Käsityötopikki!

Kaikenlainen TSI -väsäily tänne.

Moderators: kjs, ÖSFJGNRU HGUGGH, Mayhem peruttu

Post Reply
Message
Author
User avatar
prisonerechoes
2k
Posts: 2037
Joined: 23 Oct 2008, 18:34
Location: 00530
Contact:

Re: Käsityötopikki!

#31 Post by prisonerechoes » 17 Nov 2009, 12:35

Image

tuollaiset sain valmiiks viime viikolla.
you scumbag you maggot, you cheap lousy faggot!

organisti
Posts: 546
Joined: 07 Nov 2009, 17:55
Location: Kaukana radan varrella

Re: Käsityötopikki!

#32 Post by organisti » 17 Nov 2009, 19:36

Villasukat valmistuneet. Laittaisin kuvia, koska upeat, mutta en laita, koska atk-uuvatti.
Hikinen Möhömaha wrote: Piru vieköön, voitit!

User avatar
Kinkeri-Inkeri
The Pirttihirmu
Posts: 15739
Joined: 01 May 2006, 19:50
Location: Mynämäki

Re: Käsityötopikki!

#33 Post by Kinkeri-Inkeri » 20 Nov 2009, 15:43

Säärystimet sain väsättyä pariviikkoa sitten
Image
Sitten kokeilen vittuillakseni huovutusta
Image
ja tänään uudestaan
Image
ponygril wrote:Olen ailahtelevainen menkkamaster.

organisti
Posts: 546
Joined: 07 Nov 2009, 17:55
Location: Kaukana radan varrella

Re: Käsityötopikki!

#34 Post by organisti » 20 Nov 2009, 17:45

Kinkeri-Inkeri wrote:Sitten kokeilen vittuillakseni huovutusta
Image
ja tänään uudestaan
Image
Oi, oi, oi! Miten ihmeessä onnistuit noin hienosti? Olen itse yrittänyt huovutella jos sun vaikka mitä ja aina menee ihan hevon v*tuiksi. Kaikkea muuta osaankin sitten jo vähän paremmin, mutta huovutus on ihan yhtä tuskaa. Vinkkejä joilla onnistuu tuollainen yhtenäisen hatun huovutus ihan ilman noita korviakin? Sellaisia kaipailisin. :oops: :(
Hikinen Möhömaha wrote: Piru vieköön, voitit!

User avatar
Kinkeri-Inkeri
The Pirttihirmu
Posts: 15739
Joined: 01 May 2006, 19:50
Location: Mynämäki

Re: Käsityötopikki!

#35 Post by Kinkeri-Inkeri » 20 Nov 2009, 19:02

http://www.tkukoulu.fi/~eijametso/huovu ... ovutus.htm Tuossa ainoa, mitä oikeastaan luin ennen kun aloin huovuttamaan ja ei mulla mitään hattutukkeja ym. ole, vaan huovutin vaan tarpeeksi paksun pätkän villalaatoista, leikkasin vähän muotoa saksilla, venyttelin ja vanuttelin miten sattui ja huovutin viidellä neulalla lopuksi muotoon. Ai niin ja käytin rullana tuollaista tavallista pöytätabletiksi tarkoitettua bambu"liinaa". Emmä osaa itekkään, kunhan säädän vaan jotain. Niin ja nestemäinen mäntysuopa näyttäs olevan parasta tähän mennessä saippuoista.


Jos joku tietää edullisen paikan tilata villaa huovutukseen, niin ehdotuksia. Pirtin kehräämöstä ostin ekaa kertaa, muttei taida olla ihan halvin paikka.
ponygril wrote:Olen ailahtelevainen menkkamaster.

organisti
Posts: 546
Joined: 07 Nov 2009, 17:55
Location: Kaukana radan varrella

Re: Käsityötopikki!

#36 Post by organisti » 20 Nov 2009, 19:08

Kinkeri-Inkeri wrote:http://www.tkukoulu.fi/~eijametso/huovu ... ovutus.htm Tuossa ainoa, mitä oikeastaan luin ennen kun aloin huovuttamaan ja ei mulla mitään hattutukkeja ym. ole, vaan huovutin vaan tarpeeksi paksun pätkän villalaatoista, leikkasin vähän muotoa saksilla, venyttelin ja vanuttelin miten sattui ja huovutin viidellä neulalla lopuksi muotoon. Ai niin ja käytin rullana tuollaista tavallista pöytätabletiksi tarkoitettua bambu"liinaa". Emmä osaa itekkään, kunhan säädän vaan jotain. Niin ja nestemäinen mäntysuopa näyttäs olevan parasta tähän mennessä saippuoista.
Luin itse tuon samaisen ohjeen, kun yritin huovuttaa itselleni hattua. En vain onnistunut huovuttamaan sitä niin, että ne reunavillat olisivat tarttuneet kunnolla kiinni toisiinsa. Äh, ei minusta ilmeisesti ole tuohon, kun olen sen verran monta kertaa kokeillut ja aina epäonnistun. Pitää tehdä kaikkea muuta kivaa.
Hikinen Möhömaha wrote: Piru vieköön, voitit!

User avatar
paupeli
3k
Posts: 3109
Joined: 03 Jan 2009, 19:55
Location: Tampere

Re: Käsityötopikki!

#37 Post by paupeli » 24 Nov 2009, 15:22

Yritin muokata vakosamettihousuista hameen ilman ohjeita tai suunnitelmaa. Vituiks män. Tuli sitten tuhlattua yhdet housut, lankaa, 4 tuntia sekä viimeisetkin hermonriekaleet.

User avatar
Burzum/Kent
6k
Posts: 6605
Joined: 03 May 2006, 17:40

Re: Käsityötopikki!

#38 Post by Burzum/Kent » 26 Nov 2009, 12:58

Saan just neulontaopetusta aika skeidalta opettajalta. Mut kyllä se siitä! Jos kevääks sais sukat tehtyä.

User avatar
Lissu
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14539
Joined: 10 Oct 2008, 18:35
Location: Turku

Re: Käsityötopikki!

#39 Post by Lissu » 26 Nov 2009, 14:17

^ Ite oot paska oppilas :x

User avatar
paupeli
3k
Posts: 3109
Joined: 03 Jan 2009, 19:55
Location: Tampere

Re: Käsityötopikki!

#40 Post by paupeli » 26 Nov 2009, 21:13

Ompelin tänään neljään kestovaippaan kiinnitystarrat, yhteen pyyhkeeseen tarrat niin että sen saa vyötärölle kiinni sekä samaan pyyhkeeseen ja pariin kangaspeflettiin ripustusrenksut. Huomenna pitää hakea lisää tarranauhaa vaippoja varten, ommella ne ja lyhentää lahkeista hajonneet housut capreiksi.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103739
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Käsityötopikki!

#41 Post by Mayhem peruttu » 01 Dec 2009, 17:08

Kavensin paitaa ja pistin vetoketjun sen sivuun, että mahun ineen, ni tytöt oli villeinä tissivakoon ja B-M silitteli kanssa. Hulluja ämmiä!

User avatar
kukkahattutäti-ihminen
King of PIF
King of PIF
Posts: 16042
Joined: 26 May 2008, 19:53
Location: tre

Re: Käsityötopikki!

#42 Post by kukkahattutäti-ihminen » 01 Dec 2009, 23:02

Saatan olla himppasen pakkomielteinen. Neuloin kahdet sukat kahdessa päivässä, ja nyt sattuu sormiiin. Ku eihän niitä nyt herranjestas kesken voinu jättää..
Jare Dille-Nalle wrote:Täti-ihminen tietää, häntä kuunnelkaa.

User avatar
paupeli
3k
Posts: 3109
Joined: 03 Jan 2009, 19:55
Location: Tampere

Re: Käsityötopikki!

#43 Post by paupeli » 02 Dec 2009, 20:07

Lyhensin housut capri-mittaisiksi siten, että alaosan nauhakuja säilyi.

User avatar
kukkahattutäti-ihminen
King of PIF
King of PIF
Posts: 16042
Joined: 26 May 2008, 19:53
Location: tre

Re: Käsityötopikki!

#44 Post by kukkahattutäti-ihminen » 04 Dec 2009, 01:24

Mie oon neulonu niin paljon viime päivinä, että miun keskisormien alapuolelle kämmeneen on tullu pienoiset kovettumat :D

Mutta sisko pyys harmaat polvimittaset sukat joululahjaks, joten olihan semmoset neulottava. Niistä tuli aika hienotkin. Shhh.. älkää kertoko sille et tein tollaset.

Image

Tulikin vähän VILAUTUSKUVA samalla, että siinä teille reittä olkaa hyvä! Siskon jalassa nuo aukot ei tuu olee noin venyneinä, koska sillä on kaposemmat pohkeet kuin miulla (mutta miulla onki lihaksikkaammat, lällälläää)
Jare Dille-Nalle wrote:Täti-ihminen tietää, häntä kuunnelkaa.

super smash
4k
Posts: 4459
Joined: 14 Dec 2008, 23:36

Re: Käsityötopikki!

#45 Post by super smash » 04 Dec 2009, 01:33

^ vautsi, noi on upeet! mäkin haluan :oops:

Post Reply