Kuuloke vaffari, putki sellainen

Kaikenlainen TSI -väsäily tänne.

Moderators: kjs, ÖSFJGNRU HGUGGH, Mayhem peruttu

Message
Author
Olli
3k
Posts: 3201
Joined: 23 Aug 2013, 00:27

Re: Kuuloke vaffari, putki sellainen

#16 Post by Olli » 23 Aug 2013, 13:57

juha. wrote:
Anarkian_Airut wrote: Seuraavaks olis tarkotus tehdä levarille putkietunen. Vaatii vielä vähän opiskelua.
Lueskelin tota hifistelijöiden palstaa, ja siellä hoku kehaisi tuota:
http://www.hagtech.com/cornet2.html
Vähän tyyrishän toi levy on, jos sille haluaa tehdä. Laskeskelin äkkiseltään että ; 80 muuntajaan, pari-kolme kymppiä konkkiin, putkiin (mistä hommailee? ebaystä noita löytyy n 10e kpl) 40e, vastukset ehkä joku euro ja muut sit viel 20. Kotelo jostain. Eli aaput 200 euroo vois tulla hinnaks...
piru pitäisköshän laittaa tulee toi piirilevy ja ottaa rojektiks...hmmm.

Jo innoissani tilailin jokinaika sitten oatleyelectronics:lta niiden 301 TUBE BASED STEREO RIAA PRE-AMPLIFIER:en. Se on ainaskin aika edukas.
Mä oon tehnyt Cornet 1:n. Oon tyytyväisenä kuunnellut jo yhdeksän vuotta.Image

User avatar
juha.
Posts: 180
Joined: 18 Jun 2009, 20:37

Re: Kuuloke vaffari, putki sellainen

#17 Post by juha. » 26 Aug 2013, 10:58

Frater Vnvm wrote:
juha. wrote:
Anarkian_Airut wrote: Seuraavaks olis tarkotus tehdä levarille putkietunen. Vaatii vielä vähän opiskelua.
Lueskelin tota hifistelijöiden palstaa, ja siellä hoku kehaisi tuota:
http://www.hagtech.com/cornet2.html
Vähän tyyrishän toi levy on, jos sille haluaa tehdä. Laskeskelin äkkiseltään että ; 80 muuntajaan, pari-kolme kymppiä konkkiin, putkiin (mistä hommailee? ebaystä noita löytyy n 10e kpl) 40e, vastukset ehkä joku euro ja muut sit viel 20. Kotelo jostain. Eli aaput 200 euroo vois tulla hinnaks...
piru pitäisköshän laittaa tulee toi piirilevy ja ottaa rojektiks...hmmm.

Jo innoissani tilailin jokinaika sitten oatleyelectronics:lta niiden 301 TUBE BASED STEREO RIAA PRE-AMPLIFIER:en. Se on ainaskin aika edukas.
Mä oon tehnyt Cornet 1:n. Oon tyytyväisenä kuunnellut jo yhdeksän vuotta.Image
Käppas oon tännekkin kirjoitellut näemmä jotakin. Näiden naputusten jälkeen tapahtunut seuraavaa:

-Cornet 2 tehty,
-kiinalainen pääte-putki-vahvari tehty ja modailtu,
-etuvahvistimeen rakenneltu DAC,
-technicsin levaria modailtu,
-välipiuhoja väsäilty lisää.
vähän vituttaa ja sattuukin

Post Reply