Fillariperseily osa 4

Kaikenlainen TSI -väsäily tänne.

Moderators: kjs, ÖSFJGNRU HGUGGH, Mayhem peruttu

Post Reply
Message
Author
User avatar
DVD+R
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44350
Joined: 19 Aug 2008, 17:13

Re: Fillariperseily osa 4

#5296 Post by DVD+R » 22 Jun 2017, 13:20

Snowflake-puolaus joka on kyllä nimensä arvoinen viritys :D
kaikki allaskasvatetun ninjamurhaajan tunnusmerkit

User avatar
pidetään symposium
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29949
Joined: 03 Apr 2012, 19:43
Location: Zündapp for your rights

Re: Fillariperseily osa 4

#5297 Post by pidetään symposium » 22 Jun 2017, 17:42

Maanantaina huomasin, että etukiekonkin jarrupinta alkaa loikata siniseen tulevaisuuteen. Pelagolla meni kaksi päivää kasata uus omilla spekseillä, vrt. Haagan pyörähuollon kahden viikon "joo, me lähetetään toi napa Tampereelle"-seikkailu takakiekon kanssa keväämmällä.
Image
glifford,,, wrote:
02 Jul 2022, 10:35
Omalle kaukosäätimelle voi puhua ja se ymmärtää joskus
ImageImage

User avatar
Kolli-Älbert
1k
Posts: 1022
Joined: 12 Apr 2016, 15:06
Location: TRE

Re: Fillariperseily osa 4

#5298 Post by Kolli-Älbert » 22 Jun 2017, 19:11

Eräaukko wrote:^ Komea.

Mikäs tuo pinnahässäkkäsysteemi on? Pinnat kierretty toistensa ympärille?
kaveri joka fillarin möi halus kokeilla snowflakehommia. kiros ekan kiekon jälkeen et ois pitäny jättää tekemättä. :)
Ei auta viina, ei auta hauta
ku ikuisuus kestää ihan vitun kauan

User avatar
Eräaukko
1k
Posts: 1969
Joined: 22 Dec 2007, 07:46
Location: 00370

Re: Fillariperseily osa 4

#5299 Post by Eräaukko » 22 Jun 2017, 22:38

Lopputulos on tyylikäs :)

User avatar
Kolli-Älbert
1k
Posts: 1022
Joined: 12 Apr 2016, 15:06
Location: TRE

Re: Fillariperseily osa 4

#5300 Post by Kolli-Älbert » 13 Jul 2017, 20:59

Kaks rengasrikkoa ja valojen sisustan uusiminen kesän saldo, en kadu silti vielä cruiserin ostoa.
Ei auta viina, ei auta hauta
ku ikuisuus kestää ihan vitun kauan

User avatar
sössön sössön
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 57219
Joined: 19 Mar 2014, 14:16

Re: Fillariperseily osa 4

#5301 Post by sössön sössön » 13 Jul 2017, 22:00

kruiserissa ei mitään vikaa jos ei oo kiire ja jos se ei oo liian matala. lowrider on kyllä ihan helkkarin hieno, kuten toi kuvan vehje, mut monasti tulee kyl tenkkapoo mäen juurella :| jos jostain löytäis jonkun lowriderin jossa olis kappavaihteet ja joku tyyliin sopiva kromattu vaihdestonga nii olisin hommannu semmosen jo!
om shanti shanti shanti
ॐ शान्तिः शान्तिः शान्तिः

User avatar
ACID HEX
King of PIF
King of PIF
Posts: 17319
Joined: 17 Jun 2008, 02:02
Location: bvnker

Re: Fillariperseily osa 4

#5302 Post by ACID HEX » 16 Jul 2017, 15:56

Mistä olette ostelleet kypäriä? Lukon, satulan yms oon tilaillut vaan suoraan Wiggleltä, mut en haluais ostella kypärää sovittamatta.

Ps. Myykää mulle cyclo [-o<
Image
Image

User avatar
sössön sössön
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 57219
Joined: 19 Mar 2014, 14:16

Re: Fillariperseily osa 4

#5303 Post by sössön sössön » 16 Jul 2017, 17:36

Arjen marttyyri wrote:Mistä olette ostelleet kypäriä? Lukon, satulan yms oon tilaillut vaan suoraan Wiggleltä, mut en haluais ostella kypärää sovittamatta.

Ps. Myykää mulle cyclo [-o<
Pyöräilytarvikkeita läytyy - yllättäen - pyöräkaupoista. Koska pyöräilyä pidetään myös liikuntana ja urheiluna, tarvikkeita myydään usein myös urheiluvälinekaupoissa.

Sitte on myös tämmösia paikkoja kuin tavaratalot, joissa on myynnissä erilaisia tavaroita.
om shanti shanti shanti
ॐ शान्तिः शान्तिः शान्तिः

User avatar
ACID HEX
King of PIF
King of PIF
Posts: 17319
Joined: 17 Jun 2008, 02:02
Location: bvnker

Re: Fillariperseily osa 4

#5304 Post by ACID HEX » 16 Jul 2017, 19:04

sössön sössön wrote:
Arjen marttyyri wrote:Mistä olette ostelleet kypäriä? Lukon, satulan yms oon tilaillut vaan suoraan Wiggleltä, mut en haluais ostella kypärää sovittamatta.

Ps. Myykää mulle cyclo [-o<
Pyöräilytarvikkeita läytyy - yllättäen - pyöräkaupoista. Koska pyöräilyä pidetään myös liikuntana ja urheiluna, tarvikkeita myydään usein myös urheiluvälinekaupoissa.

Sitte on myös tämmösia paikkoja kuin tavaratalot, joissa on myynnissä erilaisia tavaroita.
:P Mukavan spesifi tipsi, kiitos tästä.
Eli hinta, merkit yms ei varmaan varioi sitten yhtään ja sama mistä ostaa tai sama varmaan jättää ostamatta oikeastaan.
Image
Image

User avatar
craft-artesaani
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 64613
Joined: 28 Jul 2007, 03:52

Re: Fillariperseily osa 4

#5305 Post by craft-artesaani » 16 Jul 2017, 19:05

Itse ostin anttilasta. Rip konttila joka ankkaan meni.

User avatar
ACID HEX
King of PIF
King of PIF
Posts: 17319
Joined: 17 Jun 2008, 02:02
Location: bvnker

Re: Fillariperseily osa 4

#5306 Post by ACID HEX » 16 Jul 2017, 19:07

Jäätelöministeri wrote:Itse ostin anttilasta. Rip konttila joka ankkaan meni.
Concurs :cry:
Image
Image

User avatar
sössön sössön
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 57219
Joined: 19 Mar 2014, 14:16

Re: Fillariperseily osa 4

#5307 Post by sössön sössön » 16 Jul 2017, 21:09

Arjen marttyyri wrote:
sössön sössön wrote:
Arjen marttyyri wrote:Mistä olette ostelleet kypäriä? Lukon, satulan yms oon tilaillut vaan suoraan Wiggleltä, mut en haluais ostella kypärää sovittamatta.

Ps. Myykää mulle cyclo [-o<
Pyöräilytarvikkeita läytyy - yllättäen - pyöräkaupoista. Koska pyöräilyä pidetään myös liikuntana ja urheiluna, tarvikkeita myydään usein myös urheiluvälinekaupoissa.

Sitte on myös tämmösia paikkoja kuin tavaratalot, joissa on myynnissä erilaisia tavaroita.
:P Mukavan spesifi tipsi, kiitos tästä.
Eli hinta, merkit yms ei varmaan varioi sitten yhtään ja sama mistä ostaa tai sama varmaan jättää ostamatta oikeastaan.
No eihä :P mut pyöräilykypärä ei varsinaisesti oo mikää kovin harvinainen tuote ja valikoimaa piisaa oikeestaan missä vaan kaupassa sen verran runsaasti et ongelmana sen valinnassa on enemmän tarjonnan älytön määrä kuin mikään muu. Perus pyörä- ja urheiluliikkeestä löytää varmalla sata erilaista Belliä, Giroa, Berniä jne, ja kun erot näiden merkkien ja eri liikkeiden valikoiman välillä ei oo ihan älyttömät niin varsinainen työ on siinä et löytää sieltä heinäsuovasta sen neulan joka miellyttää silmää ja kukkaroa.

Näistä isoista ketjuista XXLllä on hämmentävän hyvä pyöräosasto ja älyttömät hyllyt kypäriä, mut ite oon vedelly tolla Pro-Tecin skedekypärällä jonka hain Cartelista. Mitään merkittävää käytännön eroa edelliseen Berniin tai oikeestaan mihinkään muuhunkaan mun testaamaan kypärään sillä ei oikeestaan oo, eri malliset noi on mut samanlainen styroksirakenne niissä tuo sen suojan, ja sekin sit korostaa tätä et ottaa sen mikä nyt tuntuu hyvältä.
om shanti shanti shanti
ॐ शान्तिः शान्तिः शान्तिः

User avatar
ACID HEX
King of PIF
King of PIF
Posts: 17319
Joined: 17 Jun 2008, 02:02
Location: bvnker

Re: Fillariperseily osa 4

#5308 Post by ACID HEX » 16 Jul 2017, 21:55

Tiedän, että kypäriä myydään missä vaan, kuten myydään myös pyöriä ja kaikkea oheissälää.
Vilkaisin Prisman valikoiman kauppareissulla ja kuten oletinkin, niin tarjolla oli lähinnä käppää. Budjetti jtn 100-150 e.

Image
Gucci x Bianchi ei taida mennä budjettiin
Image
Image

User avatar
torakka/väyrynen
8k
Posts: 8367
Joined: 25 Feb 2016, 19:24
Location: #arvopohja-uunissa

Re: Fillariperseily osa 4

#5309 Post by torakka/väyrynen » 16 Jul 2017, 22:08

Jos asut Hesassa niin Velosportissa on nyt Giron kypäriä hyvillä alennuksilla: http://velosport.fi/verkkokauppa/kypaeraet-20

Giron Savant taitaa olla tossa 100-150 euron hintaluokassa se suosituin malli. Itellä on alle satasen Giro Foray ja aivan hyvä kypärä on.

TAI sitten Veloshopista reikätissi-kypärä :pale: https://www.veloshop.fi/catlike-whisper ... ypara.html
Oil, Guns and Religion

User avatar
craft-artesaani
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 64613
Joined: 28 Jul 2007, 03:52

Re: Fillariperseily osa 4

#5310 Post by craft-artesaani » 16 Jul 2017, 22:12

Arjen marttyyri wrote:Tiedän, että kypäriä myydään missä vaan, kuten myydään myös pyöriä ja kaikkea oheissälää.
Vilkaisin Prisman valikoiman kauppareissulla ja kuten oletinkin, niin tarjolla oli lähinnä käppää. Budjetti jtn 100-150 e.

Image
Gucci x Bianchi ei taida mennä budjettiin
Saa aika hiljakseen ajella näillä pönttökypärillä että ei tule tuskainen olo? Itse pidän näistä vauhdikkaista, keveistä ja ilmavista reikäkypäristä vaikka vähän hölmön näköisiä ovatkin.

Post Reply