shittiksen veitsi projektien topik

Kaikenlainen TSI -väsäily tänne.

Moderators: kjs, ÖSFJGNRU HGUGGH, Mayhem peruttu

Post Reply
Message
Author
User avatar
Moxie
Posts: 8
Joined: 20 Oct 2020, 01:00
Contact:

Re: shittiksen veitsi projektien topik

#316 Post by Moxie » 20 Oct 2020, 01:13

Man-Thing wrote:
17 Jul 2020, 19:46
the true shitstorm wrote:
09 Jul 2020, 15:25
Duunarihani wrote:
01 Jul 2020, 16:04
Tulikin tosta mieleen että pitää kesälomalla kunnostaa vanha Syvärillä puhdetyönä tehty puukko. Terä on tehty jostain venäläisen lentokoneen siivestä tietty. Ei siinä paljoa hommaa ole mutten myöskään halua mokata, koska perintönä saatu.

Hieno topik!! :salut:
siis onko siinä lentokonealumiiniterä? :o tuppia ja kahvahommia oon siitä nähny mutta miksi helvetissä kukaan tekis terää siitä? :P
En usko että on. :P Muttan näin mulle pikkupoikana uskoteltiin. Laitan kuvia kun tästä ehdin taas, tää rojekti ollu vähän jäissä nyt
todennäköisesti lentokonetitaania.
“We live in capitalism. Its power seems inescapable. So did the divine right of kings. Any human power can be resisted and changed by human beings. Resistance and change often begin in art, and very often in our art, the art of words.”
― Ursula K. Le Guin

User avatar
Moxie
Posts: 8
Joined: 20 Oct 2020, 01:00
Contact:

Re: shittiksen veitsi projektien topik

#317 Post by Moxie » 20 Oct 2020, 13:26

Man-Thing wrote:
17 Jul 2020, 19:46
the true shitstorm wrote:
09 Jul 2020, 15:25
Duunarihani wrote:
01 Jul 2020, 16:04
Tulikin tosta mieleen että pitää kesälomalla kunnostaa vanha Syvärillä puhdetyönä tehty puukko. Terä on tehty jostain venäläisen lentokoneen siivestä tietty. Ei siinä paljoa hommaa ole mutten myöskään halua mokata, koska perintönä saatu.

Hieno topik!! :salut:
siis onko siinä lentokonealumiiniterä? :o tuppia ja kahvahommia oon siitä nähny mutta miksi helvetissä kukaan tekis terää siitä? :P
En usko että on. :P Muttan näin mulle pikkupoikana uskoteltiin. Laitan kuvia kun tästä ehdin taas, tää rojekti ollu vähän jäissä nyt
Todennäköisesti lentokonetitaania, ei alumiinia :-)
kansa kaipaa kuvia
“We live in capitalism. Its power seems inescapable. So did the divine right of kings. Any human power can be resisted and changed by human beings. Resistance and change often begin in art, and very often in our art, the art of words.”
― Ursula K. Le Guin

hurm
Posts: 87
Joined: 02 Jul 2009, 09:40

Re: shittiksen veitsi projektien topik

#318 Post by hurm » 27 Oct 2020, 20:25

Tämän topicin innoittamana ilmottauduin kansalaisopiston puukontekokurssille. Shieeeee. On vaikeeta. Pari kolme terää takonut ja hionut vituiksi. Yks maasepän puukko tuppia vaille valmis. No siinä saarninen liimakahva meni hiotessa sit vinoksi. Ruoto oli alunperin ihan päin helvettiä joten hiomavaraa ei tossa oikein taida olla. Puntaroin että meneekö uusiks koko kahva.

Yks pikkupuukko työn alla, messinkihelan asennus takkuaa. Olka on hiukan vino, toivon että viilalla sais suoraksi.
Tähän olis kans saarnikahva-aihio odottamassa.

Mutta. Tänää läks tilaukseen terä ja helat ja tuppitarpeet ja langat ja neulat. Kahvaksi kaavailin tiikkiä. Täpinä: kyllä.

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173475
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: shittiksen veitsi projektien topik

#319 Post by Balam-Acab » 27 Oct 2020, 23:44

Moxie wrote:
20 Oct 2020, 01:13
todennäköisesti lentokonetitaania.
jos on vuosimallia syväri, niin aika hemmetin epätodennäköisesti on mitään titaania kun eka semmonen lentokone lensi vissiin joskus 50-luvun alkupuolella
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Moxie
Posts: 8
Joined: 20 Oct 2020, 01:00
Contact:

Re: shittiksen veitsi projektien topik

#320 Post by Moxie » 28 Oct 2020, 03:03

raaka mestitsi ¹ wrote:
27 Oct 2020, 23:44
Moxie wrote:
20 Oct 2020, 01:13
todennäköisesti lentokonetitaania.
jos on vuosimallia syväri, niin aika hemmetin epätodennäköisesti on mitään titaania kun eka semmonen lentokone lensi vissiin joskus 50-luvun alkupuolella
lentokoneista en mitää tiiä mut puukoista jotain, ja en vaa taho uskoo et alumiinisii terii olis kukaan tehny. Lentokonetitaaniki on seos ei sinänsä puhdasta titaania, ja siitä puhdetöinä tehtyi terii kyl pyörii jossai kansalaisten vinteillä... mut mene ja tiedä

sori tuplapostaus jäin salee moderointii jumii tällä bottimaisella habituksellani lol
“We live in capitalism. Its power seems inescapable. So did the divine right of kings. Any human power can be resisted and changed by human beings. Resistance and change often begin in art, and very often in our art, the art of words.”
― Ursula K. Le Guin

User avatar
Moxie
Posts: 8
Joined: 20 Oct 2020, 01:00
Contact:

Re: shittiksen veitsi projektien topik

#321 Post by Moxie » 21 Nov 2020, 13:24

esim nää ois keskeneräsii jämii, ei menny mun standardeihi aiemmi mut nyt mietin pitäskö ne viel seivaa

Image
“We live in capitalism. Its power seems inescapable. So did the divine right of kings. Any human power can be resisted and changed by human beings. Resistance and change often begin in art, and very often in our art, the art of words.”
― Ursula K. Le Guin

User avatar
Moxie
Posts: 8
Joined: 20 Oct 2020, 01:00
Contact:

Re: shittiksen veitsi projektien topik

#322 Post by Moxie » 21 Nov 2020, 13:26

liekö imgurista kii miksei saanu piilolinkkii mut tässä julkinen näkymä mun turmeltuihi teriin

“We live in capitalism. Its power seems inescapable. So did the divine right of kings. Any human power can be resisted and changed by human beings. Resistance and change often begin in art, and very often in our art, the art of words.”
― Ursula K. Le Guin

User avatar
Moxie
Posts: 8
Joined: 20 Oct 2020, 01:00
Contact:

Re: shittiksen veitsi projektien topik

#323 Post by Moxie » 22 Nov 2020, 20:59

Näättekö noi mun pieleenmenneet kuvan lataukset???

Koitin hostaa imgurissa iha vitun väsyneenä ja SE MENI ETUSIVULLE. Mä koitin PIFFAA. jeesus. vähän vavahduttaa.
Että joo tässä tää krustipaskojen terien kuva nyt tänneki kun eka vahingos esittelin puolelle maailmaa mite paskasti oon menny kohteleen näitä. MOROO

“We live in capitalism. Its power seems inescapable. So did the divine right of kings. Any human power can be resisted and changed by human beings. Resistance and change often begin in art, and very often in our art, the art of words.”
― Ursula K. Le Guin

User avatar
Kriippine
toksoplasmoosi jengi
Posts: 31073
Joined: 30 Dec 2013, 02:58

Re: shittiksen veitsi projektien topik

#324 Post by Kriippine » 23 Nov 2020, 21:32

Nyt näkyy. Kannattaa seivata. Ihan mukavilta näyttää. Jos sulla on nippu parempiakin, niin voihan noista tehdä jotain huolettomampien töiden käyttöpuukkoja vaikka.
😾 :x 🎨 📖
Spoiler:
Image
Riena wrote:
20 Oct 2020, 09:06
(\_/)
(w)
/> <\

User avatar
Moxie
Posts: 8
Joined: 20 Oct 2020, 01:00
Contact:

Re: shittiksen veitsi projektien topik

#325 Post by Moxie » 24 Nov 2020, 09:17

Kriippine wrote:
23 Nov 2020, 21:32
Nyt näkyy. Kannattaa seivata. Ihan mukavilta näyttää. Jos sulla on nippu parempiakin, niin voihan noista tehdä jotain huolettomampien töiden käyttöpuukkoja vaikka.
must tuntuu et mä sendin nää noille imgurilaisille. säikäytin jo yhen joka läpällä kysy et saanks yhen ku on kerra ylimääräsii
“We live in capitalism. Its power seems inescapable. So did the divine right of kings. Any human power can be resisted and changed by human beings. Resistance and change often begin in art, and very often in our art, the art of words.”
― Ursula K. Le Guin

User avatar
Äŋ, verinokkaeläin 囧
riisinkeittoajankyselijä
Posts: 173640
Joined: 18 Jul 2012, 23:02
Location: ∞​

Re: shittiksen veitsi projektien topik

#326 Post by Äŋ, verinokkaeläin 囧 » 30 Nov 2020, 18:51

Moxie wrote:
24 Nov 2020, 09:17
Kriippine wrote:
23 Nov 2020, 21:32
Nyt näkyy. Kannattaa seivata. Ihan mukavilta näyttää. Jos sulla on nippu parempiakin, niin voihan noista tehdä jotain huolettomampien töiden käyttöpuukkoja vaikka.
must tuntuu et mä sendin nää noille imgurilaisille. säikäytin jo yhen joka läpällä kysy et saanks yhen ku on kerra ylimääräsii
siis menikö toi sun kuva viraaliksi tuolla
:angel3: Image Image Image
ᚱᛟᚷᛖ ᚺᚨᛁᛚᛊ
Image

Post Reply