyydistä epäinhimillisen virheen tms. vuoksi. Pahoittelut tapahtuneesta, rankaisen itseäni viikonloppuna myrkyttämällä kehoani alkoholilla.

Tarkistuslaskennassa löytyi myös sangen merkillinen mysteeri: Kierroksella 29 on osallistuneeksi artistiksi merkitty Pridebowl tsibaleella Impropriety. Tällaista esitystä ei kuitenkaan kyseiseltä kierrokselta tuloksista löydy. Kierroksen esiintyjälista on todennäköisesti tullut copy/pastettua omasta viisutiedostosta, mutta minkäänlaista käsitystä ei ole siitä, mistä se sinne on ilmestynyt. Onko joku vetänyt hevoisensa pelistä kesken kierroksen vai olenko vaan sössinyt omiani?
Biisi vedettiin kesken kaiken kisasta, eli et ole sössinyt omiasi.
Kake tai Pena wrote:Kirkki ihmetteli et miks Larz tuli treeneihin pastasiivilä päässä. Kirkki vaan et on nastaa olla pasta!
Is it painful hearing voices ring so early in the morning?

User avatar
Vilja heilimöi, minä en
keskisuuri muinainen
Posts: 96800
Joined: 06 Oct 2004, 14:52
Location: Kyy-trotskien vyyhdit

Re: Piffiviisut vol. 65 - lopputulokset sivuilla 1 ja 34

#562 Post by Vilja heilimöi, minä en » 24 May 2021, 21:55

KALLION JÄTTI PERSE wrote:
24 May 2021, 20:35
Jalat jäi Karjalaan wrote:
24 May 2021, 20:08
Kierrosten 1-65 artistilista päivitetty ja tarkastettu. Flying Lotus oli tosiaan jossain kohtaa tipahtanut pois kyydistä epäinhimillisen virheen tms. vuoksi. Pahoittelut tapahtuneesta, rankaisen itseäni viikonloppuna myrkyttämällä kehoani alkoholilla.

Tarkistuslaskennassa löytyi myös sangen merkillinen mysteeri: Kierroksella 29 on osallistuneeksi artistiksi merkitty Pridebowl tsibaleella Impropriety. Tällaista esitystä ei kuitenkaan kyseiseltä kierrokselta tuloksista löydy. Kierroksen esiintyjälista on todennäköisesti tullut copy/pastettua omasta viisutiedostosta, mutta minkäänlaista käsitystä ei ole siitä, mistä se sinne on ilmestynyt. Onko joku vetänyt hevoisensa pelistä kesken kierroksen vai olenko vaan sössinyt omiani?
Biisi vedettiin kesken kaiken kisasta, eli et ole sössinyt omiasi.
Asia selvä!
Image

User avatar
Tears for Bears
pateettinen maksa
Posts: 10711
Joined: 30 Nov 2016, 10:38
Location: Itä-Berliinin Nuorisofestivaali

Re: Piffiviisut vol. 65 - lopputulokset sivuilla 1 ja 34

#563 Post by Tears for Bears » 25 May 2021, 12:55

Omaa suorittamista pitäis nyt vähän parantaa taulukkojen kannalta. Tänä vuonna on hiihdetty tässä 11-16 sijan paikkeilla, joten pari top5-sijaa tekisi hyvää. Keskiarvo taitaa edelleen olla toiseksi paras, koska tulin maratonlistan kärkipäätä myöhemmin mukaan, mutta listasijoitus ei tietenkään ole niin korkealla, vaan on nyt 8. Maratonlistalla JJK on seitsemäntenä reilun sadan pisteen päässä, joten ihan äkkiä ei kyllä ohi tullä pääsemään. Lisäksi Rödis on vain 15p jäljessä, eli ohitus voi tapahtua milloin tahansa. Eikä Harskakaan kovin kaukana ole.

Vähän harmittaa että suht tasainen pärjääminen ja noi kokonaistulokset pitää omaa turhankin voimakasta kilpailuhenkeä yllä, koska monesti oon ajatellut että voisi alkaa laittaa kaikennäköistä huumors- ym. humppaa ja iskelmää, jota siis rakastan, mutten usko kanssakilpailijoiden arvostavan ja siksi jää laittamatta. Vaikea laji.

Onko JJK:lla jo ajatusta koska uusi teema tulee?

User avatar
Vilja heilimöi, minä en
keskisuuri muinainen
Posts: 96800
Joined: 06 Oct 2004, 14:52
Location: Kyy-trotskien vyyhdit

Re: Piffiviisut vol. 65 - lopputulokset sivuilla 1 ja 34

#564 Post by Vilja heilimöi, minä en » 25 May 2021, 14:24

Hyi Kattinen wrote:
25 May 2021, 12:55
Onko JJK:lla jo ajatusta koska uusi teema tulee?
Pyritään tuohon tiistai 1.6. iltapäivään näin alustavasti.
Image

User avatar
Lusku
Jens Rolig
Posts: 114739
Joined: 20 Sep 2004, 11:16

Re: Piffiviisut vol. 65 - lopputulokset sivuilla 1 ja 34

#565 Post by Lusku » 25 May 2021, 14:29

Hyi Kattinen wrote:
25 May 2021, 12:55
huumors- ym. humppaa ja iskelmää, jota siis rakastan, mutten usko kanssakilpailijoiden arvostavan ja siksi jää laittamatta. Vaikea laji.
DO IT! [-o<

jos meikä jotain iskelmässä arvostaa, niin se on just tämä hilipati hippaa meno. itkelmät kuunnelkoon joku muu.

User avatar
Del Griffith
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 84595
Joined: 22 Dec 2008, 15:50
Location: 129 W. 81st St

Re: Piffiviisut vol. 65 - lopputulokset sivuilla 1 ja 34

#566 Post by Del Griffith » 25 May 2021, 14:37

Pitää näin jälkikäteen vielä kiitellä, että kovistelu säännöistä tehosi - vain yksi osallistuja ilmoitti biisinsä väärin ja samainen manageri ilmoitti myös pisteet väärässä muodossa. Laitettakoon kategoriaan ”ei vanha koira uusille tavoille opi”. Lisäksi yksi inhimillinen erehdys pisteiden ilmoittamisessa. Kun näin hyvin homma sujui ja täten helpotti omaa työtä aivan sikana, niin en nyt alkanut noita hylkäämään. Nyt samalla tavalla jatkossakin.
Populaarimusiikin henkinen viisari.

User avatar
Merabi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 81160
Joined: 19 Sep 2008, 18:20
Location: Södermalm-Tunnelbana

Re: Piffiviisut vol. 65 - lopputulokset sivuilla 1 ja 34

#567 Post by Merabi » 25 May 2021, 15:17

Töbin frendi wrote:
25 May 2021, 14:37
Pitää näin jälkikäteen vielä kiitellä, että kovistelu säännöistä tehosi - vain yksi osallistuja ilmoitti biisinsä väärin ja samainen manageri ilmoitti myös pisteet väärässä muodossa. Laitettakoon kategoriaan ”ei vanha koira uusille tavoille opi”. Lisäksi yksi inhimillinen erehdys pisteiden ilmoittamisessa. Kun näin hyvin homma sujui ja täten helpotti omaa työtä aivan sikana, niin en nyt alkanut noita hylkäämään. Nyt samalla tavalla jatkossakin.
Jos olin minä niin olin vähän "herkistyneessä tilassa" :oops:

Ps. Tsori

Pps. Varmaan olisi virka-aikaan mennyt kanssa väärin :o
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists

User avatar
Del Griffith
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 84595
Joined: 22 Dec 2008, 15:50
Location: 129 W. 81st St

Re: Piffiviisut vol. 65 - lopputulokset sivuilla 1 ja 34

#568 Post by Del Griffith » 25 May 2021, 18:09

Merabi wrote:
25 May 2021, 15:17
Töbin frendi wrote:
25 May 2021, 14:37
Pitää näin jälkikäteen vielä kiitellä, että kovistelu säännöistä tehosi - vain yksi osallistuja ilmoitti biisinsä väärin ja samainen manageri ilmoitti myös pisteet väärässä muodossa. Laitettakoon kategoriaan ”ei vanha koira uusille tavoille opi”. Lisäksi yksi inhimillinen erehdys pisteiden ilmoittamisessa. Kun näin hyvin homma sujui ja täten helpotti omaa työtä aivan sikana, niin en nyt alkanut noita hylkäämään. Nyt samalla tavalla jatkossakin.
Jos olin minä niin olin vähän "herkistyneessä tilassa" :oops:

Ps. Tsori

Pps. Varmaan olisi virka-aikaan mennyt kanssa väärin :o
Vaitiolovelvollisuus näissä [-X
Populaarimusiikin henkinen viisari.

Banana Joe
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70544
Joined: 18 Mar 2010, 11:18
Location: Babylon

Re: Piffiviisut vol. 65 - lopputulokset sivuilla 1 ja 34

#569 Post by Banana Joe » 25 May 2021, 19:03

Anteeksi. Miten mulla se ilmoituskin nyt väärin meni? En kyllä tietoisesti tehnyt vaikka vanha koira olenkin.

Töbin frendi wrote:
25 May 2021, 14:37
Pitää näin jälkikäteen vielä kiitellä, että kovistelu säännöistä tehosi - vain yksi osallistuja ilmoitti biisinsä väärin ja samainen manageri ilmoitti myös pisteet väärässä muodossa. Laitettakoon kategoriaan ”ei vanha koira uusille tavoille opi”. Lisäksi yksi inhimillinen erehdys pisteiden ilmoittamisessa. Kun näin hyvin homma sujui ja täten helpotti omaa työtä aivan sikana, niin en nyt alkanut noita hylkäämään. Nyt samalla tavalla jatkossakin.
Image

User avatar
Del Griffith
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 84595
Joined: 22 Dec 2008, 15:50
Location: 129 W. 81st St

Re: Piffiviisut vol. 65 - lopputulokset sivuilla 1 ja 34

#570 Post by Del Griffith » 25 May 2021, 21:33

Banana Joe wrote:
25 May 2021, 19:03
Anteeksi. Miten mulla se ilmoituskin nyt väärin meni? En kyllä tietoisesti tehnyt vaikka vanha koira olenkin.

Töbin frendi wrote:
25 May 2021, 14:37
Pitää näin jälkikäteen vielä kiitellä, että kovistelu säännöistä tehosi - vain yksi osallistuja ilmoitti biisinsä väärin ja samainen manageri ilmoitti myös pisteet väärässä muodossa. Laitettakoon kategoriaan ”ei vanha koira uusille tavoille opi”. Lisäksi yksi inhimillinen erehdys pisteiden ilmoittamisessa. Kun näin hyvin homma sujui ja täten helpotti omaa työtä aivan sikana, niin en nyt alkanut noita hylkäämään. Nyt samalla tavalla jatkossakin.
Ei sulla mikään ilmoitus väärin ole mennyt.
Populaarimusiikin henkinen viisari.

Locked