Itse maalatut pätsit

Kaikenlainen TSI -väsäily tänne.

Moderators: kjs, ÖSFJGNRU HGUGGH, Mayhem peruttu

Message
Author
User avatar
Kikki Nassa
1k
Posts: 1422
Joined: 21 Oct 2016, 13:20

Re: Itse maalatut pätsit

#31 Post by Kikki Nassa » 21 Dec 2016, 12:09

li bai laa wrote:vitun diy. kaikki pitää tehä ite!
:D
Image

User avatar
ximmo
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10729
Joined: 14 Jul 2005, 10:02
Location: Helsinki
Contact:

Re: Itse maalatut pätsit

#32 Post by ximmo » 23 Dec 2016, 13:53

Meitsillä on itse "maalattu" Musta Paraati -paita. Kalvolle logo ja siitä sitten silkkipainolla paita. Ja sitten on käsipelein sutaistu logopaita, printtasin ihan paprulle vaan logon, teippasin paitaan ja pensselin kanssa siitä sitten niin. Uuniin lopuksi kun maalin ohjeissa niin luki. Ekassa pesussa vähän halusi lähteä, mutta ihan ok se sittemmin on pysynyt. Itse paitaa en tosin oo vuosiin nähnyt, jossain komeron syövereissä ja ehkä ihan hyvä niin.
Flemarin Bäxteri wrote:Ximmo on kyllä varmaan koko piffin hyväsydämisin jätkä.
http://ruumiinavaus.bandcamp.com

User avatar
Purkkipavut
Posts: 160
Joined: 30 Jun 2016, 20:33

Re: Itse maalatut pätsit

#33 Post by Purkkipavut » 26 Jan 2017, 22:43

En oo koskaa ymmärtäny hifistelyn päälle näis hommis. Sapluunat kontaktimuoville > saksilla irti > kangasmaalia päälle. Kestäny aika monet pesut paitsi jossain paidois mitä on tullu enemmän käytettyy. Pitäs tehä ennen kevättä muutamat pätsit ni kehtaa lähteä taas puistoo esittelee.
Image

User avatar
Kikki Nassa
1k
Posts: 1422
Joined: 21 Oct 2016, 13:20

Re: Itse maalatut pätsit

#34 Post by Kikki Nassa » 28 Jan 2017, 15:04

nöö nöö wrote:En oo koskaa ymmärtäny hifistelyn päälle näis hommis. Sapluunat kontaktimuoville > saksilla irti > kangasmaalia päälle. Kestäny aika monet pesut paitsi jossain paidois mitä on tullu enemmän käytettyy. Pitäs tehä ennen kevättä muutamat pätsit ni kehtaa lähteä taas puistoo esittelee.
Ehkä se on vaan se tapa millä tykkää tehä :D Itelle vaan maalaaminen onnistuu luontevasti ja sit saa viel tarkkaa jälkee aikaseks 8)
Image

User avatar
Singularity
1k
Posts: 1158
Joined: 28 Dec 2007, 16:34
Location: Polheim

Re: Itse maalatut pätsit

#35 Post by Singularity » 30 Jan 2017, 02:00

Perus paperia näytön päälle teipillä ja ääriviivat siitä, sitte leikata ne pienellä kirurginveitsellä (ostin pari pakettia vaihtoteriäki jollain eurolla kirpparilta). Sitte puikkoliimaa ja länttää sen kankaalle, ja tumputtelemalla maalia päälle. Toi puikko on hyvää ku se tarttuu muttei jätä kankaaseen mitään sitte ku vetää pois. Ja jos tarvii jotain irtopaloja liimata niin helppoa sillä, toimii varmaan kalvoski ihan yhtä hyvin.

Jotain euron kirppari-farkuista leikattua kangasta oon käyttäny yleensä. Pitäs kyllä jaksaa noi reunat taitella vastaisuudes ku purkaantuu kyllä.
* sigh *

User avatar
Kikki Nassa
1k
Posts: 1422
Joined: 21 Oct 2016, 13:20

Re: Itse maalatut pätsit

#36 Post by Kikki Nassa » 30 Jan 2017, 08:13

Singularity wrote:Perus paperia näytön päälle teipillä ja ääriviivat siitä, sitte leikata ne pienellä kirurginveitsellä (ostin pari pakettia vaihtoteriäki jollain eurolla kirpparilta). Sitte puikkoliimaa ja länttää sen kankaalle, ja tumputtelemalla maalia päälle. Toi puikko on hyvää ku se tarttuu muttei jätä kankaaseen mitään sitte ku vetää pois. Ja jos tarvii jotain irtopaloja liimata niin helppoa sillä, toimii varmaan kalvoski ihan yhtä hyvin.

Jotain euron kirppari-farkuista leikattua kangasta oon käyttäny yleensä. Pitäs kyllä jaksaa noi reunat taitella vastaisuudes ku purkaantuu kyllä.
Aaa, tohonhan pystyis vaikka jos jaksaa pikkutarkkaa jälkeä tehä ni käyttää sivellintä, josta leikkaa saksilla siveltimen päätyä pienemmäks :?:
Image

User avatar
Kikki Nassa
1k
Posts: 1422
Joined: 21 Oct 2016, 13:20

Re: Itse maalatut pätsit

#37 Post by Kikki Nassa » 21 Feb 2017, 10:04

Image

Tässä taas uusinta wörkkiä, tosin vasemmanpuoleinen selkäpätsiks meinailtu, on tulostettu ihan silityspaperille ja silitetty kankaaseen. Mut oikeenpuolimmaiset on itse maalattuja :flower:
Image

User avatar
ximmo
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10729
Joined: 14 Jul 2005, 10:02
Location: Helsinki
Contact:

Re: Itse maalatut pätsit

#38 Post by ximmo » 22 Feb 2017, 18:25

Säätö-J wrote:Tässä taas uusinta wörkkiä, tosin vasemmanpuoleinen selkäpätsiks meinailtu, on tulostettu ihan silityspaperille ja silitetty kankaaseen. Mut oikeenpuolimmaiset on itse maalattuja :flower:
:shock: Bittu mää oon ostanut intter netskasta paskempia pätsejä kuin nuo.
Flemarin Bäxteri wrote:Ximmo on kyllä varmaan koko piffin hyväsydämisin jätkä.
http://ruumiinavaus.bandcamp.com

User avatar
Kikki Nassa
1k
Posts: 1422
Joined: 21 Oct 2016, 13:20

Re: Itse maalatut pätsit

#39 Post by Kikki Nassa » 22 Feb 2017, 18:58

ximmo wrote:
Säätö-J wrote:Tässä taas uusinta wörkkiä, tosin vasemmanpuoleinen selkäpätsiks meinailtu, on tulostettu ihan silityspaperille ja silitetty kankaaseen. Mut oikeenpuolimmaiset on itse maalattuja :flower:
:shock: Bittu mää oon ostanut intter netskasta paskempia pätsejä kuin nuo.
Imarteleva kommentti, kiitos :love2:
Image

User avatar
ximmo
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10729
Joined: 14 Jul 2005, 10:02
Location: Helsinki
Contact:

Re: Itse maalatut pätsit

#40 Post by ximmo » 24 Feb 2017, 18:01

Säätö-J wrote:
ximmo wrote:
Säätö-J wrote:Tässä taas uusinta wörkkiä, tosin vasemmanpuoleinen selkäpätsiks meinailtu, on tulostettu ihan silityspaperille ja silitetty kankaaseen. Mut oikeenpuolimmaiset on itse maalattuja :flower:
:shock: Bittu mää oon ostanut intter netskasta paskempia pätsejä kuin nuo.
Imarteleva kommentti, kiitos :love2:
Ole hyvä. oon ostanut mm. paitoja, joista kuvat murenee valkoiseksi hötöksi jo ekassa pesussa. Pätsit ovat myös ihan randomia jo kankaasta alkaen. Nämä sinun tekeleet eivät taida olla ihan sellaista hupsuttelua.
Flemarin Bäxteri wrote:Ximmo on kyllä varmaan koko piffin hyväsydämisin jätkä.
http://ruumiinavaus.bandcamp.com

User avatar
Kikki Nassa
1k
Posts: 1422
Joined: 21 Oct 2016, 13:20

Re: Itse maalatut pätsit

#41 Post by Kikki Nassa » 26 Feb 2017, 21:02

ximmo wrote:
Säätö-J wrote:
ximmo wrote:
Säätö-J wrote:Tässä taas uusinta wörkkiä, tosin vasemmanpuoleinen selkäpätsiks meinailtu, on tulostettu ihan silityspaperille ja silitetty kankaaseen. Mut oikeenpuolimmaiset on itse maalattuja :flower:
:shock: Bittu mää oon ostanut intter netskasta paskempia pätsejä kuin nuo.
Imarteleva kommentti, kiitos :love2:
Ole hyvä. oon ostanut mm. paitoja, joista kuvat murenee valkoiseksi hötöksi jo ekassa pesussa. Pätsit ovat myös ihan randomia jo kankaasta alkaen. Nämä sinun tekeleet eivät taida olla ihan sellaista hupsuttelua.
En oo pesussa pätsejä käyttäny, kun tässä liivissä on nämä kiinni! Mut on nää ainakin tosi hyvälaatuisina säilyny ainaki nää vanhimmat tässä liivissä, kun on kuitenki jokapäiväisessä käytössä
Image

User avatar
Haju
Paha
Posts: 4606
Joined: 15 May 2007, 06:10
Location: Etelä

Re: Itse maalatut pätsit

#42 Post by Haju » 16 Jun 2017, 15:27

Tarviisin Rebel Spell pätsejä jostain. hyvä syy opetella silkkipaino hommia, kun se kiinnostaa.
(\(\
(^.^)
(")") "...Mihinkään muuhun kuin virtsaamiseen"

User avatar
Skinnyass Bitchface
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10486
Joined: 04 Apr 2016, 18:44

Re: Itse maalatut pätsit

#43 Post by Skinnyass Bitchface » 20 Jun 2017, 00:44

Nahkamaalia vois ostaa :-k

User avatar
Skinnyass Bitchface
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10486
Joined: 04 Apr 2016, 18:44

Re: Itse maalatut pätsit

#44 Post by Skinnyass Bitchface » 20 Jun 2017, 00:46

Upeita pätsejä Säätö-jllä! :salut:

User avatar
Hä-mies
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 89664
Joined: 22 Dec 2016, 21:54
Location: hä, märässä

Re: Itse maalatut pätsit

#45 Post by Hä-mies » 13 Mar 2018, 12:55

jaa tämmönenki topik. löysin joku aika sitten Sinooperista valkoisia kangasmaalikyniä ja ajattelin saisiko niillä huumoripätsejä aikaan. ja kyllähän niillä saa, 3mm kärki tosin rajoittaa vähän kuinka pientä yksityiskohtaa on mukava tehdä ja peittävän jäljen tekeminen vaatii pari kerrosta mutta muuten ihan jees. seuraavan isomman projektin teen kyllä siveltimellä mutta tällaisiin pieniin tuo oli ihan ok

Image
Spoiler:
Image

Post Reply