DIY sukellusvene

Kaikenlainen TSI -väsäily tänne.

Moderators: kjs, ÖSFJGNRU HGUGGH, Mayhem peruttu

Message
Author
User avatar
Olen ollut lentävällä lautasella
Mukava jäbä! Lutunen!
Posts: 43432
Joined: 20 Mar 2004, 22:29
Location: Tulevaisuus

Re: DIY sukellusvene

#16 Post by Olen ollut lentävällä lautasella » 31 Mar 2014, 19:38

Tee mielummin DIY-lautta. Ei tarvi kesämökkiä kun rakentaa leson lautan saunalla ja isolla terassilla. Siinä on kiva ajaa lautta parhaille paikoille järveä ja vaikka bajautella siinä.
Metal for muthas

User avatar
Heikki Sinsemilla (fixed)
1k
Posts: 1641
Joined: 03 Mar 2013, 19:53
Location: Green submarine

Re: DIY sukellusvene

#17 Post by Heikki Sinsemilla (fixed) » 31 Mar 2014, 20:17

Fire cowabunga! wrote:Tee mielummin DIY-lautta. Ei tarvi kesämökkiä kun rakentaa leson lautan saunalla ja isolla terassilla. Siinä on kiva ajaa lautta parhaille paikoille järveä ja vaikka bajautella siinä.
Idea on sinänsä täydellinen, mulla vaan ei juuri koskaan oo mitään mitä bajauttaa. Sen takia hingun merten taa ja sen jälkeen vaikka lautalle sitten. Kun sais sen heikin kukkaa (täkäläisillä hinnoilla ei onnistu), saisin pitkästä aikaa jotkut omat puskat sitten. Ei oo vuosiin onnistunut tässä nihkeydessä.
Cos' I don't think that we can survive - at all.

User avatar
Tuulipuku
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 111811
Joined: 29 Jul 2006, 18:40
Location: Beverly Hills 90210

Re: DIY sukellusvene

#18 Post by Tuulipuku » 07 Apr 2014, 13:57

Fire cowabunga! wrote:Tee mielummin DIY-lautta. Ei tarvi kesämökkiä kun rakentaa leson lautan saunalla ja isolla terassilla. Siinä on kiva ajaa lautta parhaille paikoille järveä ja vaikka bajautella siinä.
Lautta ois kyllä aika retee! Pitäis vaan keksiä joku puolilaillinen paikka säilytellä sitä. Kaupunkikaan ei taida tykätä, jos ankkuroi mokoman vaan johonkin rantaan x.

User avatar
Olen ollut lentävällä lautasella
Mukava jäbä! Lutunen!
Posts: 43432
Joined: 20 Mar 2004, 22:29
Location: Tulevaisuus

Re: DIY sukellusvene

#19 Post by Olen ollut lentävällä lautasella » 07 Apr 2014, 16:49

Tuulipuku wrote:
Fire cowabunga! wrote:Tee mielummin DIY-lautta. Ei tarvi kesämökkiä kun rakentaa leson lautan saunalla ja isolla terassilla. Siinä on kiva ajaa lautta parhaille paikoille järveä ja vaikka bajautella siinä.
Lautta ois kyllä aika retee! Pitäis vaan keksiä joku puolilaillinen paikka säilytellä sitä. Kaupunkikaan ei taida tykätä, jos ankkuroi mokoman vaan johonkin rantaan x.
No ainakin tossa ratinan kuppeessa vähän väliä näyttää joitain DIY-lauttoja seisovan parkissa. Varmaan niissä nyt omat rajoitteensa on. Ja jos nyt pysyy poissa laivojen tieltä niin mikäs siinä :D


Jos joku porukka lähtee tämmöistä tekemään, niin voin olla mukana mielellään. Rekisteröidä ei kai noita tarvi. Varmaan hyvät vuokratulotkin irtoo, silloin kun ei itse käytä. Ei kumminkaan ole varaa rakentaa kesämökkiä saareen, niin lautta pelastaa.
Metal for muthas

User avatar
Heikki Sinsemilla (fixed)
1k
Posts: 1641
Joined: 03 Mar 2013, 19:53
Location: Green submarine

Re: DIY sukellusvene

#20 Post by Heikki Sinsemilla (fixed) » 07 Apr 2014, 23:12

Pitää ne tommosissa paikoissa kuten Tampere rekisteröidä jos yli 5 metriä ja vuokrattuja laituripaikkoja ne on. Pitäis tietysti muuallakin mutta ketään ei kinosta yhtään.
Cos' I don't think that we can survive - at all.

User avatar
Holmer Sapiens
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20712
Joined: 08 Mar 2011, 08:36
Location: Helsinki
Contact:

Re: DIY sukellusvene

#21 Post by Holmer Sapiens » 08 Apr 2014, 05:45

Sellanen vois olla kans siisti ku Homerilla olli tulevaisuuden kämppä veden alla. :P

User avatar
Heikki Sinsemilla (fixed)
1k
Posts: 1641
Joined: 03 Mar 2013, 19:53
Location: Green submarine

Re: DIY sukellusvene

#22 Post by Heikki Sinsemilla (fixed) » 08 Apr 2014, 06:12

Jos se olis vaan kämppä tai joku piilopirtti, se vois olla maan alla niin ettei se erotu mitenkään maastosta. joku luukku mättäiden alla metsässä ja siellä pariksi viikoksi ruokaa, ponupannu, vettä ja sokeria. Puskatkin jos sais sähköt jotenkin tai akkuja ja ledejä.
Cos' I don't think that we can survive - at all.

myyrä
Posts: 791
Joined: 15 Nov 2013, 01:51
Location: stadi

Re: DIY sukellusvene

#23 Post by myyrä » 03 May 2014, 16:38

ahh, yes yes wrote:Image
[:] PAJAVENE [:]

Post Reply