Nakki Pizza
Täytteet: Kokonainen nakki, Paprika, Pepperoni, Feta
Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa
Moderator: Balam-Acab
- salilta tuttu hevari
- Kotimainen kansainvälisen tason folk metal -mörssäri
- Posts: 83120
- Joined: 10 Jun 2011, 03:06
- Location: Stone island
Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa
- Kun Rane tulee alas
- 8k
- Posts: 8252
- Joined: 18 Sep 2014, 15:27
- Location: MARLBORO HIGH
Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa
Ai helvetti katteet kuntoon!Kokonainen nakki
Just a hustler
- Digimarxisti
- 3k
- Posts: 3633
- Joined: 25 Nov 2017, 13:45
- Location: Alimmassa kastissa
- Lörsson.
- Matti Partanen
- Posts: 234820
- Joined: 16 Aug 2004, 15:15
- Location: Kaikkien yliopistojen vessat muutenkin
Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa
Tietääks Joakim Kuotesahon aateveljet että Joakimin toinen nimi on seemiläisperäinen Simon?
- I thought you fucked off.
- I did! But then I fucked back on again.
- Balam-Acab
- el segundo
- Posts: 173513
- Joined: 23 Apr 2004, 17:04
- Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta
Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa
no joakim on sekin heprealainen nimi ja tarkoittaa herran korottamaa tms.
Naturally, the machines were destroyed.
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
- Lörsson.
- Matti Partanen
- Posts: 234820
- Joined: 16 Aug 2004, 15:15
- Location: Kaikkien yliopistojen vessat muutenkin
Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa
Asia kunnossa siis.
- I thought you fucked off.
- I did! But then I fucked back on again.
- Salajulkku
- God of PIF
- Posts: 36368
- Joined: 09 Apr 2013, 12:34
- Location: pilaamassa maisemaa
Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa
Eikö ainakin vanha koulu nostellut dissonansseja kabbala-puuhasteluilla jne.?
- Vitun urpo nikki
- Tittelit on heikoille
- Posts: 32934
- Joined: 25 Jul 2006, 13:41
Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa
Omat PiffiviisubiisitMaisteri Casse wrote:Nyt maistuis pippeli suussa
- Soroksen tilaama raekuuro
- Posts: 511
- Joined: 02 Apr 2018, 17:28
Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa
Voitto antifasisteille – natsikeikkoja järjestänyt Ravintola Alem konkurssiin!
https://varisverkosto.com/2018/11/voitt ... nkurssiin/
https://varisverkosto.com/2018/11/voitt ... nkurssiin/
- annan neuvon: ala nussia koiria
- 3k
- Posts: 3828
- Joined: 01 Mar 2011, 14:06
Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa
ja tänkin foorumin läppänatseille räkästä naurua
Rakastan lämpimiä, rehellisiä ja raskaita koiria
https://wolfbaitcult.bandcamp.com/
https://worstnoise.bandcamp.com/
https://wolfbaitcult.bandcamp.com/
https://worstnoise.bandcamp.com/
-
- VAMMA AIVO
- Posts: 48719
- Joined: 05 Aug 2014, 21:06
-
- nazism! freedom!
- Posts: 11577
- Joined: 11 Jan 2012, 14:16
- Location: Surffailemassa natsisivuilla
- annan neuvon: ala nussia koiria
- 3k
- Posts: 3828
- Joined: 01 Mar 2011, 14:06
Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa
hyvä, natsit takaisin maan alle
Rakastan lämpimiä, rehellisiä ja raskaita koiria
https://wolfbaitcult.bandcamp.com/
https://worstnoise.bandcamp.com/
https://wolfbaitcult.bandcamp.com/
https://worstnoise.bandcamp.com/
- Piss Pisstopherson
- 8k
- Posts: 8006
- Joined: 21 Apr 2008, 15:40
- Location: Heinäsirkkalaumassa
Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa
Kieltämättä!
Hihittelyrinki, kaikki samaa mieltä.
- Isotooppijalostamo
- King of PIF
- Posts: 15949
- Joined: 09 Aug 2015, 01:26
- Location: mystinen well-being-utopia
Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa
Kuvat linkin takaa:
jatkuuhttps://varisverkosto.com/2019/01/suoma ... ikko-aspa/
Suomalaisen natsimusiikin vaikuttajat osa 3: Sarvilevyjen ja Vapaudenristin Mikko Aspa
17.01.2019
Mikko Aspa Bar Rock Bearissa 6.12.2018 itsenäisyyspävän natsikeikalla.
Huomio: Tämä artikkeli sisältää otteita Vapaudenristin ja Clandestine Blazen lyriikoista, joista varsinkin jälkimmäiset sisältävät varsin yksityiskohtaisia antisemitistisiä väkivaltafantasioita.
Lahtelainen Mikko Reino Juhani Aspa on keskeinen toimija suomalaisessa natsimusiikkialakulttuurissa. Aspa soittaa natsibändeissä, julkaisee natsimusiikkia, tekee yhteistyötä natsististen toimijoiden kanssa ja levittää natsimusiikkia sekä uusfasistista kirjallisuutta Sarvilevyt-levykauppansa kautta. Aspan vuonna 2002 perustama Ivras-yritys omistaa aputoiminimet Sarvilevyt ja Sarvipaidat. Aspalla on lukuisia levymerkkejä ja yhtyeitä, joista suurin osa on listattu Discogs-sivustolle. Tässä artikkelissa käsittelemme muutamia Aspan natsistisia yhtyeitä, hänen poliittisia näkemyksiään ja julkaisutoimintaansa sekä Sarvilevyt-levykauppaa.
Pönöttävän karskia ja tympeää julistusta – Mikko Aspa ja Vapaudenristi
Vapaudenristi ja fani vuonna 2016. Oikealla Mikko Aspa, vasemmalla Mikko Ilmari “Riimu” Pöyhönen.
Aspa on musiikin monitoimimies, joka soittamisen ja laulamisen lisäksi myös sovittaa, sanoittaa, tuottaa, miksaa ja äänittää musiikkia sekä tekee julkaisujen ulkoasuja. Aspa laulaa ja soittaa kitaraa vuonna 2006 perustamassaan natsibändi Vapaudenristissä. Vuonna 2012 Vapaudenristi sai livekokoonpanon ja aloitti esiintymisen natsikeikoilla. Vapaudenristi on Suomen tämän hetken toimeliain RAC-yhtye sekä myös Aspan omista lukuisista musiikkiprojekteista tällä hetkellä selvästi aktiivisin. Vapaudenristi on soittanut vuosina 2012-2018 ainakin 22 keikkaa sekä tehnyt 18 julkaisua. Vapaudenristi on myös julkaissut yhteislevyjä muiden natsiyhtyeiden (muun muassa Pagan Skull, Pylvanainen, Uskonrauha ja Pyhä kuolema) kanssa. Suurimman osan Vapaudenristin levytyksistä on julkaissut yhtye (Aspa) itse, mutta muutaman levyn on julkaissut suomalaisten natsiskinien RAC-levymerkki Sakaramiina. Enimmän osan keikoistaan Vapaudenristi on soittanut salaisilla natsien kerhotilakeikoilla lähinnä Helsingissä, Jyväskylässä, Tampereella, Orivedellä ja Turussa. Ehkä tunnetuin näistä on ollut tukikeikka Jimi Karttusen tappaneelle uusnatsijärjestö Pohjoismaisen vastarintaliikkeen (PVL) aktiivi Jesse Eppu Torniaiselle 7.10.2016. Joukkoon mahtuu myös muutama julkinen keikka esim. vastikään konkurssiin menneessä Ravintola Alemissa (2016 ja 2017) ja äärioikeistolaisen 612-marssin jatkoklubilla (2017 ja 2018). Yhtyeen basistina toimii paremmin fasistisesta Pyhä kuolema – neofolk-yhtyeestä tunnettu uusnatsi Mikko Ilmari “Riimu” Pöyhönen. PVL:n Riimuradio-nettiradio haastatteli Vapaudenristiä ohjelman 2. jaksossa keväällä 2015. Myöhemmin ohjelma vaihtoi nimekseen Studio 204. Viimeisen vuoden hiljaiseloa viettänyttä natsipropagandaa suoltanutta ohjelmaa teki pääasiassa PVL:n Oulun ryhmänjohtaja Santeri Keränen.
Juliste PVL-aktiivi Jesse Eppu Torniaiselle järjestetyltä tukikeikalta 7.10.2016. Mukana Vapaudenristin lisäksi natsibändit Mistreat, Goatmoon, Marder, Liittoneuvosto ja Civic Duty.
Vapaudenristin lyriikat ja muu taiteellinen sisältö ovat pääasiassa Aspan käsialaa ja haastatteluissa hän usein puhuu yhtyeestä omana luomuksenaan. Vapaudenristin lyriikoissa keskeistä on rasismi, antisemitismi, antiliberalismi, antihumanismi, antimarxilaisuus, valkoisen vallankumouksen lietsominen, kansallinen mytologia ja sen äärioikeistolainen tulkinta, ultranationalismi, natsiesoteria sekä natsiskinialakulttuurin ylistys. Kappaleiden nimet eivät jätä tulkinnanvaraa: Veri ja maa, Mun maa, Apinajahti, Ei maata ilman kansaa, Valkoinen kapinahenki, Vapaussota 18, Suomen SS-sankarit ja niin edelleen. Yhtye on myös levyttänyt muutaman cover-kappaleen muun muassa sellaisilta RAC-yhtyeiltä kuten Sniper, Mistreat, No Remorse ja Bully Boys.
Vaikka Vapaudenristi onkin itsestäänselvää natsistista vihamusiikkia, on sen lyriikoissa poikkeuksena suhteessa moniin RAC-yhtyeisiin myös “rakentava” sanoma. Kappaleet eivät keskity pelkkään “vasemmiston”, “eliitin” ja “muukalaisten” vihaamiseen, vaan pyrkimyksenä on myös syöttää kuulijalle natsismin kautta suodatettu näkemys nationalismista. Tässä Vapaudenristi on tajunnut sen, mikä monilta RAC-yhtyeiltä tuntuu jäävän vähemmälle huomiolle. “Tavalliset” ihmiset eivät usein sitoudu pelkkään vihaan vaan tarvitsevat poliittisen identiteetin rakennukseen myös “positiivisia” arvoja (kuten nationalismia); kuulumista johonkin suurempaan kokonaisuuteen, jotta he ovat valmiita sitoutumaan poliittiseen liikkeeseen. Tyypillisesti natsit ja fasistit lupaavat ihmisille parempaa tulevaisuutta (toimeentuloa, työllisyyttä, turvallisuutta, yhteisöllisyyttä jne.) edellyttäen että nämä hyväksyvät fasismin ytimessä olevat näkemykset epätasa-arvosta, hierarkioista ja väkivallasta. Lisäksi ihmisten edellytetään jakavan näkemys palingeneesista eli paluusta kuviteltuun kansallisen yhtenäisyyden kulta-aikaan, johon päästään yleensä sisällissodan avulla, jossa vasemmistolaiset ja vähemmistöihin kuuluvat yleensä joko tuhotaan, eristetään tai karkoitetaan.
Huomattavan monet Vapaudenristin kappaleet käsittelevätkin Suomen ja Euroopan historiaa ja nykyhetkeä äärioikeistolaisesta perspektiivistä tulkittuna ja nationalistisella retoriikalla höystettynä. Näin käytössä on sekä moniulotteisempi musiikillinen propaganda-ase että mahdollisuus tarpeen tullen verhoutua patriootin kaapuun, sekä tavoittaa laajempi kuulijakunta kuin mitä pelkkä suoraviivainen natsipropagandan toitottaminen sallisi. Ei olekaan siis ihme, että uusfasistinen verkkolehti Sarastus halusi nimenomaan Vapaudenristin jo toistamiseen soittamaan 612-marssin jatkoklubille. Käyttäväthän sekä Sarastuksen ja muun äärioikeiston 612-marssi että Vapaudenristi nimenomaan nationalismia keihäänkärkenä levittäessään fasistista sanomaansa.
Juliste 612-fasistimarssin jatkoklubilta 6.12.2017. Esiintymässä Vapaudenristin lisäksi RAC-yhtye Sankar’hauta ja fasistinen neofolk-yhtye Pyhä Kuolema. Keikan järjestivät Sarastus-verkkolehti, Kiuas-kustannus ja uusfasisti Sami Haaviston vaatekauppa Northern Brotherhood.
Juliste 612-fasistimarssin jatkoklubilta 6.12.2018. Esiintymässä Vapaudenristin lisäksi RAC-yhtye Pagan Skull ja “yllätysesiintyjä” Civic Duty. Keikan (kuten myös 612-marssin) järjesti uusfasistinen Sarastus-verkkolehti.
Vapaudenristin lyriikoista esimerkkinä käy hyvin kappale Mies aikaa vastaan vuodelta 2014:
ympärillä kuohuu
joka suuntaan revitään
ei tiedä itsekään
mitä haluaa
ei saa jäädä jälkeen
ei voi mennä eteenpäin
välittää tilanteen
näkemys viholliseen
meille riittäisi sielu
meille riittäisi voitokas henki
lyttäämme juutalaisen myrkytyksen
mies toisesta ajasta
mies tätä aikaa vastaan
ei tyydytä sankarit vihollisen
kohti voittoa lopullista
kohti uljasta valtakuntaa
on se voima
niin valtava
se ei kysele lupaa keltään
ei kumarra edessä
harhaoppia seuraavien huorien
orgaaninen linja
luonnollinen hierarkia
säännöt muuttuu
loiset häviää
pyrkimyksen suunta on oikea
humanismin kahleet katkottu
nyt myös luonnolliset
hierarkiat palautuu
ei kysy lupaa keltään
ei tunne syyllisyyttä
siis otan vastaan tuon
ratkaisun oikean
epätoivon ja kärsimyksen tuhkasta
nousee uusi voima
josta ilmaan arjalaiset
luo vasaraa
Kappaleen nimi “Mies aikaa vastaan” viittaa natsijohtaja Adolf Hitleriin, jonka natsit näkivät olevan vastavoima modernille ajalle ja sen rappiolle. Käsitteen kehitti tunnettu natsiesoteerikko Savitri Devi vuonna 1958 kirjassaan The Lightning and the Sun. Juutalaisten tekemä myrkytys, lopullinen voitto, loisten hävittäminen, uljas valtakunta, luonnolliset hierarkiat ja humanismin kahleet ovat perinteisen natsipropagandan ydintä. Kappale kertookin suorasukaisesti kuinka arjalaiset nousevat juutalaisia vastaan luodakseen sosiaalidarwinistiseen maailmankuvaan perustuvan “uljaan valtakunnan”. Samaa henkeä hieman maanläheisemmin edustaa kappale Vanhan maailman demonit vuodelta 2016:
kuulen rappion äänet tasapäistettyjen massojen
loiset uhriutumassa omassa saastassaan
ryhmähalin tiukka rutistus vaikka kaikkia jo ahdistaa
velaksi ostetun hyvinvoinnin juhlat on lopussa
emme halunneet harhaista utopiaa
emme maailmankylää tai globaalia monokulttuuria
laput silmillä liukuhihnalla tie kohti tuhoa
valta pankkiirien ja koukkunokkaplutokratian
humanistit kaikille tän paratiisin haluaa
itseriittoiset hyötyjät vailla tulevaisuutta
emme halunneet harhaista utopiaa
emme maailmankylää tai globaalia monokulttuuria
luotamme pohjimmaiseen vaistoon: itsesäilytykseen
hylkäämme arvot jotka saa kansakunnan kaatumaan
olemme demonit vanhan maailman!
tervehdimme ilolla tulevaa taistelua
emme halunneet harhaista utopiaa
emme maailmankylää tai globaalia monokulttuuria
tämä harha tulee haihtumaan
nousee demonit vanhan maailman
Kappaleessa sinisilmäinen maahanmuuttajia hyysäävä ja hedonistinen vasemmisto nähdään liitossa rahamaailman ahneen eliitin “koukkunokkaplutokratian” eli juutalaisten/ “sionistisen eliitin” kanssa ajamassa kansakuntaa kohti rappiota. Asetelma on varsinainen RAC-klisee ja sen päättää odotetusti kutsu tulevaan taisteluun.
Aspan antisemitismi tulee ehkä selkeimmin esille Vapaudenristin kappaleessa Tuhkaa vuodelta 2010. Tässä ote kappaleesta:
Siis katse maahan luotu on
piikkilanka-aidan takaa näky on lohduton
valittujen joukko kulkee
kohti lopullista ratkaisua
niin on pyyhitty osa
tuhoisaa epidemiaa
kuuma tuuli puhaltaa
tuhkaa kohti unholaa
historian kirjat kääntyy
tahtia raivoisaa
populaatiot hautautuu
syvälle maahan antaen
tilaa hengittää ja unohtaa
Tässä hyvin yksiselitteisessä kappaleessa verrataan juutalaisia tuhoisaan epidemiaan ja ihannoidaan holokaustia, jossa tämä “populaatio” tuhotaan natsien keskitysleireillä osana eräänlaista välttämätöntä ja vapauttavaa historiallista tapahtumaketjua. “Lopullinen ratkaisu” on tuttu Kolmannen valtakunnan kiertoilmaus suunnitelmaan juutalaisten kansanmurhasta ja “valittujen joukko” on viittaus juutalaisiin Jumalan “valittuna kansana”. On huomionarvoista että Aspan antisemitistiset näkemykset toistuvat myös muissa Aspan musiikkiprojekteissa, kuten black metal -yhtye Clandestine Blazen lyriikoissa, joita käsittelemme jäljempänä.
Ruotsalaisten uusnatsien Midgård Magazine -blogin haastattelussa vuonna 2015 Aspa avaa itse Vapaudenristin lyriikoita seuraavasti:
MM: Laulat pelkästään suomeksi. Voitko kertoa meille lyriikoista, mistä ne yleensä kertovat?
MA: Suurin osa lyriikoista käsittelee maailmankuvaa. Jotkut ovat tylyn suorasukaisia, toiset enemmän symbolisia. Ei ole tiukkaa poliittista dogmia. On globalisaationvastaisuutta, juuretonta vieraantumista, hallitsematonta väestön invaasiota, marxilaista epäjärjestystä ja sionistista vaikutusta.
Tänäkin vuonna Vapaudenristi esiintyi Sarastuksen järjestämän 612-marssin jälkeisellä keikalla Bar Rock Bearissa. Keikkaa mainostettiin niin Pohjoismaisen vastarintaliikkeen nettisivuilla kuin Ukonvasaman ja Belial’s Torchin kaltaisissa kotimaisissa natsimusiikkiblogeissa. Muina esiintyjinä nähtiin RAC-yhtyeet Pagan Skull ja Civic Duty. Tällä kertaa ei siis kosiskeltu suurta yleisöä viime vuoden tapaan, vaan kuulijaystävällisemmät (jos niin voi sanoa) bändit oli pudotettu pois listalta ja kyseessä oli selvästi alakulttuurisempi natsikeikka.
"Minähän olen lapsia pureva poliisi. Minähän puhun kaiken aikaa totta."