N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

Mahdollisimman yleistä -foorumin keventämiseksi kotimaan äärioikeistoa ja muuta sekopäistä sakkia seurataan sen lisäksi myös tällä foorumilla.

Moderator: Balam-Acab

Post Reply
Message
Author
User avatar
Piss Pisstopherson
8k
Posts: 8006
Joined: 21 Apr 2008, 15:40
Location: Heinäsirkkalaumassa

Re: N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

#481 Post by Piss Pisstopherson » 18 Aug 2018, 05:17

cash rules everything around makia
Hihittelyrinki, kaikki samaa mieltä.

Poistunut käyttäjä 143c336e
Poistunut käyttäjä
Posts: 50000
Joined: 23 Jul 2017, 17:25

Re: N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

#482 Post by Poistunut käyttäjä 143c336e » 18 Aug 2018, 10:55

sakia clothing

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173482
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

#483 Post by Balam-Acab » 19 Aug 2018, 01:50

Serge wrote:
18 Aug 2018, 10:55
sakia clothing
lahjoitin tän brändin jo viikkoja sitten vaatebisneksestä haaveilleelle iljalle
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
otsasuoni sykkii
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11395
Joined: 09 Feb 2018, 11:21
Location: mulkkulinnan ullakko

Re: N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

#484 Post by otsasuoni sykkii » 19 Aug 2018, 13:11

hauveli wrote:
19 Aug 2018, 01:50
Serge wrote:
18 Aug 2018, 10:55
sakia clothing
lahjoitin tän brändin jo viikkoja sitten vaatebisneksestä haaveilleelle iljalle
Oliko sulla salaista tietoa, vai ookko ennustaja?

ps. lottonumeroita saa laittaa yv:nä
Voi kunpa olisin kivi

User avatar
Elmeri suosittelee
God of PIF
God of PIF
Posts: 39897
Joined: 30 Apr 2011, 18:39
Location: Nato-kiimassa

Re: N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

#485 Post by Elmeri suosittelee » 02 Jul 2019, 21:36

natsiralli :homoisi:
LK: Äärioikeistolainen halpahallimoguli Juha Kärkkäinen sai yli 10 000 euron sakot – kaahasi törkeästi Lapissa

Tavarataloyrittäjä Juha Kärkkäinen on tuomittu Lapin käräjäoikeudessa kovaan sakkorangaistukseen ylinopeudesta.

Asiasta kertoo Lapin Kansa.

Kärkkäinen sai rangaistuksen törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta Enontekiöllä elokuussa 2018. Kärkkäinen joutuu suorittamaan 50 päiväsakkoa, joista muodostuu hänen tuloillaan peräti 10 200 euron sakkosumma. Yhden päiväsakon hinnaksi tuli 204 euroa, kun nollatuloisella päiväsakko on kuusi euroa.

Tuomio on jo lainvoimainen.

Lapin Kansan mukaan poliisipartio ajoi Kärkkäistä vastaan ja kellotti tutkaan 143 kilometrin tuntinopeuden Nunnasentiellä. Sallittu nopeusrajoitus oli 80 kilometriä tunnissa. Kärkkäinen havaitsi partioauton pysäytysvalot ja pysähtyi asianmukaisesti.

Kärkkäinen kiisti syytteen törkeästä liikennerikoksesta ja ylipäätään minkäänlaisen ylinopeuden. Mies kertoi olleensa matkalla kalareissulle Käsivarteen ja väitti, että käytti normaalia kesäiltaista ajonopeutta. Väitteen mukaan tiellä ei ollut muuta liikennettä.

Lapin Kansa kertoo, että käräjäoikeus pohjasi tuomionsa poliisimiehen todistukseen. Poliisin mukaan ajonopeus oli silminnähden liian suuri, ja tutka näytti nopeudeksi suurimmillaan 146 kilometriä tunnissa. Oikeus piti kertomusta johdonmukaisena.

Oikeuden mukaan Kärkkäinen oli lähestymässä Peltovuoman kylää, ja tiellä oli sivuteiden liittymiä. Paikka oli siis riskialttiimpi vakaville vaaratilanteille kuin sellainen tieosuus, jolla ei ole sivuteitä.

Kärkkäisen ajokortti nostettiin saman tien kuivumaan. Oikeuskäsittely kesti sen verran, että vastaajan ajokielto katsottiin kokonaan kärsityksi.

Juha Kärkkäinen toimii tavarataloyhtiö Kärkkäisen omistajana. Yrittäjä on saanut viime vuosina negatiivista julkisuutta äärioikeistolaisen ajatusmaailmansa takia. Kärkkäinen on julkaissut muun muassa uusnatsimielistä valeuutissivustoa Magneettimediaa ja saanut sen vuoksi tuomion kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Kärkkäinen on aiemmin tuomittu myös ylinopeudesta sekä lääkerikoksesta, kun hän tilasi internetistä toistatuhatta kapselia melatoniinia.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/92fa ... f6d5ddd15b
minä en nettikiusaa! Image

User avatar
MC Nigga T
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29000
Joined: 05 Apr 2015, 20:46
Location: NATO INFOSTORM™

Re: N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

#486 Post by MC Nigga T » 02 Jul 2019, 21:38

"Äärioikeistolainen halpahallimoguli" nikkiainesta. Lapin Kansan toimituksessa luultavasti hihitellen laadittu otsikkoa.
"Niin, se oli vain pieni Convoy, mutta Convoy yhtä kaikki" –Panu Huuhtanen

User avatar
Kyynhakkelus
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 12548
Joined: 02 Aug 2015, 17:45
Location: Kilipäisyyden portaat

Re: N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

#487 Post by Kyynhakkelus » 02 Jul 2019, 22:22

Miten vaikeaa voi olla noudattamatta nopeusrajoituksia? :x Itselläni on autossa kaasupolkimen lisäksi muitakin säätimiä. Luulis ton verran varakkaalla kaverilla olevan vielä paremmilla ominaisuuksilla varustettu auto kuin mulla. Itse joskus kolarissa olleena olen näille aika herkkä. 80 km/h -> 143 km/h; Juha Kärkkäinen, haista vitun ylimielinen ja muista piittaamaton mulkku PASKA.
Image

The Maidan Moments - rajakkien sakeimmat compilation: http://www.punkinfinland.net/forum/view ... 3&t=442349

User avatar
otsasuoni sykkii
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11395
Joined: 09 Feb 2018, 11:21
Location: mulkkulinnan ullakko

Re: N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

#488 Post by otsasuoni sykkii » 03 Jul 2019, 00:05

Kyynhakkelus wrote:
02 Jul 2019, 22:22
Miten vaikeaa voi olla noudattamatta nopeusrajoituksia? :x Itselläni on autossa kaasupolkimen lisäksi muitakin säätimiä. Luulis ton verran varakkaalla kaverilla olevan vielä paremmilla ominaisuuksilla varustettu auto kuin mulla. Itse joskus kolarissa olleena olen näille aika herkkä. 80 km/h -> 143 km/h; Juha Kärkkäinen, haista vitun ylimielinen ja muista piittaamaton mulkku PASKA.
Kusipäätopikisda oli iltasanomien juttu aiheesta, jossa lisäksi
kohukauppias on kiitänyt aikanaan kovempaakin vauhtia Suomen maanteillä. Ihan poliisin mittaamanakin. Kesällä 2005 poliisi sai mitattua Kärkkäisen ajaman Audin nopeudeksi Pyhäjärven ja Haapajärven välillä 162 kilometriä tunnissa, joka hänen silloisilla tuloillaan tiesi 42 560 euron suuruista sakkolappua.

Kalevan haastattelussa vuonna 2008 kauppias kertoi aikovansa lyhentää saamaansa yli 42 tonnin jättisakkoa kuukausittain sadalla eurolla. Mikäli maksutahti on säilynyt aiotulla tasolla, niin maksettavaa riittää vielä reiluksi pariksi kymmeneksi vuodeksi. Siitä ei ole tietoa, millaisissa erissä Juha Kärkkäinen aikoo tuoreimman sakkonsa maksaa. Kahden jättisakon välisenä aikanakin hän on ainakin kaksi kertaa ollut poliisin kanssa tekemisissä liian raskaan kaasujalkansa johdosta.
Also hieno ele lyhennellä 42000 sakkoa 100€ kuussa. :salut: kunnon mulkku
Voi kunpa olisin kivi

Ajattelija
7k
Posts: 7474
Joined: 31 Dec 2017, 19:13

Re: N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

#489 Post by Ajattelija » 03 Jul 2019, 08:50

En muistanutkaan noita lääkerikoksia. Mulkero mies kumminkin
Ajattelua laatikosta ja sen ulkopuolelta.

Triptease-tanssija
2k
Posts: 2537
Joined: 24 Feb 2017, 10:05
Location: Soroksen pankkiholvi.

Re: N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

#490 Post by Triptease-tanssija » 03 Jul 2019, 15:36

Kyynhakkelus wrote:
02 Jul 2019, 22:22
Miten vaikeaa voi olla noudattamatta nopeusrajoituksia? :x Itselläni on autossa kaasupolkimen lisäksi muitakin säätimiä. Luulis ton verran varakkaalla kaverilla olevan vielä paremmilla ominaisuuksilla varustettu auto kuin mulla. Itse joskus kolarissa olleena olen näille aika herkkä. 80 km/h -> 143 km/h; Juha Kärkkäinen, haista vitun ylimielinen ja muista piittaamaton mulkku PASKA.
Juups. Poikani on nuori mutta osaa silti ajella nopeusrajoitusten mukaan.
Jossainhan oli tutkimus kuinka paljon nää kaaharit voittaa aikaa kaahailemalla niin se oli suurinpiirtein 2 minuuttia.

On se kyllä jännä ettei äärioikeistolaistakaan saa sanoa nykyään natsiksi koska heti on liuta mielensäpahoittajia liikkeellä.
Image

User avatar
superlemmikki
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29378
Joined: 21 Nov 2017, 17:56
Location: Tampere 2001

Re: N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

#491 Post by superlemmikki » 03 Jul 2019, 19:03

Kyynhakkelus wrote:
02 Jul 2019, 22:22
Miten vaikeaa voi olla noudattamatta nopeusrajoituksia? :x Itselläni on autossa kaasupolkimen lisäksi muitakin säätimiä. Luulis ton verran varakkaalla kaverilla olevan vielä paremmilla ominaisuuksilla varustettu auto kuin mulla. Itse joskus kolarissa olleena olen näille aika herkkä. 80 km/h -> 143 km/h; Juha Kärkkäinen, haista vitun ylimielinen ja muista piittaamaton mulkku PASKA.
Kärkkäisillä on ainakin Pohjois-Pohjanmaalla suurena työllistäjänä ja paikallisena vaikuttajana hieman sellainen maine, että kuntalaiset osaa tällaiset pikkujutut katsella sormien välistä ja rukoilla jumalalta anteeksiantoa näidenkin puolesta.
Image
Häiritsevä déjà vu -laskuri 2024: 2 (2023: 10, 2022: 18, 2021:19, 2020:23)
[url=//imgur.com/4inmSsP]
Muista että, et nauti Persus Makeis Sekoomuksesta, vaan se nauttii sinusta. Sinä et syö sitä, vaan se syö sinut.

natsitohtori
4k
Posts: 4551
Joined: 21 Jun 2007, 19:10
Location: Ulkosaaristo

Re: N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

#492 Post by natsitohtori » 03 Jul 2019, 19:32

superlemmikki wrote:
03 Jul 2019, 19:03
Kyynhakkelus wrote:
02 Jul 2019, 22:22
Miten vaikeaa voi olla noudattamatta nopeusrajoituksia? :x Itselläni on autossa kaasupolkimen lisäksi muitakin säätimiä. Luulis ton verran varakkaalla kaverilla olevan vielä paremmilla ominaisuuksilla varustettu auto kuin mulla. Itse joskus kolarissa olleena olen näille aika herkkä. 80 km/h -> 143 km/h; Juha Kärkkäinen, haista vitun ylimielinen ja muista piittaamaton mulkku PASKA.
Kärkkäisillä on ainakin Pohjois-Pohjanmaalla suurena työllistäjänä ja paikallisena vaikuttajana hieman sellainen maine, että kuntalaiset osaa tällaiset pikkujutut katsella sormien välistä ja rukoilla jumalalta anteeksiantoa näidenkin puolesta.
We drive fast cos it's FUN! Vai mites SE Satan Tura send sanoikaan?

User avatar
Roge Moore
may contain cat and text
Posts: 25584
Joined: 24 Jun 2013, 17:58

Re: N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

#493 Post by Roge Moore » 03 Jul 2019, 20:36

Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatselle täysiä
:batmanbounce:
shitstorm wrote:
12 Sep 2018, 21:31
sössötys on sen tasoista että kortin vois ottaa kokonaan veke, mieshän on syyntakeeton.
Lörsson. wrote:Ainahan autot on joltain surrealistilta hankittu. :x

User avatar
Texas-Peten soosit
3k
Posts: 3790
Joined: 31 Jul 2015, 20:58
Location: ohitusleikkaus

Re: N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

#494 Post by Texas-Peten soosit » 03 Jul 2019, 21:28

superlemmikki wrote:
03 Jul 2019, 19:03
Kyynhakkelus wrote:
02 Jul 2019, 22:22
Miten vaikeaa voi olla noudattamatta nopeusrajoituksia? :x Itselläni on autossa kaasupolkimen lisäksi muitakin säätimiä. Luulis ton verran varakkaalla kaverilla olevan vielä paremmilla ominaisuuksilla varustettu auto kuin mulla. Itse joskus kolarissa olleena olen näille aika herkkä. 80 km/h -> 143 km/h; Juha Kärkkäinen, haista vitun ylimielinen ja muista piittaamaton mulkku PASKA.
Kärkkäisillä on ainakin Pohjois-Pohjanmaalla suurena työllistäjänä ja paikallisena vaikuttajana hieman sellainen maine, että kuntalaiset osaa tällaiset pikkujutut katsella sormien välistä ja rukoilla jumalalta anteeksiantoa näidenkin puolesta.
Ylivieska on muutenkin Oulun eteläisen perseensilmä joten siellä tämmöset vaan sulkia hattuun jne.
En kuulu 2017 rajack-aaltoon piffillä.

Äijä kyljellään -count 2019: 0

User avatar
overgrown reptilian
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 41481
Joined: 10 Nov 2011, 15:18
Location: mädännäisyyden kukkulat

Re: N: Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uusnatseille

#495 Post by overgrown reptilian » 11 Oct 2019, 11:31

https://yle.fi/uutiset/3-11015841

Poliisi varoittaa viallisesta patruunaerästä – voivat rikkoa aseen ja aiheuttaa vahinkoa ampujalle
Kyse on Kärkkäinen oy:n myymälöissä ja verkkokaupassa myydyistä haulikonpatruunoista ARMUSA 12/76 lataus 50g. Viallinen erä on saapunut maahan heinäkuun alussa.

Poliisi varoittaa mahdollisesti viallisesta erästä haulikonpatruunoita, joka voi aiheuttaa ammuttaessa vahinkoa ampujalle ja aseelle.

Takaisinveto ja käyttökielto koskee Kärkkäinen oy:n myymälöissä ja verkkokaupassa myytyjä haulikonpatruunoita ARMUSA 12/76 lataus 50g.

Viallinen erä on saapunut maahan heinäkuun alussa ja patruunoita on ollut myynnissä heinäkuusta alkaen. Ennen heinäkuuta ostetut tuotteet ja saman valmistajan muut patruunat eivät sisällä vastaavaa vikaa.

Viallisten tuotteiden haulikoot ovat no3, no4, ja no5 ja EAN-koodit 8436534390577, 8436534390508 ja 8436534390591.

Poliisi tiedottaa, että viallisten patruunoiden käyttö on lopetettava välittömästi ja ne on palautettava Kärkkäinen Oy:lle.
Image Image Image

Post Reply