Hännikäisgate - Mitä mieltä?

Mahdollisimman yleistä -foorumin keventämiseksi kotimaan äärioikeistoa ja muuta sekopäistä sakkia seurataan sen lisäksi myös tällä foorumilla.

Moderator: Balam-Acab

Post Reply
Message
Author
User avatar
Jesse Python
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 206885
Joined: 11 Nov 2011, 07:43

Re: Hännikäisgate - Mitä mieltä?

#3361 Post by Jesse Python » 06 May 2019, 00:29

Falconetti roviolla wrote:
06 May 2019, 00:12
jalo villi wrote:
05 May 2019, 22:26
Trollface-mies wrote:
05 May 2019, 21:41
Sivuhuomautuksena, että ikinä en ole käsittänyt tätä esoteria-, salatiede-, okkultismi- ja muuta paskaa ja kaikkein vähiten johonkin äärioikeistomenoon yhdistyneenä. Enkä tajua sen suosiota, en ihmisiä jotka siitä kirjoittaa tai raportoi, enkä ihmisiä jotka tätä aihealuetta kuluttaa. Mutta kuten aina, mikäpä minä olen tuomitsemaan.
sama tulokulma kai näihin ku rajakkiseurantaskeneen :dontknow:
Sinänsähän noi esoteriapuuhastelut on ihan kiinnostavia ilmiöitä 1800-1900-luvun intellektuellien/erikoispersoonien puuhastelutarinoina eikä sinänsä ihme että joku Himmler-Neofolk-hommelointi sitten saattaa mennä vähän sakeaksi. Itse olen ollut avoimen yllättynyt siitä että ökkvlt-hommia pidetään joissain piireissä tosihommina :o.
Sama. Ja tähän liittyvät black metal-esoteria+natsismi.

User avatar
Master of Speed
2k
Posts: 2354
Joined: 14 Feb 2016, 16:04

Re: Hännikäisgate - Mitä mieltä?

#3362 Post by Master of Speed » 06 May 2019, 09:31

Trollface-mies wrote:
05 May 2019, 21:41
Sivuhuomautuksena, että ikinä en ole käsittänyt tätä esoteria-, salatiede-, okkultismi- ja muuta paskaa ja kaikkein vähiten johonkin äärioikeistomenoon yhdistyneenä. Enkä tajua sen suosiota, en ihmisiä jotka siitä kirjoittaa tai raportoi, enkä ihmisiä jotka tätä aihealuetta kuluttaa. Mutta kuten aina, mikäpä minä olen tuomitsemaan.
Vahva eri. Natsit vittuun mun okkulttuurista.

User avatar
Trollface-mies
Piffin henkinen ylläpitäjä
Posts: 38111
Joined: 25 Sep 2012, 23:20
Location: Länsirannikko
Contact:

Re: Hännikäisgate - Mitä mieltä?

#3363 Post by Trollface-mies » 06 May 2019, 10:15

Ananaskääpiö wrote:
05 May 2019, 22:53
Trollface-mies wrote:
04 May 2019, 11:44

Vähän muuten ihmetyttää että Jani Saxell ei ole listalla.
Onks tähän muuta syytä ku et tykkäs joskus jostain Hevosrn kyrpä kommentista ja Häkkisen jutuista?
No lue nyt vaikka tuosta sen kommentit kirjamessujupakan aikaan ja tee johtopäätökset: https://verkkosaro.sarolehti.net/sosiaa ... n-ylistys/

Ihan hyvin sopisi kirkasotsaisena sosiaalisen sekoittumisen ja sananvapauden puolustajana kirjoittajien listalle. Huom. loppukaneetti, jossa Saxell julistaa olevansa todella anarkisti kun pysyy Hännikäisen kaverina.

N.B., itsehän olen totta kai sitä mieltä, että Kordelinin säätiö antaa apurahoja kelle haluaa ja Hännikäinen kustantamoineen olisi ihan hyvin voinut olla kirjamessuilla, ja messut tosiaan tekivät sopimusrikkomuksen. En kyllä tuollaisia vetoomuksia allekirjoittaisi. No, ei allekirjoittanut näemmä tietysti myöskään Saxell, jos siltä oli edes kysytty, ja se tässä huomioni kiinnittikin.
Image
"Sen verta 100% täyttä vihaa, väkivaltaa, solvauksia, olkiukkoiluja ja huonoja käytöstapoja on kaverin ihan random postauksetkin täynnä." --Boromir

User avatar
Kalle
6k
Posts: 6060
Joined: 10 Sep 2017, 17:25

Re: Hännikäisgate - Mitä mieltä?

#3364 Post by Kalle » 06 May 2019, 12:13

Nyhtökalja wrote:
06 May 2019, 09:31
Trollface-mies wrote:
05 May 2019, 21:41
Sivuhuomautuksena, että ikinä en ole käsittänyt tätä esoteria-, salatiede-, okkultismi- ja muuta paskaa ja kaikkein vähiten johonkin äärioikeistomenoon yhdistyneenä. Enkä tajua sen suosiota, en ihmisiä jotka siitä kirjoittaa tai raportoi, enkä ihmisiä jotka tätä aihealuetta kuluttaa. Mutta kuten aina, mikäpä minä olen tuomitsemaan.
Vahva eri. Natsit vittuun mun okkulttuurista.
Ehkä Noita-Kallio on sitten parempi mies sulle. Se nimittäin hautas aikoinaan päättömiä puluja ympäri Helsinkiä estääkseen talonpoikaismarssin.
Tunnetuksihan Noita-Kallio tuli tietenkin Tattarisuon tapauksesta.
Jo marraskuussa 1931 poliisi oli pidättänyt kalliolaisen sekatyömiehen, jonka nimi oli Vilho Kallio. Kallio oli jo kuusikymppinen ja elättänyt itsensä räätälinä, kivi-työmiehenä ja ajurina. Hän oli omalaatuinen mies, joka tunnettiin nimellä Noita-Kallio. Hänen hallustaan oli tavattu ihmisluita jo vuonna 1911....
Tampereelta hankkimastaan Mustasta Raamatusta hän oli opetellut loitsuja ja taikoja, ja häneltä käytiin usein kysymässä apua erilaisiin vaivoihin.

User avatar
MOISIO
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20172
Joined: 11 Aug 2013, 16:09
Location: ei missään dinder tai dinerklubissa

Re: Hännikäisgate - Mitä mieltä?

#3365 Post by MOISIO » 06 May 2019, 20:58

OHO! wrote:
06 May 2019, 12:13
Nyhtökalja wrote:
06 May 2019, 09:31
Trollface-mies wrote:
05 May 2019, 21:41
Sivuhuomautuksena, että ikinä en ole käsittänyt tätä esoteria-, salatiede-, okkultismi- ja muuta paskaa ja kaikkein vähiten johonkin äärioikeistomenoon yhdistyneenä. Enkä tajua sen suosiota, en ihmisiä jotka siitä kirjoittaa tai raportoi, enkä ihmisiä jotka tätä aihealuetta kuluttaa. Mutta kuten aina, mikäpä minä olen tuomitsemaan.
Vahva eri. Natsit vittuun mun okkulttuurista.
Ehkä Noita-Kallio on sitten parempi mies sulle. Se nimittäin hautas aikoinaan päättömiä puluja ympäri Helsinkiä estääkseen talonpoikaismarssin.
Tunnetuksihan Noita-Kallio tuli tietenkin Tattarisuon tapauksesta.
Jo marraskuussa 1931 poliisi oli pidättänyt kalliolaisen sekatyömiehen, jonka nimi oli Vilho Kallio. Kallio oli jo kuusikymppinen ja elättänyt itsensä räätälinä, kivi-työmiehenä ja ajurina. Hän oli omalaatuinen mies, joka tunnettiin nimellä Noita-Kallio. Hänen hallustaan oli tavattu ihmisluita jo vuonna 1911....
Tampereelta hankkimastaan Mustasta Raamatusta hän oli opetellut loitsuja ja taikoja, ja häneltä käytiin usein kysymässä apua erilaisiin vaivoihin.
WAROITUS! HENGEN-WAARALISET OCCKULTISMIN USCKOMUXTEN JA SATANAN-PALWONNAN JUMALATTOMAT HARHA-OPIT LEWIÄWÄTTEN TAMPEREEN TYÖ-WÄESTÖN CESCKUDESSA!
Image
Jonkinlaiset käyttäytymissäännöt tulee tietysti olla, mutta en tiedä tulenko noudattamaan niitä.
Lyhyt ryyppy count 2022: 3 (2021: 0 | 2020: 1 | 2019: 2 | 2018: 12)

Image

Image

User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86225
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Re: Hännikäisgate - Mitä mieltä?

#3366 Post by Ananaskääpiö » 07 May 2019, 09:20

Trollface-mies wrote:
06 May 2019, 10:15
Ananaskääpiö wrote:
05 May 2019, 22:53
Trollface-mies wrote:
04 May 2019, 11:44

Vähän muuten ihmetyttää että Jani Saxell ei ole listalla.
Onks tähän muuta syytä ku et tykkäs joskus jostain Hevosrn kyrpä kommentista ja Häkkisen jutuista?
No lue nyt vaikka tuosta sen kommentit kirjamessujupakan aikaan ja tee johtopäätökset: https://verkkosaro.sarolehti.net/sosiaa ... n-ylistys/

Ihan hyvin sopisi kirkasotsaisena sosiaalisen sekoittumisen ja sananvapauden puolustajana kirjoittajien listalle. Huom. loppukaneetti, jossa Saxell julistaa olevansa todella anarkisti kun pysyy Hännikäisen kaverina.

N.B., itsehän olen totta kai sitä mieltä, että Kordelinin säätiö antaa apurahoja kelle haluaa ja Hännikäinen kustantamoineen olisi ihan hyvin voinut olla kirjamessuilla, ja messut tosiaan tekivät sopimusrikkomuksen. En kyllä tuollaisia vetoomuksia allekirjoittaisi. No, ei allekirjoittanut näemmä tietysti myöskään Saxell, jos siltä oli edes kysytty, ja se tässä huomioni kiinnittikin.
Ok, onhan tossa tommonen fencewalker "vanhan kaverin" -tukemiskulma, mutta tosiaan Saxell kun itelle on lähinnä fantasiakirjailija, joka on nörttitapahtumien perusteella semmonen ujo kömpelys niin vaikea sitä nähdä kovin elimellisenä osana oikein mitään tommosia tai tämmösiä liikkeitä. Tietty ilmaisee itseään paremmin kirjallisesti niin tulkintani on vajavainen.
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

uusi kusta
8k
Posts: 8864
Joined: 14 Jan 2019, 15:25

Re: Hännikäisgate - Mitä mieltä?

#3367 Post by uusi kusta » 07 May 2019, 12:39

Nyhtökalja wrote:
06 May 2019, 09:31
Trollface-mies wrote:
05 May 2019, 21:41
Sivuhuomautuksena, että ikinä en ole käsittänyt tätä esoteria-, salatiede-, okkultismi- ja muuta paskaa ja kaikkein vähiten johonkin äärioikeistomenoon yhdistyneenä. Enkä tajua sen suosiota, en ihmisiä jotka siitä kirjoittaa tai raportoi, enkä ihmisiä jotka tätä aihealuetta kuluttaa. Mutta kuten aina, mikäpä minä olen tuomitsemaan.
Vahva eri. Natsit vittuun mun okkulttuurista.
+1! :cthulhuaturpaan:
Image

User avatar
Dikki Heilström
Posts: 131
Joined: 05 Feb 2007, 22:02
Location: Kahelin Pääkoppa, 24/7, Rent-free

Re: Hännikäisgate - Mitä mieltä?

#3368 Post by Dikki Heilström » 08 May 2019, 11:04

Nyhtökalja wrote:
06 May 2019, 09:31
Trollface-mies wrote:
05 May 2019, 21:41
Sivuhuomautuksena, että ikinä en ole käsittänyt tätä esoteria-, salatiede-, okkultismi- ja muuta paskaa ja kaikkein vähiten johonkin äärioikeistomenoon yhdistyneenä. Enkä tajua sen suosiota, en ihmisiä jotka siitä kirjoittaa tai raportoi, enkä ihmisiä jotka tätä aihealuetta kuluttaa. Mutta kuten aina, mikäpä minä olen tuomitsemaan.
Vahva eri. Natsit vittuun mun okkulttuurista.
Hear hear
Nyt. Vittu. Oikeesti.

"Minun sisäpiiriläinen vahvistaa tämän osapuilleen oikeaksi." -J. Davidsson, QAnon Suomi

uusi kusta
8k
Posts: 8864
Joined: 14 Jan 2019, 15:25

Re: Hännikäisgate - Mitä mieltä?

#3369 Post by uusi kusta » 08 May 2019, 11:41

Soroksen tilaama raekuuro wrote:
05 May 2019, 18:55
Mesikämmenen varjolla Iittihän on koko vuosikymmenen levitellyt hypnoottis-magneettisen huumorin varjolla äärioikeistolaisia ajatuksia tosi laajalla spektrillä. Blogiin on haastateltu toistuvasti suomen sisussa ja sarastuksessa vaikuttaa porukkaa ja jotain käppänatsejakin.

Cederberg vaikuttaa olleen vähän sillai kaappifasisti, mutta kävi oisko ollu viime vuonna tarinoimassa kali yugan ajasta ruotsalaisessa alt right henkisiä podcasteja yhteen kokoavassa Red Ice radiossa. Jos en nyt väärin muista, niin ihan sen kaliiberin radio, että pohjoismainen vastarintaliikekin usein ollut vieraana. Ketäs nää Käppi ja Rautaniemi on?

Sivumennen sanoen huvitti, että sananvapaus-manifesti julkaistaan Kansalaisen kaltaisessa valemediassa :)
Aki Cederberg toivoo yhtyeensä Allerseelenin kappaleessa Der Nordische Ring des Wissenden, että PVL:n tavoite pohjoismaisesta valkoisesta kuningaskunnasta toteutuisi. Tuli jossain podcastissa korviin ja oudoksutti kovasti.
Image

Banana Joe
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70561
Joined: 18 Mar 2010, 11:18
Location: Babylon

Re: Hännikäisgate - Mitä mieltä?

#3370 Post by Banana Joe » 08 May 2019, 12:13

uusi kusta wrote:
08 May 2019, 11:41
Soroksen tilaama raekuuro wrote:
05 May 2019, 18:55
Mesikämmenen varjolla Iittihän on koko vuosikymmenen levitellyt hypnoottis-magneettisen huumorin varjolla äärioikeistolaisia ajatuksia tosi laajalla spektrillä. Blogiin on haastateltu toistuvasti suomen sisussa ja sarastuksessa vaikuttaa porukkaa ja jotain käppänatsejakin.

Cederberg vaikuttaa olleen vähän sillai kaappifasisti, mutta kävi oisko ollu viime vuonna tarinoimassa kali yugan ajasta ruotsalaisessa alt right henkisiä podcasteja yhteen kokoavassa Red Ice radiossa. Jos en nyt väärin muista, niin ihan sen kaliiberin radio, että pohjoismainen vastarintaliikekin usein ollut vieraana. Ketäs nää Käppi ja Rautaniemi on?

Sivumennen sanoen huvitti, että sananvapaus-manifesti julkaistaan Kansalaisen kaltaisessa valemediassa :)
Aki Cederberg toivoo yhtyeensä Allerseelenin kappaleessa Der Nordische Ring des Wissenden, että PVL:n tavoite pohjoismaisesta valkoisesta kuningaskunnasta toteutuisi. Tuli jossain podcastissa korviin ja oudoksutti kovasti.
Mistäs lähtien Aki on Allerseelenissä soittanut?
Image

kiiluvasilmäinen mielipuoli
6k
Posts: 6135
Joined: 06 Sep 2017, 18:57

Re: Hännikäisgate - Mitä mieltä?

#3371 Post by kiiluvasilmäinen mielipuoli » 08 May 2019, 12:54

Banana Joe wrote:
08 May 2019, 12:13
uusi kusta wrote:
08 May 2019, 11:41
Soroksen tilaama raekuuro wrote:
05 May 2019, 18:55
Mesikämmenen varjolla Iittihän on koko vuosikymmenen levitellyt hypnoottis-magneettisen huumorin varjolla äärioikeistolaisia ajatuksia tosi laajalla spektrillä. Blogiin on haastateltu toistuvasti suomen sisussa ja sarastuksessa vaikuttaa porukkaa ja jotain käppänatsejakin.

Cederberg vaikuttaa olleen vähän sillai kaappifasisti, mutta kävi oisko ollu viime vuonna tarinoimassa kali yugan ajasta ruotsalaisessa alt right henkisiä podcasteja yhteen kokoavassa Red Ice radiossa. Jos en nyt väärin muista, niin ihan sen kaliiberin radio, että pohjoismainen vastarintaliikekin usein ollut vieraana. Ketäs nää Käppi ja Rautaniemi on?

Sivumennen sanoen huvitti, että sananvapaus-manifesti julkaistaan Kansalaisen kaltaisessa valemediassa :)
Aki Cederberg toivoo yhtyeensä Allerseelenin kappaleessa Der Nordische Ring des Wissenden, että PVL:n tavoite pohjoismaisesta valkoisesta kuningaskunnasta toteutuisi. Tuli jossain podcastissa korviin ja oudoksutti kovasti.
Mistäs lähtien Aki on Allerseelenissä soittanut?
On se siinä vieraillut monesti, kai gerhard on ainoo vakijäsen.

User avatar
blondi söpöliini
VValpurinyönä...
Posts: 67293
Joined: 22 Apr 2016, 21:39
Location: Tinatuoppi boiler room

Re: Hännikäisgate - Mitä mieltä?

#3372 Post by blondi söpöliini » 08 May 2019, 12:56

Vittu että onkin muuten huono bändi, riippumatta siitä soittaako Aki C. siinä tahi ei. :P
What goes good at the top of a flight of stairs?
A table with a drawer in it, right? That make you yee-hah?
Makes me yee-hah anyways.
A lady could keep her valuables in it.
Maybe a bible, maybe a gun.
Five planks! Four nails! Go!
Spoiler:
Kuolema ei ole kärsimystä. Kuolema on täydellinen kaunis juhla.
Odin owns ye all .D
Töhnämuna count: 2

User avatar
Naantalin seksuaalimaagikko
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 23160
Joined: 03 Jul 2016, 01:29
Location: Jumalan kolmas valtakunta

Re: Hännikäisgate - Mitä mieltä?

#3373 Post by Naantalin seksuaalimaagikko » 08 May 2019, 13:06

Hillitty akateeminen porvari wrote:
08 May 2019, 12:54
Banana Joe wrote:
08 May 2019, 12:13
uusi kusta wrote:
08 May 2019, 11:41
Soroksen tilaama raekuuro wrote:
05 May 2019, 18:55
Mesikämmenen varjolla Iittihän on koko vuosikymmenen levitellyt hypnoottis-magneettisen huumorin varjolla äärioikeistolaisia ajatuksia tosi laajalla spektrillä. Blogiin on haastateltu toistuvasti suomen sisussa ja sarastuksessa vaikuttaa porukkaa ja jotain käppänatsejakin.

Cederberg vaikuttaa olleen vähän sillai kaappifasisti, mutta kävi oisko ollu viime vuonna tarinoimassa kali yugan ajasta ruotsalaisessa alt right henkisiä podcasteja yhteen kokoavassa Red Ice radiossa. Jos en nyt väärin muista, niin ihan sen kaliiberin radio, että pohjoismainen vastarintaliikekin usein ollut vieraana. Ketäs nää Käppi ja Rautaniemi on?

Sivumennen sanoen huvitti, että sananvapaus-manifesti julkaistaan Kansalaisen kaltaisessa valemediassa :)
Aki Cederberg toivoo yhtyeensä Allerseelenin kappaleessa Der Nordische Ring des Wissenden, että PVL:n tavoite pohjoismaisesta valkoisesta kuningaskunnasta toteutuisi. Tuli jossain podcastissa korviin ja oudoksutti kovasti.
Mistäs lähtien Aki on Allerseelenissä soittanut?
On se siinä vieraillut monesti, kai gerhard on ainoo vakijäsen.
Der Nordische Ring des Wissenden on Yrjö von Grönhagenin kirjasta missä joku Himmlerin sekopääkenraali kertoo taruja ja tuo on yksi niistä. Biisiä en ole kuullut ja tosiaan paska bändi niin en ajatellut kuunellakaan, mutta voisi kuvitella että tuota siinä resitoidaan ja jos näin on, niin en tiedä voiko siitä mitään PVL-fantasiointia suoraan päätellä. Samanlaista "symbolitutkimusta" kun 99% muustakin neofolkista :P
maailman huonoimman Black Metal -bändin höntti päihdeongelmainen basisti, joka nolaa itsensä saatananpalvontavouhotuksella päivästä toiseen

Irstailija olen kyllä. Olen perverssi. Äitini toivoi minusta teologia, mutta minusta tulikin rivologi.

I, for one, welcome our new kepu overlords!

Alt-wrong trolli

kiiluvasilmäinen mielipuoli
6k
Posts: 6135
Joined: 06 Sep 2017, 18:57

Re: Hännikäisgate - Mitä mieltä?

#3374 Post by kiiluvasilmäinen mielipuoli » 08 May 2019, 13:20

Huono bändi joo, ne mitä oon kuullu

User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86225
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Re: Hännikäisgate - Mitä mieltä?

#3375 Post by Ananaskääpiö » 08 May 2019, 13:22

Vanha Ruumiskuski wrote:
08 May 2019, 11:04
Nyhtökalja wrote:
06 May 2019, 09:31
Trollface-mies wrote:
05 May 2019, 21:41
Sivuhuomautuksena, että ikinä en ole käsittänyt tätä esoteria-, salatiede-, okkultismi- ja muuta paskaa ja kaikkein vähiten johonkin äärioikeistomenoon yhdistyneenä. Enkä tajua sen suosiota, en ihmisiä jotka siitä kirjoittaa tai raportoi, enkä ihmisiä jotka tätä aihealuetta kuluttaa. Mutta kuten aina, mikäpä minä olen tuomitsemaan.
Vahva eri. Natsit vittuun mun okkulttuurista.
Hear hear
Täysin eri kahteen edelliseen. Ilman natsisimia tulee okkultismista aivan vitun turhaa homeopatia new agea.
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

Post Reply