Ei tuo tekniikka kyllä kovin yksinkertaiselta kuulosta, vaikka tiedän joitain varmaan tämänkin palstan lukijoita jotka tehneet itse paitoja tyyliin omassa yksiön paskahuussissa...
Oon aatellu ostaa tarvikkeet kotiin kun nyt eka saan vähän kädestäpitäen neuvoa tuolla kurssilla...en kanssa ymmärrä mitään noista kankaiden tiheyksistä, niitä on useampaa sorttia ja voilee ja valoverho käy....mulle sano opettaja että menet kangaskauppaan ja kysyt voileeta niin muuta ei tarvitse tietää

Valotusaikaan vaikuttaa käsittääkseni mm tuo kankaan tiheys, mutta moni muukin asia. Saas nähdä mitä tästä tulee.
Olen jo vuosikaudet haaveillut että oppisi tuon valoitusseulahomman, mutta Tampereella ei ole ollut kursseja aiemmin.
Eniten mua askarruttaa se, että kun kuva pitäisi saada tulostettua kalvolle, niin missä te muut olette sen homman tehneet? kotitulostimet tulostaa vain A4 ja se on usein liian pieni kuva t-paitaan. Ja kalvotkin pitää vissiin olla tietynlaisia ettei ihan mikä tahansa käy..
Meillä ei ole tuolla kurssilla mahdollisuutta painaa niin isoa kuvaa, mutta täytyy eka harjoitella sit pienemmillä.
Onko ainoa vaihtoehto kopiointipalvelu, että marssii johonkin liikkeeseen muistitikun kanssa ja pyytää tulostamaan A3 kalvolle. Muut vaiheet nyt varmasti onnistuvat kotona, mutta tuo häiritsee.
En ole myöskään mikään kovin hyvä kikkailemaan photoshoppien tai muidenkaan ohjelmien kanssa...