Syvän päädyn ykkösdivari.

Mahdollisimman yleistä -foorumin keventämiseksi kotimaan äärioikeistoa ja muuta sekopäistä sakkia seurataan sen lisäksi myös tällä foorumilla.

Moderator: Balam-Acab

Message
Author
User avatar
Nurses Whispering Verses
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21635
Joined: 14 Oct 2017, 22:53
Location: Antikristillinen jumalanvastainen supervaltio

Re: Syvän päädyn ykkösdivari.

#19756 Post by Nurses Whispering Verses » 14 Jun 2021, 17:07

Tuonelan pullasorsan Facebook-tilitys.
Tiina Wiik Yksityinen
1 t ·
Kuvioon kuuluisi kai nyt kirjoittaa päivitys, jossa kiitän mitä sydämellisimmin kaikkia äänestäjiä, harmittelen tulosta ja sanon, että no ensi kerralla sitten paremmin, mutta fiilikseni eivät ihan rehellisesti sellaista vastaa. Kun aamulla nousin ja muistin vaalituloksen, ei ensimmäinen ajatus ollut, että voi perkele kun meni valtuustopaikka vaan enemmänkin jotain sen suuntaista, että nyt ei tarvitse välittää siitä, mitä ne valtuustossa häsläävät.

Kuten sanoin jo 2016, politiikka ei ole minun luonteenlaadulleni mitenkään ihanteellinen juttu, vaan mieluummin pysyttelen siitä sivummalla metapoliittisen vaikuttamisen puolella: kirjoittamassa ja striimaamassa, mutta tottahan hommaan oli ryhdyttävä Juneksen voittomahdollisuuksien parantamiseksi. Ja tietysti olisin homman kunnialla hoitanut jo silloin 2017, jos minut olisi valittu, mutta kyllä siinä ensisijaisesti Junesta oltiin valtuustoon hankkimassa.

Minä kun turhaudun politiikasta äärimmäisen helposti. Kun on kirjoittamassa blogeja tai tuottamassa itse uutissisältöä vaikkapa rikosjutuista, siinä ollaan aivan erilaisessa maailmassa kuin politiikassa: kiistattomien faktojen ja perustelujen maailmassa. Siinä maailmassa faktat ratkaisevat, vaikka toki niiden näkyvyyttä voi itse edistää esim. kiinnostavalla tavalla ilmaista asiat.

Mainitsin jollain striimillä siitä, miten vaalipaneeleissa tunsin itseni koko ajan joukon "pahikseksi" - muut lupailivat kuuta taivaalta ja maalailivat täysin epärealistisia tulevaisuudenkuvia antaen ongelmiinsa ratkaisuja kaipaaville ryhmille, kuten nyt vaikka opettajille tai omaishoitajille, täysin väärän kuvan siitä, mitä seuraavalta valtuustokaudelta voi odottaa.

Ja sitten siellä olin minä sen karun todellisuuden kanssa yrittämässä selittää sitä, kuinka kankeaa päätöksenteko todellisuudessa on, ja kuinka vaikeaa valtuustossa on pieniäkään asioita saada läpi, jos ne johonkin tylsiin, arkisiin perupalveluihin tms. liittyvät, eivätkä kivoihin ja jänniin hankkeisiin, kuten vaikka kaupunkipyöriin tai kulttuurihankkeisiin.

On todella karmivaa kuunnella sivusta lupauksia siitä, miten kaikkeen laitetaan lisää rahaa, kun tietää realiteettien olevan semmoiset, että valtuustossa vängätään 2000 euron hintaisista luistinratojen ylläpidoista, ja siinäkin keskustelussa valtuutetut hyökkäsivät täysin epäreilusti kunnossapitoa hoitanutta virkamiestä vastaan, vaikka ongelmat eivät hänen syytään olleet: hän toimi niillä määrärahoilla, mitä valtuusto oli toimintaan antanut, ja hän tiesi aiheesta enemmän kuin koko valtuusto yhteensä.

Ja kaikesta valehdellaan ja koko ajan, ja minä en sitä pysty käsittämään enkä sietämään. En oikeasti ymmärrä, miten kehdataan kirkkain silmin väittää julkisesti asioita, joita virheellisiksi tiedetään. Ja aina löytyy ihmisiä, jotka uskovat valeita, koska he ajattelevat, että jos jollain kaupunkilaisella on nimensä perässä tittelinä vaikka kaupunginhallituksen varapuheenjohtaja, se tarkoittaa hänen tietävän, mistä hän puhuu.

Mutta nyt on enää yksi kokous, ja ei tarvitse enää kokea turhautumista siitä, ettei saa vaikkapa päättäjien tuhoisimpia hankkeita estettyä. Voi vain todeta, että ei ole minun ongelmani, joten pärjäilkää. Se tosin ärsyttää, että joudun nyt ostamaan oman iPadin kun valtuuston laite on palautettava. :D

Sitä tunnetta on vaikea tarkkaan sanoiksi pukea, mutta on vähän kuin olisin saanut jotain vuosia sitten menetettyä takaisin ja uuden mahdollisuuden jatkaa siitä, mihin 2017 jäin. Huolettomuus siitä, mitä valtuustosalissa tapahtuu eikä vähäisintäkään velvollisuutta niitä asioita kenellekään selitellä vaan täysi vapaus keskittyä juuri niihin asioihin, mihin haluan ja jotka omalla mukavuusalueellani ovat poissa politiikan turhauttavasta suhmuroinnista.

Tulenko vielä osallistumaan vaaleihin? En tiedä. Äkkiseltään ajatus siitä, että vielä 4 vuoden kuluttuakin oltaisiin Oulussa toivomassa, että päästään kaupungintalolle kuuntelemaan Anne Huotarin valikoituja muistelmia Auschwitzin-vierailulta, ei tunnu millään tapaa houkuttelevalta. Elämässä pitää mennä eteenpäin, ja jos jokaisen neljän vuoden välein ollaan samassa pisteessä, se ei ole sitä, mitä minä elämältä haluan.

Kenties nyt voi alkaa laittamaan täytäntöön pitkäaikaisia haaveita siitä, että muutettaisiin omaan taloon ja omaan rauhaan jonnekin Jumalan selän taakse, tai ehkä jopa Baltiaan asti.

Minulla on erään kaverini kanssa ollut haave, että asuttaisiin kaikki eräässä kivassa Viron maaseutukunnassa - Junes ja minä, kaverini poikaystävineen ja muita Euroopassa asuvia kansallismielisiä ystäviämme, jotka jakavat saman haaveen kansallismielisten maaseutukeitaasta Baltiassa.

Saisi aika huimia striimejäkin, jos Fullmoon Ancestry, Greg Johnson, Frodi Midjord ja Ramzpaul asuisi naapurissa.

Ja toki kaikki riippuu siitäkin, miten sitä nyt terveys kestää. Olen sairastellut paljon lapsesta lähtien, ja viime vuosien hektisyys ei ole tehnyt terveydelle hyvää, varsinkin viime talvi oli todella paha, ja olen kasvoistakin vanhentunut tuplasti kuluneen vuosimäärän verran, mutta ehkäpä sekin lähtee nyt kääntymään kohti parempaa, kun on täysin avoimet ovet sille, mitäs me nyt elämällämme tehdään.

Mikäli Oulussa vielä neljän vuoden päästä ollaan, niin saatetaan kai sitä ehdolle taas asettua, mutta tavoitteeksi en todellakaan sitä aio ottaa, että nyt aletaan valmistautumaan seuraaviin vaaleihin. Nyt teen omia juttujani ja viedään elämäämme semmoiseen suuntaan, joka pitkän tähtäimen onnellisuutta meille tuottaa, ja jos joskus sitten vaaleja kohdalle osuu, niin katsotaan tilanteen mukaan.

Kiitokset kaikille äänestäneille. Se ei ole mitään tyhjän lässytystä kun sanon, että arvostan jokaista ääntä ja sitä, että Oulussa palaa kumminkin kipinää muutokseen. Mutta älkää olko harmissanne. Uskon vilpittömästi, että me Juneksen kanssa saamme hyvää jälkeä aikaiseksi kun pääsemme työssämme keskittymään mihin haluamme eivätkä valtuuston loputtomat lohileipäkokoustamiset meitä sido.

Työ kansallismielisen asian eteen jatkuu, ja toivon, että kannattajatkin pysyvät optimistisina sen suhteen, että maan suunta on vielä muutettavissa. Jos uskoa muutoksen mahdollisuuteen ei ole, silloin on varmaa, ettei mikään muutu. Välillä voitetaan, välillä otetaan näyttävästi pataan, mutta yhteiskunnan suunnan kääntäminen on maraton eikä sprintti, niin älkää antako yksittäisten takaiskujen lannistaa.

User avatar
Rulli Röpeltäjä
8k
Posts: 8437
Joined: 31 Mar 2015, 07:19
Location: yksi netin raaimmista kiusaamissivustoista

Re: Syvän päädyn ykkösdivari.

#19757 Post by Rulli Röpeltäjä » 14 Jun 2021, 17:09

Ette voi jättää minua valitsematta, minä jään itse valitsematta!

User avatar
superlemmikki
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29381
Joined: 21 Nov 2017, 17:56
Location: Tampere 2001

Re: Syvän päädyn ykkösdivari.

#19758 Post by superlemmikki » 14 Jun 2021, 17:13

Kundi Kundinen wrote:
14 Jun 2021, 17:09
Ette voi jättää minua valitsematta, minä jään itse valitsematta!
Lälläslää, shakkimatti
Image
Häiritsevä déjà vu -laskuri 2024: 2 (2023: 10, 2022: 18, 2021:19, 2020:23)
[url=//imgur.com/4inmSsP]
Muista että, et nauti Persus Makeis Sekoomuksesta, vaan se nauttii sinusta. Sinä et syö sitä, vaan se syö sinut.

User avatar
Hetkinen. Nyt en ymmärrä.
3k
Posts: 3501
Joined: 10 Feb 2018, 12:09

Re: Syvän päädyn ykkösdivari.

#19759 Post by Hetkinen. Nyt en ymmärrä. » 14 Jun 2021, 17:46

superlemmikki wrote:
14 Jun 2021, 17:13
Kundi Kundinen wrote:
14 Jun 2021, 17:09
Ette voi jättää minua valitsematta, minä jään itse valitsematta!
Lälläslää, shakkimatti
Sinne vain jumalan selän taa baltiaan asumaan niin Oulu voittaa toisenkin kerran
Image

User avatar
Nurses Whispering Verses
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21635
Joined: 14 Oct 2017, 22:53
Location: Antikristillinen jumalanvastainen supervaltio

Re: Syvän päädyn ykkösdivari.

#19760 Post by Nurses Whispering Verses » 14 Jun 2021, 17:46

Hetkinen. Nyt en ymmärrä. wrote:
14 Jun 2021, 17:46
superlemmikki wrote:
14 Jun 2021, 17:13
Kundi Kundinen wrote:
14 Jun 2021, 17:09
Ette voi jättää minua valitsematta, minä jään itse valitsematta!
Lälläslää, shakkimatti
Sinne vain jumalan selän taa baltiaan asumaan niin Oulu voittaa toisenkin kerran

User avatar
Pipo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 42747
Joined: 04 Dec 2015, 17:11
Location: Syldavia

Re: Syvän päädyn ykkösdivari.

#19761 Post by Pipo » 14 Jun 2021, 17:50

Millähän ne tulis toimeen siellä Baltian kämykommuunissa.

Mites Louis Kasetilla se meni, oliko se sen vaimon perhe varakas vai miten?
Image

User avatar
Trollface-mies
Piffin henkinen ylläpitäjä
Posts: 38111
Joined: 25 Sep 2012, 23:20
Location: Länsirannikko
Contact:

Re: Syvän päädyn ykkösdivari.

#19762 Post by Trollface-mies » 14 Jun 2021, 19:17

Varmaan tässä divaritopikissa on jossain kohtaa käsittelyssä Oulun pariskunnan odotettavissa oleva käräjäsuma.

Minkälainen nippu siellä nyt oli odottamassa? Viisi jo nostettua syytettä ja tutkinnassa ties kuinka monta? Käräjätuomari muistaakseni ilmoitti, että istuntopäivät on odotettavissa syksylle, koska se Kittilän kunnan hässäkkä on työllistänyt tähän asti.
Image
"Sen verta 100% täyttä vihaa, väkivaltaa, solvauksia, olkiukkoiluja ja huonoja käytöstapoja on kaverin ihan random postauksetkin täynnä." --Boromir

User avatar
Juhani Korholainen
4k
Posts: 4950
Joined: 16 May 2004, 20:13

Re: Syvän päädyn ykkösdivari.

#19763 Post by Juhani Korholainen » 14 Jun 2021, 20:22

Rehti-Rello feat. IP-osoitteet wrote:
14 Jun 2021, 17:07
Tuonelan pullasorsan Facebook-tilitys.
Kuten sanoin jo 2016, politiikka ei ole minun luonteenlaadulleni mitenkään ihanteellinen juttu
”Hallitus vapisee vastuutaan kuin persikankiviä paskantava puudeli.”

User avatar
Hetkinen. Nyt en ymmärrä.
3k
Posts: 3501
Joined: 10 Feb 2018, 12:09

Re: Syvän päädyn ykkösdivari.

#19764 Post by Hetkinen. Nyt en ymmärrä. » 14 Jun 2021, 20:47

Raakalais-Panu wrote:
14 Jun 2021, 20:22
Rehti-Rello feat. IP-osoitteet wrote:
14 Jun 2021, 17:07
Tuonelan pullasorsan Facebook-tilitys.
Kuten sanoin jo 2016, politiikka ei ole minun luonteenlaadulleni mitenkään ihanteellinen juttu
Voihan sen noinkin sanoa että rasistista kusipäätä ei siellä kunnallispolitiikassa kaivattu.
Image

User avatar
MOISIO
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20172
Joined: 11 Aug 2013, 16:09
Location: ei missään dinder tai dinerklubissa

Re: Syvän päädyn ykkösdivari.

#19765 Post by MOISIO » 14 Jun 2021, 21:20

Rehti-Rello feat. IP-osoitteet wrote:
14 Jun 2021, 17:07
Tiina Wiik Yksityinen
Mainitsin jollain striimillä siitä, miten vaalipaneeleissa tunsin itseni koko ajan joukon "pahikseksi" - muut lupailivat kuuta taivaalta ja maalailivat täysin epärealistisia tulevaisuudenkuvia antaen ongelmiinsa ratkaisuja kaipaaville ryhmille, kuten nyt vaikka opettajille tai omaishoitajille, täysin väärän kuvan siitä, mitä seuraavalta valtuustokaudelta voi odottaa.

Ja sitten siellä olin minä sen karun todellisuuden kanssa yrittämässä selittää sitä, kuinka kankeaa päätöksenteko todellisuudessa on, ja kuinka vaikeaa valtuustossa on pieniäkään asioita saada läpi, jos ne johonkin tylsiin, arkisiin perupalveluihin tms. liittyvät, eivätkä kivoihin ja jänniin hankkeisiin, kuten vaikka kaupunkipyöriin tai kulttuurihankkeisiin.
Minä, lukiopudokas, alkoholisoitunut jouluvalovaras ja natsi-hangaround Tiina Wiik, olin ainoa joka ymmärsi miten politiikka toimii, kukaan muu ei tajunnut sitä
Image
Jonkinlaiset käyttäytymissäännöt tulee tietysti olla, mutta en tiedä tulenko noudattamaan niitä.
Lyhyt ryyppy count 2022: 3 (2021: 0 | 2020: 1 | 2019: 2 | 2018: 12)

Image

Image

User avatar
MOISIO
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20172
Joined: 11 Aug 2013, 16:09
Location: ei missään dinder tai dinerklubissa

Re: Syvän päädyn ykkösdivari.

#19766 Post by MOISIO » 14 Jun 2021, 21:21

Ei kai muuta ku haistakaa Tiina ja Junes paska ja muuttakaa vaan ihan rauhassa johonkin baltialaiseen natsikommuuniin heilaamaan keskenänne, Suomi ei jää kaipaamaan
Image
Jonkinlaiset käyttäytymissäännöt tulee tietysti olla, mutta en tiedä tulenko noudattamaan niitä.
Lyhyt ryyppy count 2022: 3 (2021: 0 | 2020: 1 | 2019: 2 | 2018: 12)

Image

Image

User avatar
MOISIO
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20172
Joined: 11 Aug 2013, 16:09
Location: ei missään dinder tai dinerklubissa

Re: Syvän päädyn ykkösdivari.

#19767 Post by MOISIO » 14 Jun 2021, 21:24



Natsipaskan jauhaminen nettivideoissa ei ole millään mittarilla "työtä"

Noin vähälahjaiseks ihmiseks Tiinalla on kyllä kohtuuttoman suuret luulot omasta osaamisestaan ja merkityksestään :lol:
Image
Jonkinlaiset käyttäytymissäännöt tulee tietysti olla, mutta en tiedä tulenko noudattamaan niitä.
Lyhyt ryyppy count 2022: 3 (2021: 0 | 2020: 1 | 2019: 2 | 2018: 12)

Image

Image

User avatar
Pipo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 42747
Joined: 04 Dec 2015, 17:11
Location: Syldavia

Re: Syvän päädyn ykkösdivari.

#19768 Post by Pipo » 14 Jun 2021, 21:41

Baltialainen natsikommuuni kyllä olis melkoista tosi-TV matskua
Image

User avatar
Kyynhakkelus
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 12551
Joined: 02 Aug 2015, 17:45
Location: Kilipäisyyden portaat

Re: Syvän päädyn ykkösdivari.

#19769 Post by Kyynhakkelus » 14 Jun 2021, 21:56

Hetkinen. Nyt en ymmärrä. wrote:
14 Jun 2021, 20:47
Raakalais-Panu wrote:
14 Jun 2021, 20:22
Rehti-Rello feat. IP-osoitteet wrote:
14 Jun 2021, 17:07
Tuonelan pullasorsan Facebook-tilitys.
Kuten sanoin jo 2016, politiikka ei ole minun luonteenlaadulleni mitenkään ihanteellinen juttu
Voihan sen noinkin sanoa että rasistista kusipäätä ei siellä kunnallispolitiikassa kaivattu.
Tämä. Jos tarkoitus ei ole ollut tehdä politiikkaa, niin miksi on alun alkaenkaan alkanut tuottaa kantaaottavia videoita ja kirjoituksia. Näitähän Wiik on suoltanut jo kauan ennen Junesta.
Image

The Maidan Moments - rajakkien sakeimmat compilation: http://www.punkinfinland.net/forum/view ... 3&t=442349

User avatar
Nurses Whispering Verses
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21635
Joined: 14 Oct 2017, 22:53
Location: Antikristillinen jumalanvastainen supervaltio

Re: Syvän päädyn ykkösdivari.

#19770 Post by Nurses Whispering Verses » 14 Jun 2021, 22:02

MOISIO wrote:
14 Jun 2021, 21:24


Natsipaskan jauhaminen nettivideoissa ei ole millään mittarilla "työtä"

Noin vähälahjaiseks ihmiseks Tiinalla on kyllä kohtuuttoman suuret luulot omasta osaamisestaan ja merkityksestään :lol:
:lol: =D>

Post Reply