D.I.Y. korvien putsaus

Kaikenlainen TSI -väsäily tänne.

Moderators: kjs, ÖSFJGNRU HGUGGH, Mayhem peruttu

Message
Author
User avatar
nniina
Posts: 482
Joined: 30 Mar 2005, 20:16
Location: tampere
Contact:

Re: D.I.Y. korvien putsaus

#31 Post by nniina » 12 May 2011, 20:07

Yhellä venäläisellä kaverilla oli sellanen korvalusikka, hopeeta. testasin sitä ja se oli hyvä! kerran ku kaapas nii lähti hyvin schaissee irti, paremmin ku esim naulalla, pinnillä, puikolla, ruuvilla, kynsisaksilla.... käy näköjään korustakin. Kaveri lupas tuua viel mulle tollasen ku käy seuraavan kerran venäjällä, jee!!!

Image
piruuttaan voi tehä mitä vaan.

Oululaisten vedet tarkistettava
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 13242
Joined: 24 May 2004, 17:09

Re: D.I.Y. korvien putsaus

#32 Post by Oululaisten vedet tarkistettava » 13 May 2011, 00:07

korvaanhan ei tulisi missään nimessä laittaa mitään kyynerpäätä pienempää
Image

User avatar
Yön ninja
4k
Posts: 4559
Joined: 15 May 2005, 18:48
Location: Katolla

Re: D.I.Y. korvien putsaus

#33 Post by Yön ninja » 03 Aug 2011, 01:26

sain mutsilta sellasen truutan millä ne terkkaritki sen paskan poistaa. ei sieltä mitään tullu, joten en varmaan osannu käyttää. jännältä tuntu.

Jepe666
2k
Posts: 2263
Joined: 28 Jun 2009, 01:26

Re: D.I.Y. korvien putsaus

#34 Post by Jepe666 » 07 Aug 2011, 22:40

Mulla oli just täl viikol elämäni eka korvatulppa. Yritin DIY:nä saada paskan lähteen mut mahdotontahan se oli. Ei saanu ees sairaanhoitaja sitä vittuun. Laitoin sit pari-kolme kertaa "Oroclean"-korvatippoja ja sit lähti meneen. Huh.

Ramo123456

Re: D.I.Y. korvien putsaus

#35 Post by Ramo123456 » 30 Aug 2011, 23:17

Mäkin olen miettinyt että miten helvetissä noi sais ite putsattua. Terveyskeskuksen puoleen olen muutaman kerran yrittänyt kääntyä mutta se on niin helvetin vaivalloista touhua. Ne vaan jauhaa aina niistä apteekin korvatipoista ja ajaa pois vaikkei ne edes mulla toimi. Tuntuu olevan ihan mahdottomuus saada niitä putsaamaan korvia. :x

Ollu nyt korvat ainakin pari vuotta korvat enemmän tai vähemmän lukossa. Alkaa jo vähän haittaamaan elämää ku ei pysty kunnolla musiikkiakaan kuuntelemaan. Muutin kaikkien biisienki äänenvoimakkuuden 105 desibeliin, vedin kaikki volyymit täysille ja vielä noi Windows Media Playerin "Equalizer" napit ylös. Silti ei kuulokkeilla kuule kunnolla biisejä tarpeeks kovaa. Eilen olin rahattomana palauttamassa pulloja kaupassa ku yhtäkkiä oikee korva loksahti hetkeks täysin auki. Säikähdin ympäriltä lähtevää melua niin paljon et pudotin kaljapullon paskaks kaupan lattialle. Sit korva meni taas lukkoon. :shock:

User avatar
Äidin mielestä mukava poika
olen kaunis kukkanen
Posts: 185620
Joined: 24 May 2005, 21:07
Location: Verorahoilla loisimassa
Contact:

Re: D.I.Y. korvien putsaus

#36 Post by Äidin mielestä mukava poika » 06 Sep 2011, 18:45

^Eikös tuo kova meteli varsinkin pitkällä aikavälillä lisää vaikun eritystä huomattavasti?
~ketään ei saa lyödä~
Sutten Marssi wrote:
27 Jul 2019, 10:50
Ehkä kateellinen, mutta silti oikeassa.
Kyrpä wrote: elämä on taistelua.

älä tee sitä
2k
Posts: 2089
Joined: 12 Oct 2007, 20:23
Location: Tampere

Re: D.I.Y. korvien putsaus

#37 Post by älä tee sitä » 09 Nov 2011, 11:57

Mr. Ramone wrote:Mäkin olen miettinyt että miten helvetissä noi sais ite putsattua. Terveyskeskuksen puoleen olen muutaman kerran yrittänyt kääntyä mutta se on niin helvetin vaivalloista touhua. Ne vaan jauhaa aina niistä apteekin korvatipoista ja ajaa pois vaikkei ne edes mulla toimi. Tuntuu olevan ihan mahdottomuus saada niitä putsaamaan korvia. :x

Ollu nyt korvat ainakin pari vuotta korvat enemmän tai vähemmän lukossa. Alkaa jo vähän haittaamaan elämää ku ei pysty kunnolla musiikkiakaan kuuntelemaan. Muutin kaikkien biisienki äänenvoimakkuuden 105 desibeliin, vedin kaikki volyymit täysille ja vielä noi Windows Media Playerin "Equalizer" napit ylös. Silti ei kuulokkeilla kuule kunnolla biisejä tarpeeks kovaa. Eilen olin rahattomana palauttamassa pulloja kaupassa ku yhtäkkiä oikee korva loksahti hetkeks täysin auki. Säikähdin ympäriltä lähtevää melua niin paljon et pudotin kaljapullon paskaks kaupan lattialle. Sit korva meni taas lukkoon. :shock:
Siis miten tää nyt on edes mahdollista että sä et muka noilla oireilla pääse puhdistukseen?

Summajätkä
2k
Posts: 2889
Joined: 17 Feb 2005, 23:46
Location: länsi-Pasila

Re: D.I.Y. korvien putsaus

#38 Post by Summajätkä » 17 Jan 2012, 01:38

Hiuspinnillä piti taas suurimmat paskat poistaa tos viime viikolla. Hyvin huutaa korva päivän verran tommosen sessarin jälkeen, heh.
"Onko jätkä joku jätkä vai joku summajätkä?"

User avatar
Julian Best
Posts: 753
Joined: 06 Jan 2008, 06:20

Re: D.I.Y. korvien putsaus

#39 Post by Julian Best » 23 Jan 2012, 13:30

420jepe187 wrote:Mulla oli just täl viikol elämäni eka korvatulppa. Yritin DIY:nä saada paskan lähteen mut mahdotontahan se oli. Ei saanu ees sairaanhoitaja sitä vittuun. Laitoin sit pari-kolme kertaa "Oroclean"-korvatippoja ja sit lähti meneen. Huh.
oroclean ei toimaa mulla. remowax on paras. sitä tiputtelen illalla korvan täyteen ja käyn vastakkaiselle kyljelle nukkumaan. aamulla kun herään niin truutalla vettä korvaan ja hernesoppa valuu korvasta pois.
(truutta= sellainen ruisku mihin mahtuu paljon vettä).

enirukieH
Posts: 18
Joined: 24 Jan 2013, 18:50

Re: D.I.Y. korvien putsaus

#40 Post by enirukieH » 18 Mar 2013, 12:18

Vanupuikot loppu enkä oo muistanu ostaa lisää niin teippasin kaks nuppineulaa toisiinsa kii ja aloin kaivaa möhnää ulos. Yhellä nuppineulal saattas jäädä aika herkästi korvan sisään neula..

toisiks kovin hoodoo äijä
Posts: 176
Joined: 22 Jun 2009, 18:01
Location: Hiljaa töissä
Contact:

Re: D.I.Y. korvien putsaus

#41 Post by toisiks kovin hoodoo äijä » 22 Mar 2013, 22:56

ne apteekin tipat on vähän tyyriitä mut kyl niist riittää useemman korvaparin putsaamiseen. On muuten yks vittumaisimmista tunteista toi korvan tukkiutuminen, varsinkin kun pitäs töissä pystyy kuulemaan jotain. Ite sain loppupeleissä paskan irtoamaan sillee et ruiskutin semmosel lääkkeiden annosteluruiskulla muutaman millilitran vettä korviin niin kovaa ku sielt tuli puristamalla. Olin käsitelly sitä ennen korvat 3 yötä putkeen apteekin tipoilla ja kokeillu aina. Sit sielt tuli semmonen pikkurillin kynnen kokonen knölli. kuulosti maailma aika rapeelta sen jälkee.

User avatar
coldwave electro ja punk
Posts: 889
Joined: 27 May 2012, 21:42
Location: Dioxin Cave

Re: D.I.Y. korvien putsaus

#42 Post by coldwave electro ja punk » 08 May 2013, 02:13

hiuspinni ja ceridal. sit vakuuttavin mitä oon livenä nähnyt ,niin sellasella metallisella tai muovisella ohuella tikulla varovasti kihnuttaen tuli uskomattomat määrät vaikkua/ "kiviä" ulos korvasta. intiassa jossain goan rannalla tämä siis ´bout 10 v sitten. siinä vesi kielellä tsiigasin vieressä. aah. varmaan se hetki kiitää siinä filmissä jonka näkee sit kuoleman hetkellä , se highlights of my life. slurps.


no sweat

User avatar
Läski homo
Posts: 101
Joined: 17 Aug 2011, 00:14
Location: 00500

Re: D.I.Y. korvien putsaus

#43 Post by Läski homo » 24 May 2013, 11:27

Ite oon aina vaan vanupuikolla sörkkiny. Jotenki tosi paljon rupes kuitenkin nyt himottamaan jonkun korvalusikan tjsp ostaminen jos sillä kerran saisi noi kököt sielt kunnolla pois. Vittu slurps.

User avatar
GORENOISE-TURISTIOPAS
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10783
Joined: 07 Feb 2006, 17:06

Re: D.I.Y. korvien putsaus

#44 Post by GORENOISE-TURISTIOPAS » 24 May 2013, 19:42

Alko kyl tehä ihan törkeesti mieli kokeilla jotain kunnollista korvien puhdistamista nyt kun tän topikin luki.
Image

Fyfuvjfvrufkx
raksa-nihilisti
Posts: 256679
Joined: 15 Jan 2009, 23:26

Re: D.I.Y. korvien putsaus

#45 Post by Fyfuvjfvrufkx » 29 May 2013, 19:12

Possum-Boy wrote:Alko kyl tehä ihan törkeesti mieli kokeilla jotain kunnollista korvien puhdistamista nyt kun tän topikin luki.

Post Reply