deodorantti kivet

Kaikenlainen TSI -väsäily tänne.

Moderators: kjs, ÖSFJGNRU HGUGGH, Mayhem peruttu

Post Reply
Message
Author
lihakirnun orja
SMTC
Posts: 47169
Joined: 22 Apr 2005, 11:23

deodorantti kivet

#1 Post by lihakirnun orja » 11 Jun 2011, 15:02

kokemuksia? ei varmaan ihan perus graniitin paloilla taida lähtee. jotain kristalli kökköä oli ainakin yks. myös luumäeltä voisi löytyä jotain hyviä, siellä on smaragdeja ja muuta. huokoinen kivi varmaan parempi? mitens vuolukivi. hellpo työstää ja tehdä sopiva kainaloon.
Ay Caramba

User avatar
zutonFever
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21758
Joined: 09 Jan 2010, 02:54
Location: hämärissä olosuhteissa, enemmän tai vähemmän kuolleena ja huumeneuloja perseessä.

Re: deodorantti kivet

#2 Post by zutonFever » 11 Jun 2011, 15:32

Tulee heti shasha-skene mieleen. :facepalm:

Itse aattelin kokeilla nokkosia joku päivä.
“It’s all about the sound,” said Stubbs. “You know, making the guitar go, AAAAARRRRRAAAARRRRGH!”

User avatar
MFFF
7k
Posts: 7020
Joined: 11 Sep 2004, 20:31
Location: He
Contact:

Re: deodorantti kivet

#3 Post by MFFF » 11 Jun 2011, 21:14

Mä olen käyttänyt kaupasta ostettua kristallia, joka vieläpä toimi ihan hyvin mulla. Pointti kai on se että siinä on alumiinioksidia tai muuta suolaa, joka estää sitä bakteerikasvua. Tuo alumiiniyhdiste on vaikuttavana aineena lähes kaikissa dödöissä, mutta kristallista sitä irtoaa maltillisemmin ja on siksi terveellisempi käyttää. Kuulemma nimittäin dödö ei ole aivan täysin vaaratontakaan - jotain yhteyksiä on kai jo löydetty rintasyöpiinkin.

Vois ihan hyvin olla Suomenkin luonnossa aineksia joissa tuota alumiinioksidia olisi. Itse ostan kyl kaupasta seuraavan, kun muuttoa ennen tipautin oman kristallidödöni lattialle ja se meni paskaks.
Ah, umaamia.

User avatar
hailander
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 24179
Joined: 06 Jan 2009, 02:10
Location: Hima

Re: deodorantti kivet

#4 Post by hailander » 11 Jun 2011, 22:29

Korundihan on alumiinioksidia, eli rautakaupasta jos hakee smirgelin kiekon ni saa suht puhdasta kamaa!

Poistunut käyttäjä 03ec59
Poistunut käyttäjä
Posts: 152539
Joined: 17 Mar 2008, 12:28

Re: deodorantti kivet

#5 Post by Poistunut käyttäjä 03ec59 » 13 Jun 2011, 18:27

kaverilla on psoriasis ja normidödö jotenkin ärsyttää sitä. tää ei vissiin ärsytä. eli on täs ehkä jotain hyvää?

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49726
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: deodorantti kivet

#6 Post by devil via the anus » 14 Jun 2011, 11:04

Just hyvä. Pari kuukautta sitten vaihdoin tähän - ja takaisin tuskin on paluuta.
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173513
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: deodorantti kivet

#7 Post by Balam-Acab » 14 Jun 2011, 19:19

On tollanen kivi, en muista mistä se tänne tuli. Enska varmaan toi. Kyllä se toimii, mutta ei tuu käytettyä. Hyvin on kestänyt siksi jo useita vuosia.
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

Stack Faggy
1k
Posts: 1250
Joined: 15 Nov 2006, 12:41
Location: hesa

Re: deodorantti kivet

#8 Post by Stack Faggy » 16 Jun 2011, 08:47

Jimmy Jazz wrote:Just hyvä. Pari kuukautta sitten vaihdoin tähän - ja takaisin tuskin on paluuta.
6kk:n jälkeen se kivi hais iha vitusti hieltä vaikka olin yrittäny olla aina laittamatta paskasee kainaloon ja pestä aina välil kans. ei sen jälkeen ollu mitään tehoa ainakaan hajun torjunnassa. roskiin meni se about puolet mitä oli vielä jäljellä.

kannattaa tosiaan pestä sitä kivee jos haluaa käyttää sen kokonaan. vähän kahden vaiheilla ostanko enää uutta.

User avatar
MFFF
7k
Posts: 7020
Joined: 11 Sep 2004, 20:31
Location: He
Contact:

Re: deodorantti kivet

#9 Post by MFFF » 16 Jun 2011, 12:13

Itse toimin näin:
1. nopea kiven kastelu vesihanan alla
2. muutama kevyt sipaisu kivellä molempiin kainaloihin
3. huuhtelen kiven hanan alla nopeasti, mutta kokonaan
4. laitan kiven pieneen lasiin pystyyn että vesi valuu siitä pois

Ei ole kivi alkanut haisemaan ja tuohan kestää ikuisuuden vaikka sen kunnolla huuhtelenkin jokaisen käytön jälkeen. Tosiaan ei edes kannata laittaa likaisiin kainaloihin, koska kivi vain estää bakteerikasvua eikä peitä jo olemassa olevia hajuja.
Ah, umaamia.

Iron Chef of Darkness
Posts: 9
Joined: 15 Jun 2011, 14:52

Re: deodorantti kivet

#10 Post by Iron Chef of Darkness » 22 Jun 2011, 10:12

Toimii. Kannattaa huuhtasta se kivi aina käytön jälkeen, ettei ala haisemaan! Ite käytän kanssa rauhoittamaan sheivauksen jälkeen, liotan kiveä hetken vesilasissa, sitten sitä vettä ajelun jälkeen iholle! varmaan ruohonjuuresta saa? tuolta löytyy ainakin;http://www.helunanetti.com/kristallikiv ... -1027.html
Image

hra huu
King of PIF
King of PIF
Posts: 15923
Joined: 27 May 2010, 20:54
Location: mordor

Re: deodorantti kivet

#11 Post by hra huu » 22 Jun 2011, 12:50

joskus muistan lukeneeni et ku tavan antiperspirantti estää sitä hikoilua ja on noita alumiineja ja muita jotka tukkis hikirauhasia niin siten on linkki rintasyöpään. oli tai ei ni mulla ärtyy kainalot normikaupan dödöstä niin en oo kyl kolmeen vuoteen muuta käyttänytkään ku tätä. tai jos nyt tarkkoja ollaan ni enimmäkseen kristallikivestä tehtyä? en kyllä tiiä onko siinä eroa häh :P

User avatar
tiikkus
Superidiot
Posts: 19217
Joined: 20 Feb 2005, 11:57
Location: psychoville

Re: deodorantti kivet

#12 Post by tiikkus » 23 Sep 2011, 01:46

kun olin ruohonjuuressa töissä niin joku nainen tuli sinne valittamaan että häntä on huijattu, kivi ei toimi. terhakka työkaverini selitti sille sitten, että jos on käyttäny perus-rexonaa tms. aina ja siirtynyt sitten suoraan siitä käyttämään kiveä, se ei heti toimikaan, koska kemikaalit yms. perusdödöstä ovat sen verran stydiä staffia, että...
en tiedä sitten mitä selitti, mutta mä pakotin mun avomiehen ottamaan deodoranttikiven käyttöön koska se ei kuulemma pidä axen hajusta.
Jewel Throne wrote:Kaikkihan sen tietää, et meikä diggaa denim and leather-jäbistä. Lääh! =P~

Post Reply